خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
در گذشته برای پشتیبانی، ارائه خدمات ویا فروش محصول در یک وبسایت از تماس تلفنی، ارسال تیکت و یا ارسال ایمیل استفاده می شد. امروزه ابزار جدیدی به نام سیستم چت پشتیبانی آنلاین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این سیستم امکان ارتباط موثر و باکیفیت تری نسبت به سایر روش ها دارد. به واسطه این سیستم بسیار سریعتر و مفیدتر می توانید با بازدیدکنندگان وبسایت خود ارتباط برقرار کرده و همچنین اطلاعات بسیار مفیدی از مشتریان و میزان رضایت و یا شکایت از محصول یا خدمات خود دریافت کنید که این اطلاعات برای بهبود کیفیت محصول یا خدمات شما بسیار کاربردی است. چت پشتیبانی آنلاین یا همان LIVE CHAT SUPPORT یک ابزار و روش بسیار مفید برای برقراری ارتباط آنلاین و درلحظه ی شما با بازدیدکنندگان وبسایت تان است. چت پشتیبان یا همان سیستم چت پشتیبانی آنلاین به شما کمک می کند تا به آسودگی با بازدیدکنندگان وبسایت خود ارتباط برقرار کنید، آنها را راهنمایی کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. به جای راهنمایی مشتریان وبسایت خود به واسطه تماس تلفنی و یا پاسخگویی به واسطه ایمیل می توانید از سیستم چت پشتیبانی آنلاین استفاده کنید. این محصول با نام های پلتفرم گفتگوی آنلاین، سیستم پشتیبانی آنلاین، چت آنلاین و... شناخته می شود. یک مثال از کاربرد سیستم چت پشتیبانی آنلاین شما نرم افزاری را خریداری کرده و در شرکت مشغول کار با آن هستید، تا یکساعت دیگر خروجی این نرم افزار قرار است در جلسه هیئت مدیره بررسی شود. سخت مشغول کار هستید که ناگهان با یک پیغام خطا مواجه می شوید. آشفته می شوید و به سرعت به راهنمای نرم افزار مراجعه می کنید. زمان به سرعت درحال سپری شدن است و در راهنما خطای مورد نظر را نمی یابید. به سراغ تلفن رفته تا با بخش پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید. پس از تماس به تلفن گویای شرکت وصل می شوید. پس از طی مراحل، کد مربوط به پشتیبانی را شماره گیری می کنید. و این پیام را خواهید شنید (( شما نفر دهم در صف انتظار هستید، لطفا منتظر بمانید)) با استرس مدام به ساعت نگاه می کنید. چاره ایی نیست باید منتظر بمانید تا شاید پس از برقراری ارتباط با پشتیبان بتوانید به موقع مشکل را حل کنید. اما این مساله به روش راحت تر و سریع تری قابل حل است. در صورتی که شرکت تولید کننده نرم افزار در وبسایت خود از پلتفرم گفتگوی آنلاین و یا همان سیستم چت پشتیبان آنلاین استفاده کرده باشد، شما می توانید بلافاصله پس از بروز خطا با بخش فنی و یا پشتیبانی نرم افزار وارد گفتگو شوید. ویا از طریق این پلتفرم می توانید اسکرین شات از خطا را برای پشتیبان ارسال کنید. در آن سوی این ارتباط، پشتیبان می تواند عکس، متن و یا لینک جهت راهنمایی شما ارسال کند. همچنین امکان دخیره مشخصات شما در این سیستم ها وجود دارد. در صورتی که مشکل شما حل نشد برای پیگیری، تاریخچه گفتگو و راهنمایی پشتیبان با شما در سیستم قابل دسترس است. درنتیجه خطای نرم افزار به سرعت حل شده و شما می توانید فایل خروجی را به موقع به جلسه هیئت مدیره برسانید. ساپوتاک یک سیستم چت پشتیبانی آنلاین ایرانی است که برخلاف تعداد زیادی از رقبای خارجی خود دارای محیط کاربری بسیار ساده و راحت بوده و بر بستر سرورهای داخل ایران پیاده سازی شده است. این محصول پس از ساعت ها بررسی و آنالیز محصولات خارجی و مطالعه در خصوص تجربه کاربری نرم افزارهای تحت وب تهیه و به شما گرامیان ارائه شده است. از شما دعوت می کنیم از وبسایت ساپوآنلاین بازدید کرده و درباره ساپوتاک بیشتر بدانید. تیم ساپوآنلاین در خدمت شماست
ویرایش توسط ساپوآنلاین : 2018/10/03 در ساعت 12:34
نمایش برچسبها
مشاهده قوانین انجمن