اکسیم: هیچ‌کس اجازه محدود کردن حق انتخاب راننده‌ها را ندارد! ماکسیم ادعا کرده نحوه حذف نرم‌افزار شرکت‌های رقیب بدین شکل است که هنگام بازکردن نرم‌افزار اسنپ بر روی تلفن همراه اندروید توسط راننده، حافظه تلفن جستجو شده و در صورتی که نرم‌افزار Taxsee Driver بر روی دستگاه نصب باشد، ضمن ارسال پیام به کاربر، مبنی بر لزوم حذف Taxsee Driver ، فعالیت راننده برای ادامه کار با اسنپ مسدود می‌شود.
تاکسی اینترنتی ماکسیم اعلام کرده شرکت اسنپ مانع استفاده کاربران از نرم‌افزار ویژه رانندگان ماکسیم، تحت عنوان Taxsee Driverمی‌شود. به گزارش شنبه‌پرس ماکسیم خبر داده اسنپ رانندگانی را که تمایل دارند در چند سامانه هوشمند درخواست خودرو اشتغال داشته باشند، وادار به حذف نرم‌افزار شرکت رقیب می‌کند.
ماکسیم ادعا کرده نحوه حذف نرم‌افزار شرکت‌های رقیب بدین شکل است که هنگام بازکردن نرم‌افزار اسنپ بر روی تلفن همراه اندروید توسط راننده، حافظه تلفن جستجو شده و در صورتی که نرم‌افزار Taxsee Driver بر روی دستگاه نصب باشد، ضمن ارسال پیام به کاربر، مبنی بر لزوم حذف Taxsee Driver ، فعالیت راننده برای ادامه کار با اسنپ مسدود می‌شود.
حمید بذرگر، مدیرعامل «ماکسیم» در ایران در این خصوص به شنبه‌پرس گفت: «بر مبنای قانون هیچ‌کس حق ندارد آزادی انتخاب شغل را از رانندگان سلب کرده و مانع از فعالیت آن‌ها با دیگر شرکت ها شود.»

تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ , ۱۲:۲۹

شنبه‌پرس | اعتراض تاکسی اینترنتی ماکسیم به اسنپ - شنبه‌پرس