سیستم حضور غیاب الکترونیک

تیک تایم نرم افزار موبایلی است در دو نسخه ios و Android جهت ثبت حضور و غیاب و سایر درخواستهای پرسنل. این نرم افزار بدون اضافه کردن دستگاه بخصوصی ( دستگاه های ثبت حضور و غیاب ) با استفاده از تلفن همراه هوشمند شخصی ورود و خروج و تمامی درخواستهای پرسنل اعم از مرخصی و ماموریت را در موقعیت های مکانی تعریف شده ثبت می نماید.

تیک تایم در سال ۱۳۹۴ پس از انجام تحقیقات و نیازسنجی بازار در زمینه سیستمهای حضور و غیاب طرح ریزی شد و پس از انجام مطالعات اولیه بنا به سفارش توسط شرکت اصحاب رسانه پویا برنامه ریزی و ساخته شد . در حال حاضر این نرم افزار نمونه مشابه ندارد و به جرات می توان گفت در نوع خود کم نظیر است .


تیک تایم می تواند برای همه ی شرکتها و در اقصی نقاط جهان بکارگیری شود. برای نمونه، شرکتهایی با فعالیتهای مختلف شامل : حفاظت و نگهبانی ، کارمندان، بانک ها، شرکت های خدماتی و کلیه شرکتهایی که با مشکل پراکندگی پرسنل مواجه هستند می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند.

همینطور شرکتها جهت کنترل پرسنل که به نقاط مختلف شهرهای داخلی و خارجی توسط مدیر عامل به ماموریت فرستاده می شوند می تواند مثمرثمر واقع گردد.









نرم افزار حضور و غیاب تیک تایم – نرم افزار حضور و غیاب تیک تایم