کادونت در تلاش است تا فرهنگ زیبای هدیه دادن در بین ایرانیان را زیباتر سازد و از حالت مصرف گرایی به خدمت گرایی سوق دهد؛ بجای خرید فیزیکی و سنتی کالا به عنوان هدیه، پیشنهاد های جالب و متفاوتی برای هدیه دادن ارائه دهد که امکان تهیه و استفاده آنها به صورت اینترنتی فراهم شده است. یکی از اهداف دیگر کادونت در خرید اینترنتی هدیه، صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان است که گرانبهاترین ارزش ها را دارد و با کاهش ترافیک و آلودگی ناشی از خرید سنتی، در تلاش است تا علاوه بر اینکه راحتی خیال را به شما مشتریان فراهم میکند، قدمی در راستای بهبود محیط زیست نیز بردارد.

کادونت در زمینه هدیه دادن، هر دو طرف هدیه دهنده و هدیه گیرنده را در نظر دارد تا برای هر دو بهترین و متفاوت ترین تجربه ها و خاطره ها را رقم بزند. در کادونت هدیه دهنده با خیال راحت به صورت اینترنتی هدیه را تهیه می کند و به کسی که دوستش دارد هدیه می دهد؛ گیرنده هدیه هم به سلیقه خودش، از هدیه ای که گرفته استفاده می کند و برایش خاطره ای به یاد ماندنی می شود که مهمان شما بوده است. تیم کادونت متشکل از جوانان پرشور و با استعداد، همواره در نظر دارد با پشتیبانی آنلاین به سوالات شما مشتریان عزیز پاسخگو باشد تا با خیالی آسوده و مطمئن هدیه بخرید و به عزیزان تون هدیه دهید.

کادونت یکی از خدماتی هست که شرکت توسعه کسب وکار سرمد مهراد ارائه کرده است و کار خود را از سال 1396 آغاز کرده است. کادونت به زودی پیشنهاد های متنوع و متفاوت تری برای هدیه دادن ارائه خواهد کرد. رضایت مشتری مهم ترین دغدغه کادونت هست و خواهد بود. کادونت همواره تلاش می کند تا بهترین ها رو برای شما مشتریان عزیز ارائه کند تا لذت متفاوتی از خرید هدیه تجربه کنید و با هدیه دادن آن به عزیزان تون، آنها را خوشحال کنید و لبخند رضایت شما آرزوی ماست.
کادونت خدمتی است از شرکت توسعه کسب وکار سرمد مهراد


کادو چی بخرم؟| خرید اینترنتی هدیه| کادونت هدیه ای متفاوت به سلیقه شما