+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از ۱ به ۱ از ۱
-
سهشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۷ #۱
- تاریخ عضویت
- ۱۳۹۷/۴/۱۸
- نوشته ها
- ۱۷
- لایک
- ۰
- تشکر شده
- ۰
برای منحل کردن شرکت خود چه اقداماتی باید صورت پذیرد؟؟؟؟
انحلال شرکت
انحلال شرکت قبل از موعد در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است و در هر موقع می تواند در مورد آن اخذ تصمیم نماید.این تصمیم وقتی مناط اعتبار است که در جلسه رسمی و با اکثریت دو سوم آراء حاضر در آن اتخاذ گردد.لذا،سهامداران می بایست با توجه به مقررات قانونی،صورت جلسه ای تحت عنوان مجمع عمومی فوق العاده تنظیم کرده و به انضمام سایر مدارک،به اداره ی محترم ثبت شرکت ها ارسال نمایند تا آن اداره ی محترم،اقدامات لازم جهت ثبت را مبذول دارد و مراتب از طریق نشر آگهی در روزنامه رسمی یا کثیرالانتشاری که آگهی های مربوط به شرکت در آن نشر می گردد به اطلاع صاحبان سهام برسد.
پس از انحلال شرکت،مدیر دیگر سمتی ندارد.چون کارهای شرکت ممکن است هنوز تمام نشده باشد مانند مطالبات و بدهکاری.لذا لازم است شخصی به عنوان نماینده ی شرکت معرفی شود تا انجام این امور را به دست گیرد.این شخص را مدیر تصفیه گویند.
از وظایف اولیه متصدیان تصفیه این است که انحلال شرکت را به مرجع ثبت،جهت ثبت و آگهی برای اطلاع عموم اعلام دارند و باید گفت تا وقتی که انحلال شرکت به ثبت نرسیده و آگهی نشده باشد،نسبت به اشخاص ثالث بلااثر خواهد بود.
مدارک مورد نیاز انحلال شرکت
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از ۱ به ۱ از ۱
موضوعات مشابه
-
مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره
توسط Sina homaei در انجمن ثبت شرکتپاسخ: ۰آخرين نوشته: ۲۰۱۸/۰۴/۱۵, ۲۳:۴۵ -
تنظیم صورتجلسات
توسط Sina homaei در انجمن ثبت شرکتپاسخ: ۰آخرين نوشته: ۲۰۱۸/۰۴/۱۵, ۱۲:۳۴ -
استارتاپ فاروم:به صورت اینترنتی پمپ بنزین سفارش دهید!
توسط Free در انجمن خبرخوان سایتپاسخ: ۰آخرين نوشته: ۲۰۱۸/۰۲/۲۶, ۰۷:۰۶ -
راهنمای ثبت اینترنتی شرکت : متن صورتجلسه
توسط Admin در انجمن راهنمای ثبت شرکت هاپاسخ: ۰آخرين نوشته: ۲۰۱۷/۱۲/۱۲, ۲۲:۳۲ -
معرفی استارتاپ صورتی ها - مجله
توسط SARA در انجمن استارتاپ های نرم افزارپاسخ: ۰آخرين نوشته: ۲۰۱۷/۱۰/۰۵, ۱۷:۴۴