گروه اول آدمایی هستند که ماه ها یا سال ها کار و تلاش می کنند تا ماشین لوکسی بخرند . بعد از خرید ماشین ، دیگه مالک همیشگی اون هستند . اما هنوز هم باید حواسشان خوب جمع باشد ، وگرنه ممکن است تصادف کنند یا ماشین شان خراب شود و حاصل تلاش شان در این مدت از بین برود . این آدم ها به بقیه میگن ببینید ، من آدم مصممی هستم و سال ها تلاش کردم تا به اینجا رسیدم ، پس میتونید بهم اعتماد کنید . در واقعا این آدمها می گویند که شرایط فعلی من نشان دهنده سابقه خوب من در گذشته است .

گروه دوم آدمایی هستند که حوصله ماه ها یا سال ها کار و تلاش برای پول جمع کردن رو ندارند ، اونها با اندک پولی که دارند می تونند ماشین های لوکسی را برای مدت کوتاهی کرایه کنند . اونا تو این مدت با استفاده از این ماشین ، خودشون رو در معرض دید بقیه قرار می دهند . این آدم ها به بقیه میگن ببینید درسته که من ماشینم کرایه ایه و اونقدرها هم پول ندارم ، اما ماشین من نباید معیار ارزیابی اعتماد کردن به من برای شما باشه . در واقعا هدف این دسته از آدمها اینه که با استفاده از یک پوشش ظاهری برتر بودن ، رقابت کنند با کسانی که پرسابقه تر از آنها هستند و واقعا از آنها برترند !

💡گروه اول همان کسانی هستند که روی سئو سرمایه گذاری می کنند و گروه دوم کسانی هستند که روی گوگل ادوردز حساب باز میکنند ...
نویسنده: ناشناس