مزایای پیامک انبوه چیست؟
در حالی که رسانه های سنتی مانند چاپ و تلویزیون ثابت کرده اند که می توانند به یک مخاطب در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند، کارایی آنها در حال کاهش می باشد.
همچون در مورد وب سایت و بازاریابی رسانه های اجتماعی، این نیز موثر است، گرچه وقت گیر است و نیازمند توجه دقیق می باشد.
از سوی دیگر، راه حل های تجاری پیامک انبوه ، توانایی ذاتی برای رسیدن به تقریبا هر کسی، در هر نقطه از جهان با حداقل تلاش برای کسب و کار را دارد. به همین ترتیب، در طول چند سال گذشته، استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی به سرعت افزایش یافته است می توانید در رابطه با " تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا تبلیغات پیامکی " بیشتر بخوانید..
برخی از مزایای پیامک انبوه:
1-گسترش سریع
هنگامی که از یک سرویس دهنده پیام کوتاه استفاده می شود، ارسال پیام های SMS انبوه تقریبا بلافاصله صورت می گیرد. این اطلاعات را قادر می سازد تا در سراسر جهان با بالاترین میزان قابلیت خواندن نسبت به هر نوع روش / تکنولوژی بازاریابی دیگر سفر کند. در حقیقت، 95٪ از پیام پیاده سازی شده در عرض چند دقیقه، خوانده می شود.
2- پیام هدفمند
در سایر روش های بازاریابی اغلب میزان بالایی از پیام های تبلیغاتی با توجه به رسیدن به مشتریان نامناسب و یا جمعیت شناسی نامناسب رنج می برند. با این حال، SMS های انبوه نمی توانند به عنوان پیامک به طور مستقیم به مخاطبان مورد نظر فرستاده شوند. علاوه بر این، به لطف ماهیت هدفمند، سرعت خواندن / باز کردن بازاریابی اس ام اس تا 98٪ افزایش یافته است.
3- سهولت ایجاد و تحویل
نوشتن یک پیام 160 کاراکتری وارسال آن به چندین گیرنده یک روند نسبتا سریع و ساده است، و باعث صرفه جویی در زمان و منابع کسب و کار می شود.
بعلاوه، پنل اس ام اس وب وان برای استفاده بسیار آسان است، اجازه می دهد تا لیست تماس ایجاد شود و پیام های در عرض چند دقیقه ارسال گردند.
4- موانع کمتر
بر خلاف ایمیل و رسانه های اجتماعی، پیام های انبوه در فیلترها گم نخواهند شد. این بدان معنی است که با استفاده از یک پنل پیامک انبوه SMS، سازمانها و نهاد ها می توانند تقریبا به هر کسی با یک شماره تلفن برسند.
البته، قوانینی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و فرستندگان باید قبل از انجام کمپین SMS، با عناصر کلیدی عمل Spam(مزاحم) آشنا شوند.

5- هزینه کم
در مقایسه با هزینه های بازاریابی از طریق تلویزیون، و هزینه های چاپی که برای هر کسب و کاری وجود دارد، پیامک انبوه بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین در روش ارسال پیامک انبوه حتی با داشتن بودجه کم، یک کسب و کار نوپا می تواند به هزاران نفر از مشتریان بالقوه به سرعت با تلاش کمی، دست یابد.
اس ام اس انبوه ممکن است جدید نباشد با این حال، برای بسیاری از کسب و کار، این آینده بازاریابی است. با بسیاری از مزایای مرتبط با آن، انقلابی در تعامل با مشتری انجام می دهد و احتمالا برای سال های آینده این کار را انجام دهد
از امکانات دیگر پنل اس ام اس وب وان " ارسال پیامک به شماره های مسدود " می باشد
پنل اس ام اس تبلیغاتی
سامانه پیامکی