خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
🔹یکی از سختترین مراحل فروش، زمانی است که مشتری در آستانه خرید است و از شما درخواست میکند که به او تخفیف بدهید. تصمیمگیری در این نقطه کار سادهای نیست. بعضی از مشتریان نسبت به تغییر قیمت، حساسیت بالایی دارند و اگر قیمت محصول شما اندکی کمتر از رقبا باشد، از شما خرید نمیکنند. بعضی دیگر، کیفیت و برند برایشان مهمتر است و اگر قیمت محصول را پایین بیاورد، احساس میکنند محصول شما کیفیت لازم را ندارد و تمایل آنها به خرید کمتر میشود. ♦️ معمولاً خریداران ایرانی انتظار دارند در هر خرید، تخفیف بگیرند. بهتر است در ازاء دریافت امتیازی از مشتری، مانند خرید بیشتر یا پرداخت نقدی، قیمت محصول را کاهش دهید؛ ولی بعضی اوقات مشتری شما را تحت فشار میگذارد و ناچار خواهید بود به او تخفیف بدهید. ✅ تحقیقات نشان میدهد که بهترین حالت رضایت از تخفیف زمانی رخ میدهد که در مذاکره به راحتی قیمت را کاهش ندهید و مشتری به سختی از شما تخفیف بگیرد. ✅ دو درصد تخفیفی که مشتری بعد از یک ربع چانهزدن با شما دریافت میکند، نسبت به ده درصد تخفیفی که در بدو مذاکره به او میدهید، ارزش بیشتری دارد، چون مشتری برای دریافت این تخفیف جنگیده است و در پایان مذاکره، احساس موفقیت و پیروزی به او دست میدهد. ✅ تخفیفات را بصورت پله ای و در قبال دریافت امتیاز به مشتریان خود عرضه کنید.
مشاهده قوانین انجمن