1️⃣ آنچه مشتری را به خرید وا می دارد محتوای تبلیغ است، نه چگونگی ارائه ی آن.

مهم ترین وظیفه ما این است که ببینیم درمعرفی محصولمان چه چیزی را می توانیم بگوییم و چه قول هایی را می توانیم بدهیم و همواره بدانیم که: روح هر تبلیغ یک وعده ی بزرگ است.

2️⃣ تبلیغات شما محکوم به شکست است مگر این که ایده ی بزرگی پشت آن باشد.

3️⃣ اطلاعات بدهید. بسیار اندک هستند تبلیغاتی که اطلاعات کافی را در اختیار مشتری می گذارند.

تبلیغاتچیان به اشتباه تصور می کنند مردم علاقه ای به دانستن ریزه کاری ها ندارند، چیزی که با واقعیت خیلی فاصله دارد.

4️⃣ اگر حوصله ی مردم سر برود خرید نمی کنند.

به طور متوسط هر خانواده در طول روز با ۱۵۰۰ تبلیغ رو به رو می شود. پس تعجبی ندارد که همه می توانند بی تفاوت از کنار آن ها رد شوند تا فکرشان را به خود مشغول نکند. به همین دلیل است که هرساله تلاش مجریان امور تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطب بیشتر می شود.

5️⃣ خوش زبانی کنید ولی لودگی هرگز.

مردم دوست ندارند از فروشندگان بداخلاق خرید کنند و تحقیق نشان داده تبلیغی هم که خوشایند نباشد مردم را جذب نمی کند.

6️⃣ همیشه تبلیغتان را به روز کنید.

باید گروه مخاطب خود را بشناسیم و متناسب با نوع نگاهشان تبلیغ کنیم.

7️⃣ چیزی را بگویید و نشان دهید که می توانید مدافعش باشید.

تبلیغ صادقانه می تواند جنس خوب را بفروشد، پس اگر جنسی خوب نبود به هیچ وجه نپذیرید که برایش تبلیغ کنید.

8️⃣ برند بسازید.

تولیدکننده ای برنده است که تمام هم وغم خود را صرف دستیابی به شکلی از تبلیغ هدفمند و صاحب هویت می کند. بازدهی این روش خیلی بیشتر از کارهای حساب نشده ای است بعضی از تولیدکنندگان انجام می دهند.

💡 حراج های پی درپی و بسته های تشویقی، درمان های مقطعی هستند که هیچ وقت نمیتوانند جای تبلیغ را بگیرند و فقط شیب نمودارفروش را به طور موقتی بالا می برند، ولی دیری نمی پاید که جذابیتشان را از دست می دهند و از چشم مشتری می افتند.