ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 23 از 23
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    چگونه محصولات و خدمات خود را راحت بفروشیم؟

    از آنجا که تبلیغات و بازاریابی برای کالاها و خدمات متفاوت می باشد و هر کالا و خدمات باید به نوعی برای خریدار معرفی شود اصولی وجود دارد در تبلیغات و بازاریابی که می توان با رعایت آنها محصول و کالای خود را در بازار راحت تر بفروشیم. پس لازم است در هر کسب و کاری که هستیم چه در قسمت توزیع و یا تولید و همچنین خدماتی باید برای کالای خودمان، اصولی را مشخص کنیم تا بتوانیم راحت تر محصولمان را بفروش برسانیم. اصل یکم: شناخت محصولی است که برایش بازاریابی می کنیم.

    اولین اصل این است که شما محصول خودتان را به درستی بشناسید و اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید هر کالا دو نوع اطلاعات دارد یک اطلاعات کلی یک اطلاعات جزئی که شما باید بتوانید با داشتن معلومات کافی این اطلاعات را به درستی در اختیار مشتری قرار دهید شما نمی توانید در مورد کالا و خدماتی که از آن اطلاعات کافی ندارید بازاریابی و تبلیغات نمایید، متاسفانه اکثریت فروشندگان ما نسبت به این موضوع خیلی بی تفاوتند و سعی نمی کنند تحقیقات اساسی در مورد کالای خودشان داشته باشند. شما زمانی که از کمیت و کیفیت محصول سوال می پرسید چیزی برای گفتن ندارند حتی گاهی وقت ها در کارهای خدماتی همین اتفاق پیش می آید، چندی پیش برای خرید یک سی دی آموزشی پاورپوینت، به مغازه ای مراجعه نمودم و گفتم سی دی آموزشی پاورپوینت می خواهم فروشنده ی جوان بلند شد و یک سی دی به من داد اصلاً نپرسید شما برای چه کاری می خواهید، در چه سطحی باشد، حرفه ای باشه یا معمولی هیچ سوالی نپرسید و وقتی من از ایشان پرسیدم که مقدماتی است یا پیشرفته؟ تازه گفت من نمی دانم روی پاکت نوشته، خودتون بخونید چی هست، چه حسی به شما دست می دهد آیا حاضر به خرید می شوید؟، پس در اینجا لازم است که شما اطلاعات کافی در مورد محصول تان داشته باشید و به عنوان یک مشاور، کالا را در حد نیاز مشتری به او ارائه نمایید پس لازم است که با تحقیقات اصولی و درست اطلاعات کافی را در مورد محصولمان داشته باشیم. اصل دوم: استفاده از تجربه تبلیغاتی دیگران و حتی رقیبان

    دومین اصل این است که بتوانیم تبلیغات و تجارب خوب دیگران را در کسب و کارمان بکار ببریم. حتماً لازم نیست که ما کپی برداری کنیم و یا اینکه تمام موارد و تجربیات آنها را مو به مو انجام دهیم بلکه باید کارهای خوب و موثر آنها را مورد بررسی قرار داده و با بومی سازی و کمی خلاقیت، در کسب و کارمان بکار ببریم. اصل سوم: از نظرات مشتریان استفاده کنیم.

    سومین اصل این است که ما از نظرات و پیشنهادات مشتریانمان استفاده کنیم که در خیلی از موارد ما در رابطه با این موضوع کوتاهی می کنیم استفاده از نظریات مشتریان به ما کمک می کند تا ما به نتایج جالب و قابل توجهی برسیم و با نظرسنجی از مشتریان می توانیم کیفیت خدمات و کالای خود را افزایش دهیم و با بازخوردی که از این راه بدست می آوریم می توانیم در راستای فروش بهتر و بیشتر قدم برداریم. اصل چهارم: محصول یا خدمات خود را به درستی موقعیت دهی کنید.

    منظور از موقعیت دهی تعریفی است که از کالا یا خدمت خود ارائه می دهید. اینکه کالای شما چیست و برای چه کسانی تولید یا عرضه می شود. نوع تعریفی که شما ارائه می کنید بسیار مهم است که شما چگونه بتوانید یک محصول را به افراد متفاوت مرتبط تعریف نمایید، گاهی اوقات خیلی از محصولات می تواند برای افراد متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. مثلاً یک اسپری ضد آفتاب مردانه را به جای اینکه محصول مناسب افرادی که زیر آفتاب فعالیت سخت بدنی انجام می دهند معرفی کنید به عنوان محصولی مناسب ورزشکاران و شیک پوشان معرفی کنید. ارزشی که مردم برای محصولات و خدمات شما قائل می شوند مناسب با تعریفی است که ما به آنها ارائه می دهیم. اصل پنجم: برای محصولات خود تصویر مناسبی ارائه نمایید. «شخصیت سازی برای محصول»

    شخصیت سازی یک محصول مجموعه ای است از بسیاری از فاکتورهای محصول شما مانند نام، قیمت، بسته بندی، نحوه ی تبلیغ و معرفی کالا و از همه مهمتر ذات محصول است. خیلی از فروشندگان یا شرکت ها خیلی از مواقع فکر می کنند که اشخاصی که از برند خاصی استفاده می نمایند که دیگر سراغ برندهای دیگر نمی روند در صورتی که از قبل و بعد استفاده از محصول به سراغ بقیه برندهای مشابه می روند پس به همین منظور لازم است که برای کالای خود برندسازی کنیم و جایگاه مناسبی را در بازار به آن قرار دهید. اصل ششم: برای اینکه بتوانید یک محصول را خوب معرفی نمایید باید تبلیغات و بازاریابی خوبی داشته باشید پس لازم است که به آن علاقه مند باشید.

    در هیچ زمانی محصول و خدمات خود را به کسی که به آن علاقه مند نیست نسپارید چون نمی تواند آن محصول را با جذابیت به مشتریان یا مصرف کنندگان ارائه نمایید از آنجایی که در هر کسب و کار رقبای بسیاری وجود دارد و ما در هنگام ارائه محصولات مان به دنبال معرفی نقاط قوت محصولاتمان هستیم پس باید بتوانیم این نقات قوت را با جان و دل تبلیغی متمایز کنیم. اصل هفتم: نیاز نیست که مشتریان و مصرف کنندگان را قانع کنید که محصول و یا خدمات شما از تمام رقبایتان بهتر است.

    اگر شما و رقبایتان محصولات یا خدمات خوب و عالی را ارائه می کنید تلاش خود را به این موضوع قرار ندهید که به مصرف کنندگان و یا مشتریان ثابت کنید که محصول شما از رقیب تان بهتر است بلکه این موضوع را مشتری از کالای شما باید احساس کنند و این حس خوب اعتماد در مشتری ایجاد می شود. اصل هشتم: تبلیغاتی که در کسب و کارتان کاربردی است را تکرار کنید.

    اگر تبلیغاتی که انجام می دهید در مورد محصولات و خدمات شما خوب است با کمی تفاوت این تبلیغات موثر را مجدداً تکرار کنید. اصل نهم: اینکه فقط تبلیغات شما از نظر جمله بندی و کلامی باید زیبا باشند را ملاک کار قرار ندهید.

    بلکه به این موضوع توجه کنید که این تبلیغات فروش شما را افزایش دهد.

    https://baghernaseri.com/how-to-sell...s-comfortable/
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۱۴ گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

    اگر می خواهید برای شرکت کوچک خود تبلیغات کنید از روش های زیر استفاده کنید:
    آیا چالش شما به عنوان مدیر یک شرکت تازه کار هزینه های تبلیغات است؟ آیا چالش بزرگتر ذهنی شما برای اثر بخش کردن تبلیغات، بازنگری و ایجاد تغییرات در تبلیغات قبلی است؟
    پس این مقاله را برای حل این چالش ها و دغدغه ها مطالعه نمایید تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن برای کسب و کار خود تبلیغات موثر و اثربخش انجام دهید.
    یک طرح برای حمله حاضر نمایید.
    گام اول: در این مرحله شما باید یک طرح با سه هدف زیر آماده کنید:


    ۱- تعریف چشم انداز کسب و کار
    ۲- تعیین مسیر رسیدن به چشم انداز کسب و کار
    ۳- تهیه marketing plan و یا طرح و نقشه بازاریابی کسب و کار
    گام دوم: طراحی یک وب سایت برای کسب و کار شما بسیار واجب است.

    پس اگر تا الان آن را طراحی نکرده اید، امروز حتما اقدام کنید. باید بدانید امروزه برای شروع و آغاز هر کسب و کار یک وب سایت طراحی می شود، ولی اگر توان مالی و فنی، طراحی و اداره یک وب سایت را ندارید می توانید از قالب های آماده گروه هایی مثل Mihan blog، Iran blog و …. استفاده کنید و بعدا آن را به سایت اصلی وصل نمایید. اما قبل از استفاده تحقیق کنید تا آن قالب ایراد فنی نداشته باشد. گام سوم:شما باید با استفاده از نام تجاری کسب و کارتان به شبکه های اجتماعی بپیوندید و به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

    در اینجا لازم است به شما گوشزد کنم که تاثیر شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کارتان بسیار زیاد است. شما باید در Facebook،google +، Linkdin، Viber، Telegram عضو شوید. قابل باور نیست طی آمارگیری ها، مشخص شده است که شبکه اجتماعی Facebook به تنهایی روزانه ۲.۷ میلیارد لایک و google + حدود ۱۳۵ میلیون کاربر دارد. آمار بدست آمده نشان دهنده وجود مشتریان بالقوه برای هر برند است، که اگر برندی در این شبکه ها فعالیت نماید مطئنا می تواند عده زیادی از این مشتریان بالقوه را بالفعل نماید. گام چهارم: برای کسب کار خود یک ست اوراق اداری شامل کارت ویزیت و بقیه ادوات تهیه کنید.

    هر چه زودتر برای کسب و کارتان یک ست اوراق اداری که شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، پیش فاکتور و …. است را تهیه کنید و حتما بر روی آنها شماره تماس، آدرس، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل خود را درج کنید به کرات تجربه شده است که مشتری پس از دیدن این اطلاعات اعتماد بیشتری خواهد کرد. گام پنجم: یک ایمیل با نام تجاری کسب و کارتان بسازید.

    شما می توانید از طریق این ایمیل اطلاعات جدید در خصوص کالاها و خدمات خود با بازه زمانی مشخص ارسال کنید.
    گام ششم: هر صنف برای خود یک انجمن تخصصی و صنفی دارد شما باید در انجمن تخصصی و صنفی کسب و کار خود عضو شوید.
    لازم است بدانید که بهترین راه برای پیدا کردن مشتریان جدید عضویت در انجمن های تخصصی و صنفی است. با عضو شدن در انجمن های صنفی و تخصصی و اتاق های بازرگانی هم از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به صنف خود باخبر می شوید و هم می توانید با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب کنید. گام هفتم: نمایندگی های فروش یکی از بهترین نوع تبلیغات برای شما هستند.

    این روش تبلیغات یکی از ارزان ترین و ساده ترین نوع تبلیغات برای هر کسب و کاری است. مثلا شرکت های تولیدی مواد غذایی با استفاده از سوپرمارکت ها برای خود تبلیغات می کنند. گام هشتم: در نشریات تخصصی با استفاده از انتشار مقالات برای خود تبلیغات کنید.

    این روش تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات غیر مستقیم است. با استفاده از این روش شما می توانید با کمترین هزینه اطلاعاتی در خصوص خدمات و محصولات خود به مخاطبان انتقال دهید. گام نهم: در شبکه های اجتماعی ویدئو به اشتراک گزارید.
    در شبکه های اجتماعی با استفاده از ویدئوهایی که از محصولات تهیه کرده اید برای خود تبلیغ کنید. شما می توانید ویدئو ها را در سایت های رایگانی مثل آپارات و یوتیوب به اشتراک بگذارید. گام دهم: با افرادی که در زمینه کسب و کار شما متخصص هستند مکاتبه کنید.

    سعی کنید افرادی که در زمینه فعالیت شما تخصص دارند و می توانند برای شما تبلیغ کنند راشناسایی کرده و برای آنها اطلاعات تبلیغاتی ارسال کنید.
    گام یازدهم:بر روی خودروهای کابین دار تبلیغات کنید.

    خودرو های کابین دار پخش در سطح شهر می گردند بنابراین یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی برای شما هستند.
    گام دوازدهم: از محصولات خود نمونه کار تهیه کنید.

    به هر جایی که فکر می کنید برای شما می تواند تبلیغات و فروش انجام دهد نمونه محصول بفرستید .
    گام سیزدهم: عوامل فروش خود را گسترش دهید.

    شما می توانید با در نظر گرفتن درصدی از فروش به عنوان پور سانت عده زیادی ویزیتور مویرگی داشته باشید تا محصولاتتان را پخش و به فروش رسانید.
    گام چهاردهم: با برگزاری فستیوال و مسابقه برای خود تبلیغات کنید.

    شما می توانید در زمینه کسب و کارتان سوالاتی طراحی کنید و برای پاسخ های صحیح جایزه در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که این روش یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است .
    حتما به این نکته توجه کنید که نباید اثر بخشی هر روش را با آزمون و خطا بیابید بلکه باید بتوانید میزان اثربخشی هر روش را اندازه گیری نماید.
    https://www.seomoz.ir/14-%DA%AF%D8%A...%A7%D8%B1.html
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    چگونه در بازاریابی دیجیتال موفق باشیم!؟

    همانند اصطلاحاتی از قبیل “کلان داده”، “چند کانالی” و “بازاریابی چند مجرایی”، “ بازاریابی دیجیتال ” هم واژه دیگری است که امروز در متون و منابع مختلف زیاد دیده می‌شود و درحالی‌که هر یک از ما درکی جزئی از معنای آن داریم، همچنان سؤالاتی در مورد چگونگی انجام آن وجود دارد. بنابراین در این مقاله سعی داریم لایه‌ها و بخش‌های مختلف آن را از یکدیگر جدا کنیم و برخی از بهترین راهکارها برای تبدیل‌شدن به یک ستاره بازاریابی دیجیتال را معرفی کنیم.

    بازاریابی دیجیتال چیست؟

    به شکل عام می‌توان گفت که بازاریابی دیجیتال در رابطه با استفاده از کانال‌های ارتباطی دیجیتال به‌منظور ترویج محصولات و خدمات برای مصرف‌کنندگان هست. به‌عنوان‌مثال، این روش از ترویج می‌تواند از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تلفن‌های موبایل، تبلیغات نمایشی، ایمیل، تبلیغات ویدئویی و … باشد.

    بازاریابی دیجیتال به چه دلیل دارای اهمیت است؟

    تا سال ۲۰۱۹، رهبران بازاریابی بیش از ۱۰۳ میلیارد دلار در حوزه‌های بازاریابی جستجو، تبلیغات نمایشی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی هزینه خواهند کرد که از بودجه صرف شده در رسانه‌های کابلی و تبلیغات نمایشی تلویزیونی فزونی پیدا می‌کند. (Forrester Research)
    رسانه‌های دیجیتال به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل‌شده‌اند. ما به گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم، جستجو می‌کنیم و از کانال‌های دیجیتال دسترسی متنوعی به انواع سرگرمی‌های مختلف داریم. مصرف‌کنندگان نیز برای اتخاذ تصمیم خرید خود بیشتر از هر زمان دیگری از کانال‌های دیجیتال برای دریافت اطلاعات مختلف استفاده می‌کنند.

    تا سال ۲۰۱۹، رهبران بازاریابی بیش از ۱۰۳ میلیارد دلار در حوزه‌های بازاریابی دیجیتال هزینه خواهند کرد

    به تصویر زیر توجه کنید که به‌خوبی نشان می‌دهد خطوط متمایزکننده تجربه‌های خرید آنلاین و آفلاین در حال محو

    شدن هست. بر اساس اطلاعات این تصویر ۴۴% از مصرف‌کنندگان به‌صورت آنلاین جستجو و خرید می‌کنند، 17% از یک فروشگاه به‌اصطلاح خشت و گلی دیدن می‌کنند و سپس به‌صورت آنلاین خرید می‌کنند، 51% به‌صورت آنلاین جستجو می‌کنند و سپس برای خرید به یک فروشگاه مراجعه می‌کنند و 32% به‌صورت آنلاین جستجو می‌کنند سپس برای دیدن محصول از نزدیک به یک فروشگاه فیزیکی مراجعه می‌کنند و سپس به خانه بازگشته و به‌صورت آنلاین اقدام به خرید می‌کنند.

    در بازاریابی دیجیتال برای داشتن و ایجاد خریداران طرفدار برند، بایستی به شناخت مشتریان در سطح کانال‌های مختلف و سپس برقراری ارتباط با آن‌ها برحسب علایقشان پرداخت. شما چگونه اقدام به این کار می‌کنید؟

    مشتریان خود را بشناسید

    مشتریان شما از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف مانند ایمیل، بخش خدمات مشتریان، شبکه‌های اجتماعی، بازدید از فروشگاه و خرید آنلاین با شما ارتباط برقرار می‌کنند. اطلاعات این افراد از سطح کانال‌های مختلف باید در یک پایگاه داده جمع‌آوری شوند. شما با داشتن درکی بهتر از علایق، سبک زندگی و دیگر خصوصیات آن‌ها، چه به‌صورت آفلاین یا آنلاین، پیشنهاد‌هایی باارزش بالاتر به آن‌ها ارائه می‌کنید.
    به‌عنوان‌مثال در نظر بگیرید فرشید در طی چند ماه تعدادی سفارش آنلاین را در سایت شما ثبت کرده است. همچنین در مراجعه به شعباتی از فروشگاه شما برای خریدهایش کوپن تخفیف دریافت کرده که قبلاً از طریق ایمیل هم آن‌ها را دریافت کرده بود. وی در ادامه اقدام به لغو اشتراک از دریافت این ایمیل‌ها می‌کند یا اینکه منابع دریافتی فیزیکی خود را معدوم می‌کند. هر یک از این تعاملات با وی منجر به دریافت اطلاعاتی از رفتار وی می‌شد. تصور کنید که اطلاعات رفتاری این فرد ‌در یک پایگاه اطلاعاتی جدا از یکدیگر ذخیره شود، آنگاه چه مشکلی دارید؟ راهی برای تفسیر چرایی این رفتار فرشید و لغو اشتراک وی برای شما وجود نخواهد داشت.
    اطلاعات مشتری خود را تحلیل کنید

    با در اختیار داشتن یک پایگاه اطلاعاتی یکپارچه پیش‌بینی رفتار، سبک زندگی، علایق، چگونگی خرید راه دست‌یابی به وی آسان و ممکن می‌شود. البته توجه به روش‌های سنتی تحلیل از قبیل جمعیت شناختی و روان‌شناختی نیز دارای اهمیت هستند:
    اطلاعات جمعیت شناختی: خصوصیات حقیقی از قبیل سن، جنسیت، شغل و درآمد. مثال: اکثریت مشتریان شما جزء خانم‌ها هستند یا آقایان؟ کجا زندگی می‌کنند؟ مجرد هستند یا متأهل؟
    اطلاعات روان‌شناختی: ارزش‌ها، باورها، سبک زندگی. این اطلاعات پاسخگوی سؤالاتی از قبیل چه مواردی موجب انگیزه برای خرید محصولات یا خدمات شما می‌شود؟ ارزش‌های کلیدی آن‌ها چیست؟ سرگرمی و عادات آن‌ها چیست؟
    رفتاری: رفتارهایی از قبیل فراوانی خرید و کانال ارتباطی مورداستفاده، به عنوان مثال آیا به ایمیل ارسالی شما پاسخ داده‌اند، یا قبل از بازدید از فروشگاه شما به‌صورت آنلاین محصولات شمارا بررسی کرده‌اند؟
    رفتار دیجیتال: هرگونه رفتار آنلاینی که قابل‌ردیابی باشد که شامل باز کردن ایمیل، زمان بازگشایی آن‌ها، لینک‌های کلیک شده، ترک سبد خرید و رفتارهای اجتماعی می‌شود.
    با داشتن مجموعه اطلاعاتی به این شکل در یک پایگاه داده منسجم، امکان ارسال پیشنهاد صحیح و مناسب در زمان مناسب و از طریق کانال ارتباطی مناسب برای مشتری وجود دارد. البته توجه کنید که بازاریابی دیجیتال تنها جزئی از کلیات استراتژی شما برای هدف قرار دادن مشتری، ارتقاء برند و افزایش وفاداری هست. درحالی‌که برخی از مشتریان ممکن است دریافت ایمیل را بپسندند، برخی دیگر ممکن است ترکیبی از روش‌های قدیمی‌تر و جدیدتر را برای ترغیب شدن به خرید بپسندند. به‌هرحال شما باید در هرجایی که مشتری شما حضور دارد، حاضر باشید، چه در فضای آنلاین، چه در محیط فروشگاهی!

    https://rahgozar.co/%DA%86%DA%AF%D9%...4%DB%8C%D9%85/
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 23 از 23

موضوعات مشابه

  1. راه های کم‌هزینه برای معرفی محصول به بازار و تبلیغ آن
    توسط SARA در انجمن آموزش های مارکتینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/30, 18:49
  2. معرفی استارتاپ بازآرتچه - فروش محصولات دست ساز هنری
    توسط Admin در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/22, 11:31
  3. تجربه استارت آپی با محصول جدید گوگل
    توسط SARA در انجمن سایر آموزش های استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/12, 13:12
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/07, 21:46
  5. هرم چشم انداز- استراتژی- محصول
    توسط Admin در انجمن لین استارتاپ (ناب) - Lean Startup
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/05, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش