ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 5 نخست 1234 ... آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 41
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    اهمیت و روندهای ایمیل مارکتینگ

    ایمیل مارکتینگ یکی از محبوب‌ترین راهکارهای بازاریابی دیجیتال در بین کارشناسان بازاریابی است، ارسال ایمیل روشی کم‌هزینه و موثر برای جذب و تقویت روابط با مشتریان است. با توجه به گرایش بیش از پیش کاربران به دستگاه‌های موبایل، روزبه‌روز بر اهمیت طراحی و ارسال ایمیل‌های مناسب دستگاه‌های موبایل افزوده می‌شود. همچنین یکی از موضوعات مهم برای بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ، شخصی‌سازی ایمیل‌های ارسالی است. در ادامه به بررسی اهمیت این حوزه از بازاریابی دیجیتال به روایت آمار و ارقام می‌پردازیم.
    آمار مربوط به تعداد کاربران ایمیل:
    طبق تخمین‌ها، ۲٫۷۶ میلیارد کاربر در سراسر دنیا از سرویس‌های ایمیل استفاده می‌کنند. Statista
    در ماه می ۲۰۱۵، تعداد کاربران Gmail از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال، عبور کرد. TechCrunch

    آمار مربوط به جذابیت ایمیل برای مشتریان:

    ۸۶% مردم در آمریکا علاقه‌مند به دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی هستند. Marketingsherpa
    ۷۲% مشتریان در ایالات متحده، ایمیل را راه بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط با شرکت‌ها، می‌دانند. Marketingsherpa

    اهمیت شخصی‌سازی ایمیل‌ها:

    نرخ باز کردن ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده ۱۷٫۶% است درحالی‌که این نرخ برای ایمیل‌های بدون هیچ‌گونه شخصی‌سازی‌شده ۱۱٫۴% است. Statista

    اهمیت طراحی ریسپانسیو ایمیل:

    ۷۵% کاربران Gmail، ایمیل‌های خود را در موبایل خود، چک می‌کنند. TechCrunch
    طبق تخمین‌ها در پایان سال ۹۴، تعداد گوشی‌های هوشمند در ایران به ۴۰ میلیون دستگاه رسیده است. digiato

    اهمیت و تأثیرگذاری بازاریابی ایمیلی:

    ۷۹% آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ایمیلی را بسیار مؤثر و مهم می‌دانند که بیشترین میزان مقبولیت در میان تمام روش‌ها را دارد. eMarketer
    ۶۶%کارشناسان بازاریابی داخلی شرکت‌ها، بازاریابی ایمیلی را مؤثر و مهم می‌دانند که پس از SEO با مقبولیت ۷۳ درصدی، رتبه دوم مقبولیت در میان تمام روش‌ها را دارد.eMarketer






    اهمیت و روندهای ایمیل مارکتینگ - آژانس مارکتینگ لاوان
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    اینفوگرافیک شش روند دیجیتال تاثیر گذار بر بازاریابی و تبلیغات در سال 2017




    اینفوگرافیک شش روند دیجیتال تاثیر گذار بر بازاریابی و تبلیغات در سال 2017- دیجیتال تاثیر گذار بر بازاریابی
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    قیف بازاریابی چیست؟

    یکی از مهم‌ترین مدل‌ها در علم بازاریابی

    1-آگاه شدن
    2-توجه
    3-تبدیل شدن به مشتری
    4-وفاداری
    5-دفاع از برند


  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    پر اهمیت ترین اهداف در بازاریابی محتوا بر اساس مطالعات



    @ecosystemir
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    بازاریابی مدرن چطور کار میکند؟



    @ecosystemir

  6. #16
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    4 قدم اشتباه در بازاریابی اینترنتی.











    عصر گرافیک - با ما بهتر دیده شوید

  7. #17
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    بازاریابی شبکه ای








  8. #18
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    مقایسه نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی ایمیلی و روش‌های دیگر



    مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا - ictstartups.ir
  9. #19
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    کسب و کار سنتی در مقابل کسب و کار آنلاین




    @ecosystemir
  10. #20
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    چگونه کسب وکار خود را با استفاده از بازاریابی محتوایی رونق دهید؟


    @ecosystemir
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 5 نخست 1234 ... آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 41

مجوز های ارسال و ویرایش