ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 12 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 15
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی و برندسازی استفاده کنیم؟




    همانطور که می‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به‌طوری که تعداد کاربران روزانه آن از توییتر پیشی گرفته است و بخش زیادی از کاربران ترجیح می‌دهند که وقت خود را در این شبکه بگذرانند تا فیس‌بوک. البته در این که فیس‌بوک و توییتر همچنان شبکه‌های اجتماعی بسیار موثر و مهمی هستند شکی نیست، اما نباید قدرت تصاویر و اینستاگرام را انکار کرد.




    در این نوشته می‌خواهم چهار مرحله تا شروع برندسازی و بازاریابی در این شبکه‌ اجتماعی را بررسی کنم و توضیحاتی در رابطه با آنها ارائه کنم.

    ۱- اکانت خود را بسازید و مرتبش کنید

    اگر می‌خواهید از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده کنید،‌ باید حتما اکانت مجزایی از پروفایل شخصی‌ برای کسب‌وکارتان ایجاد کنید. در ادامه دو نکته در مورد بهبود پروفایل اینستاگرام می‌نویسم:
    – به سایتتان لینک بدهید
    در واقع تنها جایی که می‌شود از اینستاگرام لینک گرفت، پروفایل و قسمت Biography شماست. در این بخش حتما آدرس سایت خود را وارد کنید تا هم کاربران بتوانند راحت‌تر به سایت شما بیایند هم یک بک‌لینک برای سایت خود دریافت کنید.
    – استفاده از تصاویر و متن خوانا و مشخص
    همیشه سعی کنید در صفحاتی که برای برندتان می‌سازید، از تصاویر مشخص و نوشته‌های خوانا و قابل فهم استفاده کنید تا کاربران به راحتی شما را بشناسند و بتوانند با شما آشنا شوند. شاید اگر این بخش را به درستی آماده نکنید، کاربران در نگاه اول با صفحه شما ارتباط برقرار نکنند و آن را دنبال نکنند. حتما در بیوگرافی صفحه اینستاگرامتان بنویسید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید. حتی بهتر است از #هش‌تگ‌ها برای جلب توجه کاربران (چون به رنگ دیگری هستند) استفاده کنید.
    ۲- پست‌ها (تصاویر) جذابی آماده کنید که کاربران آنها را دوست داشته باشند

    حتما شنیده‌اید که هر تصویر، به اندازه ۱۰۰۰ کلمه حرف برای گفتن دارد؛ پس بیایید از این قدرت برای جذب خریدارها استفاده کنیم.
    محققین گفته‌اند که اینستاگرام به عنوان یک شبکه تصویرمحور، دوبرابر بیشتر از دیگر شبکه‌های متن‌محور کامنت می‌گیرد و ۹۰٪ اطلاعاتی که به ذهن ما مخابره می‌شود از طریق دیدار اتفاق افتاده است. پس بیایید به تصاویری که منتشر می‌کنیم بیشتر از قبل اهمیت بدهیم و بیشتر برروی آنها کار کنیم.

    خریداران گفته‌اند که شبکه‌های اجتماعی تاثیر به‌سزایی در تصمیم آنها برای خرید داشته‌اند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه. در واقع می‌گویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است. لذا سعی کنید در خط وسط حرکت کنید؛ یعنی نه آنقدری در مورد محصولتان Show off کنید و نه آنقدری بی‌سر و صدا باشید که کاربران در مورد محصولات شما بی‌خبر باشند.
    – از تصاویر خلاقانه و حرفه‌ای استفاده کنید
    قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است.
    ارسال تصاویر محصولاتتان به همراه توضیحات آن محصول پشت سر هم دردی را دوا نمی‌کند! یادتان باشد که کاربران اینستاگرام به صورت مستقیم آماده برای خرید محصولات شما نیستند. بلکه قرار است در ابتدا برروی آنها تاثیر بگذاریم، توجه آنها را به برندمان جلب کنیم و سپس به آنها محصولاتمان را ارائه کنیم.
    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی یا یک بازار قدرتمند برای تبدیل بازدید‌های مستقیم به خریداران است. اما چگونه چنین بهره‌ای ببریم؟ بلکه می‌بایست محتواهای خاص، ایده‌های خلاقانه و تبلیغات غیرمستقیم را به کار ببریم تا نظر کاربران را بیش از پیش به خود جلب کنیم.
    همچنین بخوانید: پادکست: با مبانی ایمیل مارکتینگ آشنا شوید






    اینگونه فکر کنید که برند شما در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام حضور یافته تا با کاربرانش ارتباط برقرار کند. به درستی ارتباط برقرار کنید و ببینید که چگونه کاربران به صفحه شما می‌آیند، شما را دنبال می‌کنند و در آخر از شما خرید می‌کنند.



    در این تصویر، فروشگاه Sants_sock_central در مورد شیوه بافت جوراب‌هایش تصویری منتشر کرده.

    – از اندازه‌های صحیح استفاده کنید
    راستش هرچه تصاویر شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. از آنجایی که گفتیم اینستاگرام یک شبکه تصویرمحور است، باید کیفیت تصاویرتان به حد قابل قبولی بالا و خوب باشد. یادتان باشد که تصاویر اینستاگرام دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۱۰۸۰ هستند، پس سعی کنید اندازه تصاویر را در فتوشاپ تغییر دهید تا تغییر سایز آن توسط اینستاگرام باعث افت کیفیت یا حذف بخشی از تصویر نشود.
    – فیلترها و ویرایش تصاویر را فراموش نکنید
    فیلترهای اینستاگرام جلوه‌های خاصی به تصاویر شما می‌دهند؛ بد نیست که از آنها به درستی استفاده کنید و قبل از انتشار، چندین فیلتر مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یکی جذاب‌تر و بهتر است. ضمنا تصاویر روشن در اینستاگرام ۲۴٪ لایک بیشتری به نسبت تصاویر تیره گرفته‌اند.





    – پیشنهادهای ویژه را در اینستاگرام منتشر کنید


    از آنجایی که ۴۱٪ اینستاگرامی‌ها گفتند که برندها را برای دریافت پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌هایشان دنبال می‌کنند، بد نیست که کاربرانتان را با پیشنهادهای ویژه در اینستاگرام خوشحال کنید!
    می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مثل Phonto, Piclap و Over استفاده کنید که متنی را برروی تصاویر قرار دهید.
    – رویدادها و مکان‌ها را نیز به اشتراک بگذارید
    کمتر از ۵٪ پست‌های اینستاگرام، موقعیت خود (location) را مشخص کرده‌اند؛ اما همین ۵٪، ۷۹٪ بیشتر توجه افراد را جلب کرده‌اند. پس بر روی پست‌های خود حتما مکان را مشخص کنید.
    – پست‌های پرطرفدار را شناسایی کنید
    چیزی که باید بدانید این است که چه پست‌هایی بیشترین بازخورد را برای شما داشته‌اند و در مقابل چه پست‌هایی کمترین بازخورد را داشته‌اند؟ مشخص کردن این مورد می‌تواند بسیار به انتخاب پست‌های بعدی شما کمک کند.
    ۳- استوری را فراموش نکنید

    یکی از بخش‌هایی که در یک سال اخیر به اینستاگرام اضافه شده، استوری است. در استوری شما باید یک داستان را یا در قالب یک فیلم ۱۵ ثانیه‌ای و یا در قالب یک عکس تعریف کنید. از نظر موضوعی می‌توانید «یک روز از کسب و کار خود» یا حتی مواردی مثل مقالات خلاصه و جذاب را به اشتراک بگذارید.

    در واقع تنوع برای به اشتراک گذاری محتوا در بخش استوری زیاد است. برای مثال در روز جهانی ایموجی، ما در حساب کاربری فرنیان در اینستاگرام، استوری به مناسب این روز داشتیم. فراموش نکنید لازم نیست حتما به صورت جدی درباره حوزه کسب و کار خود استوری بگذارید و می‌توانید از مناسبت‌های این چنینی برای ایجاد صمیمیت میان شما و دنبال‌کنندگان‌تان در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.






    ۴- فالوئرهای خود را افزایش دهید

    حتی اگر تصاویر خوبی در اینستاگرام خود پست می‌کنید بهتر است که برای بیشتر دیده شدن استراتژی خوبی داشته باشید. در ادامه چند نکته در مورد شیوه‌های جذب فالوئر بیشتر در اینستاگرام را می‌نویسم:

    – از #هش‌تگ‌‌ها استفاده کنید
    افراد زیادی (از جمله من) با استفاده از هش‌تگ‌های اینستاگرام به دنبال تصاویر مورد نظر خود می‌گردند. من خودم بخش زیادی از ایران را با اینستاگرام دور زدم و اعتراف می‌کنم اگر هش‌تگ ها نبودند به هیچ‌عنوان نمی‌توانستم با مکان‌های زیبا اما دور افتاده ایران آشنا شوم. حال فرض کنید افراد زیادی با استفاده از این هش‌تگ‌ها به دنبال محصولات یا تصاویری که شما پست می‌کنید هستند. پس بهتر است برروی استفاده از هش‌تگ‌های مختلف فکر کنید و ببینید که چه هش‌تگ‌هایی می‌تواند برای شما مفید باشد و کاربران ممکن است چه چیزهایی جست‌وجو کنند.

    همچنین بخوانید: چرا در وبلاگ‌نویسی شکست می‌خوریم و آن را ادامه نمی‌دهیم؟

    ضمنا بهتر است که از هش‌تگ‌های خاص‌تر استفاده کنید. به خاطر سرعت بسیار بالای بروز شدن هش‌تگ‌ها شاید شانس جذب کاربران کمتر شود. اما باز هم بهتر است که ترکیبی از هش‌تگ‌های کمی طولانی و دارای چند بخش به همراه هش‌تگ‌های تک بخشی استفاده کنید.
    اگر فکر می‌کنید که هش‌تگ‌هایی که در caption تصویر می‌نویسید ممکن است باعث طولانی‌تر شدن آن شود، هش‌تگ‌ها را برای خود کامنت بگذارید.




    ۵- ارتباط با مشتریان در توییتر

    قدم بعدی پس از جذب فالوئر و ارسال تصاویر خوب، ایجاد ارتباط قوی با طرفداران یا مشتریان است. نکته جذاب ماجرا اینجاست که پست‌های اینستاگرام حدودا باعث برقراری ۳.۳۱٪ ارتباط با طرفداران می‌شود؛ در حالی که صرفا ۷ کاربر به ازای هر ۱۰۰۰۰ فالوئر توییتر شما با توییت‌تان ارتباط برقرار می‌کنند.



    حالا بهتر است در مورد افزایش ارتباط با کاربران چند نکته‌ای را بنویسم:

    – توضیحات موثری بنویسید
    درست است که تصویر بخش مهم کار را انجام می‌دهد، اما نوشتن توضیحات خوب برای تصویر خوب باعث ایجاد رابطه بهتری با کاربران می‌شود که نباید از دستش داد. از طرفی می‌شود توجه آنها را بیش از پیش جلب کرد و از آنها برای شرکت در بحث‌ها پیرامون تصویرتان استفاده کرد.
    بسیاری از برندها از Call to actionهای ساده استفاده می‌کنند. به طور مثال می‌توانید صراحتا در مورد تصویر نظر اشخاص را بپرسید. اما سعی کنید برای تصاویر توضیحات طولانی ننویسید. کاربران ترجیح می‌دهند که در چند کلمه منظور شما را بفهمند و از آن رد شوند یا با آن ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام مکانی برای نوشتن متون طولانی نیست؛ می‌توانید متون طولانی را به فیس‌بوک یا وبلاگتان منتقل کنید.
    – از مسابقات اینستاگرامی استفاده کنید

    می‌توانید با بودجه مناسبی یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید. حتما ایده‌های زیادی برای پیاده‌سازی این مسابقات به ذهنتان می‌رسد. ۷۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در مسابقات شرکت کرده‌اند. البته خاطرتان باشد که اگر کاربران حداقلی برای برگزاری مسابقه را ندارید دست نگه‌ دارید. برگزاری یک مسابقه و شکست خوردن در پروسه برگزاری آن می‌تواند بیشتر به ضرر شما باشد.

    – به نظرات افراد پاسخ دهید
    کاربران زمانی که برای شما نظری می‌نویسد توقع دارند شما به آن کامنت پاسخ دهید. نوشتن پاسخ برای کاربران باعث افزایش سطح اعتماد و رضایت از شما می‌شود و البته باعث ایجاد روابط بهتری بین شما و طرفدارانتان می‌شود. این قضیه برای اکانت‌های شخصی هم صدق می‌کند؛ اگر فردی ببیند که شما به کامنت وی پاسخ نمی‌دهید، دیگر برای شما کامنت نمی‌گذارد و احتمالش هست که از شما ناراحت شود.
    ۶- بهترین زمان ارسال را انتخاب کنید

    اینستاگرام نیز همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی در زمان‌های مختلف می‌تواند بازده‌ مختلفی برای شما داشته باشد پس بهتر است که زمان‌های مختلف را بررسی کنیم و بهترین زمان برای ارسال تصاویرمان را انتخاب کنیم. می‌شود با نگاهی به سبک زندگی افرادی که هدف گرفته‌ایم این زمان را پیدا کرد. مثلا اگر شما هدفتان جوانان است به احتمال قوی ساعت ۸ صبح الی ۲ ظهر زمان مناسبی برای ارسال تصاویر نیست چون افراد هدف شما در مدرسه یا دانشگاه به سر می‌برند.
    باید زمان‌های مختلف را بررسی کنید تا ببینید کدام یکی بازخورد بیشتری برای شما داشته است. البته باید این مسئله را هم در نظر داشته باشید که تعداد پست‌های ارسالی شما در هر هفته نیز می‌تواند روی روابطتان با افراد تاثیرگذار باشد. نباید زیاده‌روی کنید و نباید هم آنقدری کم پست کنید که شانس جلب توجه کاربران کم شود.
    چند نکته فوق صرفا شروعی در دنیای بازاریابی با اینستاگرام بود. این شیوه بازاریابی نیز همانند دیگر شیوه‌ها نیازمند بررسی، تحقیق و آزمایش است و باید در نظر داشت که هر حیطه، فعالیت‌های مورد نیاز خود را می‌طلبد و نمی‌شود برای همه یک نسخه صادر کرد. از طرفی بهتر است که حتما سری به صفحات برندهای محبوب بزنید و با استفاده از مهندسی معکوس، ایده‌های خوبی برای بازاریابی در این شبکه دوست‌داشتنی بیابید.


    https://ipt24.com/blog/%d8%a7%db%8c%...7%d8%b2%db%8c/
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام (قسمت اول)


    اینستاگرام، درجه‌ی اول یک برنامه برای تلفن همراه است که یک تجربه‌‍‌ی بازاریابی اجتماعی منحصر به فرد برای کسب و کار های آنلاین، رقم خواهد زد. خیلی از افراد وجود دارند که با این شبکه اجتماعی برای خود درآمدزایی می‌کنند و کسب و کار خود را به دیگران معرفی می کنند که باعث برندسازی در اینستاگرام می‌شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید شروع به تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار خود کنید، باید اهداف خود را مشخص کرده و برنامه ریزی کاملی برای فعالیت در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

    گام اول: ایجاد نام کاربری و پروفایل برای برندسازی در اینستاگرام

    برای ایجاد پروفایل برند خود، شما ابتدا باید یک نام کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید که بهتر است نام کامل شرکت یا فروشگاه شما باشد. این گزینه‌ای مناسب برای به رسمیت شناختن نام تجاری است و برای برندینگ اینترنتی و برندسازی در اینستاگرام شما موثر است. شما باید یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید که ایده آل ترین تصویر، آرم و لوگوی شرکت است و نشانی(URL) فروشگاه آنلاین خود و خلاصه ای کار فروشگاه خود و محصول خود، به این عکس اضافه کنید. متن خلاصه‌ای که می توانید درباره‌ی محصولات و فروشگاه خود بنویسید محدود به 150 کاراکتر است. بنابراین متنی که در این قسمت می نویسید، باید کم باشد و درواقع دلیلی باشد که بازدید کننده را متقاعد کند پیج شما را فالوو کند. اگر در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر نیز فعالیت می کنید ، اگر نام ها و لوگوها در آن ها با اینستاگرام یکسان است، در صفحه اینستاگرام خود نیز می توانید قرار دهید. در غیر اینصورت از این کار خودداری کنید چون باعث سردرگمی مصرف کنندگان می شود. هم چنین اگر بخواهید پروفایل مبتنی بر وب اینستاگرام خود را ببینید یا آن را تبلیغ کنید نشانی(URL) صفحه مربوط به آن « نام کاربری/instagram.com » می باشد. به این صورت می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین برای بررسی کیفیت عکس ها و محتوای خود مشاهده کنید. گام دوم : به اشتراک گذاری تصاویر و ارسال پست

    برای ارسال پست در اینستاگرام و اینکه چه تصاویری به اشتراک بگذارید نکاتی وجود دارد که تعدادی از آن ها را در زیر بیان می کنیم:
    1. چه نوع عکس هایی از محصولات به اشتراک بگذاریم؟

    از خلاقیت برای گرفتن تصاویر زیبا از محصولات خود استفاده کنید. نگاهی به محصولات در فضای باز بیندازید و از محصولات در فضای باز و در طبیعت، مدل هایی از مردم یا بافت های جالب و رنگ ها، یک عکس تصادفی بگیرید. اینگونه عکس‌ها، افزایش لایک اینستاگرام بیشتری به دنبال خواهند داشت. از عکس‌هایی با پس زمینه های دیگر به غیر از رنگ سفید استفاده کنید که اغلب می‌تواند مشتریان را به خرید کردن یا نگاه کردن آن برای بار دوم تشویق کند.
    1. محصولات جدید و تخفیف های خود را در اینستاگرام قرار دهید

    به هواداران اینستاگرام خود فرصتی جدید بدهید که با محصولات و کالاهای جدید و محصولات با قیمت پایین ، آشنا شوند.همیشه یک لینک برای این آیتم قرار دهید تا خریداران تنها با یک کلیک به صفحه خرید برسند. هم چنین ، قراردادن مواردی مثل محصولات جدید و تخفیف به مشتریان انگیزه ی بیشتری می دهند که صفحه شما را در اینستاگرام دنبال کنند و زودتر از بقیه از جزئیات مطلع شوند.
    1. همیشه متن و شرحی برای تصاویر بنویسید

    برای هر پستی که در اینستاگرام ارسال می کنید، باید محتوایی که توضیحی در رابطه با تصویر باشد، قرار دهید که در اینستاگرام به آن ، کپشن می گویند. این می تواند وسیله ای برای اشتراک گذاری نام محصولات و اطلاعات، نشانی وبسایت فروشگاه اینترنتی شما یا یک کد تخفیف محصول باشد که در اختیار فالوور ها و بازدیدکننده ها قرار می دهید. این ها برای برندسازی در اینستاگرام قطعا موثر خواهد بود. چگونه در پست های اینستاگرام کپشن های حرفه ای بنویسیم؟ ادامه دارد....
    https://www.followjet.com/%D8%A8%D8%...A7%D9%88%D9%84
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم)


    در مقاله گذشته، درباره گام‌ها و ترفند‌های بازاریابی با اینستاگرام با شما صحبت کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم ادامه این ترفندها و گام نهایی برای برندسازی را توضیح دهیم. پس اگر بازاریابی و برند‌سازی در اینستاگرام (قسمت اول) را خوانده اید، این مقاله را هم از دست ندهید :

    1. مراحل ساخت محصول را به اشتراک بگذارید

    ایده‌ای فوق العاده بکر و ناب برای فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با به نمایش گذاشتن فرایند تولید محصول خود، طرفداران زیادی را جذب کنید و مصرف کنندگان را از این طریق به نفع خود تحریک کنید. زیرا مردم عاشق دیدن مراحل ساخت یک محصول از ابتدا تا پایان هستند و این کار باعث ایجاد حس اعتماد در افراد نسبت به کسب و کار شما می شود و اینستاگرام یک ابزاری کامل و عالی برای این منظور است. این ایده برای اکثر کسب و کار ها جواب می‌دهد و می‌توانند از آن استفاده کنند و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هم خواهد شد.
    1. از فعالیت های پشت صحنه و محیط کار نیز عکس بگذارید

    شما می توانید علاوه بر اینکه به مشتریان چگونگی ساخت محصولات خود را نشان دهید ، از طریق دادن عکس هایی از پشت صحنه ی شرکت تان در مشتریان خود حس اعتماد ایجاد کنید. بازدید کننده ها و فالوور ها علاقه دارند ببینند عملکرد یک واحد چگونه است و چه کسی پشت نام تجاری قرار دارد.این کار هم چنین به خریداران نشان می دهد که ربات ها کار آن ها را انجام نمی دهند بلکه مردم واقعی پشت سفارشات آن ها هستند و آنها را دریافت می کنند.
    1. به کامنت های هواداران و فالوور های خود پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید

    اینستاگرام توانسته است میلیون ها کاربر را به طرف خود جذب کند که این تعداد روزانه افزایش می یابد. شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با طرفداران خود تعامل بیشتر با کاربران خود داشته باشید و از طریق بخش نظرات و از طریق پاسخ به سوالات یا پست های تشویق کننده جنب و جوش داشته باشید و این ارتباط را قوی‌تر کنید. فراموش نکنید هر پست شما در اینستاگرام پتانسیل لازم برای برندسازی، تشویق افراد و افزایش ترافیک به وب سایت شما را دارند.
    1. تشویق به اشتراک گذاری افراد

    مردم عاشق صحبت کردن درباره ی خودشان و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان هستند بنابراین شما می توانید از این موضوع در پست های اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید. هدف شما از ساختن اینستاگرام بدست آوردن افراد زیادی برای آشنایی و دیده شدن کسب و کار شما و در نهایت دیدن پست های شما برای ترغیب شدن برای ورود به وب سایت و افزایش بازدید و فروش شما می باشد. گام سوم : افزایش فالوور اینستاگرام

    شما با ارسال پست های جذاب و عکس های باکیفیت به صورت روزانه و مستمر می توانید برندسازی کرده و به طور خودکار بازدید کنندگان را به صفحه خود بکشانید و آن ها را جذب پیج خود کنید. این حالت ممکن است کمی زمان ببرد که به وجود می آید اما اگر شما در ابتدای راه هستید و می خواهید افراد حداقل یکبار پیج شما را ببینند و بعد در صورت تمایل آن را فالوو کنند، نیاز دارید که خرید فالوور واقعی اینستاگرام این کار را انجام دهید. بنابراین شما باید از جایی این کار را انجام دهید، که مطمئن باشید فالوور های مرتبط با کسب و کار شما را به سمت صفحه شما جذب می کنند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام اگر مطمئن باشد و کاربران واقعی و نه فیک را به صورت هدفمند به پیج شما بکشاند، باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام‌، افزایش فروش، افزایش لایک و افزایش کامنت صفحه شما در اینستاگرام خواهد شد.
    https://www.followjet.com/%D8%A8%D8%...AF%D9%88%D9%85
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    5 نکته بازاریابی جهت برندسازی در اینستاگرام

    طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است، اینستاگرام 58 بار بیشتر از facebook امکان تعامل دنبال کنندگان (follower) و مخاطبان با برند، را فراهم می ­کند؛ و 120 بار بیشتر از تعاملی که twitter به ازای هر دنبال کننده دارد، را در اختیار برندها قرار می ­دهد. اینستاگرام علاوه بر آنکه پتانسیل ایجاد تعامل بالا با برند را دارد، فرصت منحصر به فردی برای ارتباط شرکت با مشتریان هم فراهم می­ کند، از داستان سرایی ­های بصری و محتوایی که توسط مخاطبان ایجاد می­ شود گرفته تا ویدیوهای خلاقانه­ ی 15 ثانیه ­ای. تردیدی وجود ندارد که برندسازی در اینستاگرام بهترین امکان و نقطه ­ی حساسی برای برقراری تعامل با مشتریان است.
    اگر تازه کسب و کار خود را راه­ اندازی کرده ­اید یا به دنبال راهی برای غنی کردن استراتژی بازاریابی واستراتژی های برند خود هستید، در ادامه 5 نکته جهت برندینگ در اینستاگرام، بیان شده است.
    جهت برندسازی در اینستاگرام، یاری طرفدارانتان در تعریف داستان برندتان

    تمام اینستاگرام در مورد داستان سرایی بصری است، مردم در سرتاسر دنیا از طریق به اشتراک گذاری شوق و علاقه ­ی خود برای ثبت بهترین لحظات ­شان توسط عکس ­ها، با هم ارتباط برقرار می­ کنند. استراتژی اینستاگرام شما باید با داستان برندتان آغاز شود، و باید تا جای ممکن در بین داستان سرایی ­های موجود به گردش درآید(یعنی توسط عده­ی زیادی دیده شود)، حتی شاید از طرفدارانتان درخواست کنید داستان ­شان را بازگو کنند.



    برای مثال اگر شما یک مغازه­ ی جواهر فروشی دارید می­ توانید در ایام نزدیک به ولنتاین برای هر یک از محصولات خود داستانی تعریف کنید و در صفحه ­ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، مطمئناتوجه افراد زیادی به داستان شما جلب می ­شود و چه بسا تصمیم بگیرند این داستان را در زندگی خود نیز پیاده کنند. از محصولات عکس ­های زیبا و واضح بگذارید و سعی کنید رنگ زمینه را مبنی بر پالت رنگ برند خود انتخاب کنید. حتی می ­توانید از طرفداران ­تان بخواهید داستان­ های عاشقانه ­ای در قالب مثلاً 6 تا 10 کلمه بگویند و با هشتگ# مرتبط که از قبل تعریف کرده ­اید، آن را به اشتراک بگذارند. برگزاری چنین کمپینی باعث می ­شود داستان ­های بخصوصی در هر دو وجه تعریف شود، یعنی هم داستان طرفداران و هم داستان برند که با توجه به موضوع انتخابی می ­تواند علاوه بر تاثیرگذاری بالا سبب شود برند شما با آن موضوع خاص در ذهن مشتریان تداعی شود.
    نکته کلیدی مهم برندسازی در اینستاگرام: اهمیت به کیفیت بالای تصاویر

    مردم معمولا فقط چند دقیقه را صرف مرور مطالب اینستاگرام خود می­کنند و فقط با محتوایی که توجه آنها را جلب کند، تعامل برقرار می ­کنند. لازم است برند شما عکس ­هایی با کیفیت، الهام بخش و مرتبط با برند را به اشتراک بگذارد تا با مخاطبان هدف ­تان تعامل برقرار کند و آنها با داستان برند شما ارتباط برقرار کنند.
    کیفیت عکس ­ها و تصاویر می­ تواند معناهای گوناگونی داشته باشد، از عکس ­های حرفه­ ای و عکس ­های گرفته شده توسط دوربین گوشی تلفن همراه، گرفته تا ترکیبات و نماهای جذاب و موضوع انتخابی، تمام این موارد باید به دقت و درست انتخاب شوند.


    برای برندسازی در اینستاگرام هشتگ ­های مربوط به خود را جمع آوری کنید

    استفاده از هشتگ­ ها روش بسیار خوبی است برای آنکه مشخص شود پست­ ها ( و محتوای برندتان ) مربوط به اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که بتوانند در هر پست حداکثر از 30 هشتگ استفاده کنند، اما این به آن معنا نیست که شما مجبورید از 30 هشتگ استفاده کنید تا تعداد لایک ­های بیشتری کسب کنید. اینستاگرام به برندها پیشنهاد می ­دهد که بر استفاده از هشتگ مناسب برای برندشان، تمرکز کنند.



    از جمع آوری هشتگ ­های مرتبط که برندتان می ­تواند از آنها استفاده کند، شروع کنید. این مورد می ­تواند شامل هشتگ ­های علامت گذاری شده با برند مانند نام برند یا شعار برند، باشد. هشتگ ­هایی که به کار می ­برید باید نام کمپین برندتان را داشته باشند. می­ توانید از نام محصولات خود به عنوان هشتگ استفاده کنید یا حتی مکان مغازه ­های خود و یا جایی که عکس در آنجا گرفته شده را مشخص کنید. می ­توانید شعار تبلیغاتی را برای برند خود انتخاب کنید و کمپینی پیرو آن راه اندازی کنید و نام هشتگ را نیز متناسب با آن انتخاب کنید به این صورت حرکتی عظیم در شبکه ­های اجتماعی پیرو کمپین شما شکل خواهد گرفت و به ساخت برند شما در اینستاگرام کمک می­ کند.
    حرفه ای عمل کنید : پیدا کردن طرفداران و تاثیرگذاران شبکه­ اجتماعی اینستاگرام

    مطالعه ­ی اخیر Millennials این چنین گزارش می­ دهد : افراد به اطلاعاتی که از محتوای تولید شده توسط کاربران دریافت می ­کنند 50% بیشتر از اطلاعات منابع رسانه ­ای از جمله تلویزیون، روزنامه و مجله، اعتماد دارند. و در مورد تصمیم خرید، محتوای تولید شده توسط کاربران 20% بیشتر از هر رسانه­ ی دیگری تاثیرگذاری دارد.
    محتوای تولید شده توسط کاربران می­ تواند برای هدف شما قدرتمند باشد، اما همچنین روش خوبی است برای متشخص کردن طرفداران و تشویق آنها به تعامل با محتوای شما و محتواها و پست­ هایی که آنها در مورد برند شما منتشر کرده اند. شما می ­توانید میزبان یک مسابقه هشتگی# در اینستاگرام باشید و جهت ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربران برای برند خود تلاش کنید، اما آسان ترین راه برای کسب محتوای تولید شده توسط کاربران آن است که خارج از صفحات خود به دنبال آن بگردید تا آنرا بیابید. به دنبال هشتگ­ های معروفی که مربوط به برند شما است بگردید، و عکسی را بیابید که در مورد برند شما صحبت کند و مخاطبانتان نیز از آن لذت ببرند. به صاحبان تصاویر دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید مشخصه ­های تصاویر خود را در صفحه ­ی اجتماعی شما بازگو کنند و در پست­ های خود به آنها اعتبار ببخشید.



    یکپارچه سازی برای برخورد موثر

    با استفاده از بازاریابی محتوا از طریق تمام محتواهای فوق العاده ­ای که خودتان ایجاد می­ کنید و یا از محتوای طرفداران ­تان برمی گزینید، قادر خواهید بود آنها را با وبسایت برندتان یکپارچه کنید که به عنوان روشی دیگر برای تعامل با مخاطبانتان در موقعیتی که آنها با برند شما در تعامل هستند، شناخته می­ شود. مشتریان از شبکه ­های اجتماعی و وب سایت ­ها در موقعیت ­های مختلف در چرخه ­ی عمر خرید خود استفاده می ­کنند، پس چرا توجه آنها را به پیام برند خود، آن­ هم از طریق کانال خود جلب نکنیم.
    با استفاده از این نکات قادر خواهید بود به نحو احسن برندسازی در اینستاگرام را برای نام تجاری خود پیش ببرید و با مخاطبان بیشتری در تعامل باشید.

    https://beloved.marketing/%D8%A8%D8%...1%D8%A7%D9%85/
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    استراتژی‌های بازاریابی و برند سازی از طریق اینستاگرام

    استراتژی‌های بازاریابی و برند سازی از طریق اینستاگرامReviewed by بهار آنالو on May 10Rating: 5.0بازاریابی و برند سازی از طریق اینستاگرام
    Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
    راهنمای جامع بازاریابی از طریق اینستاگرام
    با توجه به تعداد کاربران و قابلیت های جدید برای بازاریابی در اینستاگرام که از بهترین و شاید جذاب ترین قابلیت جدید اینستاگرام میتوان پخش زنده همچنین تجاری سازی صفحه اینستاگرام را نام برد ، این امر باعث شده تا فضای خوبی برای رقابت در بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد شود.
    پخش زنده اینستاگرام


    بعد از راه‌اندازی بخش استوری و استقبال کم‌نظیر کاربران از آن، اینستاگرام ویژگی بسیار جذاب دیگری را تحت عنوان Live Storiess و به‌صورت آزمایشی برای کاربران آمریکایی به وجود آورد که توسط آن کاربر می‌توانست به‌صورت زنده، از خود ویدیو تهیه کند و در آن با فالوورهای خود صحبت کند. این ویژگی از همان ابتدای معرفی سروصدای زیادی به پا کرد و به‌جرئت می‌توان کاربرد آن را ده‌ها برابر بیشتر از استوری‌های ساده دانست. ضبط و پخش ویدیوی زنده هرگز به این آسانی نبوده است و از همین رو کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا منتظر همگانی شدن این ویژگی بودند.سرانجام اینستاگرام به‌طور رسمی اعلام کرد که ویژگی Live Stories از حالت انحصار و آزمایشی خارج شده و هم‌اکنون به‌صورت بخش بخش در نقاط دنیا در حال فعال شدن است. این ویژگی امروز برای بسیاری از کاربران ایرانی هم‌اکنون این کاربران قادر خواهند بود تنها با یک لمس، آغاز به ضبط و انتشار Live Stories از خود کنند و به‌صورت زنده برای فالوورهای خود ویدیو پخش کنند. این ویژگی برای کاربران و به‌خصوص افراد مشهور می‌تواند بسیار مفید و جذاب باشد.
    برای مثال یک بازیگر می‌تواند با تعیین وقت قبلی، در ساعتی خاص اقدام به پخش ویدیوی زنده کند و علاوه بر صحبت با طرفدارانش، به‌صورت هم‌زمان کامنت‌ها را نیز مشاهده و پاسخ دهد. یا یک خواننده می‌تواند در زمان کنسرتش، برای آن دسته از هوادارانی که موفق به حضور در کنسرت نشده‌اند، به‌صورت افتخاری چند دقیقه‌ای را به شکل زنده پخش کند.
    پس این ویژگی میتونه خیلی جذاب و کارآمد باشه چه برای یه کاربر شناخته شده چه برای یک تجارت .
    حال به ویژگی های پخش زنده اینستاگرام از دید بازاریابی نگاه کنیم که چه نکاتی رعایت کنیم تا بتوانیم از این قابلیت بهترین استفاده را بکنیم.
    ۱) جلسه پرسش و پاسخ

    یکی از تعاملی‌ترین راه‌ها برای ارتباط با مخاطبین پاسخ دادن به پرسش‌های آنها است حال آنکه با استفاده از پخش زنده مخاطب می‌تواند ارتباط بیشتری با صفحه شما برقرار کند. با استفاده از آن تعامل مخاطب با صفحه شما بیشتر می‌شود زیرا که راحت‌تر با برند شما و کارکنان برند شما آشنا می‌شود. در مجموع می‌توان گفت با استفاده از این روش و استمرار دادن آن مخاطبان ارتباط بسیار قوی با برند شما برقرار خواهند کرد زیرا که برند شما را به عنوان برند در لحظه پاسخگو خواهند شناخت.
    ۲) رونمایی محصول جدید

    با استفاده از پخش زنده اینستاگرام می‌توان رونمایی محصول جدید برند را پوشش داد و سریعا همه از اخبار شما مطلع شوند و در زمانی کوتاه مخاطبان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال می‌توان به شرکت نیسان اشاره کرد که معرفی یکی از آخرین محصولات خود را به صورت پخش زنده انجام داد.
    ۳) معرفی پشت صحنه برند

    از زمان معرفی استوری، بسیاری از برندها شروع به استفاده از آن با استفاده از داستان‌های مختلف جهت معرفی پشت صحنه برند خود کردند. پخش زنده یکی دیگر از راه‌هایی خواهد بود که بتوانید با استفاده از آن پشت صحنه برند خود را به بهانه‌هایی همچون تولد کارکنان معرفی کنید. البته بیشتر در رابطه با این موضوع که چگونه بتوانیم از استوری هایی که به صورت زنده نیستند نیز درآمدزایی و بازاریابی کنیم.
    ۴) اعلام همکاری

    در صورتی‌که برند شما به تازگی با برند دیگر قرارداد شراکت و یا همکاری منعقد می‌کند چه بسا که می‌توان خبر این همکاری را به صورت پخش زنده به اطلاع مخاطبان‌تان برسانید.
    و موارد دیگه از قبیل برگزاری وبینار یا سمینار هایی که شرکت ها برگزار کننده های آن هستند یا این که به صورت مهمان سخنران هستید یا فراخوانی هایی از قبیل حضور در نمایشگاه و مواردی از قبیل برگزاری مسابقه ایجاد بازاریابی هایی انگیزشی طیق خواسته خود و انگیزش کاربر، و بازاریابی هایی که میتوان کاربران عادی را به عنوان یک بازاریاب آفلاین در سیستم بازاریابی خود معرفی کرد و کاربران بیشتر از این فضا برای بازاریابی شما استفاده کنند.
    تعامل بیشتر و ارتباط بهتر با کاربران که میتوانند بهترین مشتری ها شما باشند را از دست ندهید هوشیار باشید و با کیفیت ویدیو هایی از خود منتشر کنید چه به صورت آنلاین یا پخش زنده اینستاگرام چه به صورت ویدیو مارکتینگ که میتوانید با برگزاری ویدیو هایی بیشتر ویرال مارکتینگ کنید با سبکی متفاوت تر از بقیه بیشتر دیده شوید اصلا از این موضوع نترسید به اطمینان میتوانم بگم بهترین نتیجه را خواهید گرفت.
    مقاله ای با موضوع : ویدیو مارکتینگ و یا بازاریابی ویدیویی چیست؟ می‌تواند به شما کمک کند

    چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟


    در این بحث سعی داریم به بخش استوری پنج کسب و کار در اینستاگرام نگاهی داشته باشیم و روش‌های آن‌ها در استفاده از استوری را بررسی کنیم تا به این ترتیب با تولید محتوای مشابه در بخش استوری اینستاگرام، هوشمندانه‌تر از گذشته عمل کنیم و بازاریابی شبکه های اجتماعی بهتری داشته باشیم.
    ۱. «یک روز از زندگی» کسب و کار خود را نشان دهید

    شما می‌توانید در بخش استوری اینستاگرام، هم از عکس‌های معمولی و هم از ویدئو استفاده کنید. ویدئو‌هایی که در استوری منتشر می‌کنید لازم نیست خیلی خاص باشند و یا حرفه‌ای ساخته شده باشند. در واقع ویدئوهای شما در بخش استوری می‌توانند به شکلی مناسب، اتفاقات روزمره که در کسب و کار شما رخ می‌دهند را بازگو کنند.
    برای مثال رستوران Union Fare در شهر نیویورک، از استوری اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری ویدئو از اتفاقاتی که هر روزه در رستوران رخ می‌دهد استفاده می‌کند. برای این ویدئوها حتی لازم نیست از کپشن‌های رسمی استفاده کنید و می‌توانید به شکل خودمانی‌تر استوری‌های خود را پست کنید. این استوری‌های ویدئویی، به دنبال‌کنندگان این حساب کاربری اجازه می‌دهد با فضای رستوران بیشتر آشنا شوند. همچنین به صورت روزانه تصاویری از غذاهای جذاب منوی این رستوران را می‌توانند ببینند. حال تصور کنید یک بیینده که اتفاقا ناهار یا شام نخورده هم این استوری‌ها را ببیند


    ۲. استوری‌های خود را تبدیل به یک مقاله خیلی کوچک کنید


    به دنبال یک راه جدید برای نشان دادن مطالب وبسایت خود می‌گردید؟ از استوری اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید یک نمای مختصر از مقاله خود نشان دهید. بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال چیزهایی مثل دستور پخت یک غذای جدید یا به دنبال ایده‌هایی خلاقانه در زمینه خانه‌داری هستند و استوری‌های اینستاگرام فضای خوبی برای به اشتراک گذاری چنین محتواهایی است.
    برای مثال حساب کاربری Real Simple، یک مجله شیوه زندگی است که بسیاری از مطالب وبسایت خود را در قالب استوری در اینستاگرام بازنشر می‌کند. این استوری‌ها که شاید بتوان آنها را mini-article نامید، اطلاعات مفیدی را به شکلی ساده در اختیار بیننده می‌گذارد. در نهایت نیز بیننده را به سمت لینک اصلی مطلب هدایت می‌کند تا بتوانند مطلب مربوطه را به شکلی کامل و مفصل بخوانند.
    برای ساخت استوری مشابه برای کسب و کار شما، ابتدا لازم است نگاهی به مطالب بلاگ خود بیاندازید. این احتمال که مطلبی پیدا کنید که بتوان در چند قاب در استوری اینستاگرام قرار داد وجود دارد. برای مثال در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که چطور یک روش برای تولید مایع شوینده به شکلی ساده نمایش داده شده است.


    ۳. پخش زنده فیس‌بوک خود را تبلیغ کنید
    پخش زنده فیس‌بوک نیز یک ابزار جدید در شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید که کسب و کارهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. تا به حال به استفاده از استوری اینستاگرام برای تبلیغ پخش زنده خود فکر کرده‌اید؟ به سادگی می‌توانید در استوری یک عکس بگذارید و در آن به مخاطبین خود اطلاع دهید که هم اکنون در حال پخش زنده از فیس‌بوک هستید و بینندگان بیشتری را به آن سمت جذب کنید.
    مقاله ای با موضوع : ۵ باور غلط درباره تبلیغات در فیس بوک می‌تواند به شما کمک کند
    Food Network یکی از حساب‌های کاربری معروف در اینستاگرام است که از استوری برای تبلیغ پخش زنده فیس بوک خود استفاده کرده‌است. در واقع آنها در حال نمایش درست کردن بستنی Gelato Rosess بودند و با گذاشتن عکسی وسوسه‌انگیز در استوری، از دنبال‌کنندگان اینستاگرام خود برای دیدن این پخش زنده دعوت کردند. آن‌ها می‌دانستند دنبال کنندگان‌شان در اینستاگرام به دنبال محتواهایی این چنین هستند و با انتخاب درست موضوع، باعث شدند تعداد زیادی از آن‌ها به سمت فیس‌بوک‌شان نیز سرازیر شوند.

    برای ساخت چنین استوری در اینستاگرام، کافی است یک عکس مرتبط همراه با متن و لینک پخش زنده خود در استوری آپلود کنید تا مخاطبان با یک دید اولیه وارد پخش زنده شما شوند. توجه داشته باشید که فعلا نمی‌توان لینک‌های قابل کلیک در استوری اینستاگرام گذاشت و سعی کنید با استفاده از کوتاه کننده‌های لینک مثل goo.gl، لینک کوتاه شده پخش زنده یا به طور کلی لینک کوتاه از صفحه فیس بوک خود بگذارید. زیرا کاربران به دنبال لینک‌های بلند با کاراکترهای ناموزون نخواهندرفت.
    یک نکته: برای قراردادن نوشته در زاویه‌های مختلف و اندازه‌های متفاوت، می‌توانید به سادگی با قرار دادن دو انگشت خود روی متن نوشته شده آن را کوچک و بزرگ کنید و یا زاویه آن را تغییر دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.
    به یاد داشته باشید اگر مردم محتوای تولید شده در اینستاگرام شما را دوست دارند، احتمالا به محتوای منتشر شده در فیس‌بوک شما نیز علاقه نشان خواهند داد. از یک پلتفرم برای تبلیغ دیگری استفاده کنید تا به این ترتیب میزان ارتباط شما با کاربران در هر دو شبکه اجتماعی بهتر شود.
    ۴. محصولات خود را در عمل نشان دهید
    اگر می‌خواهید یک محصول را تبلیغ کنید، استوری اینستاگرام جای بسیار خوبی برای این‌کار است. به مردم نشان دهید چطور باید از محصول شما استفاده کنند یا نشان دهید این محصولات برای چه کاری خوب هستند و یا حتی مردم چطور می‌توانند با آن محصول چیزی بسازند.
    Vitamix، یک شرکت مشهور در زمینه تولید میکسر، از استوری‌های اینستاگرام برای نشان دادن قابلیت‌های میکسر خود استفاده می‌کنند. برای مثال در زیر، آن‌ها با یک ویدئو نمایش دادند چطور می‌شود پای کدوتنبل را مرحله به مرحله توسط میکسر Vitamix درست کرد. با این روش نه تنها بینندگان با محصول شرکت Vitamix آشنا می‌شوند، بلکه می‌توانند کارایی آن را هم در عمل ببینند.

    ۵. اتفاق مهم شرکت خودتان را جشن بگیرید
    با میکس کردن مصاحبه‌ها و تاکتیک‌های دیگر، می‌توانید به سادگی در استوری اینستاگرام یکی از اتفاقات مهم شرکت خود را بازتاب دهید. اتفاقاتی که گاهی مثل پشت سر گذاشتن یک مرحله بزرگ، اهمیت دارند. شرکت هواپیمایی Southwest Airlines در استوری اینستاگرام حساب کاربری خود، بازنشسته شدن هواپیمای بویینگ ۷۳۷-۵۰۰۰ را جشن گرفتند و با ساختن چند ویدئو کوتاه، این موضوع را برای کاربران خود بازتاب دادند.

    یک اتفاق مهم برای شرکت شما در پیش است؟ پیشنهاد می‌کنیم در اینستاگرام با گذاشتن چند استوری این اتفاق را برای دنبال کنندگان خود بازتاب دهید. برای این کار می‌توانید از فضای حاکم بر شرکت خود یک فیلم تهیه کنید. به مواردی که در طول بدست آمدن این موفقیت در شرکت شما اتفاق افتاده است گریزی بزنید. با مشتریان و یا حتی کارمندان شرکت مصاحبه کنید و در نهایت این موارد را در قالب چند عکس و ویدئو، در استوری اینستاگرام آپلود کنید.
    فراموش نکنید مثل شرکت Southwest در استوری‌های خود تمرکزتان را روی برندتان بگذارید. استفاده از رنگ‌های موجود در لوگوی شرکت شما و کارهایی دیگر مثل مصاحبه با افرادی که نام شرکت شما رو لباسشان است، می‌تواند روش خوبی برای نشان دادن برند شما باشد.
    تجاری سازی اینستاگرام و مزیت های تجاری سازی

    در این پست به نحوی تجاری سازی و چگونگی تبدیل یک صفحه عادی اینستاگرام به صفحه تجاری میپردازیم

    مقاله ای با موضوع : چگونه صفحه اینستاگرام خود را به صفحه تجاری تبدیل کنیم ؟ می‌تواند به شما کمک کند
    چگونه در اینستاگرام مشهور شویم ؟

    آیا تابه‌حال در مورد درآمدزایی از اینستاگرام فکر کرده‌اید و میدانید اگر در مورد علاقه‌ی خود فعالیت کنید امکان مشهور شدن شما بسیار بالاست ؟در این پست در مورد روش‌های مشهور شدن در اینستاگرام و نحوه کسب درآمد از اینستاگرام بپردازیم ، فقط کافیه روش و تکنیک‌های مختص خود را به کار ببرید تا دنبال کننده (فالور) پیدا کنید و بعد به درآمدزایی بپردازید توجه داشته باشید این‌یک شغل حساب میشود و در بازاریابی اینترنتی به Influence Marketingg ( بازاریابی افراد تأثیرگذار ) معروف است.
    مقاله ای با موضوع : چگونه در اینستاگرام مشهور شویم ؟ می‌تواند به شما کمک کند
    استراتژی‌های بازاریابی از طریق اینستاگرام


    پروفایل

    • از نام شرکت برای بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر استفاده کنید
    • نشانی وب‌سایت خود را در قسمت بیو اضافه کنید.
    • تجارت خود به‌طور دقیق توضیح دهید.
    • در بیو از کلیدواژه‌ها استفاده کنید.
    • برای عکس پروفایلتان یک عکس حرفه‌ای از خودتان بگیرید.
    • برای عکس پروفایل از لوگو استفاده نکنید.
    • متن بیوی خود را مرتباً به‌روز کنید.

    پست‌ها

    • از طریق برنامه‌های موجود عکس‌های خود را ادیت کنید.
    • از فیلترهای جذاب استفاده کنید.
    • عکس‌هایی در ارتباط با برنامه‌های آتی و محصولات خود به اشتراک بگذارید.
    • عکس‌هایی ترغیب‌کننده به اشتراک بگذارید.
    • رضایتمندی مشتریان از خدمات و محصولاتتان را به نمایش بگذارید.

    هشتگ‌ها

    • یک هشتگ #نام برند زیر پست‌های خود قرار دهید.
    • هشتگ‌های مرتبط و پرکاربرد را شناسایی کنید و از آنها استفاده کنید.
    • از هشتگ‌هایی در ارتباط با رویدادها استفاده کنید.
    • بیشتر از ۳۰ هشتگ زیر هر پست قرار ندهید.
    • در هشتگ‌ها باید هم از حروف و هم از اعداد استفاده کنید.
    • هشتگ‌ها باید جوری طراحی شوند که به کاربران در یافتن مطالب شما کمک کنند.

    منشن‌ها

    • از @نام کاربری برای منشن کردن (تگ کردن) افراد استفاده کنید.
    • منشن‌ها به پروفایل کاربران لینک می‌شوند.
    • منشن راه ساده‌ای برای ایجاد ارتباط با مخاطب است.
    • کارمندان یا همکاران و مشتریان خود را زیر پست‌های مربوط تگ کنید.
    • هم در کپشن (متن زیر هر عکس) و هم در کامنت‌ها از منشن استفاده کنید.

    یکپارچگی

    • یک دکمه‌ی فالو کردن در سایر پروفایل‌های خود (فیس‌بوک، توییتر و…) قرار دهید.
    • پست‌های اینستاگرام خود را در وبلاگ، فیس‌بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.
    • از نام پروفایل اینستاگرام روی اجناس خود استفاده کنید.
    • هم از نسخه‌ی وب اینستاگرام و هم از اپ اینستاگرام استفاده کنید.
    • در پست‌های خود از محتوای سایر مطالبتان استفاده کنید و به آن‌ها لینک بدهید.
    • اینستاگرام را با پروفایل خود در سایر شبکه‌های اجتماعی لینک کنید.
    • در ایمیل‌های بازاریابی خود دکمه‌ی فالو کردن پروفایل اینستاگرام خود را قرار دهید.

    ویدئو

    • مدت‌زمان ویدئوها بین ۳ تا ۶۰ ثانیه است.
    • از برنامه‌های موجود برای فیلم‌برداری استفاده کنید.
    • می‌توانید از چند کلیپ ویدئویی در یک پست استفاده کنید.
    • می‌توانید از فیلترهای مختلف روی ویدئوها استفاده کنید.
    • می‌توانید تیزر کوتاهی از ویدئوهای خود به اشتراک بگذارید.
    • می‌توانید کلیپی از پشت‌صحنه‌ی خود را به اشتراک بگذارید.
    • از فالوورهای خود بخواهید در این زمینه مشارکت کنند.

    نظارت

    • از طریق دسکتاپ خود پست‌ها را لایک کنید و کامنت بگذارید.
    • در قسمت اکسپلور سرچ کنید.
    • در قسمت هوم فعالیت‌های سایرین را زیر نظر بگیرید.
    • از طریق وب‌سایت Hootsuite می‌توانید هشتگ‌ها را پیگیری کنید.
    • از طریق وب‌سایت Statigram می‌توانید به تجزیه‌تحلیل کمپین تبلیغاتی خود بپردازید.

    ابتکار عمل

    • برای ایجاد بحث میان فالوورها در پست‌های خود سؤالاتی را مطرح کنید.
    • یک پرسشنامه درست کنید و از هشتگ برای نظرات مختلف استفاده کنید.
    • مسابقات و چالش‌هایی را ترتیب دهید.
    • پست‌های متوالی با یک تم مشخص به اشتراک بگذارید.
    • تخفیف‌ها و جوایزی را به فالوورهای خود در اینستاگرام پیشنهاد دهید.
    • از مشتریان خود بخواهید که شما را #تگ و @منشن کنند.
    • از کارمندان خود بخواهید که شما را فالو و @منشن کنند.
    • سخنان افراد مشهور در ارتباط با حرفه و برندتان را به اشتراک بگذارید.


    https://oxteam.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA...1%D8%A7%D9%85/
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۵ نکته بازاریابی جهت برندسازی در اینستاگرام

    طبق گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، اینستاگرام ۵۸ بار بیشتر از فیس بوک امکان تعامل دنبال کنندگان (follower) و مخاطبان با برند را فراهم می کند و ۱۲۰ بار بیشتر از تعاملی را که توییتر به ازای هر دنبال کننده دارد، در اختیار برندها قرار می دهد. اینستاگرام علاوه بر آنکه پتانسیل ایجاد تعامل بالا با برند را دارد، فرصت منحصر به فردی نیز برای ارتباط شرکت با مشتریان فراهم می کند، از داستان سرایی های بصری و محتوایی که توسط مخاطبان ایجاد می شود گرفته تا ویدئوهای خلاقانه ۱۵ ثانیه ای. تردیدی وجود ندارد که برندسازی در اینستاگرام بهترین امکان و نقطه حساسی برای برقراری تعامل با مشتریان است. اگر تازه کسب وکار خود را راه اندازی کرده اید یا به دنبال راهی برای غنی کردن استراتژی بازاریابی و استراتژی های برند خود هستید، در ادامه پنج نکته جهت برندینگ در اینستاگرام، بیان شده است. ۱- جهت برندسازی در اینستاگرام، یاری طرفداران تان در تعریف داستان برندتان تمام اینستاگرام در مورد داستان سرایی بصری است، مردم در سرتاسر دنیا از طریق به اشتراک گذاری شوق و علاقه خود برای ثبت بهترین لحظات شان توسط عکس ها، با هم ارتباط برقرار می کنند. استراتژی اینستاگرام شما باید با داستان برندتان آغاز شود و تا جای ممکن در بین داستان سرایی های موجود به گردش درآید (یعنی توسط عده زیادی دیده شود)، حتی شاید از طرفداران تان درخواست کنید داستان شان را بازگو کنند. برای مثال اگر شما یک مغازه جواهرفروشی دارید می توانید در ایام نزدیک به ولنتاین برای هر یک از محصولات خود داستانی تعریف کنید و در صفحه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، مطمئنا توجه افراد زیادی به داستان شما جلب می شود و چه بسا تصمیم بگیرند این داستان را در زندگی خود نیز پیاده کنند. از محصولات عکس های زیبا و واضح بگذارید و سعی کنید رنگ زمینه را مبنی بر پالت رنگ برند خود انتخاب کنید. حتی می توانید از طرفداران تان بخواهید داستان های عاشقانه ای در قالب مثلا ۶ تا ۱۰ کلمه بگویند و با هشتگ# مرتبط که از قبل تعریف کرده اید، آن را به اشتراک بگذارند. برگزاری چنین کمپینی باعث می شود داستان های به خصوصی در هر دو وجه تعریف شود، یعنی هم داستان طرفداران و هم داستان برند که با توجه به موضوع انتخابی می تواند علاوه بر تأثیرگذاری بالا سبب شود برند شما با آن موضوع خاص در ذهن مشتریان تداعی شود. ۲- نکته کلیدی مهم برندسازی در اینستاگرام: اهمیت به کیفیت بالای تصاویر مردم معمولا فقط چند دقیقه را صرف مرور مطالب اینستاگرام خود می کنند و فقط با محتوایی که توجه آنها را جلب کند، تعامل برقرار می کنند. لازم است برند شما عکس هایی با کیفیت، الهام بخش و مرتبط با برند را به اشتراک بگذارد تا با مخاطبان هدف تان تعامل برقرار کند و آنها با داستان برند شما ارتباط برقرار کنند. کیفیت عکس ها و تصاویر می تواند معناهای گوناگونی داشته باشد، از عکس های حرفه ای و عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی تلفن همراه، گرفته تا ترکیبات و نماهای جذاب و موضوع انتخابی، تمام این موارد باید به دقت و درست انتخاب شوند. ۳- برای برندسازی در اینستاگرام هشتگ های مربوط به خود را جمع آوری کنید استفاده از هشتگ ها روش بسیار خوبی است برای آنکه مشخص شود پست ها (و محتوای برندتان) مربوط به اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند در هر پست حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنند، اما این به آن معنا نیست که شما مجبورید از ۳۰ هشتگ استفاده کنید تا تعداد لایک های بیشتری داشته باشید. اینستاگرام به برندها پیشنهاد می دهد که بر استفاده از هشتگ مناسب برای برندشان، تمرکز کنند. از جمع آوری هشتگ های مرتبط که برندتان می تواند از آنها استفاده کند، شروع کنید. این مورد می تواند شامل هشتگ های علامت گذاری شده با برند مانند نام برند یا شعار برند، باشد. هشتگ هایی که به کار می برید باید نام کمپین برندتان را داشته باشند. می توانید از نام محصولات خود به عنوان هشتگ استفاده کنید یا حتی مکان مغازه های خود یا جایی را که عکس در آنجا گرفته شده مشخص کنید. می توانید شعار تبلیغاتی را برای برند خود انتخاب و کمپینی پیرو آن راه اندازی کنید و نام هشتگ را نیز متناسب با آن انتخاب کنید، به این صورت حرکتی عظیم در شبکه های اجتماعی پیرو کمپین شما شکل خواهد گرفت و به ساخت برند شما در اینستاگرام کمک می کند. ۴- حرفه ای عمل کنید: پیدا کردن طرفداران و تأثیرگذاران شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالعه اخیر Millennials این چنین گزارش می دهد: افراد به اطلاعاتی که از محتوای تولید شده توسط کاربران دریافت می کنند ۵۰درصد بیشتر از اطلاعات منابع رسانه ای از جمله تلویزیون، روزنامه و مجله، اعتماد دارند و در مورد تصمیم خرید، محتوای تولید شده توسط کاربران ۲۰درصد بیشتر از هر رسانه دیگری تأثیرگذاری دارد. محتوای تولید شده توسط کاربران می تواند برای هدف شما قدرتمند باشد، اما همچنین روش خوبی است برای متشخص کردن طرفداران و تشویق آنها به تعامل با محتوای شما و محتواها و پست هایی که آنها در مورد برند شما منتشر کرده اند. شما می توانید میزبان یک مسابقه هشتگی# در اینستاگرام باشید و جهت ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربران برای برند خود تلاش کنید، اما آسان ترین راه برای کسب محتوای تولید شده توسط کاربران آن است که خارج از صفحات خود به دنبال آن بگردید تا آن را بیابید. به دنبال هشتگ های معروفی که مربوط به برند شما است بگردید و عکسی را بیابید که در مورد برند شما صحبت کند و مخاطبان تان نیز از آن لذت ببرند. به صاحبان تصاویر دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید مشخصه های تصاویر خود را در صفحه اجتماعی شما بازگو کنند و در پست های خود به آنها اعتبار ببخشید. ۵- یکپارچه سازی برای برخورد مؤثر با استفاده از بازاریابی محتوا از طریق تمام محتواهای فوق العاده ای که خودتان ایجاد می کنید و یا از محتوای طرفداران تان برمی گزینید، قادر خواهید بود آنها را با وب سایت برندتان یکپارچه کنید که به عنوان روشی دیگر برای تعامل با مخاطبان تان در موقعیتی که آنها با برند شما در تعامل هستند، شناخته می شود. مشتریان از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها در موقعیت های مختلف در چرخه عمر خرید خود استفاده می کنند، پس چرا توجه آنها را به پیام برند خود، آن هم از طریق کانال خود جلب نکنیم.

    ۵ نکته بازاریابی جهت برندسازی در اینستاگرام - فرصت امروز
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۱۰ نکته برندینگ برای استفاده در اینستاگرام

    تاکنون، اکثر بازاریابان به قدرت اینستاگرام ایمان آورده اند. با این وجود، در یک تحقیق که اخیرا توسط موسسه وی اِم اِل کِی (VML Qais) انجام شده، محققین به این نتیجه رسیده اند که تنها ۱۲۳ مورد از ۵۰۰ شرکت برتر از نظر فورچون دارای حساب کاربری در شبکه اینستاگرام هستند. در این بین، ۳۸۷ مورد از این ۵۰۰ شرکت دارای حساب توئیتر هستند و ۳۴۸ مورد از آنها هم دارای صفحات فیسبوک می باشند. در حالیکه تعداد شرکتها و برندهایی که به این شبکه اجتماعی می پیوندند در حال افزایش است، اما نرخ درج تصویر توسط آنها همچنان پایین است. بر اساس این تحقیق تنها ۱۷% از این ۱۲۳ شرکت اقدام به ارسال یک تصویر یا ویدئو در طی ۳۰ روز گذشته کرده اند. این مطالعه از بازاریابان می خواهد تا دید خود را نسبت به این زیرساخت تغییر داده، آن را به عنوان وسیله ای برای فعالیت اجتماعی بیشتر و نه تنها به عنوان مکانیزمی ارتباطی در نظر بگیرند. در این تحقیق بصورت کوتاه اشاره شده است، از آنجایی که کاربران در جستجوی محتوا هستند و این محتوا جدید را از طریق دیگر کاربرانی پیدا می کنند که در حال حاضر فعالیتی در این شبکه ندارند، برندها باید تامین محتوای خود در این شبکه را بگونه ای برنامه ریزی کنند تا فعالیت دیگر کاربران قدیمی تر را نیز ترغیب کند. ویدئو و عکس: اینستاگرام ویژگی ارسال ویدئو خود را در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و آن را با عنوان “هر آنچیزی که شما به آن در رابطه با اینستاگرام عشق می ورزید – و این متحرک است” معرفی کرد. با این وجود در حال حاضر، ۲۶% از برندها در این شبکه فعالیت و تعامل بیشتری را با استفاده از عکس به نسبت استفاده از ویدئو از طرف کاربران و دنبال کنندگان خود دریافت می کنند. ویدئو های اینستاگرام تنها شامل ۶% از تمامی پستهای ارسال شده توسط برندها در این شبکه می باشد و تنها توسط ۴۳ برند از ۶۵ برند فعال در این شبکه اجتماعی مورد استفاد قرار گرفته است. برتری به نسبت بزرگی بین تعداد دفعات مورد پسند واقع شدن نسبت به تعداد نظرات درج شده بین ارتباطات مختلف میان کاربران و ۵۰۰ شرکت برتر فورچون در شبکه اینستاگرام وجود دارد و یکی از دلایل عمده این برتری به خاطر این است که کاربران در این شبکه اجتماعی به راحتی اقدام به پسندیدن یه تصویر با دوباره کلیک کردن بر روی آن توسط انگشت اشاره خود می کنند. بنابراین تعداد متوسط دفعات پسندیده شدن تصاویر در شبکه اینستاگرام برابر با ۲۱۶۴٫۶۳ مورد می باشد در حالیکه تعداد نظرات درج شده در زیر تصاویر به طور متوسط تنها برابر با ۳۵٫۰۷ مورد است. در نهایت این مطالعه اقدام به پیشنهاد ۱۰ راهکار برای افزایش تعامل کاربران در این رسانه می کند: راهکار #۱ – بطور پیوسته ارسال محتوا داشته باشید: ارسال پیوسته محتوا در رسانه اجتماعی باعث می شود تا مخاطبان شما بیشتر با شما در ارتباط قرار بگیرند، چرا که همیشه جریانی از محتوا برای آنها وجود دارد. این موضوع همچنین باعث می شود تا مخاطب با برند شما بیشتر آشنا شود، چرا که بیشتر و بیشتر شاهد محتوایی است که از طرف شما برای آنها فرستاده می شود. در حال حاضر تنها ۴% از ۱۰۰ برند برتر جهان اقدام به تولید و ارسال بیش از ۵۰ مورد محتوا در ماه می کنند. ارسال پیوسته محتوا موجب می شود تا برند شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. هرچند گاهی اوقات امکان اشباع بیش از حد نیز در صورت ارسال بیش از یک مورد محتوا در طول روز نیز وجود دارد. راهکار #دوم – از هشتگ استفاده کنید بر اساس نتایج بدست آمده استفاده از هشتگ یکی از ویژگی های اینستاگرام است که کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. اما استفاده از هشتگ ها تاثیر بسزایی بر موفقیت محتوای ارسالی در شبکه اینستاگرام دارد. این موضوع همچنین برای آن دسته از برندهایی که می خواهند تا حضور خود را در رسانه اینستاگرام اعلام کنند بسیار حیاتی است. این تحقیق همچنین اعلام می کند که “هشتگ ها می توانند باعث شوند تا مجتوای شما در جلوی دید آن دسته از کاربرانی قرار بگیرد که در اینستاگرام اقدام به جستجوی موضوعی می کنند. اما به خاطر داشته باشید که در این امر زیاده روی نکنید که در غیر اینصورت محتوای شما بعنوان مطلب هرز و مزاحم شناخته می شود. جستجو خود را انجام دهید. ببینید که کاربران و دیگر برندها از کدام هشتگ ها استفاده می کنند که مرتبط با محتوای ارسالی از طرف شماست. تقریبا ۸۳% از محتوای ارسالی در شبکه اینستاگرام توسط برندهای برتر شامل هشتگ می شود و ۹۷% از برندهای فعال از هشتگ استفاده می کنند. اما، ۱۰ برند برتر و ترغیب کننده کاربران در این شبکه کمتر از هشتگ استفاده می کنند. تنها ۷۷% از محتوای تولید شده توسط این دسته از برندها شامل یک یا چند مورد هشتگ می شود. تنها ۱۰% از ارسال ها شامل ۵ مورد یا تعداد بیشتری از هشتگ می شود. راهکار #۳ – از فیلتر در پست های خود استفاده کنید کاربران عموما به سمت محتوای جالب جذب می شوند. شبکه اینستاگرام بطور کلی دارای ۲۰ نوع فیلتر برای تصاویر و ۱۴ نوع فیلتر برای ویدئو ها هست. عناصری ار قبیل نور به کار رفته، محل قرار گیری، رنگها و فیلترها در این زمینه تاثیر بسیار زیادی می گذارند. برای اینکه نقطه یا موضوع تمرکز شما برای کاربر بخوبی مشخص شود سعی کنید تصاویر تیره تر را با پس زمینه روشن و تصاویر روشن تر را همراه با پس زمینه تیره به کار ببرید. سه نمونه از فیلترهای برتر در این زمینه به ترتیب عبارتند از: Normal/#nofilter, Lo-fi, and X-Pro II. در این بین Normal/#nofilter تاکنون از معروفیت بیشتری نسبت به بقیه موارد برخوردار بوده است، اما کاملا مشخص نیست که این معروفیت بخاطر این است که برندها قبل از استفاده تصاویر در آنها تغییری ایجاد می کنند و سپس در اینستاگرام قرار می دهند یا خیر. اما سه فیلتر پر کاربرد و موثر برای تصاویر به ترتیب عبارتند از: Mayfair, Normal/#nofilter, and Inkwell. در این بین Mayfair بطور متوسط باعث ایجاد ۲۳٫۰۴۴ مورد از تعامل بین دنبال کنندگان از بین ۱۰۰۰دنبال کننده می شود. Normal/#nofilter نیز باعث تعامل ۱۸٫۰۰۹ مورد و Inkwell هم موجب ۱۶٫۴۰۷ مورد از این تعامل ها می شود. راهکار #۴ – محتوای تبلغاتی و بازاریابی خود را مجددا هدف گذاری کنید: شما می توانید در محیط اینستاگرام بصورت موازی و همزمان فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی داشته باشید. این روشی موثر از نظر میزان هزینه بوده و می تواند بعنوان یک رسانه یا خروجی دیگر برای به اشتراک گذاری بهترین تبلیغات کمپین شما مورد استفاده قرار گیرد. برندهای برتر از این روش استفاده می کنند و عموما هم موجب تعامل و فعالیت زیادی بین دنبال کنندگان خودشان می شوند.

    برند سازی با اینستاگرام

    راهکار #۵ – محتوای مناسبتی منتشر کنید: از روندهای فصلی یا رویدادهای حال حاضر استفاده کنید تا بتوانید موفق به تولید محتوای مرتبط شوید. مخاطب شما پیش از این به آنها اندیشیده است، بنابراین شما با این کار می توانید دقیقا در زمان مناسب به هدف بزنید. راهکار #۶ – اولین قدم را بردارید: از عنوان تصاویر یا ویدئو های خود برای پرسیدن سوالاتی استفاده کنید که پاسخ از طرف کاربران و درج نظر از طرف آنها را تشویق کند. راهکار #۷ – افرادی که در صفحه شما و با محتوای ارسالی شما ارتباط و تعامل دارند را فراموش نکنید: زمانی که نظری را از طرف یکی از کاربران دریافت می کنید، از وی با قرار دادن یک جمله مرتبط دیگر قدردانی کنید تا این مکالمه و ارتباط بصورت دو طرف ادامه پیدا کند. کلید اصلی در این مسئله پرسیدن پرسشهایی است که موجب پاسخ دادن از طرف آنها شود تا این جریان ادامه پیدا کند. راهکار #۸ – مسابقات و رویدادهایی را برگزار کنید و در آنها به طرفداران خود جوایزی هر چند کوچک بدهید: اینها روشهای ساده ای هستند برای اینکه در محیط اینستاگرام مخاطب پیدا کنید، و تعامل آنها با خودتان را افزایش دهید یا حتی برای هر هدف دیگری هم در محیط اینستاگرام کاربرد دارد. شما می توانید ترغیب کننده خود را به هر شکلی که می خواهید انتخاب کنید. شما حتی می توانید از کاربران خود بخواهید که برای شما تولید محتوا بکنند و این موضوع را از طریق درخواست در قرار دادن تصاویر با استفاده از یک هشتگ بخصوص انجام دهند. راهکار #۹ – خوراک محتوایی خود را مرتبط با حساب کاربری خود در فیسبوک و توئیتر قرار دهید: اشتراک گذاشتن مطلب بر روی این شبکه ها موجب هدایت کاربران از این کانالها به صفحه شما در اینستاگرام می شود و این پیام را برای آنها دارد که شما در این شبکه هم فعالیت دارید. راهکار #۱۰ – از دیگر رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید: برای هدایت ترافیک به صفحه اینستاگرام خود از کانال های ارتباطی تحت مالکیت خود مثل وبسایت شخصی و دیگر شبکه ها مثل فیسبوک و توئیتر استفاده کنید. در وبسایت خود قسمتی را جهت ارتباط با شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی قرار دهید. زمانی که یک محتوای مرتبط با وبلاگ، کتاب الکترونیک و یا محتوای بازاریابی و . . . را منتشر می کنید محتوای مرتبط با آن از اینستاگرام را هم در آن به عنوان مرجع معرفی نمایید. نیک پَن، مدیر برنامه ریزی منطقه ای در موسسه وی اِم اِل کِی می گوید “برای اولین بار ما در جایگاهی قرار گرفته ایم که می توانیم از شواهد آماری در رابطه با اینکه در زمان ارسال تصویر توسط شرکت ها واقعا چه چیزی کاربردی تر است، استفاده کنیم.” او همچنین می افزاید: “تنها استفاده از راهکارهای مطرح شده در این تحقیق است که می تواند نرخ موفقیت بالاتری را موجب شود. اما برای ما آن تنها آغاز کار است. ما منتظر دور بعدی از دست یافته های کاربردی هستیم، در زمانی که بازاریابان بر این راهکارهای ابتدایی مسلط شده و آن را بطور کامل بکار بگیرند.”

    نکاتی از برند سازی در اینستاگرام | مشاور سئو
  8. #8
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    راه‌هایی برای برندسازی در اینستاگرام و افزایش میزان فالور

    ۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور

    ۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف

    مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.

    ۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم

    در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.

    استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

    ۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب

    استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
    ۴) استفاده از محتوای ویدئویی

    محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
    ۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص

    انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

    داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

    ۶) تولید محتوای خلاق

    تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
    ۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران

    تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.

    https://www.ibazaryabi.com/%D8%A8%D8...1%D8%A7%D9%85/
  9. #9
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۴ نکته­‌ی نتیجه‌بخش برای برندسازی به کمک اینستاگرام

    اینستاگرام شبکه ای اجتماعی است که از رشد فوق العاده‌­ای برخوردار بوده و اعضای آن در سال گذشته میلادی به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر ارتقا یافته است با وجود این صاحبان کسب و کارها هنوز از توانایی بالقوه آن غافل ­هستند. از این رو ارتباطات قوی با مشتریان، آگاهی از برند و حتی سود زیادی را از دست می‌­د­هند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم چهار نکته شگفت ­انگیز که با در نظر داشتن آن­‌ها می­‌توانید از اینستاگرام برای ساخت برند و ارتقای کسب و کار خود کمک بگیرید را معرفی کنیم:
    ۱) از همکاری‌های استراتژیک برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام خود استفاده کنید


    یکی از مهم‌ترین دلایل سرخوردگی و عدم تمایل بازاریابان برای استفاده از اینستاگرام این است که نمی­‌دانند در ابتدا چه کارهایی انجام دهند تا افراد صفحه آن‌ها را دنبال نمایند و درنتیجه اینستاگرام نمی‌­تواند به عنوان کانالی مفید و موثر برای‌شان عمل کند. اما افزایش تعداد دنبال کنندگان یک صفحه اینستاگرام آن‌چنان که به نظر می­‌رسد کار پیچیده‌­ای نیست و برای این کار تاکتیک­‌های ویژه‌­ای وجود دارند:
    برای شروع، لیستی از حساب­‌های کاربری مشهور و محبوب را تهیه کنید که می‌­تواند شما را به مخاطبان مورد نظرتان هدایت کند. پس از آن می­‌توانید با آن‌ها همکاری کنید و از روش شات­‌اوت برای تبلیغ همدیگر در صفحات خود استفاده کنید. این کار را می­‌توانید به صورت رایگان یا در ازای پرداخت پول به طرف مقابل انجام دهید.
    در روش رایگان، مطالب هردو طرف از طریق طرف مقابل به اشتراک گذاشته می­‌شود تا به این ترتیب دنبال کنندگان خود را تشویق کند تا از این مطالب بازدید کنند. برای شروع کار در این حالت، روی صفحات اینستاگرامی تمرکز کنید که به لحاظ کاری با شما مشابهت دارند. صاحبان این صفحات بسیار مایل خواهند بود که با شما همراه شوند چراکه در نهایت این کار برای هردو طرف موفقیت به همراه خواهد داشت.
    به عنوان مثال در تصویر زیر دو برند مختلف از این متد استفاده کرده‌اند تا مخاطبان خود را با برند دیگری نیز آشنا کنند.

    اما چنانچه قصد دستیابی به تعداد بسیار زیادی دنبال کننده دارید و بودجه­‌ای برای فعالیت در شبکه­‌های اجتماعی در نظر گرفته­‌اید، از روش تبلیغات همراه با هزینه استفاده کنید. در این حالت شما صفحاتی را مورد هدف قرار می‌­دهید که از تعداد خیلی زیادی بازدید کننده و شبکه ارتباطات قوی برخوردارند. هم‌چنین می­‌توانید درخواست فراخوان کنید که در این حالت ، صاحبان صفحات عملاً از مخاطبان خود می­‌خواهند که صفحه اینیستاگرام شما را دنبال کنند.
    زمانی که شروع به جمع‌­آوری چند هزار مخاطب کردید، می­‌توانید این افراد را به سوی وب سایت خود هدایت نمایید و یا تشویق به برقراری رابطه با برندتان یا مشترک شدن در لیست ایمیل‌تان کنید.
    ۲) دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را به مشترکین لیست ایمیل‌تان تبدیل کنید

    همان‌طور که می‌­دانید، بازاریابی ایمیلی امری حیاتی برای رونق بخشیدن به کسب و کارها محسوب می­‌شود. لیست ایمیل شما مشتریان آتی شما را فراهم می­‌کند چرا که این افراد طرفداران شما هستند و می­‌توانند خریداران بالقوه محصولات یا خدمات شما نیز باشند.
    با توجه به این‌که در اینستاگرام امکان لینک‌دهی در قسمت توضیحات تصاویر وجود ندارد، برای لینک دهی می­‌توانید از بخش bio کمک بگیرید اما صاحبان کسب و کارها اغلب بیان می­‌کنند که جذب مخاطبان با کلیک روی لینک­‌ها در بخش bio دشوار است چون با بارگذاری بیش از حد مطالب در این بخش مواجه هستند. بنابراین توصیه می­‌شود که مطالب این بخش به صورت خلاصه، مفید و هدفمند نوشته شود.
    یک راز کوچک در این خصوص وجود دارد: در داخل بخش bio از یک فراخوان بسیار خاص به همراه یک URL به یادماندنی استفاده کنید به طوریکه مخاطبان شما را به صفحه‌­ای منحصر به فرد در وب‌سایت‌تان هدایت کند،صفحه‌­ای که حاوی مطالب مفید و ارزشمند برای مخاطبان شماست.
    با انجام این مراحل، بازدیدکنندگان با کلیک روی لینک موجود دربخش بیو (bio) به صفحاتی هدایت شوند که مطالب مفید و یا پیشنهادهای ارزشمندی برای‌شان به همراه دارد.
    ۳) محتوایی جذاب که ارزش به اشتراک گذاری را داشته باشد، منتشر کنید

    نوشتن محتوایی جذاب که به راحتی قابل درک باشد نه تنها به وسیله مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شده و گسترش می­‌یابد بلکه برای ایجاد رابطه متقابل آن‌ها با شما امری ضروری است و در نهایت سبب رشد سریع کسب و کار شما می­‌شود.
    ایجاد یک پست اینستاگرام عالی فرمولی ساده دارد: تصویر زیبا + متن جذاب.
    تصاویر زیبا
    تصاویری را انتخاب نمایید که داستانی را بازگو کنند یا احساسی را برانگیزند. این گونه تصاویر سبب ایجاد رابطه بین شما و مخاطبان‌تان خواهد شد. این‌که تصاویر باید به چه شکلی باشند بستگی به نوع کسب و کار شما دارد اما در هر حال لازم است به تصاویری فراتر از تصویر محصول یا خدمات خود بیاندیشید.
    انتشار مطالب متعدد در مورد خودتان درست شبیه این است که فردی در یک میهمانی به طور مداوم در مورد خودش صحبت کند!
    متن جذاب
    اضافه شدن مطالب به تصاویر اینستاگرام، مجموعه‌­ای قدرتمند به وجود آورده است، در حالی که یک تصویر به تنهایی فاقد چنین اثربخشی است. یک متن جذاب می­‌تواند محدوده وسیعی داشته باشد و از طرح یک سوال تا نقل قول­‌های انگیزشی و تاثیر گذار را شامل شود.
    به عقیده جان برگر، مطالبی که شدیداً سبب برنگیختن احساسات ما می­‌شوند به مراتب بیشتر از مطالبی که فاقد چنین تاثیر گذاری هستند، به اشتراک گذاشته می­‌شوند. برای ایجاد یک تصویرمتن‌دار جذاب می­‌توانید از برنامه هایی نظیر WORDSWAG استفاده کنید و اگر کاربر اندروید هستید Phonto را امتحان کنید.
    همچنین مطمئن شوید که برند شما به عنوان بخشی از تصویر باشد و یا در زیر آن نمایش داده شود. برداشتن این گام کوچک نه تنها سبب آگاهی از برند در مخاطبان شما می­‌شود بلکه در صورت انتشار آن در سایر صفحات سبب گسترش و توسعه‌ی برند شما می‌­گردد. به عنوان مثال برند foundr در تصویر اینستاگرامیش یک نقل‌قول جالب قرار داده و زیر آن لوگوی خودش را ثبت کرده است.

    ۴) یک گروه اجتماعی شامل مخاطبانی با ارتباطات قوی ایجاد کنید

    ارتباطات قوی شامل مواردی چون به اشتراک گذاری مطالب شما، تگ کردن دوستان­، کلیک کردن فراخوان­‌ها و …. توسط دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام شماست.
    در اینجا به بررسی تاکتیک­‌هایی برای تشکیل چنین گروهی می­‌پردازیم:

    • زمانی مطالب خود را منتشر کنید که مخاطبان شما بتوانند آن‌را مشاهده کنند:

    آیا تا کنون پیش آمده که مطلبی را در شبکه­‌های اجتماعی منتشر کنید و در حالی که فکر می­‌کنید واقعاً مطلب خوب و مناسبی است با عدم علاقه یا عدم بازنشر آن مواجه شوید؟
    احتمال دارد که این امر به دلیل ارسال مطالب در زمان نادرست روی داده باشد، چراکه شبکه‌­های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر و فیس بوک از سیستم ساده‌ای برای نمایش مطالب در صفحات کاربران استفاده می­‌کنند که جدیدترین مطلب را در بالاترین جایگاه در صفحه نمایش می‌­دهند.
    برای جلوگیری از این موضوع می­‌توانید از سایت‌­هایی چون Iconosquare برای یافتن اینکه اغلب دنبال کنندگان شما چه زمانی آنلاین هستند، استفاده کنید و به این ترتیب مطالب را زمانی منتشر کنید که مطمئن هستید در معرض دید مخاطبان‌تان قرار دارند.

    • دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را به برقراری رابطه بیشتر با خود تشویق کنید:

    بسیاری از برندها شروع به ساخت صفحات اینستاگرام می­‌کنند اما زمانی که افراد با تصاویر ارسالی از سوی آن‌ها ارتباط برقرار نمی­‌کنند نا امید می­‌شوند. از روش­‌های مختلفی می‌­توانید برای دعوت مخاطبان به برقراری ارتباط استفاده کنید. می توانید درخواست مورد نظر خود را در بخشی از تصویر بگنجانید و یا در بخش توضیحات بیان کنید به طور مثال می توانید در بخشی از تصویر درخواست کنید که بازدیدکنندگان دوستان‌شان را در این تصویر تگ کنند.
    به عنوان مثال در تصویر زیر برند foundr مخاطبانش را تشویق می‌کند تا افراد موفق را در زیر تصویر تگ کنند، این کار علاوه بر این‌که تعاملات این برند با مخاطبانش را افزایش می‌دهد، آگاهی از برند را نیز افزایش می‌دهد.

    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با پتانسیلی فوق­‌العاده برای اغلب کسب و کارهاست. اگر بتوانید آن را به صورت استراتژیک به کار ببرید، تاثیر شگرفی در دستیابی به اهداف‌تان، آگاهی از برندتان و در نهایت بازده شرکت­‌تان خواهد داشت.

    https://pouyanet.co/%D8%A8%D8%B1%D9%...1%D8%A7%D9%85/
  10. #10
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    بهترین روش های برندینگ در اینستاگرام

    کسب و کار ها تمامی استراتژی هایی که می تواند به بهبود فروش آنها کمک کند را در نظر میگیرند ، یکی از اهدافی که همه ی کسب و کار ها به دنبال دستیابی به آن هستند برند سازی کسب و کارشان می باشد .

    شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به این دلیل که یه شبکه ی تصویر محور است به سرعت توانست در بین عموم مردم محبوبیت کسب کند . با توجه به اینکه اینستاگرام کاربرد تجاری پیدا کرده است بسیاری از کسب و کار ها به دنبال بازاریابی و برند سازی در این شبکه ی اجتماعی هستند . اما اینکه چگونه می توان از طریق شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برند سازی کرد نیازمند رعایت یک سری اصول و قوانین می باشد . در ادامه ی این مقاله به عوامل موثر در موفقیت و برند سازی کسب و کار ها از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام میپردازیم .

    نکات طلایی برند سازی در اینستاگرام

    اصولا برندینگ امری زمان بر است و در طی یک روز و دو روز اتفاق نمی افتد برای داشتن برندی محبوب باید اصول فراوانی را به کار برد و نیازمند مطالعات بازار فراوان است . تبدیل شدن در فضای آنلاین امری است که کسب و کار ها بسیاری در بازاریابی آنلاین به آن توجه می کنند و همواره در صدد ایجاد برندی محبوب در ذهنیت ها هستند در زیر به برخی از اصول برنینگ در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام اشاره می کنیم .



    داشتن یک پروفایل کامل

    اطلاعات پروفایل شما بسیار اهمیت دارد و جز اولین مواردی است که باعث جلب اعتماد مخاطب می شود . مهم ترین بخش در پروفایل شما عکس می باشد . بنابراین در انتخاب عکس بسیار دقت داشته باشید بهتر است لوگو کسب و کار خود را در پروفایلتان قرار دهید و بهتر است این همان لوگویی باشد که در سایت خود از آن استفاده کرده اید . یکسان بودن لوگوی شما و دیده شدن آن در شبکه های اجتماعی باعث می شود که برند و لوگو شما در ذهنیت ها جا بگیرد و به بازاریابی و فروش و برندینگ شما کمک کند . سعی کنید در پروفایل خود جملات جذاب و کوتاهی که برای مخاطب جذاب باشد قرار دهید تا تاثیر بازاریابی آنلاین شما بیشتر شود .





    خلاقیت در تولید پست ها

    امروزه پست های معمولی مفید نیستند و کاربران نمیتوانند با محتوای غیر خلاقانه ارتباط مناسب برقرار کنند . بنابراین در دنیای پر رقابت امروز داشتن محتوای همراه با خلاقیت در بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد و با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام تولید محتوا برای آن اندکی دشوار است ، زیرا که کاربران اینستاگرام به دنبال عکس های جذاب هستند و با محتوا ارتباط زیادی برقرار نمی کنند . بنابراین باید از گرافیست های حرفه ای کمک گرفت تا ایده های عکاسی خلاقانه داشته باشند و از این طریق بتوان با مخاطب تعامل بیشتری برقرار کرد .



    هشتک گذاری های مناسب

    یکی از راهکار های دیده شدن پست های شما در بازاریابی آنلاین استفاده از هشتک های پر جستجو و مرتبط با کسب و کار می باشد . برای دانستن هشتک های مربوط به کسب و کار میتوانید از رقبا الگو برداری کرده و از آن هشتک ها برای افزایش بازدید پست های خود کمک بگیرید . هشتک ها به این دلیل در بازاریابی آنلاین حائز اهمیت هستند که افراد حرفه ای معمولا برای جستجو از هشتک های تخصصی استفاده می کنند . اگر شما در انتهای محتوا خود از هشتک های مناسب استفاده کنید . میتوانید از این طریق پست خود را در معرض دید این مخاطبان قرار دهید .







    به کار گیری عکس های مرتبط

    بهتر است عکس هایی که در پیج خود قرار می دهید مرتبط با خدمات و محصولاتی باشد که ارائه می کنید . به علاوه انتشار عکس های بدون لوگو و تم های متفاوت گیرایی کافی را ندارد و برای افزایش تعامل با مخاطب مناسب نیستند . بنابراین برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطب در بازاریابی شبکه های اجتماعی بهتر است که از عکس هایی با قالب ها ، تم ها و لوگو ی یکسان استفاده کنیم . گاهی اوقات یک عکس از یک محصول مانند پوشاک در صورتی که در تن مدل باشد جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد . گذاشتن چنین عکس هایی علاوه بر جذابیت بیشتر برای مشتری باعث جلب اعتماد نیز می شود . یکی از نکاتی که همه ی کسب و کار ها برای برندینگ در شبکه های اجتماعی انتشار عکس هایی با تم های مشابه است
    زمانبندی مناسب برای انتشار پست

    ارسال پست در بازه های زمانی تعیین شده به نوعی نشانه ی احترام به مخاطب می باشد . با توجه به آمار بازدید پست هایتان می توانید بهترین زمان را مشخص کنید و در همان بازه ی زمانی به انتشار پست هایتان بپردازید . داشتن تقویم محتوایی مناسب باعث برندینگ شما در شبکه های اجتماعی می شود .
    استفاده از استوری و ویدئو

    امروزه ویدئوها محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند و افراد با محتوا ویدئویی ارتباط و تعامل بهتری برقرار می کنند . انتشار ویدئو های آموزشی توسط برند شما میتواند شما را در ذهن مشتری ماندگار کند .بنابراین بهتر است در مورد نحوه ی استفاده از محصولاتتان و کارمندان خود ویدئو هایی را تهیه کنید و در صفحه ی کسب و کار خود انتشار دهید . قابلیت جدیدی که اخیرا اینستاگرام به اسم استوری اضافه کرده است نشان دهنده ی اهمیت محتوا ویدئویی در بازاریابی دیجیتال است .
    نتیجه گیری
    امروزه علاوه بر اینکه بازاریابی و فروش برای کسب و کار ها بسیار پر اهمیت است ، برند سازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است ، امروزه با توجه به اهمیت بازاریابی آنلاین ، برند سازی در شبکه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و کسب و کار ها باید با روش های برندیگ در فضای مجازی را بشناسند و پیاده کنند .

    https://www.websepanta.com/articles/316
+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 12 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 15

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/24, 15:53
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/11, 06:59
  3. چه کشورهایی بهترین مکان برای راه اندازی استارتاپ هستند؟
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/29, 16:47
  4. استارتاپ فاروم:چرا بانک مرکزی مستقل؟
    توسط Free در انجمن خبرخوان سایت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/31, 14:48
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/30, 11:42

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش