ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 38
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    اموزش کسب درامد از اینستاگرام

    تا چه اندازه با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنایی دارید؟ آیا چیزی درباره کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می دانید؟ با ما همراه باشید؛ اطلاعات ارزشمندی را در این مطلب، برای شما فراهم کرده ایم.

    سیستروم و مایک کریگر راه اندازی شده است؛ اینستاگرام از محبوبیت بسیار بالایی در سرتاسر جهان برخوردار است. این محبوبیت در حدی است که تا اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی، بیشتر از ۴۰۰ میلیون کاربر از این شبکه اجتماعی و امکانات آن استفاده می نمودند. بیان این نکته این نیز خالی از لطف نیست که شرکت فیس بوک در سال ۲۰۱۲ میلادی، این شبکه اجتماعی را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری نمود؛ توجه داشته باشید که تا به امروز رشد اینستاگرام از خود فیسبوک بیشتر بوده است و تعداد کاربران این شبکه اجتماعی نیز روز به روز رو به افزایش است. اکنون نرم افزار اینستاگرام به صورت کاملا رایگان برای تمامی سیستم عامل های موبایلی در دسترس است.


    اما سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توان از این شبکه اجتماعی بسیار پربازدید و محبوب به کسب درآمد پرداخت؟ زمان گذاشتن برای ساخت یک پروفایل اینستاگرام خوب و موفق، می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. توجه داشته باشید شبکه اجتماعی اینستاگرام راه مناسبی برای نمایش فعالیت های تجاری شما می باشد؛ در این شرایط مشتریان از حالت دفاعی که در زمان خرید به خود میگیرند فاصله میگیرند و حس اینکه چیزی به آنها فروخته میشود را ندارند! چون نرم افزار اینستاگرام، حس واقعی فروش را به هیچ وجه در آنها ایجاد نمی کند.

    اما دقت داشته باشید جمع آوری فالوور زیاد و محبوبیت دادن به پروفایل اینستاگرام، کار آسانی نیست! شما بایستی استراتژی ها و روش های متفاوت و خلاقانه ی زیادی را به کار ببرید. مهمترین قدم این است که یک موضوع برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید و سپس در آن رابطه به تولید محتوا (عکس و فیلم) بپردازید. برای مثال: ورزشی، سلامت، خانواده، خودرو، صنایع دستی، لوازم دست دوم و…
    بهتر است بدانید شما نیز باید همچون هر کسب و کار دیگری، قبل از رسیدن به سود دهی لازم است کمی برای تبلیغ و معرفی کسب و کارتان هزینه کنید.

    در این قسمت بعضی از راه ها و روش های کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما نام میبریم:

    فروش مستقیم محصول: شما می توانید از شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک رسانه اجتماعی رایگان برای معرفی محصولات خود استفاده کنید. بسیاری از تولیدکنندگان هستند که محصولات گوناگون خود را به آسانی در اینستاگرام به فروش می رسانند؛ تصاویر اجناس خود را منتشر می کنند، به فروش می رسانند و… نمونه هایی مانند فروش آنلاین لباس، فروش دستبندهای ارزان قیمت و…
    این نکته را بدانید در اینستاگرام تنها واردکنندگان نیستند که درآمد دارند و هر فردی با خلاقیت خودش می‌تواند درآمدهای خوبی کسب کند.
    نمایش تبلیغات دیگر پیج ها و یا محصولات تولیدکنندگان: هنگامی که یک پیج اینستاگرام رشد خوبی را تجربه مینماید و به یک رسانه پربازدید تبدیل می شود، می توان با انتشار تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای مفید منتشر شده، درآمد قابل قبولی را تجربه کرد!

    خرید و فروش صفحات اینستاگرام و همچنین فالوور: شاید این روش، روش چندان جالبی نباشد! اما افرادی هستند که بر روی یک صفحه اینستاگرام زمان گذاشته، محتوای مناسبی تولید کرده و تعداد فالوور آن را بالا میبرند؛ سپس آن پیج را به قیمت قابل توجهی به فروش میگذارند؛ برای مثال صفحه‌ای که ۵۰ هزار تومان قیمت دارد، تنها ۱۰۰۰ دنبال‌کننده دارد!! قیمت‌ها با افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه به صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند؛ مثلا یک صفحه با تعداد ۲۰۰ هزار دنبال کننده، در حدود ۹ میلیون تومان قیمت دارد!

    اموزش کسب درامد از اینستاگرام 2018 - مجله اینترنتی اطلس فایل
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    چگونه در اینستاگرام درامد کسب کنیم؟

    اینستاگرام شبکه اجتماعی است که توانسته محبوبیت زیادی در سطح جهان پیدا کند. این شبکه اجتماعی در کشور خودمان نیز بسیار پرطرفدار بوده و افراد زیادی از اقشار مختلف جامعه در این شبکه اجتماعی حضور دارند. کوین سیستروم و مایک کرایکر در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام را راه‌اندازی کرده‌اند. فیسبوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را با مبلغی در حدود یک میلیارد دلار خرید..مردم اینستاگرام را دوست دارند و در آن وقت می‌گذرانند اما لازم است بدانید که اینستاگرام میتواند یک منبع درامد بسیار عالی نیز باشد. افراد زیادی وجود دارند که از اینستاگرام درامد مناسبی را کسب می‌کنند و البته کسب و کار‌های کوچک و بزرگی نیز با استفاده از این شبکه اجتماعی توانسته‌اند به رونق و گسترش خوبی برسند. همچنین افراد زیادی هم وجود دارند که می‌خواهند از اینستاگرام درامد کسب کنند اما روش رسیدن به درامد در اینستاگرام را بلد نیستند اگر شما هم جزء این افراد هستید در ادامه این مطلب با ما همراه شوید چرا که به زبان ساده توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توان از اینستاگرام درامد کسب کرد.
    چرا اینستاگرام برای کسب درامد مناسب است؟

    جواب این پرسش ساده است. دلیل مناسب بودن اینستاگرام برای کسب درامد این است که ایرانی‌ها اینستاگرام را به شدت دوست دارند و چند میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی حضور فعال دارند که شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. تنها کاری که برای کسب درامد از اینستاگرام باید انجام دهید این است که محتوای جالبی برای ارائه داشته باشید که باعث شود مردم شما را دنبال کنند. افراد در اینستاگرام تشنه عکس‌ ویدئو و مطالب جذاب هستند و گاهاً به طور روزانه ساعت‌ها وقت خود را برای مشاهده چنین مواردی صرف می‌کنند. اینستاگرام مکانی دوست داشتنی برای مردم است که به شما اجازه می‌دهد از این فضا استفاده کرده به کسب درامد بپردازید و یا کسب و کار خود را گسترش دهید.


    اهمیت جذب فالوور

    قبل از این که به سراغ توضیح روش‌های مختلف کسب درامد در اینستاگرام برویم، لازم است به شما در مورد جذب فالوور توضیحاتی را ارائه کنیم. اگر با اینستاگرام آشنایی مختصری هم داشته باشید مطمعناً با مفهوم فالوور در این شبکه اجتماعی آشنا هستید. فالوور‌ها افرادی هستند که یک صفحه را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. حال باید این نکته را بدانید که رمز موفقیت در کسب درامد شما در این شبکه اجتماعی به موفقیت شما در جذب فالوور بستگی دارد. اینستاگرام محدودیتی را برای جذب فالوور در نظر نگرفته است و این امکان برای شما وجود دارد که بی‌نهایت فالوور را جذب کنید. جذب فالوور به معنای دیده شدن است و هر کجا که شما بتوانید به خوبی دیده شوید مطمعن باشید که فرصت‌های طلایی برای کسب درآمد نیز برای شما وجود خواهد داشت.
    خلاقیت بیشتر، فالوور بیشتر و درامد بیشتر
    نکات زیادی وجود دارد که می‌تواند در جذب فالوور بیشتر به شما کمک کند. استراتژی‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که شما باید به دنبال یادگیری ان‌ها باشید تا بتوانید راحت‌تر فالوور جذب کنید. اما اگر بخواهم مهم‌ترین نکته را در مورد جذب فالوور به شما بگویم این است که خلاقیت، کلید پیروزی شما در این زمینه محسوب می‌شود. با کمی خلاقیت شما می‌توانید محتوایی را تولید کنید که به راحتی افراد را جذب کند و باعث شود که به تعداد فالوور‌های شما افزوده شود. به عنوان مثال اگر کسب و کاری دارید می‌توانید تصاویر جالبی را به همراه پیشنهاداتی وسوسه انگیز در پیج خود قرار دهید. این کار باعث خواهد شد افراد زیادی کسب و کار شما را دنبال کنند و در بین ان‌ها مشتریان وفاداری نصیب کسب و کار شما خواهد شد. در نهایت همانطور که گفتیم برای جذب فالوور بیشتر نکات زیادی وجود دارد اما می‌توان گفت مهمترین عامل در این زمینه خلاقیت است. اینستاگرام یک فرصت طلایی برای کسب درامد است کافی است کمی قدرت خلاقیت خود را به کار بیاندازید.

    با داشتن تعداد فالوور‌های مناسب چگونه می‌توانم کسب درامد کنم؟


    تا اینجا به شما گفتیم که اینستاگرام مکانی مناسب برای کسب درامد است و در ادامه نیز به اهمیت داشتن تعداد مناسب فالوور برای رسیدن به درامد مناسب پرداختیم. حال این سوال پیش می‌آید که با داشتن فالوور‌ها چگونه می‌توانم به درامد برسم. واقعیت این است که بعد از جذب فالوور کار شما برای رسیدن به درامد تقریباً ساده خواهد بود چرا که راه‌ها و روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت.
    برند سازی کنید
    در ابتدا به سراغ کسب و کار‌هایی می‌رویم که می‌خواهند برند و نام تجاری خود را در اینستاگرام به خوبی معرفی کنند. اینستاگرام مکانی مناسب برای برند سازی است. اگه شما صفحه‌ای با تعداد فالوور مناسب داشته باشید، می‌توانید به راحتی برند خود را به تعداد زیادی از افراد معرفی کنید. در این روش شما به صورت غیر مستقیم باعث افزایش درامد کسب و کار خود خواهید شد. به این شکل که به طور مستقیم محصولی را نخواهید فروخت اما با معرفی برند کسب و کار خود باعث خواهید شد که افراد بیشتری به سمت کسب و کار شما جذب شوند. در این روش نیازی نیست شما پیشنهاداتی را برای خرید محصولات یا خدمات به فالوورهای خود ارائه دهید بلکه تنها ان‌ها را با برند و کسب و کار خود آشنا خواهید کرد. اینستاگرام باعث شده است برند‌های زیادی خلق شده و به مردم معرفی شوند. همین الان در ایران کسب و کار‌های بسیار زیادی هستند که توانسته‌اند به خوبی برند خود را در اینستاگرام معرفی کرده و باعث رونق و گسترش کسب و کار خود شوند.
    برای کسب و کار‌های دیگران تبلیغات انجام دهید.


    یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از اینستاگرام به این صورت است که صاحبان صفحاتی که تعداد مناسبی فالوور دارند در قبال دریافت مبالغی برای کسب و کار‌های مختلف تبلیغ انجام می‌دهند. در دنیای رقابتی بین کسب و کار‌ها تبلیغات بسیار تعیین کننده هستند و صاحبان کسب و کار‌های مختلف نیز به خوبی این موضوع را می‌دانند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است و معمولاً افراد ساعات شادی را در ان می‌گذرانند. کسب و کار‌های زیادی حاضر هستند مبالغ قابل توجهی را بپردازند که تبلیغاتشان در این فضا به نمایش در بیاید. مقدار درامدی که شما از این روش می‌توانید به دست بیاورید به طور مستقیم به تعداد فالوور‌های شما وابسته است. و هر چقدر فالوور‌های بیشتری داشته باشید کسب و کار‌های مختفلف پول بیشتری پرداخت خواهند کرد. کافی است شما یک صفحه با تعداد زیادی فالوور داشته باشید مطمعن باشید صاحبان کسب و کار‌ها خودشان به سراغ شما خواهند امد و از شما می‌خواهند که برایشان در صفحه‌ای که دارید تبلیغ کنید.
    البته این فرصت برای شما وجود دارد که برای کسب و کار خودتان نیز تبلیغ کنید. به این صورت که در بین پست‌های خودتان پست‌های تبلیغاتی مربوط به کسب و کارتان را نیز قرار می‌دهید. همچنین اگر خودتان صفحه‌ای با تعداد فالوور بالا نداشته باشید باز هم می‌توانید از تبلیغات در اینستاگرام به این صورت استفاده کنید که با پرداخت مبلغی تبلیغات کسب و کار خود را در صفحاتی که تعداد فالوور بالا دارند قرار دهید. البته مراقب باشید که بعضی از صفحات دارای فالوور‌های غیر واقعی یا فیک هستند و تبلیغات در چنین صفحاتی سودی برای شما به همراه نخواهد داشت.
    یک فروشگاه مجازی در اینستاگرام دایر کنید.

    اینستاگرام امکان فروش محصولات را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید در اینستاگرام به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را در معرض فروش قرار دهید. در اینستاگرام تصاویر بسیار با اهمیت هستند اگر شما بتوانید تصاویر جالب و با کیفیتی را از محصولات خود تهیه کنید و همراه با پیشنهادات جالبی ان‌ها را ارائه کنید این شانس را خواهید داشت که مشتریان زیادی را جذب کرده و فروش بسیار خوبی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید ویدوو‌هایی را نیز از کسب و کار خود و محصولاتی که دارید ارائه کنید. علاوه بر کیفیت تصاویر و جذابیت ان‌ها برای فروش محصول در اینستاگرام باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت‌هایی که شما ارائه می‌کننید باید به صورتی باشند که افراد را جذب کنند. چرا که افراد در اینستاگرام به راحتی قادر خواهند بود که قیمت‌ها را مقایسه کرده و از بین فروشگاه‌های مختلف محصولات با قیمت مناسب‌تر را انتخاب کنند.

    http://www.modiresite.com/blog/how-t...-on-instagram/
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی

    کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتیReviewed by فرزاد جوزقی on Nov 14Rating: 5.0کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتیکسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم : مقاله ای کامل و جامع از انواع روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت . گرداوری شده از سراسر دنیای وب! بروز شده در 21 فروردین 1397
    Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
    شاید برای شما این پرسش پیش آمده باشد که چگونه میتوان کسب درآمد اینترنتی داشت. اگر “کسب درآمد اینترنتی” را در گوگل جستجو کنید به نتایج بسیار زیادی خواهید رسید که میتوان آنهارا سه دسته کرد.
    دسته اول :این دسته سعی در فروش محصولات آموزشی خود دارند که با قول های عجیبی مانند “درآمد میلیونی با روزی دوساعت کار در خانه” سعی در جذب خریدار برای محصولات خود دارند (که البته باعث درآمد میلیونی برای خود شخص فروشنده میشود و نه شما!).
    دسته دوم : گروهی که سعی در عضو کردن شما در سایت های هرمی دارند (که بازهم درآمد واقعی برای خودشان است و در نهایت دست شما در پوست گردو خواهد ماند)
    دسته سوم : این گروه آموزش راه کارهایی واقعی برای کسب درآمد اینترنتی میدهند اما مشکلی که هست کم بودن تعداد و گم شدن آنها بین گروه های نام برده در بالا است! همین طور به دلیل فراوان بودن راه های کسب درآمد اینترنتی، گزینه ها خیلی زیاده که ممکن است باعث گیج شدن خواننده شود و در نهایت هم شخص نتواند تصمیم درستی بگیرد.
    در این مطلب سعی کرده‌ایم تمام راهکار های کامل و واقعی برای کسب درآمد اینترنتی رو برایتان توضیح دهیم تا بتوانید با توجه به علاقه و توانایی هایتان بهترین راه کار را انتخاب کنید تا به درآمد مناسبی برسید. البته این نکته را فراموش نکنید که کسب درآمد از هر کاری نیاز به دانش در آن زمینه و تلاش داره و جملاتی که گاهی اوقات دیده میشود با مضمون “کسب درآمد از اینترنت بدون هیچ گونه دانش و تخصص” یا “میلیونر شدن با روزی دوساعت کار در منزل” چیزی بجز دروغ جهت فریب دادن شما نیست.
    پله اول: توانایی های خودرا رو پیدا کنید: موضوعی که باعث میشود بسیاری افراد موفق نشوند، عدم شناخت کافی از توانایی های شان است. احتمالا این جمله را شنیده اید:
    هر کسی یک نابغه است. ولی اگر یک ماهی را از روی توانایی‌اش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنی، آن ماهی تمام عمرش را با این باور زندگی خواهد کرد که یک احمق است!
    پس برای اولین قدم باید توانایی های خود را بشناسید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کرده و در کار خود موفق شوید. ممکن است توانایی خوبی در نوشتن داستان کودک، یا مهارت فنی مانند طراحی سایت داشته باشید! پس ابتدا توانایی های خود را چه کوچک و چه بزرگ بر روی کاغذ بنویسید. این کار در مراحل بعد کمک بسیاری به شما خواهد کرد . اما به هیچ وجه سعی در گول زدن خود نداشته باشید و سعی کنید واقع بین باشید. حالا با دقت ادامه مطلب را دنبال کنید تا بهترین راه کسب درآمد اینترنتی را برای خود انتخاب کنید:

    پله دوم: باید زمانی که در روز میتوانید به کار اختصاص بدهید را مشخص کنین. اگر کارمند باشید ممکن است ساعت های پایانی روزتان را بتوانید به این کار اختصاص دهید یا شاید یک دانشجو باشید و وقت آزاد بیشتری داشته باشید. با خود رو راست باشید و زمان های واقعی که میتوانید در طول هفته وقت بگذارید را یادداشت کنید.
    پله سوم: حالا هم توانایی های خود را میشناسید و هم میدانید در طول روز چه مقدار زمان آزاد برای کار دوم دارید، ما نیز سعی کردیم تعدادی از بهترین مقالات موجود در اینترنت رو برایتان جمع‌آوری کنیم تا در این انتخاب بتونیم کمکتان کنیم. پس ادامه مطلب رو با دقت مطالعه کنید!
    کسب درآمد اینترنتی با انجام کار تایپ

    شرکت های بسیاری هستند که کارای تایپی زیادی دارن و برای این کار شخصی رو برای دور کاری استخدام میکنن. با یاد گرفتن تایپ ده انگشتی با سرعت بالا میتوانید در ساعات خالی روزتان کسب درآمد اینترنتی کنید. خوبی این روش این است که میتوانید از کوتاه ترین زمانی که در اختیار دارید برای کسب درآمد استفاده کنید. همین طور اگر با کامپیوتر زیاد کار میکنید یا شغل اولتان مربوط با کامپیوتر هست مطمئناً یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتواند صرفه جویی بسیار زیادی در وقتتان کند! در این صورت شما با یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! سایت یوتایپ میتواند در یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی به شما بسیار کمک کند.

    سایت ۱۰FastFingers هم برای هنگامی که تایپ ده انگشتی را یاد گرفته اید و میخواهید سرعت تایپتان را بالا ببرید بسیار مناسب است! این سایت هربار سرعت تایپت شما رو با دفعات قبل خودتان و اشخاص دیگری که در این سایت هستند مقایسه میکند. این گونه به تمرین بیشتر تشویق شده و سرعت تایپتان هم بسیار بالا میرود!

    کسب درآمد اینترنتی با فعالیت در سایت های فری لنسینگ

    شرکت های بسیاری به دلایلی مانند کمبود جا یا محدودیت های مالی و… به جای استخدام افراد، اقدام به استخدام فری لنسر (آزاد کار) میکنند. برای کسب درآمد اینترنتی به این روش فقط کافیست به عنوان یک فری لنسر (آزاد کار) در سایت هایی که در این زمینه باز شده اند مثل پونیشا یا کاریشه ثبت‌نام کنید و با ارائه خدمات خودتان یا خدماتی که ما در ادامه ذکر خواهیم کرد آغاز به کسب درآمد اینترنتی کنید.
    کسب درآمد اینترنتی با ساخت کاردستی و وسایل خلاقانه

    یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی، ساخت کار دستی و وسایل خلاقانه و فروش آن‌هاست! مثلا اگر میتوانید روی ماگ طرح های سفارشی با قیمت و کیفیت مناسب چاپ کنید یا عروسک های سفارشی بسازید و…! این روش میتواند خیلی به کار شما بیاید! اگر به کار در این زمینه علاقه دارید و نمیدانید از کجا شروع کنید به شما سایت ساختنی را که سایتی کامل و بسیار جالب برای یادگیری روش ساخت وسایل با جالب و خلاقانه است را پیشنهاد میکنم. در این سایت آموزش ساخت هر چیزی را پیدا خواهید کرد. تمامی مطالب این سایت از مقالات تا ویدئو ها کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت حق عضویت یا خرید آنها نیست.

    اما اگر این سوال برایتان پیش آمده که چگونه میتوان وسایلی که ساخته اید را به فروش برسانید باما در ادامه همراه باشید.

    کسب درآمد اینترنتی با فروش اجناس نو و دست دوم

    در گذشته شخص تنها مواردی را میتوانست به فروش برساند که به اندازه کافی برای آن تقاضا وجود داشت. چرا که پیدا کردن مشتری برای اجناسی که طرفداران کمی داشت بسیار سخت بود و نگهداری این اجناس در مغازه فقط باعث اشغال فضا میشد. اما با گسترش اینترنت و راه اندازی سمساری های آنلاین نظیر شیپور و دیوار ، فروش اجناس (چه دست دوم و چه نو) بسیار ساده شده. هرقدر هم که محصولی کم طرفدار یا خاص باشه، تنها قیمتی منصفانه لازم است تا در کمترین زمان شاهد به فروش رفتن و تبدیل آن به پول نقد باشید!
    اگر همچنان درباره به فروش رفتن وسایل دست دوم خود تردید دارید به نمونه های زیر توجه کنید:
    فردی با انتشار تصویر یک جوجه خروس، آن را به قیمت ٦٠‌هزار تومان برای فروش آگهی کرده است. او عنوان خروس لاری قلم سبز چشم ساعتی! را برای کالایش انتخاب کرده و در توضیح آن نوشته است این خروس از نژاد خروس‌های جنگجو و مسابقه‌ای است. فرد دیگری یک ست کامل دندان مصنوعی را با قیمت ٨٠٠‌هزار تومان عرضه و تأکید کرده است این کالا سوغاتی آمریکاست و از بسته‌بندی خارج نشده است.
    شاید برای بسیاری از ما جملات بالا عجیب باشد، اما با ورود به این سمساری های آنلاین میتوانید نمونه هایی حتی عجیب تر از موارد بالا ببینید که با موفقیت به فروش رفته اند!
    فراموش نکنید که این سایت ها فقط برای فروش محصولات دست دو نیستند بلکه میتوانید کاردستی هایی که بالا صحبتشون رو کردیم به راحتی و رایگان بفروشید! همین طور سایت های نیازمندی خیلی زیادی وجود دارن که با ثبت آگهیتون اونجا میتونین برای اجناستون مشتری پیدا کنین. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش محصولات به صورت اینترنتی این مطلب رو بخونین.
    کسب درآمد اینترنتی با فروش عکس

    در بسیاری از کشور ها که قوانین سفت سخت کپی رایت وجود دارد، خرید و فروش عکس برای استفاده های شخصی و صنعتی امری معمول است. شرکت ها و موسسات بزرگ که نیازمند تعداد زیادی عکس هستند با استخدام یک یا چند عکاس نیاز خودرا برطرف میکنند، اما شرکت های کوچک تر برای تهیه عکس های مورد نیاز خود از سرویس های خرید آنلاین عکس استفاده میکنند. متاسفانه به دلیل مشکلات زیاد (مشکل پرداخت و…) فروش عکس های عکاسان ایرانی در این سایت ها بسیار سخت میباشد.
    در ایران نیز مدتی است که سایت هایی مانند استوک‌فوتو و رنگیتر که در زمینه خرید و فروش عکس فعالیت میکنند. اگر شما از علاقه مندان به عکاسی باشید مطمئناً این نوع کسب درآمد برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. همچنین اگر علاقه‌مند به هنر عکاسی هستید میتوانید با استفاده از آموزش های رایگان سایت لنزک توانایی عکاسی خود را بسیار بهبود ببخشیده و با این کار عکس های حرفه ای تر و با ارزش‌تری بگیرید.


    کسب درآمد اینترنتی با ساخت ویدیو

    ساخت ویدیو میتواند یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی باشد. این که از چه شیوه ای برای سود آوری از ویدیو استفاده کنید بر عهده خودتان است. عده ای با ساخت ویدیو های آموزشی رایگان اقدام به معرفی برند و خدمات خود میکنند(Video Marketing). عده ای دیگر ویدیو های آموزشی خود را در سایت هایی مانند فرادرس یا مکتب‌خونه به فروش میرسانند. گروهی با تولید ویدیو های همه گیر (Viral) و جذب مخاطب، با قرار دادن تبلیغات به کسب درآمد اینترنتی میپردازند.
    هرساله بودجه وسیعی از شرکت های بزرگ و کوچک صرف تبلیغ محصولات و برند ها در این شبکه ها میشود که عمده آن به بازاریابی اشخاص تاثیر گذار (Influence Marketing) اختصاص داردکه بهترین گزینه آن ورزشکاران و هنرمندان فعال در اینستاگرام هستند. اما جالب است بدانید که بسیاری از اشخاصی که این طریق کسب درآمد میکنند را نمیشناسید!در واقع شما نیز میتوانید چهره ای تاثیر گذار باشید و به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. نمونه هایی مانند سوری‌لند (سروش رضایی) و



    https://oxteam.ir/%DA%A9%D8%B3%D8%A8...F%D9%88%D9%85/
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از اینستاگرام (Instagram)

    اینستاگرام (Instagram) یک شبکه اجتماعی است که به صورت اپلیکیشن برای موبایل از سال ۲۰۱۰ رسما فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر طبق آمار دانلود و کاربرد یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است مبنای کار این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فایل های ویدئو با حجم محدود است که هر فرد می تواند این فایل های تصویری را با سایر کابران ( Follower) ها به اشتراک بگذارد .
    قبل از آنکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توان در اینستاگرام به کسب درآمد پرداخت ، شاید بهتر باشد از خود بپرسیم چرا یک شبکه اجتماعی مرتبط با عکس و تصویر می تواند محلی مناسب و حتی
    اینستاگرام برای خیلی از ما ها تداعی کننده اغلب خوشی ها از جمله تفریح ، مسافرت ، هیجان ، غذا ، یادگاری و تثبیت کننده و عامل به اشتراک گذاری این قبیل خوشی هاست از طرفی این نرم افزار به لطف گوشی های متنوع همه جا در دسترس است و خوشبختانه تا این لحظه فیلتر نیست شاید این دلایل کافی باشد برای رشد چشمگیر این نرم افزار بین انواع مخاطبین و توجیهی برای مبدل شدن Instagram به یک منبع عالی برای کسب درآمد اما چگونه ؟برای کسب درآمد از اینستاگرام (instagram) مسلما در قدم نخست می بایست یک صفحه یا پیج داشته باشید و در مراحل بعدی تعداد مناسب فالور که عضو پیج (صفحه ایجاد شده توسط) شما باشند و از همه مهمتر یک خدمت ، محصول یا کاری جهت ارائه، اگر پیج مناسب با تعداد اعضای بالا دارید همینک شما نیمی از راه برای رسیدن به درآمد را پیموده اید .از آنجایی که ارائه محصول و خدمات در اینستاگرام بسیار به صرفه تر از روشهای فیزیکی و غیر آنلاین است نمونه های زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را می توانید پیدا کنید از شیرینی فروشی،خیاطی،مجسمه سازی و غیره که از این طریق به تعداد زیادی مشتری ثابت دست یافته اند که با توجه به نبود هزینه های اضافی از جمله کرایه مغازه و پول شارژ ، هزینه رفت و آمد و غیره در کل هم برای خود مفید بوده اند و هم با کاهش هزینه های اضافی برای مشتریان خود سودمند و مفید واقع شده اند.شاید بتوان نتیجه گرفت برای رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام از نظر شغلی و حرفه نه تنها محدودیتی نیست بلکه بستر مناسبی برای ارائه راحت تر به همراه بازده بالاتر هرگونه محصول یا انواع خدمات وجود دارد .اگر به این شیوه کسب درآمد علاقه دارید و یا مالک صفحه ایی مناسب در اینستاگرام هستید حتما ادامه مقاله را مطالعه فرمایید :
    بهتر است قبل از ارائه چند سوال اساسی در رابطه با کسب درآمد از اینستاگرام و جواب به آنها به برخی آمار و ارقام قابل توجه در مورد این نرم افزار توجه کنید ، شاید این آمار و ارقام باعث شود زین پس نگاهی متفاوت به صفحه شخصی یا کاری خود در instagram داشته باشید :
    • ۷۵ میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند .
    • اینستاگرام بیش‌ از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد .
    • ۱۷ درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند .
    • ۵۳ درصد از کاربران اینترنت با سن ۱۸ تا ۲۹ سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند .
    • اینستاگرام هشتمین اپلیکیشن محبوب در آمریکا است .
    • نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه به آن اپلیکیشن سر می‌زنند .
    • بیش ‌از ۲۰ میلیارد عکس از سال ۲۰۱۰ تا کنون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است .
    • روزی ۷۰ میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود .
    • میزان تعامل کاربران در اینستاگرام ۱۵ برابر فیس‌بوک است .
    • روزانه بیش از ۵/۲ میلیارد لایک در اینستاگرام صورت می‌گیرد که این عدد در هر ثانیه برابر ۸۵۰۰ لایک است .
    • در هر ثانیه ۱۰۰۰ کامنت برای عکس‌ها گذاشته می‌شود .
    • ۵۱ درصد از کاربران اینستاگرام مرد و ۴۹ درصد خانم هستند .
    • ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام خارج از آمریکا زندگی می‌کنند .
    • ۴۷ درصد از جوانان از طریق اسمارت‌فون از اینستاگرام استفاده می‌کنند و ۵۳ درصد دیگر از طریق تبلت .

    احتمالا چند سوال مهم تا این لحظه ذهن شما را به خود مشغول کرده است اینکه برای کسب درآمد از اینستاگرام از کجا شروع کنم ؟ چه صفحه ایی و با چه موضوعیتی ایجاد کنم ؟ با چه روشهایی می توانم از اینستاگرام به درآمد برسم ؟ و چگونه در اینستاگرام افزایش عضو یا follower داشته باشم تا پیشرفت بهتری را تجربه کنم ؟ در ادامه این مقاله سعی می کنیم تا حد امکان به این سوالات پاسخ دهیم : برای شروع کار کافیست نرم افزار اینستاگرام(Instagram) را دانلود و نصب کنید که احتمالا اکثر شما قبل از این مطلب این کار را انجام داده اید ، در رابطه با این مطلب که در چه زمینه ایی صفحه ایستاگرامی ایجاد کنیم تا درآمد بهتری داشته باشیم شاید بتوان چند صفحه مطلب ارائه کرد اما تجربه نشان داده هرکس در حیطه و موضوعیتی که به آن علاقه دارد فعالیت کند هم احساس بهتری دارد و هم پشتکار بهتری از خود نشان می دهد.بنابراین اگر به موسیقی علاقه مندید بهتر است پیجی در زمینه موسیقی داشته باشید و یا اگر به آشپزی ، خطاطی ، دکور ، گیاه و یا هر موضوع دیگری که به ذهنتان می رسد علاقه مندید بهتر است صفحه اینستاگرامی شما مرتبط با این موضوعات باشد (برای نمونه ما پیج کسب درآمد اینترنتی ایجاد کرده ایم یادتان نرود که فالو و حمایت کنید ) . در این شبکه اجتماعی بزرگ چهار روش شناخته شده برای کسب درآمد وجود دارد :
    • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و خدمات :

      در این روش سعی می شود از پتانسیل این نرم افزار به عنوان یک رسانه تبلیغی تقریبا رایگان جهت ارائه محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتری استفاده شود، در این روش تصاویر حرفه ایی و توضیحات مناسب نقش مهمی را می تواند ایفا کند .


    • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ارائه تبلیغات :

      در این روش بعد از رسیدن پیج به تعداد مناسب و بالا ، ادمین های عزیز سعی در جذب تبلیغ می کنند و در واقع منبع درآمد محتوای نشر داده شده تبلیغی مابین سایر مطالب پیج و صفحه مربوطه است .


    • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ایجاد برند و شاخص سازی :

      این روش مخصوص صاحبان کسب ‌و کارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است .


    • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق خرید و فروش صفحات ، عضو یا فالوور :

      در این روش افرادی صفحات از پیش ساخته شده یا تعداد فالوور ، لایک یا کامنت را به فروش می رسانند که می توان از آن به دلالی در این کار نام برد ، این روش هم به هر حال یک روش کسب درآمد از این نرم افزار است اگر از راه درست استفاده شود و هدف کلاهبرداری نباشد .

    در آخر چند نکته کلیدی به هیچ عنوان خرید پیج با قیمت بالا برای کسب درآمد از این طریق را توصیه نمیکنیم مگر اینکه از صحت اطلاعات صفحه و فروشنده آگاهی کامل داشته باشید بهتر است صفحه را خودتان ایجاد کنید و برای جذب عضو فعال به شخصه تلاش کنید ، دیگران را فالو کنید و در مباحث حضور داشته باشید مخصوصا موضوعات مشابه با کسب و کار خود ، از تگ ها در جملات استفاده کنید(مثل #کسب_درآمد یا #موفقیت ) تا در جستجوها دیده شوید، صفحات جذاب و پر محتوا معمولا بهتر پیشرفت می کنند در استفاده از نرم افزارهای جذب ممبر زیاده روی نکنید چراکه در این صورت فقط خودتان بیننده مطالب ارسالیتان خواهید بود .کلام آخر پیج رسمی ما را در اینستاگرام (eearnir@) فالو کنید ما نیز شما را تاحد امکان حمایت می کنیم ، در قسمت نظرات همین مطلب در صورت تمایل می توانید پیج خود را معرفی کنید تا سایر دوستان با پیج شما آشنا شوند ،در این مقاله سعی شد مطالب اجمالی و مفیدی در این زمینه ارائه شود باز اگر سوال یا نظری بود ارسال بفرمایید . موفق باشید .

    کسب درآمد از اینستاگرام (Instagram)
  5. #25
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    شیوه کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

    شبکه های اجتماعی در ایران در حال رشد فزاینده هستند و به دلیل اقبال عمومی ، محل بسیار مناسبی برای راه اندازی انواع کسب و کار اینترنتی می باشند . معمولا بیشتر افراد از این فضای مجازی برای گشت و گذار و تفریح استفاده می کنند در حالی که عده قلیلی از فرصت طلایی تجارت الکترونیک ایجاد شده در آن، نهایت بهره را می برند. در هر حال در اینجا برای هر دو گروه چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با تکیه بر اینستاگرام به صورت کاملا کاربردی خواهد آمد.
    این آموزش حاصل تلاش و تحقیق مجرب ترین بازاریابان اینترنتی است و تمام ترفندهای راهکارها ارائه شده کاملا کاربردی است و بلافاصله می‌توانید این ترفندها را در کسب‌وکارتان پیاده کنید.
    قبل از هر چیز به نکات زیر توجه کنید:
    نکته مهم این است:
    برای کسب درآمد بدون شک نیاز به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام دارید (نکته مهم این نبود …!)
    اما مهمتر از افزایش تعداد فالوورها ، علاقه مند کردن و وفادارسازی فالوورها است. در صورتی که فالوورهای شما، با شما ارتباط برقرار نکرده باشند، و به کسب و کارتان علاقه مند نباشند، مطمئن باشید، هیچ کدام از شیوه های کسب درآمد به کارتان نمی آید.
    با این فرض که شما با چگونگی وفادارسازی فالوورها آشنا هستید، به روش های کسب درآمد می پردازیم.
    کسب درآمد از اینستاگرام

    ۱. فروش محصول از طریق سایت
    اگر سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید افراد را به سمت وبسایتتان هدایت کنید.
    افراد را به سمت صفحه محصول بکشانید و بطور مستقیم محصول خود را به آن ها بفروشید.

    افراد را به به سمت صفحه فرود بکشانید، ایمیل آن ها بگیرید و برای همیشه اطلاعات محصولات و خدمات خود را برای آن ها ارسال کنید.
    برای این کار می‌توانید لینک صفحه مقصد را در بیو ایجاد کنید. ترجیحا از طریق goo.gl آدرس مقصد را کوتاه کنید تا آمار تعداد کلیک‌ها را داشته باشید.
    حال چطور افراد را ترغیب کنیم که روی لینک بیو کلیک کنند؟
    در کپشن پست های مرتبط با فروش محصول، حتما بنویسید که “برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک بیو کلیک کنید” یا “لینک بیو را لمس کنید”.
    کسب درآمد از اینستاگرام را با فروش اینترنتی مستقیم تجربه کنید.

    ۲. فروش مستقیم
    اگر سایت ندارید مجبورید فروش مستقیم داشته باشید. برای این کار اطلاعات تماس خود را در بیو درج می‌کنید یا اکانت خود را بیزنس می‌کنید. برای بیزنس کردن اکانت از بخش تنظیمات اقدام کنید.
    معمولا فروش لوازم جانبی موبایل، زیرآلات و بدیجات با کلاس، اجناس لوکس، لباس و امثال این‌ها بخوبی به فروش می‌رود.
    روش‌های جلب اعتماد برای افزایش فروش:

    عکس از خودتان
    عکس از پشت صحنه تیم و دفتر
    عکس از مشتریان واقعی

    عکس از مشتریان در زمان استفاده از محصول
    نمایش مشتریان
    نمایش حس خوب مخاطبان
    نمایش نوع مخاطبان
    نمایش نظرات مخاطبان
    کسب درآمد از اینستاگرام بهترین گزینه برای کار اینترنتی است.

    کسب درآمد با کانال تلگرام

    ۳. تبلیغات
    متداول‌ترین روش‌، تبلیغات است. آن هم بدلیل راحت و ساده بودن نوع درآمد. بدون دردسر و بدون ریسک.
    برای این نوع کسب درآمد باید تعداد لایک‌ها و ویوهای پست‌هایتان بالا باشد. از پیج‌های قوی که در این زمینه خوب فعالیت می‌کنند و پست‌هایشان impression بالایی دارد مجله ژوانی، سکانس برتر و … است.
    ۴. اینفلوئنسر مارکتینگ

    چهارمین روش که به شدت جواب می‌دهد، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در این روش به جای تبلیغ دادن در پیج‌های مختلف، افراد معروف و تاثیرگذار محصولات و خدمات شما را معرفی ‌می‌کنند.
    شما یا می‌توانید خودتان با بالا برود تعداد فالوورها (و به نسب آن تعداد لایک‌ها) به عنوان اینفلوئنسر عمل کنید. یا اینکه واسطه بین ایفلوئنسرها و تبلیغ دهندگان باشید.
    در حال حاضر چند شرکت در این حوزه فعالیت می‌کنند، مثلا شرکت chanka که در این حوزه خوب کار می‌کند.
    چنانچه شما هم ایده و نظری درباره راههای نوین کسب درآمد دارید با ما در میان بگذارید.


    کسب درآمد از اینستاگرام - سایت پول یابی, کسب درآمد, کنکور, استخدام
  6. #26
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    راه سفید کسب درآمد از اینستاگرام!

    همه ما میدانیم با حضور و گسترش شبکه های اجتماعی ، بسیاری از رفتارها و سبک زندگی ما تغییر کرده و دچار تحول شده است . مشخصا وقتی شبکه های اجتماعی زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار داده اند نمی توان نقش آنها را در کسب و کارها نادیده گرفت . شاید در گذشته ای نه چندان دور برای فروش هر نوع کالا یا خدماتی صاحب کسب و کار مجبور بود یک مغازه چند ده میلیونی در یک خیابان لوکس و پر رفت و آمد اجاره کند یا یک دفتر کار داشته باشد ، شاید با شنیدن این حرف تعجب کنید و برایتان جالب باشد که بدانید ،با نگاهی به آمار و ارقام جمع آوری شده از کسب و کارهای موفقِ این روزها ، در پشت سر بیشتر کسب و کارها نه مغازه های چند میلیونی است نه دفتر کارهای گران قیمت و کارمندان زیاد ، بلکه یک صفحه فیس بوک یا اینستاگرام است !
    کمتر کسی را می توان این روزها پیدا کرد که برای یک بار هم شده خرید آنلاین و یا خرید از صفحات و کسب و کارهای اینستاگرامی را تجربه نکرده باشد .با ورود به دنیای اینستاگرام می توانیم ببینیم که کاربران زیادی در طول روز صفحات اینستاگرام را زیر و رو می کنند و به دنبال مایحتاج غذایی ، خوش تیپی ، سفری ، میهمانی ، شادی و هیجان و… برای خود در این صفحات هستند . پس بهتر است از این بستری که ایجاد شده استفاده کنید و از قطار کسب درآمد از اینستاگرام عقب نیافتید .
    شاید با شنیدن عبارت ” کسب در آمد از اینستاگرام ” ، ” از طریق اینستاگرام میلیونر شوید ” یا ” تجارت در اینستاگرام ” و سایر عبارت های مشابه در ابتدای کار فکر کنیم که با یک صفحه زرد روبرو هستیم که هدفش فروش فالوورهای اینستاگرامی است . هرچند که اینکار در سالهای قبل مد شده بود و عده ای هم از این طریق کسب در آمد کردند ، اما درآمدزایی از اینستاگرام به روش خرید و فروش فالور جزو پیش پا افتاده ترین کارهاست که این روزها برای کسب در آمد آنلاین بدترین انتخاب است و با قاطعیت باید بگوییم اگر این مسیر را برای کسب درآمد انتخاب کنید با شکست مواجه می شوید و نه تنها درآمدی از این روش سیاه کسب نمی کنید بلکه تمام اعتبار برند خود را هم از دست می دهید.
    اینستاگرام برای کسب و کارمنظور ما از “کسب درآمد در اینستاگرام “چیست؟

    این روزها برای کسب درآمد آنلاین از سایت یا هر شبکه اجتماعی باید کمی هوشمندانه تر عمل کنید و در اولویت اول به دنبال برند سازی و کسب اعتبار برای خود و کسب و کارتان باشید و به حقوق مخاطب و بازدید کننده خود احترام بگذارید .
    در این مقاله سوشال می خواهیم شما را با 3 راه کسب در آمد سفید در اینستاگرام آشنا کنیم .

    • فروش مستقیم محصولات در اینستاگرام


    هر کسب و کاری در دنیا چیزی برای فروش دارد ! گاهی این محصول یک کالا است ، گاهی خدمات و گاهی حتی زمان و اطلاعات .
    پس شما صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید محصولی برای فروش دارید . چه جایی بهتر از بازاریابی و فروش محصولات در یک شبکه ای با چند صد میلیون مخاطب . برای کسب درآمد از اینستاگرام با فروش مستقیم محصولات فقط کافی است کمی مهارت عکاسی داشته باشید یا از فردی متخصص در گرفتن عکسهای تجاری استفاده کنید . با گذاشتن عکس های با کیفیت و خلاقانه از محصول خود می توانید حتی در خواب هم محصولات خود را بفروشید و کسب در آمد کنید !
    اما شاید بعد از گذشت مدت زمانی مشخص لازم است که صفحه خود را ارزیابی کنید و ببینید که به چه میزان به اهداف خود رسیده اید و در کارتان موفق بوده اید . برای این تجزیه و تحلیل می توانید مقاله ای در همین مورد با عنوان ” ۵ راه ارزیابی موفق بودن یا نبودن یک صفحه تجاری در اینستاگرام” را بخوانید.
    راه های کسب درآمد از اینستاگرام
    • تبلیغات برند یا محصولات در اینستاگرام


    با کمرنگ شدن نقش رسانه هایی مانند رادیو و تلویزیون در تبلیغات برند ها ، مشخصا نقش شبکه های اجتماعی پر مخاطب مانند اینستاگرام در تبلیغات هر روز پر رنگ تر میشود . پس بهتر است شما هم از این فرصت استفاده کنید . گاهی این تبلیغات برای برند خودتان است گاهی برای دیگران در ازای گرفتن هزینه تبلیغات . هر دو نوع این روش تبلیغات می تواند برای شما کسب درآمد کند . البته برای موثر بودن این روش تبلیغات یکی از عوامل اصلی تعداد فالورها و دنبال کنندگان زیاد است . البته نه فالورهای خریدنی ! بلکه فالوورهایی که خودشان با پای خودشان به صفحه شما آمده اند و صفحه شما را دوست دارند و شما را دنبال میکنند و به اعتبار شما اطمینان دارند . برای افزایش فالوور و موفق بودن در کسب درآمد از تبلیغات در اینستاگرام لازم است راهکارهایی را بلد باشید که ما در مقاله ” ۹ ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام از زبان افراد معروف در اینستاگرام” به تعدادی از آنها اشاره کرده ایم و قصد داریم در آینده ای نزدیک هم بیشتر در مورد روش های سفید جذب فالوور و مخاطب برای کسب و کار صحبت کنیم .
    کسب درآمد از اینستاگرام
    • برند سازی شخصی یا کسب و کاری در اینستاگرام


    مشخصا یکی از قابلیت های اینستاگرام بحث برند و برند سازی است . شاید بعضی از کسب و کارها ترجیح دهند به جای فروش مستقیم محصولات یا تبلیغات مستقیم ، یا در کنار آنها به قسمت برند سازی و کسب اعتبار بیشتر بها دهند . قطعا سرمایه گذاری روی برند سازی و توسعه برند این روزها بازار داغی دارد و بسیار حائز اهمیت است . برای اینکار نیاز نیست حتما هر روز محصولات خود را به صورت مستقیم معرفی کنید ، کافی است فقط مشتری یا مخاطب را با برند خود آشنا کنید و خودتان را به بهترین شکل ممکن به مخاطب و بازدید کننده معرفی کنید . برای اینکار حتی می توانید از سلبریتی ها و اینفلونسرهای اینستاگرام هم استفاده کنید . به این شکل که ابتدای امر سعی کنید نظر مثبت آنها را به برند و محصولات خودتان جلب کنید . می توانید بهترین پک محصولات خود را آماده کنید و برای آنها بفرستید یا اگر کافه یا رستورانی دارید آنها را دعوت کنید به یک وعده عصرانه یا شام و بهترین پذیرایی را از آنها بکنید و یا مثل روش بالا که گفتیم با صرف هزینه تبلیغات نظر آنها را جلب کنید . به این شکل با فعالیت با کیفیت در صفحه اینستاگرام کسب و کارتان می توانید هر روز اعتبار برند خودتان را افزایش دهید و مشتریان راغب و وفادار بیشتری برای خودتان جمع کنید . این راه کسب درآمد از اینستاگرام یعنی معرفی برند و برند سازی به جرئت می توانیم بگوییم یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام و به صورت کلی شبکه های اجتماعی است .

    https://3ocial.com/instagram-for-business/
  7. #27
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از اینستاگرام را از همین حالا شروع کنید

    راه های متفاوتی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود داره که در این مقاله تک تک این راه ها رو با هم بررسی میکنیم.

    اینستاگرام حدود ۲۰ میلیون کاربر ایرانی دارد که روزانه بطور میانگین، ۲ الی ۳ ساعت از زمان خود رو در این رسانه اجتماعی سپری می کنند.
    میلیون کاربر ایرانی، اینستاگرام رو به محیطی برای کسب درآمد عالی تبدیل کرده.

    اگر شما خدمات و یا محصولاتی دارید می تونید با فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام، به کسب درآمد بپردازید.
    اگر هیچ خدمت و یا محصولی ندارید، میتونید از ایده های این مقاله الهام بگیرید و درآمدزایی رو شروع کنید.

    روشهایی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود داره که هم اکنون خیلی از اشخاص در حال استفاده از این روش ها هستن.


    چگونه از اینستاگرام درآمد میلیونی داشته باشیم؟

    روش اول: فروش محصولات شخصی


    خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی رو می‌تونید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس شون رو منتشر می‌‌کنن و به فروش می‌رسونن و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات شون استفاده می‌کنن. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام هستش.
    اگر محصولی ندارید،‌ میتونید محصولات دیگر افراد رو بفروشید و یا به عبارتی دیگه، تبلیغات محصولات شرکت ها رو انجام بدین.
    به عنوان مثال:
    اکثر وبسایت های ایرانی بخش همکاری در فروش یا کسب درآمد رو دارن. وبسایت ما هم این امکان رو داره.فرایند به این صورت هستش که شما عضو این سیستم میشید و یک لینکی به شما اختصاص داده میشه.


    هرکسی از این لینک اختصاصی شما وارد وبسایت بشه و خریدی رو انجام بده، درصدی از فروش محصول به حساب شما اضافه میشه و میتونید این مبلغ رو درخواست بدین تا به حساب بانکی تون واریز بشه.


    روش دوم: تبلیغات


    در این روش با ترفندهایی که در ادامه بهتون آموزش میدم، به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا فالوور میرسید و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شید، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسید. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.
    گام به گام تا درآمدزایی از طریق تبلیغات اینستاگرام

    قدم اول اینه که یک موضوع برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید. برای مثال : ورزشی ، سلامت ، خانواده ، خودرو ، صنایع دستی ، لوازم دست دوم و …
    حتما علایق خودتون رو شناسایی کنید و براساس علاقه موضوع پیج تون رو مشخص کنید.

    قدم دوم ساخت یک پیج در اینستاگرام هستش که به راحتی میتونید پیج ایجاد کنید.
    قدم سوم تولید محتوا (عکس و فیلم) و انتشار اون در پیج اینستاگرام تون هستش که این قدم از اهمیت بالایی برخورداره. چرا که یکی از دلایلی که باعث افزایش فالوور صفحه شما می شه و باعث می شه تا کاربران اینستاگرام شما رو فالو کنن، همین محتوای جذاب هستش.
    این روند بعد از مدتی باعث افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام شما می شه و می تونید با نمایش تبلیغات در صفحه تون، به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید.
    اما یک برگه تقلب وجود داره که به شما کمک می کنه تا بدون صرف زمان و در سریع ترین حالت ممکن بتونید تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام تون رو افزایش بدین.

    فالوورهایی که ایرانی هستن و واقعی. تصاویر شما رو لایک می کنن و برای آنها کامنت می گذارن. هرچه تعداد این فالوورها بیشتر باشه، درآمد شما از نمایش تبلیغات در اینستاگرام بیشتر می شه.
    برای اینکه در اینستاگرام فالو یا دنبال بشید باید سایر کاربران رو در این شبکه اجتماعی فالو کنید. برای اینکه تصاویر شما لایک بیشتری بخورن، باید تصاویر کاربران اینستاگرام رو لایک کنید.
    این کارها باعث افزایش فالوور صفحه شما در اینستاگرام می شه اما کاریه که نیاز به صرف زمان زیادی داره.


    شما می تونید همه این کارها رو به ربات پیشرفته چریک گرام محول کنید. رباتی که بر اساس یکسری تنظیماتی که شما برای آن انجام می دین، فعالیت می کنه و بصورت میانگین، روزانه ۱۵۰ الی ۳۰۰ فالوور هدفمند رو جذب پیج شما می کنه.
    این یعنی ماهیانه بطور میانگین ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور، پیج شما در اینستاگرام رو دنبال می کنن و در یکسال حدود ۷۲ هزار فالوور فعال و ایرانی.

    از قدرت ربات چریک گرام برای رشد و توسعه پیج تون استفاده کنید.
    راه اندازی ربات چریک گرام برای افزایش فالوور اینستاگرام


    روش سوم: برندسازی


    این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی استفاده می‌کنن.
    برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنن و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاهه دارند.
    این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب میشه و میتونید درآمد خیلی بیشتری رو از این روش بدست بیارید.

    کسب درآمد از اینستاگرام را از همین حالا شروع کنید | اینستاگرام پرو


  8. #28
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

    امروزه اینستاگرام (instagram ) به عنوان یکی از پر بازدید ترین و معروف ترین شبکه های اجتماعی شناخته می شود و افراد ساعت های زیادی را در آن صرف میکنند .

    چرا از این موقعیت خوب برای کسب درآمد استفاده نکنیم ؟

    شما با برنامه ریزی دقیق و راه کار مناسب میتوانید به خوبی در اینستاگرام کسب درآمد کنید .

    اما چگونه ؟

    افراد به چند روش در حال کسب درآمد در اینستاگرام هستند ؟

    روش اول : فروش مستقیم

    فروش مستقیم محصولات و خدماتی که قادر به ارائه آن هستید میتواند یکی از این راه ها باشد . در اینستاگرام میتوانید بسیاری از تولید کنندگان لوازم شخصی و تزئینی را پیدا کنید که از اجناس خود تصاویری تهیه کرده اند و در حال معرفی و فروش محصولات خود هستند و از اینستاگرم به عنوان یک بازار که به راحتی و به طور رایگان میتوانند محصولات خود را به فروش برسانند نگاه می کنند . با استفاده از این روش مطمئنا به سرعت نتیجه خوبی را دریافت خواهید کرد .

    روش دوم : تبلیغات

    افراد زیادی را در اینستاگرام مشاهده میکنید که با این روش در حال کسب درآمد میلیونی هستند . اما چطور ؟ این روش به این صورت است که افراد ابتدا شروع به جمع آوری دنبال کننده یا به اصطلاح فالوور میکنند و خود را تبدیل به یک رسانه ی پر بازدید میکنند سپس زمان تبلیغات فرا می رسد . شرکت ها و افراد خود با شما ارتباط بر قرار میکنند و خواستار تبلیغ در صفحه اینستاگرام شما می شوند . سپس شما با معرفی محصولات و تبلیغ آنها به در آمدی بالایی دست می یابید . این روش بسیار ساده ولی نیازمند تلاش است .

    روش سوم : ساخت برند

    این روش برای شرکت ها و صاحبان کسب و کار استفاده می شود که از اینستاگرام برای توسعه و پیشرفت تجارت و بازاریابی استفاده می کنند . در این روش افراد سعی به فروش محصول در اینستاگرام ندارند بلکه سعی به هدایت شما به سایت یا فروشگاه تبلیغاتی خود یعنی محل اصلی فروش خود دارند .
    این روش اصولی ترین و درست ترین روش در میان روش های کسب درامد در اینستاگرام است .


    روش چهارم : خرید و فروش

    افرادی در این میان به خرید و فروش صفحه های اینستاگرام پرداخته اند . چطور ؟ این افراد صفحات متعددی در اینستاگرم ساخته و از هر روشی استفاده میکنند تا فالور های خود را افزایش دهند , این افراد با دروغ , حاشیه سازی , اخبار دروغ , وعده های پوچ و… به بالا بردن دنبال کننده (فالوور) می پردازند و سپس آن را به فروش می رسانند . این روش مخرب ترین و بدترین روش کسب در امد در فضای مجازی است .

    از هر روشی که شما برای کسب درامد در اینستاگرام استفاده کنید ابتدا شما به دنبال کننده ( فالوور) نیاز خواهید .

    در مقاله ی بعد به انواع روش های جذب دنبال کنند (فالوور) و افزایش دنبال کننده (فالوور) میپردازیم .

    کسب درامد از طریق تلگرام

    http://modigi.ir/earn-money-by-instagram/
  9. #29
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    روش های کسب در آمد از کانال تلگرام

    امروزه با افزایش مخاطبین پیام رسان تلگرام در جهان و به خصوص ایران بحث کسب در آمد از این شبکه اجتماعی بسیار داغ شده است که ما در امروز فقط به برسی بخش روش های کسب در آمد از کانال تلگرام خواهیم پرداخت با فالوور پرو مرجع خرید فالوور ارزان و بازگردانی پیج هک شده همراه باشید
    1 – کانال آموزشی


    به جای اینکه وقتتان را صرف زدن کانالی با موضوعات مختلف به صورت در هم و برهم بکنید میتوانید در یک حوزه مشخص به صورت تخصصی کار کنید . برای مثال به جای اینکه بیایید و کانالی با موضوعات بازاریابی موفقیت سرگرمی به صورت یکجا ایجاد کنید یک کانال برای مثال با موضوع آشپزی ایجاد کنید و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید .
    در آمد این نوع کانال از کجاست؟
    شما میتوانید با مراجعه به موسسات و انتشارات و کسانی که در آن حوزه تخصص دارند بروید و ازشان درخواست تبلیغ در کانالتان یا همکاری در فروش را بکنید . البته با بزرگ شدن کانال شما این طور موسسات و شرکت ها به سراغ شما برای تبلیغات خواهند آمد .

    2 – کانال سرگرمی


    اکثر افرادی که اقدام به ایجاد کانال سرگرمی میکنند با خودشان میگویند چون مردم عاشق سرگرمی هستند و حداقل در یک کانال سرگرمی عضویت دارند اما این رو هم باید بدونید که کانال های سرگرمی خیلی بیشتر از کانال های دیگر ایجاد شده اند یعنی رقبای شما بسیار زیاد هستند . اگر میخواهید که در این حوزه موفق شوید باید مثل بسیاری از کانال های بزرگ سرگرمی یا عکس های حرفه ای با زیر نویس کانال خودتان یا متن های بسیار عالی که در هیچ کانال دیگری نیستند بگذارید .

    راه های درآمد این نوع کانال از کجاست ؟
    تبلیغات عادی را در کانال‌تان پیاده کنید. تعرفه‌ی تبلیغات خود را براساس میانگین بازدید در زمان‌های مشخص و مدت زمان قرارگیری تبلیغات در کانال تعیین کنید و در ادامه برای بیشتر دیده‌شدن آن پست تبلیغاتی طرح‌های درآمدزایی دیگری برای مشتریان طراحی و ارائه کنید. به عنوان مثال تا مدت زمان مشخصی بعد از تبلیغات هیچ پستی در کانال‌تان منتشر نکنید یا بعد از مدت مشخصی دوباره پست را در کانال‌تان فوروارد کنید.

    روش های کسب در آمد از کانال تلگرام | خرید فالوور ارزان و افزایش فالوور و لایک اینستاگرام | فالوور پرو
  10. #30
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از طریق اینستاگرام

    دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و روشهای بازاریابی اینترنتی و فروش محصولات و خدمات از طریق شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام با همکاری مجله خلاقیت در پنجشنبه 7 خرداد 1394 برگزار شد.

    • آيا مي دانيد در همين بازار فعلي ايران كساني هستند كه از اينستاگرام و عرضه محصولات در آن هفته اي 7تا 10 ميليون تومان در آمد دارند؟
    • آيا مي دانيد حضور ايرانيان در اينستاگرام ظرف سال گذشته ،بيش از صد در صد افزايش يافته است؟
    • آيا مي دانيد نسبت گوشي هاي هوشمند به گوشي هاي غير هوشمند روز برزو در حال افزايش است و از رقم 70 درصد عبور مي كند ؟
    • آيا مي دانيد اگر كسب و كارتان را در اينستاگرام گسترش دهيد هزينه هايي نظير اجاره از سبد هزينه شما حذف مي شود و شما مي توانيد اجناس را به قيمتي بسيار ارزان تر از مغازه ها عرضه كنيد و اين يك مزيت رقابتي عالي براي شما خواهد بود؟
    • آيا مي دانيد روند حضور كسب و كارهاي كوچك در اينستاگرام روز بروز بيشتر مي شود و شما نياز داريد براي موفقيت كسب و كارتان در ايستاگرام اصول علمي اين كار را ياد بگيريد ؟

    امیدواریم که بتوانیم مجددا دوره بازاریابی در شبکه های اجتماعی را با کیفیت مناسب برگزار کنیم، شرکت در این دوره برای تمام صاحبان کسب و کار و افرادی که تمایل به افزایش فروش محصول یا خدمات خود از طریق اینترنت دارند توصیه می شود. آمارهای بدست آمده نشان می دهد که اینستاگرام محبوبیت بسیار بالایی در ایران دارد و حدود 40 میلیون کاربر ایرانی از اینستاگرام استفاده می کنند، در حالیکه کاربران این شبکه اجتماعی در دنیا به بیش از 300 میلیون نفر می رسد.
    فهرست مطالب ارائه شده در دوره آموزش کسب درآمد و پولسازی از طریق اینستاگرام عبارتند از :
    • اهميت اينستاگرام
    • آمارها و نكات جالب درباره اينستاگرام
    • تفاوت بسيار مهم اينستاگرام با ساير شبكه هاي اجتماعي
    • کلید موفقیت در بازاریابی اینترنتی و مراحل آن
    • چه محتوايي توليد كنيم؟ چگونه دنبال کنندگان حساب کاربری خود را افزایش دهیم؟
    • چگونه با استفاده از اينستاگرام فروش خود را افزايش دهيم؟
    • رسانه اجتماعي پر طرفدار چه وي‍ژگي هايي دارد و مردم درباره چه سخن مي گويند؟
    • 4 نكته در اينستاگرام كه بايد آنها را بدانيد
    • روشهاي تحليل رفتارهاي مخاطب
    • 20 روش افزايش دنبال كننده
    • نرم افزارها و وب سايت هاي كاربردي در اينستاگرام
    • روشهای تبدیل دنبال کننده به مشتری

    https://www.web24.ir/article/81/%DA%...%A7%D9%85.aspx
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 38

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش