ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 38
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

    وب‌سایت بازده: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می تواند راهگشای کسب و کار میلیاردها نفر که به افزاره‌هایی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت هجوم آورده‌اند باشد.

    عجیب نیست که این پلت‌فرم‌ها تا این حد برای تازه‌واردین جذابیت دارد. واضح است که درک این قدرت مطلق و دسترسی به یک پلت‌فرم مانند اینستاگرام و سایر پلت‌فرم‌ها می‌تواند از طریق یک رویکرد بسیار هدفمند در برابر میلیون‌ها دنبال‌کننده، سبب افزایش شدید فروش هر کسب‌وکاری شود.




    هرچند، ما نیز می‌دانیم که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام و به‌دست آوردن میلیون‌ها دنبال‌کننده، کار ساده‌ای نیست و مانند دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های گروهی، نیازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زیاد در بازاریابی است. این یک مسئولیت پر پیچ‌وتاب، دشوار و بسیار پیچیده است که در طول راه با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است.

    با این حال، به نظر نمی‌رسد که این سختی‌ها باعث دلسردی کسانی شود که جذبِ احتمال وجود ترافیک ذاتی رایگان و تقریبا نامحدود اینستاگرام شده‌اند، ترافیکی که می‌تواند ناشی از داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده باشد. و من به عنوان کسی که در حوزه‌ی بازاریابی برخط غوطه‌ور است، می‌توانم به شما مستقیما بگویم که چه‌قدر این روش جذاب است.

    اینستاگرام نیز مانند رتبه‌بندی که در بالای صفحات نتایج موتور جست‌وجوی گوگل وجود دارد، جایی که میلیون‌ها چشم جذب شما می‌شوند، یک ظرف طلای مجازی ارائه می‌دهد. اینستاگرام را می‌توان فقط به عنوان یک آرامان‌شهر توصیف کرد که در فضایی از چیزهای به هم پیوسته وجود دارد و یک مسیر تقریبا مستقیم رو به موفقیت را در هر حوزه‌ای فراهم می‌کند.

    وقتی به افرادی که بیش‌ترین تاثیر را روی اینستاگرام داشتند، اندیشیدم من را به این فکر فرو برد که چه‌طور این آدم‌ها چنین موفقیتی را در این پلت‌فرم کسب کردند. موضوع دیگری که متوجه شدم این بود که بسیاری از حساب‌های کاربری که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند، دنبال‌کنندگان‌شان را برای منافع اقتصادی عظیم به کار برده‌اند.

    برخی از برترین‌ها، بدون این‌که حتی یک دلار از جیب خود خرج کنند، کسب‌وکارهای چند میلیون دلاری راه انداخته‌اند. آنها به سادگی و با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده، مخاطبانی ذاتی از قبل داشته‌اند. البته این امر، زیبایی ساختن یک کانال اطلاع‌رسانی است. اگر کسب‌وکاری راه بیندازید که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصت‌ها نامحدود هستند.
    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

    هر کسی می‌تواند یک کسب‌وکار در اینستاگرام راه بیندازد. اما بدون هواداری قابل توجه، آدم‌های زیادی آن کسب‌وکار را نخواهند شناخت. آن‌چه من می‌خواستم بررسی کنم این بود که چه‌طور می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان را افزایش داد. منظور من بالای یک میلیون نفر دنبال‌کننده است، تعدادی که آگهی‌دهندگان را جذب کند.

    بنابراین مستقیما سراغ مرجع رفتم. از کسانی که موفقیت‌های زیادی در این حوزه به‌دست آورده بودند، خواستم که رمز موفقیت‌شان را برای من فاش کنند. در پایان، سه نفر از افراد موفق در اینستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همین نوع دیوانه‌وار موفقیت نائل شوند، نوعی که چنان وسوسه‌انگیز و هیجان آور است که باعث شده حساب‌های کاربری مشابه زیادی به تقلید از آنها توسط کسانی ساخته شود که می‌کوشند موفقیت‌های آنها را تقلید کنند و با آنها رقابت کنند.

    هرچند، این موفقیت، برای هیچ یک از این آدم‌ها طبق یک سناریوی یک شبه رخ نداده‌است. و ابدا به سرعت اتفاق نیفتاده‌است. بلکه زمان صرف آن شده‌است. سه نفری که من با ایشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربری‌شان بیش از ۱میلیون دنبال‌کننده داشته باشد. باید بگویم که بخش بزرگی از موفقیت آنها پشتکار بوده‌است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبی که هر کارآفرین موفقی را تعریف می‌کند.

    در ادامه ۳ روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.

    ۳ روش آموزش کسب درآمد از اینستاگرام:

    ۱. فروش مستقیم محصولات

    به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

    ۲. تبلیغات

    در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

    ۳. برندسازی

    این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

    معرفی برند و کسب و کار در صحنه تبلیغاتی آنلاین که این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده، مثل یک بازی شطرنج و پیش بردن آن به سوی پیروزی است. فقط شما هستنید که با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توانید مهره‌های خود را درست بچینید و با بازی دادن ‌آن‌ها پیروز میدان باشید. در میان روش‌های تبلیغاتی آنلاین، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ ایجاد می‌شود.
    در این مقاله چنکا قصد دارد تا درباره اینفلوئنسر مارکتینگ که چی هست با شما صحبت کند.

    حتما تاکنون از اهمیت و قدرت شبکه‌های اجتمای برای ارتباط با مشتریان و بازاریابی برند، کسب و کار و محصول تان به طور غیرمستقیم آگاه شده‌اید. با استفاده از این قدرت شما می‌توانید به طور هوشمندانه و غیرمستقیم با کاربران ارتباط برقرار کنید. به این صورت که به وسیله از جامعه‌ای شناخته شده و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، برندتان را معرفی کنید تا آن‌ها درباره برند، کسب و کار و محصول شما صحبت کنند و آن را به دیگران نیز توصیه کنند.

    درباره اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ چه می‌دانید؟

    به این افراد شناخته شده و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسر می‌گویند. این افراد از لحاظ تخصص، سبک زندگی، هنر، ورزش، سیاست، اجتماعی، سیاسی و … در میان شبکه‌های اجتماعی دارای شهرت و محبوبیت هستند و به قولی افرادی زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و از روند زندگی و کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند با خبر می‌شوند. این افراد تاثیر زیادی روی مخاطبان و طرفداران‌شان دارند و اگر این افراد از محصولی استفاده می‌کنند و آن را معرفی کنند، سازنده محصول در میان مخاطبان زیادی شناخته می‌شود.
    استفاده از این افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) برای معرفی برند، محصول و خدمات یکی از راه‌های بازاریابی است که به آن اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند. صاحبان برند و کسب و کارها با استفاده از این روش می‌توانند از تردید، بدبینی و شکی که ممکن است در پیام‌های تبلیغاتی به صورت مستقیم در مخاطبان ایجاد شود، جلوگیری کنند.

    با اینفلوئنسرها مخطبان‌تان را شکار کنید

    برندها و صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از اینفلوینسر مارکتینگ که یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است، با افراد مشهور شبکه‌های اجتماعی، ارتباط برقرار کنند و نام تجاری‌شان را در میان مخاطبان گسترش دهند.
    این را باید بدانید براساس مطالعات اخیر، مثلا در توییتر، کاربرها حتی به اینفلوینسرهایی که دوستان‌شان به آن اعتماد کردند، نیز اعتماد می‌کنند و شما با این اعتمادها می‌توانید برند و محصول خود به طور غیرمستقیم معرفی کنید.
    در مشارکت بین برندها و صاحبان کسب و کار با اینفلوئنسرها، تبادل مالی وجود دارد. این هزینه مالی ممکن است به صورت گرفتن محصولی به صورت رایگان باشد یا با گرفتن مبلغی به صورت پنهان انجام شود.

    شما می‌توانید با ایجاد یک هیاهو (کمپین) در فضای دیجیتال، برندتان را وارد رابطه اینفلوئنسرها و جامعه هدفتان کنید تا به طور فزاینده‌ای، وفاداری و توجه بیشتری را برای برندتان به دست آورید.
    همانطور که در مقاله «کشف معدن طلا در اینستاگرام» گفتیم، اینستاگرام اکنون به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و در میان کاربران آن، تعداد بسیاری از اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و هر کدام تعداد بیشماری طرفدار و مخاطب دارند. شما بعد از پیدا کردن جامعه هدف‌تان می‌توانید اینفلوئنسرهای موردنظر خود را پیدا کرده و از طریق آن‌ها با روش بازاریابی دهان به دهان یا به قولی درگوشی، برند و کسب و کار خود را مطرح و معرفی کنید و کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ را بیشتر کنید.
    چنکا پلتفرمی است که در زمینه تبلیغات اینستاگرام فعالیت دارد و بین برندها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارتباطی با اعتماد متقابل ایجاد می‌کند. اکنون چنکا می‌خواهد درباره اینکه چرا اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟ صحبت کند.



    https://blog.chanka.ir/%DA%A9%D8%B3%...6%D8%B3%D8%B1/
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

    چگونه با اینستاگرام به درآمدهای کلان برسیم؟
    شراکت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می‌خورد. همین گوشی‌های هوشمند که دیگر می‌توان آن را در دست همه مشاهده کرد، برای خیلی‌ها سودهای کلانی به همراه داشته که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردند؛ مخصوصا خانم‌هایی که با کمی سرمایه و البته درایت، خیلی زود توانسته‌اند سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص دهند و در عرض کمتر از یک سال، از یک پیج ساده اینستاگرامی به یک مغازه در خیابان میرداماد برسند.
    اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی کنید؛ بدون آنکه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید. از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع کار می‌کنند که تعداد دنبال‌کننده‌های یک صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این کسب و کار به اندازه‌ای جدی شده که به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است.
    این گزارش را بخوانید تا دستتان بیاید ماجرا از چه قرار است و چگونه یک پیج ساده با تعداد دنبال کننده‌هایی در حدود 200 هزار نفر، بین 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رود. رقم‌های میلیونی باورنکردنی در این خرید و فروش‌ها در جریان است. از صفحاتی که 50 هزار تومان به فروش می‌رسند تا برخی موارد که به 100 میلیون تومان هم می‌رسند. بله، رقم را درست خواندید. 100 میلیون تومان برای فروش یک صفحه اینستاگرامی! این بازار به اندازه‌ای فشرده و نفسگیر شده که شرکت‌های مختلفی برای فروش تخصصی صفحات اینستاگرامی به راه افتاده‌اند و رقابت شدیدی بین آنها حکمفرماست.

    کسب درآمد میلیونی با اینستاگرامدر این میان، صفحات مخصوص اجناس مورد نیاز خانم‌ها- (زیورآلات، لباس و. . . )- بیشتر از همه روی بورس است و همچنین نوجوانان بین 13 تا 19 ساله بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب می‌کنند. در این گزارش از راز و رمزهای فروش‌های اینستاگرامی و سودهای خوبی که به راحتی تا ماهی 7، 8 میلیون تومان نیز می‌رسد، نوشته‌ایم. این گزارش را بخوانید تا باور کنید چگونه یک نوجوان 13 ساله ماهی 7 میلیون تومان از راه خرید و فروش صفحات اینستاگرامی درآمد دارد!
    چرا خرید و فروش اینستاگرامی رونق گرفت؟
    تا چند سال پیش، فیس‌بوک به عنوان مکانی برای خرید و فروش درآمده بود اما نتوانست میان همه کاربران اینترنتی جا باز کند و فقط در میان عده محدودی این خرید و فروش‌ها وجود داشت. اینستاگرام اما خیلی زود جای خود را در دل کاربران باز کرد. این اتفاق به سه دلیل رخ داد:
    – دسترسی آسان به اینستاگرام از دلایل اصلی رونق کسب و کار در این شبکه اجتماعی است. یک گوشی هوشمند کافی است تا در هر لحظه و هر مکان به اینستاگرام متصل شد اما دسترسی به فیس بوک برای افراد کم‌حوصله و ناآشنا به اینترنت سخت است.
    – فیس بوک محتویات صفحات را برای همه عضوهای آن نشان نمی‌دهد و فقط بخشی از آنها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و محتویات را روی home آنها نشان می‌دهد. سایر عضوها یا باید خودشان به این صفحات مراجعه کنند یا مدیر پیج باید مقدار پولی را به حساب فیس بوک واریز کند تا محتویات صفحه‌اش را روی home همه اعضایش نشان دهد.
    – از طرفی اینستاگرام فیلتر نیست و همین موضوع دسترسی کاربران را بسیار راحت‌تر کرده است.
    دلایلی که شما در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا می‌کنید عبارتند از:
    – کاربران بیشتر به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند تا وب‌سایت شما
    – یک کانال ارتباطی و بدون واسطه برای مخاطبان
    – می‌توانید از خودتان دفاع کنید.
    – می‌توانید محتوا تولید کنید.
    فروش لباس، روی بورس
    اگر به صفحات مختلف اینستاگرام سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که فروش انواع لباس، یکی از کسب و کارهای پر رونق در اینستاگرام است. «مجید رضایی» یکی از کسانی است که در این زمینه بسیار فعال است و انواع و اقسام تی‌شرت، شلوار و لباس‌های مختلف را از این راه به فروش می‌رساند. او در مورد نحوه کار خود می‌گوید: «من چند سالی بود در پاساژ میلاد نور بوتیک داشتم اما نتوانستم از پس اجاره‌های سنگین بربیایم و مجبور شدم مغازه خود را پس دهم. پس از آن بود که به استفاده از اینستاگرام روی آوردم و شکر خدا راضی هستم. اگر در این کار پشتکار داشته باشید می‌توانید به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنید و همه چیز به حوصله شما بازمی‌گردد.
    در مغازه‌ها قیمت‌ها حداقل دو، سه برابر قیمت خریداری شده است تا بتوان با آن، هم اجاره و مخارج مغازه را درآورد و هم حاشیه سود مناسبی برای خود کسب کرد؛ به‌طور مثال یک پیراهن ساده 20 هزار تومانی حداقل 60 هزار تومان به فروش می‌رسد. در اینستاگرام اما چون سایر هزینه‌ها را نداریم این محصولات را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنیم که باعث می‌شود مشتریان خوبی پیدا کنیم. همین پیراهن 60 هزار تومانی را ما 35 تا 40 هزار تومان می‌فروشیم که هم به نفع ماست و هم به نفع خریداران. درآمد من به صورت میانگین به 3 میلیون در ماه می‌رسد و در برخی مواقع و مناسبت‌ها نیز تا 5/3 و 4 میلیون نیز درآمد داشته‌ام. اینجا همه چیز به خودت بستگی دارد. بعضی‌ها ممکن است فقط ماهی 50 هزار تومان درآمد داشته باشند اما بعضی‌ها 10 میلیون تومان.»
    از چین به اینستاگرام
    ردپای چینی‌ها و محصولات چینی در همه جا پیدا می‌شود؛ حتی در اینستاگرام. تنها تفاوت فروشندگان جنس‌های چینی در اینستاگرام با مغازه‌داران در این است که سرمایه اولیه کمتری دارند. یکی از فروشنده‌هایی که به مدت 2 سال در این صفحه فعال و به فروش کیف مشغول است در مورد دلیل استفاده از اینستاگرام می‌گوید: «خیلی‌ها مثل من شرایط آن را ندارند که مکان ثابت و مغازه داشته باشند؛ بنابراین بهترین روش برای این دسته از افراد استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.
    همچنین خرید اینترنتی کم‌کم دارد در ایران جا می‌افتد و مشتریان بیشتر می‌شوند.» او درباره نحوه تهیه محصولات و فروش آن می‌گوید: «من محصولات خودم را از چین می‌آورم و در اینستاگرام به فروش می‌رسانم. میزان فروش هم کاملا بستگی به زمان و شرایط دارد. این شغل در حال حاضر تنها شغل من است و کار دیگری ندارم. من فوق‌لیسانس روابط بین‌الملل دارم اما نتوانستم کاری مرتبط با رشته‌ام پیدا کنم. با وجود آنکه به رشته‌ام بسیار علاقه داشتم اما مجبور شدم به اینستاگرام روی بیاورم.»
    مسافران، برنده فروش اینستاگرامی
    به جز کسانی که به صورت دائم و پیوسته در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، بسیاری از مسافران نیز به صورت مقطعی سودهای کلانی از این راه به دست می‌آورند. «ندا رضایی» یکی از کسانی که چندی قبل به ترکیه سفر داشته و محصولات خریداری شده خود را در اینستاگرامش به فروش رسانده، درباره نحوه فعالیتش می‌گوید: «در سفری که به ترکیه داشتم در حدود دو میلیون و 500 هزار تومان برای سفرم خرج کردم اما با لباس‌هایی که از این کشور آوردم و در اینستاگرام به فروش رساندم، همین حدود درآمد کسب کردم و در واقع برای سفرم هزینه‌ای پرداخت نکردم. البته نباید از این نکته غافل شد که خرید محصولات مختلف برای مسافرانی مانند ما که حرفه‌ای نیستند، کار بسیار مشکلی است.
    ما از صبح تا شب در مراکز مختلف مشغول خرید بودیم که سختی‌های بسیاری برای ما داشت. همچنین خریداران حرفه‌ای، مغازه‌ها و فروشنده‌های ترکی را می‌شناسند که جنس‌ها را با قیمت بسیار ارزان‌تر در اختیار آنها قرار می‌دهند. همچنین کسانی هستند که محصولات مارک را در حراجی‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری می‌کنند و آنها را با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند. برخی دوستانم لباس‌هایی را با قیمت 15 تا 20 دلار خریداری کرده و آنها را در اینستاگرام با قیمت‌هایی در حدود 150 تا 200 هزار تومان به راحتی فروخته‌اند.»
    خلاقیت، حرف اول
    در اینستاگرام البته تنها واردکنندگان نیستند که درآمد دارند و هر فردی با خلاقیت خودش می‌تواند درآمدهای خوبی کسب کند. فروش انواع زیورآلات و دستبندهای مختلف یکی دیگر از بازارهای پررونق در این فضای مجازی است. «آیدا جلالی» که صاحب یکی از صفحات است و در حدود 70هزار دنبال‌کننده دارد، می‌گوید: «من در حدود یک سال و نیم است که محصولاتم را در اینستاگرام به فروش می‌رسانم. ابتدا این دستبندها را برای خودم درست می‌کردم. پس از مدتی که دوستان و آشنایان از کار من تعریف می‌کردند، گفتند که کارهایم را بفروشم.
    همچنین من آدمی نیستم که بخواهم از ساعت 7 صبح تا 4 بعدازظهر کار اداری انجام دهم ؛ برای همین تصمیم گرفتم محصولات خودم را از طریق اینستاگرام به فروش برسانم. من لیسانس زبان ایتالیایی دارم و به کار تدریس زبان مشغول هستم و در ساعت‌های فراغت خودم این کار را انجام می‌دهم. به نظرم اینستاگرام فضایی بهتر از فیس بوک است چون همه در فیس بوک عضو هستند اما در اینستاگرام تنها جوانان و قشر خاصی از مردم حضور دارند.»
    از اینستاگرام به مغازه
    در اینستاگرام برخی فروشندگان هم هستند که با سودهای مناسب فروش محصولاتشان توانسته‌اند یک مغازه برای خودشان دست و پا کنند. در واقع اینستاگرام برای این افراد به سکویی برای پرش تبدیل شده است. «مریم حیدری» یکی از این افراد است. او در ابتدا مغازه داشته اما به دلیل نداشتن سود مناسب آن را رها کرده و به اینستاگرام روی آورده است. بعد از گذشت یک سال و جذب مشتری‌های دائم او توانست یک مغازه برای خودش در خیابان میرداماد اجاره کند و در آخر هر ماه سود خالص خودش چیزی در حدود 7 میلیون تومان است. او البته از فضای سنگین رقابت در اینستاگرام هم حرف می‌زند و می‌گوید: «در اینجا رقابت بسیار بیشتر از مغازه‌هاست.
    شما تعداد زیادی دنبال کننده دارید که نمی‌دانید کدام یک مشتری هستند و کدام یک رقیب شما. رقیب تان شما را قدم به قدم دنبال می‌کند و با الگوبرداری از شما رقابت را سخت می‌کند. همچنین برخی مشتری‌های شما را در صفحه‌تان پیدا می‌کنند و محصول مشابه شما را با قیمت پایین‌تری به مشتری‌ها پیشنهاد می‌دهند. همچنین در چند وقت اخیر پیج‌های فروش محصولات بسیار زیاد شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا از فروش همه کاسته شود. من واقعا نمی‌دانم این همه صفحه چگونه می‌توانند دنبال کنندگان خود را نگه دارند و برای جذب آنها چه برنامه‌هایی دارند. به نظرم در اینترنت و دنیای مجازی نمی‌توان ماندگار شد.
    بنابراین از این راه و روش باید به هدف‌های دیگری برسیم؛ مثلا من توانستم با صفحه اینستاگرام خودم یک سری مشتری ثابت پیدا کنم و الآن خیالم بابت فروش راحت است و کمتر در اینستاگرام حضور پیدا می‌کنم. برای رسیدن به اینجا خیلی وقت گذاشتم و یادم هست در یک سال اول راه‌اندازی صفحه خودم در اینستاگرام، شاید در حدود 15، 16 ساعت حضور مستمر داشتم و هر یک ساعت محصولات خودم را تبلیغ می‌کردم. در حال حاضر اما بیشتر از 3، 4 ساعت در روز بر روی صفحه خودم وقت نمی‌گذارم. »
    بازار جدیدی به نام خرید و فروش صفحات اینستاگرامی
    همانطور که در ابتدای گزارش نیز گفته شد، علاوه بر خرید و فروش در اینستاگرام، رقابت شدیدی برای افزایش دنبال کننده‌های صفحات و تعداد لایک‌ها و فروش آنها در گرفته است. در ابتدا خرید و فروش صفحات اینستاگرامی به صورت شخصی بود و برخی افراد، صفحات خود را که دنبال‌کنندگان زیادی جذب کرده بود با قیمت توافقی به فروش می‌رساند. ماجرا اما کم‌کم حرفه‌ای‌تر شد و پای شرکت‌های مختلفی برای خرید و فروش صفحات اینستاگرامی و همچنین افزایش لایک‌ها باز شد.
    در حال حاضر بازار به صورتی درآمده که قیمت‌ها کاملا مشخص است و هر خریدار می‌داند هر صفحه با چه تعداد دنبال کننده را به چه قیمتی می‌تواند بخرد. قیمت خرید یک صفحه از 50 هزار تومان شروع می‌شود و حتی به 100 میلیون تومان هم می‌رسد. قیمت‌ها بستگی به تعداد دنبال کننده‌های یک صفحه دارد و شما با بودجه خود می‌توانید صفحه مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ به عنوان مثال صفحه‌ای که 50 هزار تومان قیمت دارد، تنها هزار دنبال‌کننده دارد و قیمت‌ها با افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه به صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند؛ مثلا یک صفحه با تعداد 200 هزار دنبال کننده در حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد. در اینجا این سوال به وجود می‌آید، که افراد و شرکت‌های مختلفی که تعداد دنبال کنندگان یک صفحه و یا لایک‌خورهای آن را بالا می‌برند، چگونه این کار را انجام می‌دهند؟ این کار از دو روش صورت می‌گیرد.
    راه اول آن است که شرکت‌های مختلف، یک پنل اینستالی نصب می‌کنند که در واقع نوعی رباط رایانه‌ای محسوب شده و به صورت خودکار تعداد دنبال کنندگان و لایک‌های یک صفحه را بالا می‌برد. روشی که برخی هنرمندان داخلی هم از آن استفاده می‌کنند و البته شرکت اینستاگرام در صورت آگاهی از چنین موضوعی، آن صفحات را حذف می‌کند. روش دوم افزایش دنبال‌کنندگان و لایک‌ها با استفاده از مضامین و تصاویر جذاب برای صفحاتی مانند داستان، عکس‌های خاص و. . . است.

    کسب درآمد میلیونی با اینستاگرامبا این روش، تعداد دنبال‌کنندگان یک صفحه بالا می‌رود و سپس صاحبان آن صفحه، این پیج‌ها را به فروش می‌رسانند. در همین رابطه «سروش امیدی» که سایتی به نام «اینستا سل» دارد و به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش پیج و افزایش لایک‌ها فعالیت می‌کند، به «زندگی ایده‌آل» می‌گوید: «در سال 92 هنوز اینستاگرام روی بورس نبود و بسیاری از افراد حتی نام این اپلیکیشن را هم نشنیده بودند. از سال 93 طرفداران این اپلیکیشن ناگهان زیاد شدند و درخواست‌ها برای خرید پیج‌های اینستاگرامی هم به‌شدت افزایش پیدا کرد. خود ما در اولین تجربه‌مان در مرداد سال گذشته یک صفحه با نام کلاه قرمزی ساختیم و در مدت سه هفته، حدود 30 هزار دنبال کننده پیدا کردیم. این افزایش تعداد دنبال کننده در چنین مدت زمان کوتاهی ما را نیز غافلگیر کرد و از آن زمان به بعد تصمیم گرفتیم به صورت جدی‌تری وارد این زمینه شویم.»
    درآمدهای نجومی برای نوجوانان 13 تا 19 ساله!
    شاید باورش سخت باشد که در حال حاضر نوجوانان خوشفکر و با حوصله 13 تا 19 ساله از راه اینستاگرام، درآمدهای باورنکردنی کسب می‌کنند که در برخی مواقع از حقوق کارمندان و مهندسان نیز بیشتر است. یکی از این افراد «سپهر تاج بخش» نام دارد که متولد سال 1378 است و به گفته خودش حدود 7 میلیون تومان در ماه از اینستاگرام درآمد دارد! او در مورد فوت و فن کار خودش به «زندگی ایده آل» می‌گوید: «کار من به همین سادگی‌ها نیست که تصور می‌کنید.
    من از صبح تا شب پای اینستاگرام هستم و همه چیز را طبق اصولی که در این مدت یاد گرفته‌ام پیش می‌برم؛ به‌عنوان مثال من متوجه شده‌ام صفحات دارای مطالب علمی عامه‌پسند و داستانی به‌شدت طرفدار دارد و خیلی زود دنبال کننده به همراه خودش می‌آورد. یا اینکه باید از راه تجربه به این موضوع دست پیدا کنید که بهترین زمان برای تبلیغات در صفحه شما چه زمانی است، چند بار در روز تبلیغ کنید و فاصله زمانی بین هر تبلیغ چقدر باشد.
    به عنوان مثال ساعت 7 تا 10 شب بهترین زمان برای تبلیغات در صفحات اینستاگرم است. ». «سروش امیدی» نیز در مورد گران‌ترین صفحه موجود در اینستاگرام می‌گوید: «یک صفحه با تعداد یک میلیون دنبال کننده در حدود 100 میلیون تومان قیمت دارد اما خود ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم این صفحه را بفروشیم. این صفحه که یک پیج تبلیغاتی است، برای ما در حدود 40 میلیون تومان در ماه درآمد دارد؛ بنابراین اصلا منطقی نیست که آن را به فروش برسانیم. » او در مورد میانگین درآمد معقول و منطقی افرادی که در زمینه خرید، فروش و افزایش تعداد صفحات اینستاگرام فعالیت می‌کنند نیز می‌گوید: «اگر شخصی در یک زمان معقول برای این کار وقت بگذارد، چیزی در حدود ماهی 2 تا 4 میلیون درآمد کسب می‌کند. »
    رازهای موفقیت در اینستاگرام
    تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی که در اینستاگرام کسب می‌شود صحبت شده است ولی این‌بار بحث ما در مورد تبلیغات به ‌شکل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی که در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست. مسلما شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همکاری با این‌گونه صفحات کرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید.
    تبلیغاتی که در اکثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند. اینستاگرام پلتفرمی است که درصد قابل توجه مخاطبین آن را نوجوانان و جوانان زیر 25 سال تشکیل می‌دهند؛ یعنی سنی که برای مشورت کردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌کنند. بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی که برندهای خارجی از طریق اعضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.
    در نمونه زیر با روند کاری دختری 22 ساله آشنا می‌شویم که برای تبلیغ برندهای لباس درآمدی حدود 5000 دلار تا 15000دلار (نزدیک به 50 میلیون تومان برای هر تبلیغ) دارد. دلیل مراجعه برندهای لباس برای تبلیغ در صفحه اینستاگرام او به دلیل تعداد فالوئرهای او نیست، بلکه نوع ارتباطی است که او با فالوئرهای خود دارد. بدین صورت‌که فالوئرهای او در مورد پوشش خود از او مشاوره می‌گیرند و او عکس‌های خود را بدون ژست‌های مدلینگ و نورپردازی‌های آتلیه در اینستاگرام منتشر می‌کند. همین نکته باعث شده است که تبلیغات لباس از حالت ژورنال خارج شود و برندها تمایل بیشتری در تبلیغ در صفحه اینستاگرام وی داشته باشند.

    کدام صفحات طرفداران بیشتری دارد؟

    ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چه صفحاتی دارای بیشترین مخاطب هستند؟ مدیر سایت «اینستا سل» در پاسخ به این سوال می‌گوید: «به‌طور کلی هر صفحه‌ای که در حوزه خانم‌ها فعالیت کند با تعداد دنبال کنندگان بیشتری رو به رو خواهد شد. در مجموع، خانم‌ها بیشتر از آقایان از اینستاگرام استفاده می‌کنند و در نتیجه مشتری‌های خانم بیشتری در اینستاگرام وجود دارند؛ از صفحات مخصوص لباس و مزون بگیرید تا زیورآلات و جواهر.
    جالب است بدانید در بسیاری از مواقع حتی مشتری‌های صفحات لباس‌های مردانه نیز خانم‌ها هستند. در مجموع خانم‌ها سلیقه آقایان در خرید لباس را قبول ندارند و اگر به بوتیک‌های مردانه شهر هم بروید تعداد خریداران خانم آنها بیشتر است! این ماجرا دقیقا در مورد اینستاگرام هم صدق می‌کند و خانم‌ها هیچ اعتمادی به سلیقه آقایان ندارند و ترجیح می‌دهند خودشان برای آنها از صفحات اینستاگرامی خرید کنند!»
    آمار و ارقام جالب از اینستاگرام
    – 75 میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
    – اینستاگرام بیش‌ از 300 میلیون کاربر فعال دارد.
    – 17 درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
    – 52 درصد از کاربران اینستاگرام از توئیتر هم استفاده می‌کنند.
    – 58 درصد از کاربران توئیتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
    – باورکردنی نیست که 94 درصد از کاربران اینستاگرام در فیس‌بوک عضو هستند.
    – 53 درصد از کاربران اینترنت با سن 18 تا 29 سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
    – 76 درصد از نوجوانان آمریکایی کاربر اینستاگرام هستند.
    – اینستاگرام هشتمین اپلیکیشن محبوب در آمریکا است.
    – نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه به آن اپلیکیشن سر می‌زنند.
    – بیش‌از 20 میلیارد عکس از سال 2010 تا کنون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.
    – روزی 70 میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.
    – میزان تعامل کاربران در اینستاگرام 15 برابر فیس‌بوک است.
    – نزدیک به نیمی از عکس‌هایی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند از هیچ فیلتر عکاسی استفاده نکرده‌اند.
    – روزانه بیش از 5/2 میلیارد لایک در اینستاگرام صورت می‌گیرد که این عدد در هر ثانیه برابر 8500 لایک است.
    – در هر ثانیه 1000 کامنت برای عکس‌ها گذاشته می‌شود.
    – به‌طور میانگین 25درصد کاربران یک تا سه عکس در اینستاگرام آپلود می‌کنند و این درحالی است که 37درصد از کاربران اینستاگرام هیچ عکسی آپلود نکرده‌اند.
    – 51 درصد از کاربران اینستاگرام مرد و 49 درصد خانم هستند.
    – 70 درصد از کاربران اینستاگرام خارج از آمریکا زندگی می‌کنند.
    – 22 درصد از کاربران اینترنت در خاورمیانه و شمال آفریقا از اینستاگرام استفاده می‌کنند و عربستان بیشترین کاربر را در این منطقه دارد.
    – 47 درصد از جوانان از طریق اسمارت‌فون از اینستاگرام استفاده می‌کنند و 53 درصد دیگر از طریق تبلت.
    – 65 درصد از عکس‎های اینستاگرام حتی 10 لایک هم نمی‌گیرند.
    – عکس‌هایی که در آنها صورت افراد مشخص است 32 درصد بیشتر لایک می‌گیرند.
    مجله زندگی ایده آل

    کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام
  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    هفته‌ای ٧ تا ١٠ میلیون تومان درآمد با اینستاگرام

    فناوری اطلاعات > ارتباطات - پس از آنکه شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند وایبر، تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام، به‌عنوان اپلیکیشن‌های ارتباطی وارد گوشی‌های هوشمند شد، کمترکسی تصور می‌کرد بتوان از طریق این شبکه‌ها درآمد کسب کرد.


    شرق در گزارشی نوشت: در این میان شاید سهم اینستاگرام از دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد. میانگین درآمدی هفت تا ١٠ میلیون در هفته برای یک صفحه با تعداد دنبال‌کننده ٨٠٠ هزار نفری و خرید و فروش برخی صفحه‌های اینستاگرام به مبلغ ٥٠ میلیون (البته برای برخی چهره‌های شناخته‌شده) قابل‌توجه است. موضوعی که موجب گپ‌وگفت با یک کارشناس کسب‌وکارهای اینترنتی شد. رضا شیرازی‌فرد، مدعی است اینستاگرام با تمام محدودیت‌هایی که در ایران وجود داشته و ریسک بالایی که دارد، محیطی است که می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق ببخشد. ‌××‌ به‌خاطر محدودیت‌هایی که در شبکه زیرساخت کشور وجود دارد، چگونه می‌توان صحبت از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی موبایلی کرد؟
    اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، درصد افرادی که از طریق موبایل یا تبلت وارد اینترنت می‌شوند و به جست‌وجو می‌پردازند نسبت به افرادی که از طریق کامپیوترهای شخصی وارد اینترنت می‌شوند، بیشتر و به‌سرعت در حال رشد است. در این میان اینستاگرام شبکه اجتماعی موبایلی است که نرخ رشد آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی، بالاترین نرخ رشد را دارد و طی چند ماه قبل تعداد کاربران آن نسبت به توییتر افزایش داشته و به بیش از ٣٠٠ میلیون کاربر رسیده است. در ایران به دلیل سیاست‌های موجود، اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی بین‌المللی است که فیلتر نشده است. از طرف دیگر استفاده و استقبال از گوشی‌های هوشمند زیاد است. البته در ایران آمار دقیقی وجود نداشته و حتی شرکت‌هایی که به ارائه آمارهایی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی می‌پردازند، آمار درستی ارائه نمی‌دهند؛ زیرا بسیاری از افراد از طریق وی‌پی‌ان به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی متصل می‌شوند، اما اگر فرض را بر استفاده کاربران از سایت کافه بازار به‌عنوان یک سایت ارائه‌دهنده اپلیکشین موبایلی در نظر بگیریم، حدود شش‌و‌نیم میلیون نفر اینستاگرام را از طریق این سایت دانلود کرده‌اند. در‌عین‌حال، بعضا صفحه‌هایی در اینستاگرام وجود دارد که یک میلیون بازدیدکننده دارد. این نشان از مخاطب قابل‌توجه اینستاگرام دارد. درعین‌حال، این شبکه اجتماعی درگیری بیشتری با کاربر نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی دارد.

    ××‌ شبکه‌های اجتماعی موبایلی دیگری مانند وایبر، تلگرام و واتس‌اپ نیز وجود دارد، اما چرا اینستاگرام؟ در صورتی که بسیاری از قابلیت‌ها در اینستاگرام به نسبت دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی وجود ندارد، اهمیتش در چیست؟
    در اینستاگرام مخاطب می‌تواند از روش‌های مختلف شما را پیدا کند. علاوه‌براین، محوربودن تصویر، چنانچه جذابیت نیز داشته باشد بر افزایش مخاطب اثرگذار است. در عین حال تکنیک‌هایی در اینستاگرام وجود دارد، مانند نحوه استفاده از هشتک‌ها که قابلیت آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر است. اگر شما راجع به موضوعی مطلب یا عکس دارید افراد زیادی می‌توانند شما را پیدا کنند. اگر محصولی دارید و تصویر آن را ارائه کنید، حالت بازاریابی ویروسی در اینجا کاربردی‌تر است؛ یعنی افراد به‌راحتی می‌توانند محصول را به هم معرفی کرده و سریع‌تر منتشر می‌شود.

    ××‌ شما گفته‌اید حضور ایرانی‌ها در اینستاگرام ظرف یک‌سال گذشته صددرصد افزایش یافته، این آمار بر چه اساسی به دست آمده؟
    این آمار براساس اتفاق‌هایی که روی می‌دهد به‌دست می‌آید. نرم‌افزارهایی وجود دارد که آمار اینستاگرام را منتشر می‌کند. اینکه از چه کشوری چه افرادی عضو هستند و چه فعالیتی انجام می‌دهند؛ مانند سایت آیکون اسکوئر که به ارائه آمار در این زمینه می‌پردازد. البته آمارهایی که برای ایران ارائه می‌شود، دقیق نیست. آن هم به دلیل استفاده کاربران از وی‌پی‌ان است. درعین‌حال براساس رشدی که در اینستاگرام وجود دارد و تعداد دنبال‌کننده، می‌توان چنین آماری را تخمین زد؛ برای مثال اگر صفحه‌ای در سال گذشته صد هزار دنبال‌کننده داشته و امسال به ٤٠٠ هزار دنبال‌کننده رسیده، می‌توان تخمین زد که این رشد صورت گرفته است. بعضا افراد ایرانی‌ای هستند که به زبان انگلیسی کار می‌کنند و دنبال‌کننده‌های بسیار زیادی دارند. افرادی که به‌خصوص در زمینه مد، پوشاک و عطر فعالیت می‌کنند.

    ×× چگونه می‌شود در یک شبکه اجتماعی که در کشور ما با برخی محدودیت‌ها مواجه است- به‌خصوص اینکه فاز اول فیلترینگ هوشمند نیز روی اینستاگرام اجرا شد- و بعضا گاهی از دسترسی خارج می‌شود، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر انجام داد؟
    به‌طورکلی، سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور ما ریسک بالایی دارد. برای مثال در اسفندماه سال گذشته دو سایت معروف که در حوزه نیازمندی فعالیت می‌کردند- سایت ایستگاه و ایران تجارت- بدون اینکه محتوای مجرمانه‌ای منتشر کرده باشند، فیلتر شدند. زیرا قوانین مشخصی در این زمینه وجود ندارد و بعضا سلیقه‌ای برخورد می‌شود. فردای کسب‌وکار اینترنتی در ایران مشخص نیست. جدای از این مسئله تفاوتی نمی‌کند که یک شخص ریسک فعالیت اینترنتی را در فضای وب داشته باشد یا در شبکه‌های اجتماعی موبایلی.

    ××‌ محدودیت‌ها و عدم داشتن امکانات در مقایسه با فضای وب، چگونه می‌تواند باعث ریسک حضور برای فعالیت‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی شود؟
    موضوعی که در این باره وجود دارد، ایجاد اعتماد در مشتری است. مشتری زمانی که وب‌سایتی را مشاهده می‌کند، با توجه به مواردی مانند نماد اعتماد، آدرس‌های فیزیکی و تلفن به آن اعتماد کرده و جلب می‌شود. این اتفاق می‌تواند تا حدودی در اینستاگرام روی دهد. مدیر صفحه می‌تواند این اطلاعات را در اختیار اشخاص قرار دهد. حتی از طریق اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر می‌تواند با توجه به هدف و فرایندی که دارد، مخاطب را جذب و به سمت فروش از طریق سایت هدایت کند. هدف از بازاریابی اینستاگرامی این است که مخاطب جذب و به‌مرور تبدیل به مشتری شود. تبدیل‌کردن مخاطب به مشتری نیز از روش‌های متفاوتی انجام می‌شود.

    ×× مزیت رقابتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی نسبت به دیگر ابزارهای بازاریابی در چیست؟ جایی گفته شده که هزینه‌های اجاره از سبد هزینه حذف می‌شود یا اجناس ارزان‌تر خریداری می‌شود.
    موبایل نزدیک‌ترین وسیله الکترونیکی به هر فرد است. بنابراین به‌سرعت می‌توان به افراد دسترسی پیدا کرد. بازارهایی که در اینستاگرام موفق هستند، معمولا یا در زمینه پوشاک یا مسکن یا اقلام آرایشی فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر افراد زیادی حالت خوداشتغالی پیدا کرده‌اند. شخصی را می‌شناسم که با همسر خود به ترکیه سفر کرده و با خرید اجناس و بازاریابی از طریق اینستاگرام محصول را برای مشتری پست می‌کنند. بدون اینکه مکان فیزیکی داشته و هزینه اجاره بدهند. درآمد مناسبی هم دارند. اعداد و ارقام اعلام‌شده از میزان فروش هم براساس اطلاعاتی است که دوستان از میزان فروش خود ارائه می‌کنند. حاشیه سودی که روی این اجناس وجود دارد، زیاد است. برای مثال جنسی را در اینستاگرام حدود ٧٠ هزار تومان می‌فروشند درحالی‌که همان جنس در مغازه ٢٠٠ هزار تومان است. بنابراین هزینه‌ای که به قیمت جنس تحمیل می‌شود، مانند هزینه اجاره، کارمند، حمل‌ونقل و... حذف می‌شود. این‌گونه صفحه‌ها برای جلب اعتماد مشتری فرایندهایی مانند پرداخت در محل و هزینه ارسال رایگان را در نظر می‌گیرند. البته بخشی از موضوع هم به فرهنگ‌سازی مربوط می‌شود.

    ×× موضوع دیگر وجود صفحه‌های غیرواقعی در اینستاگرام است. نحوه برخورد با این‌گونه صفحه‌ها یا تبلیغات غیرواقعی چیست؟
    در اینستاگرام به صورت کم‌رنگ وجود دارد. صفحه‌هایی هست که از مخاطب قابل‌توجهی برخوردار هستند، آنها تبلیغاتی را میان مطالب منتشر می‌کنند که بعضا درآمدهای بالایی دارند. الان صفحه‌هایی در اینستاگرام وجود دارد که برای شش تا هفت تبلیغ مبالغ ٢٠٠ و ٣٠٠ هزار تومان دریافت می‌کنند و بعضا تبلیغات دیگر در نوبت قرار می‌گیرند. قطعا افرادی که مطالب این صفحه را دنبال می‌کنند به‌خاطر جذابیتی که داشته، تبلیغات به صورت ناخواسته برای آنها می‌آید که باعث نارضایتی افراد می‌شود؛ اما قابل کنترل است. یعنی افراد اگر خواهان دریافت‌نکردن تبلیغات هستند، می‌توانند آن صفحه را دنبال نکنند. از این جهت به نسبت دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی قابل کنترل‌تر است. نکته دیگر آنکه بازاریابی هر محصولی، زمانی نتیجه مناسب می‌دهد که به صورت هدفمند باشد. یعنی تبلیغ محصول را برای شخصی انجام دهید که آن شخص به‌دنبال خرید محصول است و مخاطبِ هدف محصول تعریف می‌شود نه برای تعداد عامی از مردم که نه میانگین سنی آنها به آن محصول مربوط می‌شود و نه جنسیت و علاقه. به این دلیل اینستاگرام محیط مناسب‌تری است؛ زیرا می‌توانید با استفاده از یک‌سری هشتک‌ها یا صفحه‌هایی که در زمینه کاری شما وجود دارد، مخاطب هدف خود را پیدا کنید و مطالب خود را فقط برای آن مخاطب نمایش دهید. این امر موجب می‌شود نه مخاطب اذیت شود و هم اینکه نرخ تبدیل شما افزایش پیدا می‌کند یعنی به نسبت افرادی که مشاهده می‌کنند و در نهایت خرید انجام می‌دهند، نتیجه بهتری دریافت می‌کنید.
    ‌رقم وسوسه‌انگیزی -حدود هفت تا ١٠ میلیون در هفته- از میزان درآمد اینستاگرام منتشر شده است. آیا این رقم غلوآمیز بوده یا واقعی است؟ به این دلیل که جامعه ما به‌دنبال استفاده از ابزار آسان برای کسب درآمد زیاد است.
    این عدد براساس سوال‌ها یا ارتباط با افرادی که در این زمینه مشغول هستند و صفحه‌های موفق دارند، به‌دست‌آمده و دور از ذهن نیست. در اینستاگرام از دو طریق کلی می‌توان درآمد داشت. یکی از طریق تبلیغات و دیگری محصولی که می‌خواهید به فروش برسانید یا خدماتی ارائه دهید. در هر دو روش رسیدن به این عدد اتفاق افتاده است ولی قطعا ممکن است شخصی که روش‌های مناسب را نمی‌داند یا محصول خوبی برای فروش نداشته باشد، در کوتاه‌مدت یا حتی بعد از آن به مبلغ مورد نظر نرسد. اما عدد اعلام‌شده براساس اطلاعات واقعی است که به‌دست آمده است. ×× ‌چه تعداد این افراد چنین درآمدهایی به دست آورده‌اند؟
    اینکه چه تعداد افراد چنین درآمدی دارند، فکر نمی‌کنم به‌راحتی بتوان چنین آماری به دست آورد. ولی بعضا با افرادی که در تماس هستیم و فعالیت می‌کنند، به این عدد دست یافته‌اند. ××‌ چگونه ممکن است در جامعه‌ای که میزان اعتماد به شبکه‌های اجتماعی موبایلی برای دریافت خدمات پایین است، محدودیت‌های اینترنت وجود دارد و ابزارهای توسعه خدماتی کم است، چنین درآمدی کسب کرد؟
    اعتماد چندان پایین نیست. موضوع قابل‌طرح این است که اعتماد را باید در مخاطب ایجاد کرد. اگر اعتماد ایجاد نشود، به‌طورحتم نتیجه‌بخش نخواهد بود. اما ابزارهایی برای جلب‌اعتماد وجود دارد. به‌طور حتم افرادی که اعتماد را در مشتری ایجاد می‌کنند براساس دادن اطلاعات دقیق‌تر، توضیحات بیشتر، ضمانت بازگرداندن مبلغ در صورت رضایت‌نداشتن مشتری از محصول و دریافت وجه در محل یا تجربه مشتریان قبلی به فعالیت می‌پردازند. سیاست‌گذاری نیز درست است و فضای اینترنت ایران فضای متزلزلی است و نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی روی می‌دهد. شاید همین فردا اینستاگرام تعطیل شود اما فضا وجود دارد. از ابتدا همین بوده است. به‌هرحال ریسکی است که در کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد. البته به‌تازگی چند شرکت وجود دارند در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما سرمایه‌گذاری بدون ریسکی نیست.
    ‌ارزش‌گذاری روی صفحه‌های شبکه‌های اینستاگرام برچه اساسی صورت می‌گیرد؟ برای مثال در فیس‌بوک، میزان دنبال‌کننده‌ها، میزان افراد عضو یک صفحه و میزان لایک‌ها، ملاکی برای ارزش‌گذاری است.
    در ایران صفحه‌های مختلف با قیمت‌های بالا در حد چند میلیون خریدوفروش می‌شود. این مسئله به تعداد دنبال‌کننده‌ای که آن صفحه دارد، بستگی دارد. قانون خاصی وجود ندارد. شاید مهم‌ترین پارامتر تعداد افرادی باشد که آن صفحه را دنبال می‌کنند. ولی لزوما مخاطب زیاد نشان‌دهنده بازدهی موضوع نیست؛ یعنی ممکن است صفحه‌ای راجع به موضوعی مطلب منتشر ‌کند و مخاطب جذب‌شده ارتباط نزدیکی با مطالب ندارد. یا بعضا موضوع فعالیت با موضوع فعالیتی که بعدا قرار است شرکتی که صفحه را خریداری می‌کند، مرتبط نباشد، به‌همین‌دلیل بازدهی لازم را نخواهند داشت. برای مثال صفحه‌هایی وجود دارد که نزدیک ٥٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد. مطالبی که در این صفحه منتشر می‌شود شاید از هر مطلب حدود یک یا دو درصد افراد آن را می‌پسندند. در عین حال صفحه‌هایی وجود دارد که نزدیک ٣٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد، ولی عددی که موردپسند کاربران در خصوص موضوعات منتشرشده، وجود دارد بین هفت تا هشت درصد است. این نشان می‌دهد مسئول این صفحه ارتباط بیشتر و تنگاتنگی با صفحه و مطالب دارد و ارزش بیشتری خواهد داشت. به طور حتم در صفحه‌ای که حتی تعداد دنبال‌کننده کمتری دارد، تبلیغ‌کردن می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد. تعداد زیادی از دنبال‌کننده‌هایی که وجود دارد، لزوما ایرانی نیستند. صفحه‌هایی وجود دارد که به واسطه استفاده از هشتک‌های انگلیسی یا روش‌های دیگر یا حتی اکانت‌های جعلی افراد به خاطر اینکه نشان دهند مخاطب زیاد دارند، چنین اکانت‌هایی را خریداری می‌کنند اما عملا بازدهی ندارد. چنانچه قرار است برای صفحه‌ای قیمت‌گذاری شود این موارد لحاظ می‌شود که آیا مخاطب صفحه علاقه لازم را به مطالب منتشرشده دارد، زمینه کاری که بتوان فعالیت تجاری مناسبی در آن انجام داد یا تعداد مخاطب درست است یا نه.

    ×× می‌توانید برای صفحه‌هایی که با قیمت‌های میلیونی خریدوفروش می‌شود، مثال بزنید؟
    اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، وب‌سایت‌هایی است که فعالیت آنها فروش لایک، دنبال‌کننده و فروش صفحه در اینستاگرام است. الان این خود یک کسب‌وکار است و خیلی از افراد در این زمینه فعالیت می‌کنند. مبالغی که وجود دارد، متفاوت است. تقریبا یک صفحه به میزان هر هزار نفر دنبال‌کننده بین ٦٠ تا صد هزار تومان خریدوفروش می‌شود. صفحه‌ای که صد هزار دنبال‌کننده داشته باشد، بین ١٠ تا ١٥ میلیون خریدوفروش می‌شود.

    ×× صفحه ایرانی وجود دارد؟
    بله، صفحه‌ای وجود دارد که ٩٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد.

    ×× این صفحه‌ها در چه زمینه‌هایی فعالیت می‌کنند؟
    برخی از هنرمندان که تعداد دنبال‌کننده صفحه‌های آنها به چنین عددی رسیده است؛ افرادی مانند بهنوش بختیاری، الناز شاکردوست، محمدرضا گلزار، مهناز افشار و بهرام رادان ازجمله این افراد است. مثلا خانم بختیاری بیش از ٨٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد. ×× ‌رقمی که برای صفحه خانم بختیاری ارزش‌گذاری می‌شود، چقدر است؟
    اگر بخواهیم با همان اعداد و ارقام محاسبه کنیم، حدود ٥٠ میلیون تومان می‌شود. اما اینها موردی و توافقی است و قیمت مشخصی ندارد. صفحه‌هایی هم وجود دارند که در زمینه طنز فعالیت می‌کنند و جمله‌های جالب دارند یا ویدئوکلیپ‌های طنز منتشر می‌کنند که بعضا بالای ٥٠٠ هزار دنبال‌کننده دارند. صفحه ما که در زمینه تخصصی فعالیت می‌کند، الان حدود چهارهزارو ٥٠٠ دنبال‌کننده دارد.
    https://www.khabaronline.ir/detail/4...t/comunication
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    4 روش مهم در زمینه کسب درآمد از اینستاگرام








    در حال حاضر شبکه های اجتماعی یکی از پردرآمدترین شغل ها در دنیای مجازی هست.

    یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران کسب درآمد از اینستاگرام هست، شبکه اجتماعی نشاط، غذا، سفر، جشن، یادبود، زیبایی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، و خیلی چیزهای خوب دیگر هست، به مواردی که برای نمونه بیان کردم توجه کنید همه این‌ها چیزهایی است که مردم به آسانی برای آن حاضر به خرج و هزینه کردن هستن، به همین دلیل ساده و بسیار مهم، اینتساگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است،در ادامه به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام میپردازیم.
    ۱) فروش مستقیم محصولات: شما میتوانید خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را در اینستاگرام پیدا کنید که تصویر محصولات خود را انتشار میدهند، و میفروشن و از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی رایگان برای تبلیغات اجناس خود استفاده می‌کنند، این روش پر بازده ترین راه کسب درآمد از اینستاگرام است.
    2) تبلیغات: در این طریق افراد با شگردهایی که در ادامه بیان می‌کنیم به تعداد قابل ملاحضه ای فالور دست پیدا می‌کنند و به یک رسانه پر بازدیدتبدیل می‌شوند، سپس با گذاشتن تصاویر تبلیغاتی در بین متن منتشر شده، به درآمد بسار عالی می‌رسند، این روش راحترین راه کسب درآمد از اینستاگرام است.
    3) برندسازی: این طریق کسب درآمد در اینستاگرام مخصوص صاحبان مشاغل است که از انرژی اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده مفید می‌کنند، برندها در این روش به صورت دائم روی محصول ویژه ای تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم جنس، سعی در رساندن مشتری به جایی که محصول ارائه میشود که همان وب‌ سایت یا فروشگاه است دارند، این روش معقول ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.
    4) فروش صفحات و دنبال کنندها: این راه کسب درآمد از اینستاگرام در واقع همان دلالی خودمان است که در زندگی روزمره خود با آن زیاد برخورد کرده ایم ، اعضای این شبکه اجتماعی صفحات کاذب درست کرده و با ترفند های عجیب و غریب افراد را جذب کرده و بعد آنرا به دیگران می‌فروشند و در این بین از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اعتماد دیگران کوتاهی نمی‌کنند، اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی نصیب ما کند اما بدترین روش کسب درآمد از اینستاگرام می باشد.
    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام:
    به هر روش که بخواهید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید، نیاز است که تعداد زیادی فالور داشته باشید تا حضور افراد صفحه شما را به یک رسانه‌ شخصی تبدیل کرده و به درآمد بسیار عالی برسید، برای رسیدن به این مهم ، پس از ایجاد صفحه و شروع فعالیت روش‌های بیان شده در زیر که آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می باشد را انجام دهید تا بتوانید به سرعت پیشرفت داشته باشید.
    استفاده از سایت یا وبلاگ: اگر سایت یا وبلاگ دارید حتما آیکون اینستاگرام خودتان را در آن درج فرمایید، به این روش مخاطبان سایت یا وبلاگ شما، در اینتساگرام هم فالور تصاویر به اشتراک گذاشته شده شما خواهند شد.
    استفاده از دیگر شبکه‌های اجتماعی:
    آدرس اینستاگرام خود را در دیگرشبکه‌های اجتماعی به اشتراک بذارید وو کسب درآمد از طریق اینستاگرام داشته باشین.
    برندسازی در اینستاگرام:
    کوشش کنید صفحه اینستاگرام خود را به یک برند اتصال بدهید، به عنوان مثال وب‌‌سایت یا فروشگاه که به این روش میتوانید اعتمادمخاطبان را به دست آورید.
    فرند های خود را تگ کنید:
    با تگ کردن فرند های خودتان در هنگام منتشر کردن هر تصویر، عکس به اشتراک گذاشته شده در صفحه آن‌ها نیز منتشر شده و مورد توجه دفالور های آن‌ها نیز قرار می‌شود، البته نکته مهم در این روش این هست که زیادروی مساوی با اسپم شدن هست.
    تصاویر بدون توضیح انتشار ندهید و برای هر تصویر توضیح مختصری در زیر آن درج کنید.
    توضیحات و نحوه کسب درآمد از اینستاگرام بسیار مهم و در راستای یکدیگرند.
    در توضیحات درج شده هشتک رو فراموش نکنید:
    اینستاگرام توانایی جستجو کلی را از طریق #هشتک به مخاطبان می‌دهد، هشتک را در کلمات کلیدی هدف محصول یا برند خودتان درج نمایید.
    از متن‌های خلاصه و کوتاه استفاده نمایید:
    اینستاگرام یک شکبه‌اجتماعی برمبنای تصویر است،کسب درآمد دراینستاگرام با متن خلاصه سازگار است.
    کامنت‌های مخاطبان را حتما جواب بدین:
    کامنت‌های مخاطبان حتی انتقادات را محترمانه پاسخ دهید، این خودش تاثیر بسیار زیادی داره.
    تصاویر با کیفیت و ویدئو‌های خاص تولید کنید:
    از تصاویر خوب و فیلم‌هایی که خودتان تولید کرده‌اید استفاده نمایید.
    از فیلتر های اینستاگرام استفاده کمتری بنمایید:
    اینستاگرم فیلترهای خوبی دارد که باعث بهتر شدن نتصاویر میشن ، اما باید بدونین عکس هایی که از فیلتر های اینستاگرام استفاده میکنند کمتر لایک میخورن.
    یک هویت واقعی داشته باشید:
    از اسامی دیگران و ناشناخته در نام کاربری خود استفاده نفرمایید که باعث بی اعتمادی مخاطبان میشود.
    دیگران را (فالو) کنید:
    در شروع کار سعی کنید بیشتر شما دنبال‌کننده دیگران باشید، افرادی را فالو کنید که با هدف کسب و کار شما نزدیک باشند.
    مطالب منحصر به فرد و متفاوت منتشر کنید:
    اگر اینتساگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی سایت یا وبلاگ شما می باشد، مطلب و محتوایی متغیر از آنچه در حالت عادی ایجاد می‌کنید، در اینستاگرام انتشارکنید.
    به روز آوری منظم مطالب داشته باشد:
    منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص مانند 11 بعد از ظهر (بهتره) اینستاگرام خودتان را بروز کنید.
    مطالب دارای تنوع ، سرگرم کننده و آموزشی به انتشار بذارین:
    محتوای تصویری شما می‌تواند ترکیبی باشد از عکس‌ها ، تصویر نوشته‌های جالب.
    مناسبت‌ها و روزهای خاص را توجه بنمایید:
    روز پدر، دانشجو، تولد امامان، عاشورا و ،،، میتونن موضوعات خوبی برای تولید محتوا باشد.

    https://www.padideit.com/4-%D8%B1%D9...7%DA%AF%D8%B1/
  6. #16
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    اینستاگرام بستری مناسب برای بازاریابی و فروش بیشتر محصولات است که اگر بدرستی برنامه ریزی کنید می توانید با موفقیت فروش خود را افزایش دهید.فروش بیشتر محصول و بازاریابی در اینستاگرام

    استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش‌بینی می‌شود در ۲ تا ۳ سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. استفاده از ۶ تکنیک زیر به شما کمک می‌کند حداکثر بهره را از این فرصت بزرگ ببرید.
    ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام را فراموش نکنید

    در تجارت همیشه گفته می‌شود چیزی را می‌توان مدیریت کرد که قابل‌اندازه‌گیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرح‌های بازاریابی، از جمله بازاریابی در اینستاگرام هم مصداق دارد. در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز عملکرد پست‌های اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک می‌کنند از این کانال، استفاده‌ی بهتر و موفق‌تری داشته باشند.
    هنگامی‌که به دنبال یک ابزار تحلیلی اینستاگرام می‌گردید، باید به چند قابلیت خاص توجه داشته باشید که برای بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اول و مهم‌تر از همه، این ابزار باید توانایی نظارت بر عملکرد پست را داشته باشد؛ یعنی نشان دهد که کدام پست‌ها بهتر جواب داده‌ و مشارکت بیشتری از آن خود کرده‌اند و بالاترین نرخ کلیک را داشته‌اند. این اطلاعات به بازاریابان کمک می‌کند استفاده‌ی مؤثرتری از اینستاگرام داشته باشند.
    به‌علاوه، بازاریابان به‌احتمال‌ زیاد می‌خواهند از ابزاری استفاده کنند که توانایی برنامه‌ریزی پست‌ها را دارد. اکثر ابزارهای آنالیزی اینستاگرام قادر هستند بهترین زمانی را که برای به اشتراک گذاشتن محتوا مناسب است، تعیین کنند. این زمان ممکن است خارج از ساعات اداری باشد، به همین دلیل برنامه‌ریزی برای به اشتراک گذاشتن محتوا، مفید و کاربردی است.
    درنهایت، بازاریابان به ابزاری نیاز دارند که قادر باشد تأثیر کلمات کلیدی و هشتگ‌های خاص را مشخص کند. این قابلیت باعث می‌شود تیم بازاریابی بتواند در لحظات و تجربیات به‌یادماندنی‌تری با مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی در تماس باشد.

    توپ را به زمین کاربران وفادار بیندازید

    UCG یا محتوای تولیدی کاربران، پدیده‌ای است که رویکرد برندهای تجاری هرروز به آن بیشتر می‌شود. درواقع UCG زمانی معنا دارد که یکی از مصرف‌کنندگان محتوایی را به اشتراک می‌گذارد که در آن از محصول یا خدمات خاصی استفاده‌ شده است. برندها می‌توانند این محتوا را به‌عنوان شاهد و مدرکی بر استقبال اجتماعی از محصولشان، مورد استفاده‌ی مجدد قرار دهند. UCG اعتبار برندها را بالا می‌برد و باعث می‌شود مشتریان اعتماد بیشتری به محصولات داشته باشند.
    استفاده از UCG تنها به اینستاگرام محدود نمی‌شود؛ ولی اغلب برندهای موفق در اینستاگرام از UCG برای به اشتراک‌گذاری محتوای قانع‌کننده‌ای که به افزایش اعتبار روایات و داستان‌های آن‌ها منجر می‌شود، استفاده می‌کنند.
    یک دیوار اجتماعی زنده خلق کنید

    برای اینکه هم‌زمان برند و کانال اینستاگرام خود را تقویت کنید، یک دیوار اجتماعی زنده خلق کنید که بتواند هم در دفتر شرکت و هم در رویدادهای تجاری زنده به اشتراک گذاشته شود. ابزارهایی مانند Tint و Tagboard به شما در جمع‌آوری محتوای تولیدشده توسط کاربر و همچنین به اشتراک گذاشتن جریان زنده و هم‌زمان مطالب ارسال‌شده در یک کانال خاص اینستاگرام، کمک می‌کنند.
    این کار باعث می‌شود مخاطبان، حساب اینستاگرام برند موردعلاقه‌ی خود را دنبال کنند و به‌علاوه به گسترش محتوای به اشتراک گذاشته‌شده نیز منجر می‌شود.
    حساب اینستاگرام خود را در سایر کانال‌های مجازی به نمایش بگذارید

    شرکت‌هایی که علاقه‌مندند حساب کاربری موفق‌تری در اینستاگرام داشته باشند، باید با تبلیغ صفحه‌ی خود در سایر کانال‌های اینترنتی، آن را ارتقاء دهند. اگر تیم بازاریابی شما از ایده‌های نوآورانه‌ای در صفحه‌ی اینستاگرام خود استفاده می‌کند، کاملاً منطقی است که از آن‌ها در وب‌سایت یا وبلاگ شرکت و شبکه‌های مجازی دیگری که به صنعت شما مربوط‌ هستند، صحبت کنید.
    این کار باعث می‌شود افراد بیشتری کانال اینستاگرام شما را بشناسند و درعین‌حال باعث می‌شود وقتی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی صحبت به میان می‌آید، رهبران کسب‌وکار شما افرادی هوشمند و حرفه‌ای معرفی شوند.
    بازاریابی شخصیتی را امتحان کنید

    بازاریابی شخصیتی یا Influencer Marketing، به این معنا است که شما از افراد سرشناس و محبوب برای تبلیغ یکی از کالاهای خود استفاده می‌کنید تا به این وسیله پیغامی خاص به مخاطبان خود برسانید. طبق تحقیقات سایت AdWeek، تقریباً ۹۴ درصد شرکت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند، نتایج آن را مثبت و قابل‌ توجه دانسته‌اند. درست است که برای شرکت‌ها، تعیین میزان دقیق تأثیر یک شخص خاص ممکن نیست، ولی اگر از این روش به‌خوبی استفاده کنید، بازده فوق‌العاده‌ی آن را در جوانب مختلف کسب‌وکارتان خواهید دید.
    ویدئو تاثیر گذاری بیشتری دارد

    طبق نتایج منتشرشده از تحقیقات وب‌سایت رسانه‌های دیجیتال MWP، بیش از ۵۵ درصد مردم هرروز دست کم یک ویدیو را به‌صورت آنلاین تماشا می‌کنند. نسبت به عکس‌های سنتی، ویدئو توجه مخاطب را به‌صورت قابل‌اعتمادتر و برای مدت‌زمان طولانی‌تری به خود جذب می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌های تجاری از به اشتراک گذاشتن محتوای ویدئویی در اینستاگرام استقبال کرده‌اند.
    جمع‌بندی

    برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام، بهتر است لااقل برخی از نکات ذکرشده در این مقاله را مورد استفاده قرار دهید و امتحان کنید. بازاریاب‌ها پیش از هر چیز باید اطمینان حاصل کنند که ابزار آنالیزی اینستاگرام آن‌ها، نتایج درست و واقعی را به آن‌ها نشان می‌دهد. تجزیه‌وتحلیل پست‌های اینستاگرام به بازاریاب‌ها کمک می‌کند که متوجه شوند چه نوع محتوایی تأثیرگذارتر است و بیشتر موردتوجه فالوئرها قرار می‌گیرد. همچنین این ابزارها، پست برنامه‌ریزی‌شده‌ی محتوای انتخابی را تسهیل می‌کنند.
    اینستاگرام و راه های بازاریابی در اینستاگرام - کالچر
  7. #17
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    راه های کسب درآمد از اینستاگرام

    با گسترش شبکه های اجتماعی در سراسر جهان و حضور کاربران زیاد در این شبکه های مبتنی بر فیلم و عکس و… فرصت تبلیغ و سرمایه گذاری و دیده شدن محصول برای تولید کنندگان و فروشندگان محیا شده است.


    گویا آی تی؛ یکی از شبکه های محبوب اشتراک گذاری فیلم و عکس در جهان شبکه اجتماعی اینستاگرم است که شرکت ها و برند های معتبر اقتصادی به علت استقبال چشم گیر مردم در این شبکه فعالیت گسترده ای برای معرفی و فروش محصول خود انجام می دهند.
    اولین گام برای یوزر های تاثیر گذار و فعال اینستاگرام برای بدست آوردن درآمد و پول در این فضا تعداد همراه کنندگان است که در وهله اول نگاه افراد و بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.
    توجه داشته باشید که برای فرهنگ سازی و استقبال کاربران از شبکه هایی مثل یوتیوب زمان زیادی صرف شد تا رشد و آمار بازدید کنندگان جهانی پیدا کنند و این کار به وسیله متخصصانی انجام شد که قادر به جذب و کسب پول از راه جذب اسپانسر بوده اند و حال اینستاگرام مسیر تازه ای را در افق این افراد قرار داده است.
    اگر شما اندکی در اینستاگرام فعالیت و حضور داشته باشید متوجه می شوید که راه های کسب درآمد در این فضا چیست و برند ها چگونه با حامیان مالی به موفقیت می رسند.
    یکی از سیاست های تبلیغ در اینستاگرام که بسیار مورد استقبال نیز می باشد تبلیغ به صورت تصویر و عکس است که شرکت های تجاری و اقتصادی بخشی از در آمد خود را برای تبلیغات و تولید محتوای عکس مناسب هزینه می کنند.
    به تازگی یکی از شرکت های تجاری و اقتصادی تحقیقی صورت داده که طبق آن یوسر های که بیش از صد هزار همراه دارند می توانند روزانه برای درج هر مطلب و پست مبلغی بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار کسب نمایند که آمار شگفت انگیزی است که به طور میانگین هر فرد که دارای چنین پیجی باشد با تبلیغ اسپانسر ها در صفحه اش سالانه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ بدست می آورد.
    اکثر کاربران مایل به فروش از طریق حمایت حامی مالی دارند و راه حل ها و ترفندهایی برای کسب پول و در آمد از طریق تبلیغات موثر در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به سه پلتفورم جدید که دیدگاه کسب کار منطقی برای شما پیشنهاد می دهد آشنا می شویم.
    اخذ مجوز برای عکس ها و تصویرها:

    یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک صفحه و یک پیج عکس های انتخابی و بارگذاری شده در پیج می باشد که باعث افزایش استقبال عمومی مخاطبان می شود اگر تصاویر به صورت زیبا و با کیفیت و شفاف بارگزاری شود و از لحاظ زیبایی شناسی چشمی و بصری چشم نواز باشد قطعا مخاطب و بازدید کنند بالاتری خواهید داشت و در نتیجه سود آوری بیشتری به همراه دارید. به همین خاطر شرکت ها و برندهای تجاری برای زیبایی شناسی بیشتر و بهبود کیفیت تصاویر خوب اقدام به جذب عکاس حرفه ای و نیمه حرفه ای می کنند تا از طریق این تصاویر اعتبار و همراه بیشتری را جذب نمایند و بازار را از آن خود کنند.
    شرکت فاوپ یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که در زمینه شراکتی با عکاسان نیمه حرفه ای کار می کند و سود را نیز به صورت مساوی با این افراد تقسیم می کند و با این کار یک حرکت رو به جلو و نوینی را در اینستاگرام پیاده سازی کرده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

    تصاویر شبیه به هم می توانند به صورت نامحدود و بدون حدی به فروش برسند و با این کار اگر حتی تصاویر شما توسط فرد یا گروه تجاری خریداری نشد در بخش مسابقه شرکت نماید و جایزه بخش مسابقه برند های تجاری را از آن خود کنید.
    محصول ویژه برای فروش ایجاد نمایید

    به فرض مثال شما در تفکر خود ایده ی مهمی برای طراحی یک پیراهن دارید که حامیان و طرفداران اینستاگرامی شما آن را دوست داشته باشند و از آن استقبال کنند.
    با استفاده از یک پلتفرم‌های تجارت الکترونیک اجتماعی ViralStyle این امکان را دارید که محصولات خود را درج و به فروش برسانید. برای این کار فقط شما باید محصول را در اکانت خود در شبکه های اجتماعی وصل کنید و این پویش یا کمپین را اشاعه دهید و شاهد سود خوب از فروش بالا باشید.
    پویش یا کمپین خود را در بازه زمانی مشخصی تعیین کنید تا با این ترفند جس ویژه و فوری بودن برای مخاطب تعریف شد.این برنامه از فروش و برنامه ریزی شما محافظت می کند که احساس تبلیغاتی در همه شبکه های اجتماعی شما انجام شود.
    یکی از شرکت ها بر اساس درخواست مشتری طرح ها و نمونه هایی روی لباس به چاپ می رساند و بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می دهد و هیچ محدودیتی هم برای سفارش ندارد.
    در این نمونه از کمپین ViralStyle یکی از ستاره‌های NBA با مطلب خود مردم و کارران را دعوت به خرید این تیشرت می کند و یک جریان تبلیغاتی غیر مستقیم برای خرید این تیشرت ایجاد می کند.


    فروش صفحه و پیشرفت در مسیر موفقیت:

    شاید بعد از مدتی کار و تلاش و فعالیت در این شبکه ها فرد موفق و دارای پیج پر بازدید خسته شود و دیگر علاقه ای برای کار و فعالیت در این فضا نداشته باشد و با سرمایه خود هدف گذاری دیگری برای موفقیت در حوزه های دیگر متصور شود.
    با استفاده از ViralAccounts شما می توانید حق مالکیت و تصاحب صفحه خود را بفروشید و از این طریق نیز کسب در آمد داشته باشید.

    فروش و انتقال اکانت و حساب خوددر اینستاگرام تحت شرایط خاص و قوانین این برنامه ی محبوب اشتراک گذاری فیلم و عکس است.
    شما با رعایت قوانین و ضوابط خاص اینستا می توانید صفحه خود را بفروشید و صفحات دیگری را خریداری نمایید.
    پیش بینی مسیر موفقیت در اینستاگرام:

    با توجه به محبوب بودن این شبکه و استفاده فراگیر از این سرویس اینده روشنی در انتظار افراد فعال و تجارت این گونه افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیش رو است که با استفاده از این فرصت ها شما می توانید برای کسب در آمد اقدام کنید.

    https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%...B1%D8%A7%D9%85
  8. #18
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد قانونی از اینستاگرام با روش های سریع

    اینستاگرام یا به صحیح تلفظ کنیم، اینستَگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر بوده که شما در آن می‌توانید تصویر اعضای دیگر را ببیند، آن عکس را Like نمایید، زیر آن Comment بگذارید و آن شخص را Follow کرده تا همیشه تصاویر ارسالی آن کاربر را در Home خود داشته باشید. در نسخه‌های جدید شما می‌توانید به کاربر دیگر DM یا Direct Message بدهید.
    شما علاوه بر اینکه در این آموزش با اصطلاحات اینستاگرام آشنا می‌شوید و همچنین آموزشی را می‌خوانید که در هیچ سایت ایرانی و خارجی نیست.
    حال سوال برخی از شما این هست، از این محیط می‌توان کسب درآمد نیز کرد؟ بله! (توضیح تکمیلی در ادامه)

    آیا این کسب درآمد قانونی است؟ بله! (توضیح تکمیلی در ادامه)

    این کسب درآمد در چه مدتی حاصل می‌گردد؟ بسته به نوآوری و فکر شما از یک روز تا چند سال می‌تواند طول بکشد (توضیح تکمیلی در ادامه)

    تمامی این سوالات در این مطلب به رایگان برای شما گفته می‌شود. در حالی که در Applicationهای پولی بازار با هزینه‌های بالا گذاشته می‌شود و یا اصلا در مورد آن حرفی زده نمی‌شود تا به قول خودشان «دست بالای دست بیشتر نشود»!

    و انواع کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟ در سه روش سخت و زمان بر و آسان با شرح کامل:

    روش‌های سخت و زمان بر: چند روش در کل برای این کار وجود دارد. یکی اینکه خودتان دست به کار شده، یک فکر و نوآوری را پیش گرفته و مشهور شوید،‌ سپس با گذاشتن تبلیغات آن هم مدیریت شده، طوری که فالوورهای خودتان کم نشود، کسب درآمد نمایید. برای مثال، در صفحه‌ای بنام X فردی از محیط‌های قدیمی با افکت‌های خاص تصاویر معنی‌داری انداخته و زیر آن نوشته‌های ادبی می‌گذاشت، در عرض چند ماه تا بالای ۲۰۰ هزار کاربر فالوور پیدا کرد
    صفحه Y یک آبدارچی ساده بود و روزمره‌های خودش را چند ماهی در صفحه‌ی خود نوشت و عکسی ساده از خانواده و محل کار خود گذاشت،‌ بالای ۱۰۰ هزار فالوور پیدا کرد. صفحه‌ای هم دانستنی‌های علمی و جالبی را گذاشته و از رکورد های گینس گرفته تا آموزش زبان صفحه درست کرده و فالوور خود را بالا می‌برند، بالای ۱۰۰ هزار رسیدند برای یک تبلیغ چند ساعته در صفحه چند هزار تومان پول دریافت کرده و سر ماه چندین میلیون از همین اینستاگرام کسب درآمد قانونی و حلال می‌کنند.

    روش‌های کمی زمان‌بر: یک روش هم پیدا کردن صفحه‌هایی هست که می‌توان با هزینه کم صفحه شما را Shot کنند و با این کار صفحه‌ی شما شناخته شده و فالوورها بالا می‌رود. در این روش داشتن کمی سرمایه برای ابتدای کار لازم بوده و در صورت اشتباه عمل کردن همان سرمایه ار هم ممکن است از دست بدهید! پس از افراد با تجربه مشاوره بگیرید.


    روش سریع و آسان: بله روش آسان هم وجود دارد ولی پیش نیاز آن داشتن یکی دو دوست یا حداقل یک وبلاگ یا معرف در یک کانال هست که کار شما را معرفی نماید. در روشی که سال‌ها پیش در سایت گذاشتیم «افزایش لایک و فالوور رایگان اینستاگرام» دیدیم که می‌توان برای یک صفحه فالوور و لایک کننده و حتی مشاهده کننده ویدیو خریداری کرد! بله! شما می‌توانید سایتی مانند اینستالایکر را انتخاب کنید که ارزان‌ترین فالورها را می‌فروشد و خود شما برای سایرین فالوور خریداری کرده و در این بین سودی برای خود هم بردارید! کار سختی نیست!
    در سایت‌های ایرانی ۱۰۰۰ فالوور را از کم کم ۱۳ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان می‌فروشند و برای آن بایستی تا چند ساعت صبر کنید ولی با داشتن پنل در اینستالایکر شما این ۱۰۰۰ فالوور را با کمترین قیمت در کل سایت‌های ایرانی، یعنی فقط ۱۰ هزار تومان خریده و با فروش آن به کاربران دیگر سود نمایید و اگر دقت نمایید در سفارش‌های بالاتر این سود بیشتر می‌شود! اگر سایت یا وبلاگ و لیست دوستان ندارید، به یک کافی‌نت بروید و با دادن مبلغی یک آگهی در بُرد آنها نصب نمایید با عنوان «فروش فالوور اینستاگرام با کمترین قیمت و سریعترین زمان» حتما در سر ماه بالای آن چیزی که فکر می‌کردید را سود می‌کنید و امتحان این مورد هزینه زیادی فکر نمی‌کنم داشته باشد ولی حتما سود خوبی برای شما خواهد داشت.

    در مورد قانونی بودن این کارها باید عرض کنم بله قانونی هست و اگر سری به سایت اینستالایکر بزنید این سایت دارای نماید اعتماد الکترونیک دولتی بوده که در آن قانونی بودن خرید و فروش فالوور اینستاگرام را تایید کرده و همچنین به شما اعتماد می‌دهد که سایت اینستالایکر دارای هویت معتبر است و می‌توان با اعتماد کامل از آن خرید داشت.
    در مورد مدت زمان هم اگر سوال بپرسید ما می‌گوییم همه چیز به فکر و تلاش شما در جهت درست بستگی دارد! خوب فکر کنید و بعد در راه درست قدم بردارید.

    https://www.mehrdad32.ir/2932/earn-m...rom-instagram/
  9. #19
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    معرفی کامل همه روش های کسب درآمد از اینستاگرام

    هرچند، ما نیز می‌دانیم که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام و به‌دست آوردن میلیون‌ها دنبال‌کننده، کار ساده‌ای نیست و مانند دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های گروهی، نیازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زیاد در بازاریابی است. این یک مسئولیت پر پیچ‌وتاب، دشوار و بسیار پیچیده است که در طول راه با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است.
    با این حال، به نظر نمی‌رسد که این سختی‌ها باعث دلسردی کسانی شود که جذبِ احتمال وجود ترافیک ذاتی رایگان و تقریبا نامحدود اینستاگرام شده‌اند، ترافیکی که می‌تواند ناشی از داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده باشد. و من به عنوان کسی که در حوزه‌ی بازاریابی برخط غوطه‌ور است، می‌توانم به شما مستقیما بگویم که چه‌قدر این روش جذاب است.اینستاگرام نیز مانند رتبه‌ بندی که در بالای صفحات نتایج موتور جست‌وجوی گوگل وجود دارد، جایی که میلیون‌ها چشم جذب شما می‌شوند، یک ظرف طلای مجازی ارائه می‌دهد. اینستاگرام را می‌توان فقط به عنوان یک آرامان‌شهر توصیف کرد که در فضایی از چیزهای به هم پیوسته وجود دارد و یک مسیر تقریبا مستقیم رو به موفقیت را در هر حوزه‌ای فراهم می‌کند.وقتی به افرادی که بیش‌ترین تاثیر را روی اینستاگرام داشتند، اندیشیدم من را به این فکر فرو برد که چه‌طور این آدم‌ها چنین موفقیتی را در این پلت‌فرم کسب کردند. موضوع دیگری که متوجه شدم این بود که بسیاری از حساب‌های کاربری که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند، دنبال‌کنندگان‌شان را برای منافع اقتصادی عظیم به کار برده‌اند.
    برخی از برترین‌ها، بدون این‌ که حتی یک دلار از جیب خود خرج کنند، کسب‌ و کارهای چند میلیون دلاری راه انداخته‌اند. آنها به سادگی و با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده، مخاطبانی ذاتی از قبل داشته‌اند. البته این امر، زیبایی ساختن یک کانال اطلاع‌رسانی است. اگر کسب‌وکاری راه بیندازید که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصت‌ها نامحدود هستند.هر کسی می‌تواند یک کسب‌وکار در اینستاگرام راه بیندازد. اما بدون هواداری قابل توجه، آدم‌های زیادی آن کسب‌وکار را نخواهند شناخت. آن‌چه من می‌خواستم بررسی کنم این بود که چه‌طور می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان را افزایش داد. منظور من بالای یک میلیون نفر دنبال‌کننده است، تعدادی که آگهی‌دهندگان را جذب کند.بنابراین مستقیما سراغ مرجع رفتم. از کسانی که موفقیت‌های زیادی در این حوزه به‌دست آورده بودند، خواستم که رمز موفقیت‌شان را برای من فاش کنند. در پایان، سه نفر از افراد موفق در اینستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همین نوع دیوانه‌وار موفقیت نائل شوند، نوعی که چنان وسوسه‌انگیز و هیجان آور است که باعث شده حساب‌های کاربری مشابه زیادی به تقلید از آنها توسط کسانی ساخته شود که می‌کوشند موفقیت‌های آنها را تقلید کنند و با آنها رقابت کنند.هرچند، این موفقیت، برای هیچ یک از این آدم‌ها طبق یک سناریوی یک شبه رخ نداده‌ است و ابدا به سرعت اتفاق نیفتاده‌ است. بلکه زمان صرف آن شده‌ است. سه نفری که من با ایشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربری‌شان بیش از ۱میلیون دنبال‌ کننده داشته باشد. باید بگویم که بخش بزرگی از موفقیت آنها پشتکار بوده‌ است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبی که هر کارآفرین موفقی را تعریف می‌کند. در ادامه ۳ روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.۳ روش آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

    فروش مستقیم محصولات

    به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.تبلیغات

    در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.برند سازی

    این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

    چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

    روش اول

    فروش مستقیم محصولات. به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.روش دوم

    تبلیغات. در این روش افراد با ترفندهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.روش سوم

    برندسازی. این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینتساگرام است.روش چهارم

    خرید و فروش صفحات و فالور. این روش در واقع همان دلالی است که همه‌جا وجود دارد. افرادی صفحات کاذب درست می‌کنند و با روش‌های عجیب و غریب کاربر جذب کرده و بعد به دیگران می‌فروشند و در این بین از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اعتماد دیگران دریغ نمی‌کنند! اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اما بدترین روش درآمد اینترنتی از این شبکه‌اجتماعی است…به هر روش که بخواهید در این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشته باشید، نیاز است که تعداد زیادی دنبال کننده یا همان فالور داشته باشید تا حضور و تعامل مخاطبان صفحه شما را به یک رسانه‌ شخصی تبدیل کرده و به درآمد برسید. برای رسیدن به این هدف، پس از ایجاد صفحه و شروع فعالیت روش‌های زیر را دنبال کنید تا به سرعت پیشرفت کنید:
    • استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی: اگر سایت یا وبلاگ شخصی دارید حتما آدرس یا آیکون اینستاگرام خودتان را در آن درج کنید، به این شکل مخاطبان سایت یا وبلاگ شما، در اینتساگرام هم دنبال کننده تصاویر به اشتراک گذاشته شده شما خواهند بود.
    • استفاده از سایر شبکه‌های اجتماعی: آدرس اینستااگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید منتشر کنید. معمولا هر رسانه اجتماعی بر یک نوع مدل شبکه‌سازی تمرکز دارد. مثلا آپارات و یوتیوپ که روی ویدئو تمرکز دارد یا توییتر که میگروبلاگ است و.. از اعتماد دوستان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی برای این منظور استفاده کنید.
    • برندسازی در اینتساگرام: تلاش کنید صفحه اینستاگرام خود را به یک برند متصل کنید، مثلا وب‌‌سایت یا فروشگاه یا حتی نام شخصی خودتان. به این شکل اعتمادسازی و ارتباط بهتری با مخاطبان خواهید داشت.
    • دوستان خود را تگ کنید: با تگ کردن دوستان خودتان در هنگام انتشار هر تصویر، عکس به اشتراک گذاشته شده در صفحه آن‌ها نیز منتشر شده و مورد توجه دنبال‌کنندگان آن‌ها نیز قرار می‌شود. دقت کنید در این کار زیاده روی نکنید، هوشمندانه از این قابلیت استفاده کنید وگرنه به عنوان یک منتشر کننده اسپم شناخته می‌شوید. تگ کردن عبارت است از درج نام کاربری دوستان در هنگام انتشار تصویر.
    • تصاویر بدون توضیح منتشر نکنید: برای هر تصویر توضیح کوتاهی درج کنید، مخصوصا اگر نیاز است که بیننده بداند موضوع یا هدف عکس چیست. بیان کاملا غیر رسمی، ساده و خودمانی داشته باشید. در اینستاگرام لحن دوستانه بهتر از برخوردهای رسمی تأثیر می‌گذارد.
    • در توضیحات درج شده هشتک بزنید: اینستاگرام قابلیت جستجو کلی را از طریق #هشتک به کاربران می‌دهد. هشتک را در کلمات کلیدی هدف فروش یا برند خودتان درج کنید. مثلا اگر فعالیت شما تدریس زبان است کافیست همین دو کلمه را با #هشتک تایپ کنید. هشتک عبارت است از تایپ کارکتر # قبل از کلمه‌ مد نظر.
    • از متن‌های کوتاه استفاده کنید: اینستااگرام یک شکبه‌اجتماعی مبتنی بر تصویر است. از متن‌های طولانی در قسمت کامنت‌ها اجتناب کنید. معمولا کاربران با هدف دیدن تصویر از صفحه شما دیدن می‌کنند نه خواندن مقاله!
    • کامنت‌های کاربران را حتما پاسخ دهید: کامنت‌های کابران حتی انتقادات را حتما و دوستانه پاسخ دهید. تعامل با کاربران یک اصل مهم در هر کسب‌‌وکار اینترنتی به‌شمار می‌آید. در ادامه با تحلیل نظرات می‌تواند عملکرد تولید محتوا و کسب‌وکارتان را بسنجید.
    • تصاویر با کیفیت و ویدئو‌های خاص تهیه کنید: از تصاویر با کیفیت و فیلم‌هایی که خودتان تهیه کرده‌اید استفاده کنید. از تصاویر با نور کم، کیفیت پائین، کادربندی ضعیف یا آرشیو‌های وب استفاده نکنید. ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای خلاقانه بسازید. این فیلم‌ها به دلیل حجم کم بسیار تاثیرگذارند.
    • حداقل استفاده از فیلترهای اینستاگرم را داشته باشید: اینستاگرم فیلترهای معروفی دارد که در هنگام اشتراک‌گذاری به شما در بهتر شدن عکس کمک می‌کند اما جالب است بدانید تصاویری که فیلترهای زیاد و غیرطبیعی در آن استفاده شده است، ۳۰ درصد کمتر لایک می‌خورند.
    • یک هویت واقعی و شناخته شده داشته باشید: از اسامی مستعار و ناشناخته در نام کاربری خود استفاده نکنید، اگر فروشگاه، فعالیت، سایت یا برندی دارید از همان اسم در نام کاربری استفاده کنید و در غیر اینصورت از یک اسم واقعی شناخته شده. این کار حس اعتماد خوبی به کاربران منتقل می‌کند.
    • دیگران را دنبال (فالو) کنید: در شروع کار سعی کنید بیشتر شما دنبال‌کنند یا فالور دیگران باشید. افرادی را دنبال کنید که با هدف کاری و تجاری شما نزدیک باشند نه چهره‌های سرشناس سینما یا فوتبال! مثلا اگر به روزنامه‌نگاری علاقه‌مند هستید یا فروشنده لوازم اسپرت اتومبیل هستید فالو کردن افراد علاقه‌مند به این فعالیت‌ها، می‌تواند منجر به فالو مجدد شما شود.
    • مطالب انحصاری و متفاوت منتشر کنید: اگر اینتساگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی سایت یا فعالیت شماست، مطالب و محتوایی متفاوت از آنچه در حالت عادی تولید می‌کنید، در اینتساگرام منتشر کنید. حتما آن نوع محتوا صرفا خاص اینستاگرام تهیه و تولید شود. می‌توانید در سایت خود درج کنید که محتوای اینستاگرام در هیچ‌جای دیگری منتشر نمی‌شود.
    • زمانبندی منظم برای بروزآوری داشته باشید: بطور منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص اینستاگرام خودتان را بروز کنید. آمارهای کلی نشان می‌دهد ساعات پایانی روز و شب برای کاربران ایرانی بهتر است اما این یک قانون ثابت نیست. این زمانبندی را از بازخورد و سلیقه کاربران صفحه خودتان استخراج کنید.
    • مطالب متنوع، سرگرم کنند و آموزشی منتشر کنید: محتوای تصویری شما می‌تواند ترکیبی از عکس‌های جالب و شخصی، تصویر نوشته‌های آموزشی، فعالیت و رویدادهای خاص کاری یا حتی تصاویر طنز مرتبط با کار شما باشد. رعایت این تنوع برای کاربر جذابیت بیشتری خلق می‌کند.
    • مناسبت‌ها و روزهای خاص را درک کنید: روز معلم، دانشجو، تولد ادیسون، روز جهانی کودک و.. می‌تواند موضوعات خوبی برای تولید محتوای تقویمی باشد. این امر احساس بروز بدون و منطبق بودن فعالیت شما را به دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما منتقل می‌کند. از رخدادهای اجتماعی، متناسب و موازی فعالیت خودتان در تولید محتوا استفاده کنید.
    • کاربران را در انتشار محتوا مشارکت دهید: مثلا می‌توانید کمپین‌های مختلف ایجاد کنید یا کد تخفیف ارائه دهید. کدهای خاصی که فقط در اینستاگرام منتشر می‌شود. از دیگران بخواهید که با تگ کردن یا دعوت به فالو دوستان خودشان از کدتخفیف یا کمپین شما استفاده کنند.
    • از سامانه‌های اشتراک‌گذاری خودکار استفاده کنید: سایت‌ها و سامانه‌هایی وجود دارد که به صورت خودکار سایر شبکه‌های اجتماعی شما را در صورت بروزرسانی صفحه شما در اینستاگرام، بروز می‌کند، یعنی این که پست‌های شما را به صورت خودکار در لینکداین، توییتر فیس‌بوک و.. منتشر می‌کند. سایت IFTTT یکی از بهترین سامانه‌های خودکارسازی اشتراک گذاری است. البته اینستاگرام به صورت خودکار قابلیت اتصال به فیسبوک را دارد اما فراموش نکنید ممکن است این فرایند برای بعضی از کاربران ناخوشایند و مصنوعی به‌نظر برسد.
    • هیجان انگیز و خلاق باشید: مثلا برای دهزارمین فالو کننده خودتان جایزه بگذارید، یا برای هزارمین لایک، فلان تخفیف یا پیشنهاد هیجان انگیز را در نظر بگیرید. در اینستاگرام فضای کاری غیر رسمی و غیر جدی خلق کنید. به عنوان یک بستر کسب‌وکار، یک صفحه خلاق و انگیزه‌بخش داشته باشید. صفحات موفق تجاری فارسی را در اینستاگرام بررسی و تحلیل کنید.
    • از فضاهای دیگر کاری، فالور جذب کنید: برای مثال در بسته‌های فروش یا خدمات خودتان آدرس صفحه اینستاگرام را درج کرده و از مشتریان بخواهید که تخفیف یا اطلاعات بیشتر را در اینستاگرام شما دنبال کنند، حتی از تبلیغات آفلاین، چاپی، محیطی و تلوزیونی خودتان هم می‌توانید فالور جذب کنید. کافیست نام کاربری اینستاگرام خود را در آن‌جا هم منتشر کنید.
    • بازخوردهای کاربران را تحلیل کنید: این نکته مهم را فراموش نکنید که شما با هدف درآمدزایی در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، پیش‌نیاز مهم این امر ابتدا حضور و در مرحله بعدی تعامل دنبال‌کنندگان با شماست. همواره بازخوردهای لایک ،کامنت‌‌ها، افزایش یا کاهش فالورها را تحلیل کرده و بر اساس آن تولید محتوا کنید…

    موارد بسیار مهمی که باید در کسب‌درآمد از اینتساگرام باید به آن توجه کنید
    • هرگز و هرگز لایک و فالور خریداری نکنید: اکثریت کسانی که لایک و فالور خرید و فروش می‌کنند از طریق ربات یا کاربران غیر ایرانی اقدام به جذب فالور می‌کنند. اگر اینستاگرام به جعلی بود لایک یا فالورهای شما پی‌ببرد، بلافاصله کاربری شما را برای همیشه مسدود می‌کند. این نوع خرید و فروش لایک، فالور و صفحه از نظر اینساگرام و اخلاق حرفه‌ای نوعی کلاهبرداری است که در آینده راه به جایی نخواهد برد.
    • از نرم‌افزارهای جانبی و افزایش لایک استفاده نکنید: ‌این برنامه‌ها نیز نوعی ربات هستد که در نهایت اگر منجر به مسدود شدن حساب شما نشود، فالورهای غیر ایرانی و غیر واقعی به سمت صفحه شما هدایت می‌کند. اگر برخی از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از ۱۰ هزار فالور دارند اما هر تصویر۱۰۰ لایک هم نمی‌خورد یا ۵۰ نفر کامنت نمی‌گیرد. دلیل این امر جعلی بودن فالورهاست.
    • درآمد غیر مستقیم را ترجیج دهید: سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وب‌سایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسب‌درآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند، همینطور که اکثر کاربران تلگرام در ایران، سال گذشته در وایبر و واتساپ بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند! به همین دلیل برندسازی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.
    • از انتشار محتوای احساسی و جوگیر خوداری کنید: کشور ما مانند سایر کشورهای جهان همواره با چالش‌‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و مدیریتی روبروست. از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارت‌های بزرگ کمتر در این‌گونه مسائل دخالت می‌کنند مگر این که در حوزه تخصص آن‌ها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند.

    در اینستاگرام خود درآمد کسب کنید

    تا چیزی را امتحان نکنید نمی توانید آن را به خوبی درک کنید. Daniel Arnold با تجربه کردن کاری جدید توانست در یک روز ۱۵,۰۰۰ دلار از طریق اینستاگرام – Instagram درآمد کسب کند.حقیقتاً نا امیدی بزرگترین محرک انسان است، Arnold هم خودش را در آستانه بی کار شدن می دید و هیچ سرمایه ای هم نداشت. او با دلواپسی ای که داشت تصمیم گرفت در آستانه ۳۴ سالگی اش راهی را دنبال کند که او را از این شرایطی که دارد رها کند. شانس زیادی برای این کار نداشت، اما او روی عکاسی سرمایه گذاری کرده بود و با این کار چیزی را هم از دست نمی داد و ریسکی برای او نداشت.او تصمیم گرفته بود بر روی عکس هایی که گرفته قیمت گذاشته و آنها را به صورت آنلاین بفروشد؛ در کنار قیمت ها متنی به صورت زیر بر روی صفحه Instagram خود گذاشت:«سلام، من همین الان ۳۴ ساله شدم. فقط برای یک روز می خواهم هر عکسی که از آرشیو عکس های Instagram من که بخواهید را به صورت چاپ شده در ابعاد ۴×۶ و به قیمت ۱۵۰$ به شما بفروشم. قسم می خورم که غیر از این روز هیچوقت عکس هایم را به قیمتی به این ارزانی نفروشم. اگر علاقه ای به داشتن عکس هایم دارید، عکس یا عکس هایی که می خواهید را به ایمیل من به آدرس [email protected] (یک d) بفرستید و من شماره کارت Paypal خودم را به همراه عکس ها به صورت چاپ شده و امضا شده برایتان می فرستم. به همین راحتی. تولدم مبارک. دوستتان دارم».«نابرده رنج، گنج میسر نمی شود» این قضیه ای که برای Arnold اتفاق افتاده نشان دهنده این ضرب المثل است؛ اگر به خاطر جسارت و علاقه شدید او به عکاسی نبود Arnold با یک فاجعه مالی رو به رو می شد. عکس هایی که او داشته اکثراً از New York بوده که با دوربینی با لنز ۳۵mm و iPhone خود گرفته بوده و ظاهراً مورد پسند مردم قرار گرفته چرا که در اینستاگرام ۲۳۰۰۰ نفر او را دنبال می کنند.ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام

    داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع‌کننده‌ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.اینستاگرام کار خود را با اشتراگ‌گذاری عکس آغاز کرد. اما پس از مدتی قابلیت‌های خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای را نیز داد. همین خصوصیت به کاربر کمک می‌کند تا بیزینس خود را رونق ببخشد و از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی داشته باشد.برای این منظور، باید در همان ابتدا دو کار را انجام دهید:۱) تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید

    این کار ضرورت بسیاری دارد. فالوئرهای شما در اینستاگرام در واقع مشتری‌های بالقوه هستند. بنابراین، ابتدا به دنبال راهی برای افزایش تعداد فالوئرهای واقعی باشید. منظور از «واقعی» افرادی هستند که فعالیت دارند و پیج‌های بیهوده نیستند.۲) از هشتگ استفاده کنید

    از هشتگ‌های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به‌راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می‌دهد تا کاربرانی که دنبال کننده شما نیستند نیز بتوانند پست شما را ببینند.پیش از هرکاری این را هم بدانید که لینک‌ها در اینستاگرام قابل کلیک نیستند. اما اگر پست‌های اینستاگرام را در توئیتر، فیس‌بوک یا تامبلر به اشتراک بگذارید، می‌توانید روی آنها کلیک کنید. لینک‌های شما باید به گونه‌ای باشند که به‌راحتی در حافظه کاربران اینستاگرام باقی بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نیز باید برای نسخه موبایل طراحی شده باشد.از دیگر مزیت‌های کوتاه و به یادماندنی بودن لینک‌ها این است که خودتان هم می‌توانید به راحتی آن را روی عکس یا ویدئوی موردنظر وارد کنیدافزایش تعداد فهرست ایمیل

    کار خود را با زیاد کردن تعداد دریافت‌کننده‌های ایمیل‌های گروهی آغاز کنید. برای مخاطبین لینک‌هایی را ارسال کنید که در صفحه آنها حتما عکس یا ویدئویی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید نیز موجود است.۱. لید مَگنت* خود را با اضافه کردن عکس یا ویدئو کامل کنید. به طور مثال، اگر قرار است کتاب الکترونیک بفروشید، از جلد آن اسکرین‌شات بگیرید. یا اگر ویدئوی آموزشی ارائه می‌دهید، ۱۵ ثانیه از بخش جالب آن را با کاربران به اشتراک بگذارید.* لید مَگنت، محصول یا خدماتی است که فروشنده اینترنتی به مشتری بالقوه خود ارائه می‌دهد تا در عوض آدرس ایمیل او را دریافت کند.۲. پیام شخصی بسازید و از کاربران بخواهید مشترک شما شوند. می‌توانید یک ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای بسازید و کاملا خلاصه به کاربران دلیل اینکه چرا باید مشترک شما شوند را توضیح دهید.۳. آیا از طرف فالوئرها پاسخی دریافت می‌کنید؟ از کاربران اجازه بگیرید که آیا می‌توانید از پاسخ آنها برای تضمین بیشتر و تبلیغ کار خود استفاده کنید؟ سپس عکسی از بهترین فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب‌سایتشان بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.۴. برخی از ترفندها و کاربردهای محصول یا خدمات خود را برای کاربران بنویسید. این می‌تواند همچون یک تیزر تبلیغاتی عمل کند و موجب اشتیاق بیشتر کاربران برای یادگیری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول بشود.۵. از زیباترین بخش فرم اشتراک خود اسکرین‌شات بگیرید و از مردم بپرسید که آیا تمایل دارند در توصیف این عکس با شما همراهی کنند.فروش محصول

    آیا محصول دیجیتال یا فیزیکی می‌فروشید؟ در اینجا برای فروش بیشتر آنها در اینستاگرام راهکارهایی برای شما داریم.۶. در اینستاگرام پیش فروش راه بیندازید: با عکس یا ویدئو، تیزر تبلیغاتی از محصول خود تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با این ترفند، مشتری را وسوسه می‌کنید تا بداند چه محصولی را قرار است معرفی کنید. برای اینکه کمی هم غلو کرده و کنجکاوی کاربر را بیشتر غلغلک داده باشید، برای محصول خود هشتگ نیز تعریف کنید.۷. برای محصول خود ویدئوی تبلیغاتی ۱۵ ثانیه‌ای بسازید. این را در نظر داشته باشید که در این ۱۵ ثانیه باید ‌بهترین ویژگی‌های محصول خود را معرفی کنید و URL کوتاه شده وب‌سایت خود را نیز اعلام کنید.۸. اگر از طرف مشتری‌ها ویدئویی دارید که از محصولات شما سپاسگزاری می‌کند، برای ضمانت بیشتر کیفیت محصول خود، آن را به صورت ویدئو در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.۹. با عکس مشتری‌ها و کاربرانی که از محصولات شما استفاده می‌کنند و عکس‌ها را برای شما ارسال کرده‌اند، کلاژ بسازید و در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید. برای آنها هشتگ نیز تعریف کنید.۱۰. عکس‌های اینستاگرام مشتری‌های خود را در آلبومی در وب‌سایت خود به اشتراک بگذارید. البته ابتدا از آنها اجازه بگیرید. با این کار به مشتری‌های احتمالی نشان می‌دهید چه افرادی مشتری‌های شما هستند و این به فروش بیشتر کمک می‌کند.ارائه خدمات

    اینستاگرام برای بیزینس‌هایی که بر پایه خدمات هستند، راهکارهای بسیاری دارد، تفاوتی هم ندارد که طراح وب یا حسابدار باشید. در ادامه تعدادی از آنها را برایتان نوشته‌ایم که به توسعه شغل شما کمک می‌کنند.۱۱. اینستاگرام خود را به پروفایلی برای ارائه سرویس به مشتری‌ها تبدیل کنید. این کار می‌تواند با اشتراک گذاشتن اسکرین‌شات‌هایی از طراحی‌های گرافیکی شما، آخرین عروسی که آن را برگزار کرده‌اید یا ویدئویی از خواندن نامه‌ای از طرف یک مشتریِ راضی باشد. فرقی نمی‌کند. مهم این است از حساب کاربری ایستاگرام خود به عنوان سند موفقیت استفاده کنید.۱۲. مشتری‌های موردنظر خود را فالو کنید و همه کارهای آنها را مورد بررسی قرار دهید.۱۳. برای خدمات خود تبلیغات بسازید. به طور مثال، می‌توانید در یک ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای مشکلی را توضیح دهید و بگویید محصول شما چگونه می‌تواند آن را برطرف کند.۱۴. از مشتری‌های خود بخواهید عکسی ثبت کنند که نشان‌دهنده مشکل آنها در استفاده از هشتگ خاصی است. در عوض نیز به آنها اعلام کنید که برنده، به مدت ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان از شما دریافت خواهد کرد. برنده، مشتری شما خواهد شد و محصول شما را خریداری خواهد کرد. بازنده نیز مشتاق می‌شود تا بیشتر در مورد شما بداند.۱۵. از نامه‌های قدردانی مشتری‌ها عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.تبلیغ و فروش کتاب

    اگر نویسنده کتاب یا فقط فروشنده کتاب‌های مختلف هستید، شاید راهکارهای زیر به شما کمک کند تا مشتری‌های بیشتری برای خود پیدا کنید.۱۶. از بررسی‌ها و نظرات منتقدان که به کتاب موردنظر ۵ ستاره داده‌اند، عکس بگیرید و به همراه بخشی از متن کتاب، با فالوئرها به اشتراک بگذارید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا از زبان دیگران از کتاب یا محصول خود تعریف کنید.۱۷. از نوشته‌های جالب کتاب عکس‌ بگیرید یا از نوشته‌های آن تصویرسازی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این باعث تشویق بیشتر خواننده برای خرید کتاب می‌شود.۱۸. سوالات تصویری از متن کتاب تهیه کنید که فقط در صورت مطالعه متن کتاب بتوان به آنها پاسخ داد. می‌توانید برای کمک به کاربر، صفحه‌ای که سوال را از آن بیرون کشیده‌اید، ذکر کنید تا موجب خوشحالی کاربر بشود.۱۹. از فروش‌های ویژه و تخفیف‌های خود عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.۲۰. اگر نویسنده کتاب هستید، بخشی از کتاب را خودتان بخوانید و به صورت ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید.برگزاری وبینار

    برگزاری وبینار یکی از بهترین روش‌ها برای فروش محصول است. این روش بسیار بهتر از ایمیل و وب‌سایت پاسخ می‌دهد. هر چه تعداد حاضرین در سمینارهای آنلاین بیشتر باشد، درصد فروش بیشتر خواهد بود. برای بهبود وبینار در ادامه چند ترفند نوشته‌ایم.۲۱. برای وبینار خود ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای تبلیغاتی بسازید. اگر این ویدئو از برنامه اصلی باشد بسیار بهتر است تا بتواند اشتیاق حاضرین را نیز به خوبی نمایش دهد.۲۲. در مورد تاریخ وبینار گرافیک‌های یادآوری ارسال کنید. همچنین، گرافیک‌هایی هم برای نمایش زنده بودن وبینار بسازید و به اشتراک بگذارید.۲۳. اگر از وبینار پیشین، بازخورد خوب و مثبتی دریافت کردید، از آن عکس بگیرید و با کاربران به اشتراک بگذارید.۲۴. از چیزهایی که فقط شرکت‌کننده‌ها در وبینار به طور رایگان دریافت می‌کنند عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.۲۵. اگر در وبینار بیشتر از یک سخن‌گو دارید (همچون هنگ‌‌اوت گوگل پلاس) از چهره همه آنها عکس بگیرید و به صورت کلاژ در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.افزایش فروش رابطه‌ای

    فروش رابطه‌ای یک روش بازاریابی است که صاحب بیزینس به واسطه‌ها برای معرفی بازدیدکنندگان یا خریداران جدید، پاداش می‌دهد. این سیستم چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری. برای گسترش فروش رابطه‌ای از طریق اینستاگرام می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید. توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری هر کدام از لینک‌ها دو گزینه در اختیار دارید: لینک کردن به بررسی‌هایی که برای محصول فروش رابطه‌ای نوشته شده‌اند یا لینک به محصول اصلی. اگر از لینک‌های رابطه‌ای استفاده می‌کنید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.۲۶. علاقه و اشتیاق واقعی خود از خرید محصولی که برای آن واسطه شده‌اید را با عکس‌ و ویدئوهای متعدد نشان دهید تا فالوئرها را برای داشتن آن محصول تحریک کنید.۲۷. عکس یا ویدئویی از نتیجه یا کاربرد محصول خریداری شده در اینستاگرام بگذارید. کاربران از اینکه نظرات فردی که قبلا از محصول موردنظرشان استفاده کرده و نتیجه خوب آن را دیده باشد، استقبال می‌کنند.۲۸. ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای بسازید تا کاربر مشتاق شود به لینک موردنظر شما برود و در مورد محصول مورد تبلیغ شما بیشتر تحقیق و اطلاعات کسب کند.۲۹. اگر از میان فالوئرها، کاربرانی هستند که می‌خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند، اسکرین‌شات‌هایی از نماینده‌های دیگر که زیرمجموعه چرخه رابطه‌ای شما و نماینده دوم فروش پس از شما هستند را با آنها به اشتراک بگذارید تا بیشتر به این کار جذب شوند.۳۰. برای افرادی که از طریق فروش رابطه‌ای شما خرید می‌کنند جایزه در نظر بگیرید. از جایزه‌ها فیلم ۱۵ ثانیه‌ای بگیرید و با کاربران به اشتراک بگذارید.

    رموز کسب درآمد از اینستاگرام

    امروزه شبکه های اجتماعی و گسترش فضاهای مجازی امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده که یکی از مهم ترین آنها تجارت و کسب و کارهای آنلاینی است. در این مقاله به تجارت و معرفی کسب و کار از طریق اینستاگرام پرداخته ایم. این توضیحات شاید بتواند به شما در بهتر دیده شدن کسب و کارتان کمک زیادی کند.وارد فضای شخصی افراد شوید

    روزهای آغازین ورود به فضای اینستاگرام ممکن است برایتان بسیار هیجان انگیز باشد. شما به راحتی بدون هیچ هزینه ای با افراد مختلف در ارتباط هستید و به تبلیغ محصول و کسب و کار خود می پردازید. هرازگاهی پستی جدید می گذارید، پست دیگران را لایک می کنید و از این طریق سعی می کنید خود و نوع کسب و کارتان را آرام آرام در ذهن هواداران خود بگذارید.ممکن است در این بین افرادی هم سراغ شما بیایند و در مورد کسب و کارتان سوالاتی بپرسند یا در مورد محصولی که دارید کنجکاوی کنند. اما آن طوری که تصور می کردید به نتیجه نمی رسید. پیشنهاد ما به شما این است که وارد فضای خصوصی اشخاص شوید.اگر شماره تماس شرکت و موسسه ای خاص در صفحه اینستاگرام وجود دارد با آنها مستقیما وارد بحث شوید. می توانید به صورت مستقیم که در اینستاگرام آن را با گزینه «direct» می شناسید، پیام خود را به گوش افراد برسانید و در مورد کسب و کار خود و مزایای آن توضیحاتی ارائه دهید. از طریق ایمیل نیز می توانید این ارتباط را با آنها داشته باشید. افراد مختلف همانند شما ممکن است صدها و هزاران نفر را به عنوان هوادار داشته باشند و گاهی فرصت رصدکردن تمامی پست ها نباشد، اما وقتی مستقیم و شخصی وارد عمل می شوید بیشتر از دیگران دیده خواهیدشد. امتحان کنید.هشتگ یادتان نرود

    یکی از تنظیمات خیلی خوب و پرکاربرد در اینستاگرام استفاده از هشتگ است. به وسیله هشتگ می توانند به صفحه شما راه پیدا کنند. برای مثال اگر شما در زمینه مکمل های ورزشی فعالیت می کنید می توانید کلمه مکمل ورزشی را هشتگ کنید. با این کار محتوای صفحه شما با جستجوی کلمه مکمل ورزشی که در پست شما وجود دارد، قابل دسترس افراد دیگر خواهدبود. دقت کنید تعداد کلمات هشتگ باید بین ۱ تا ۵ باشد.معجزه تصاویر

    اولین چیزی که می تواند روی بازدیدکنندگان صفحه شخصی شما تاثیربگذارد، عکس هایی است که با توجه به محتوای مثبتی که به اشتراک می گذارید، آنها را انتخاب می کنید. سعی کنید از عکس های جذاب و مرتبط با حوزه فعالیتتان استفاده کنید. اگر مدیر یک مجموعه هستید در بعضی از پست هایتان از تصاویر کارمندان خود نیز استفاده کنید و آنها را هنگام فعالیت نشان دهید.با این کار پویایی مجموعه شما بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان صفحه شما قرار خواهدگرفت. مطمئن شوید عکس هایی که به اشتراک می گذارید مرتبطی با همان محصول یا خدماتی باشد که آن را تبلیغ می کنید تا کارایی بیشتری در جذب مشتری داشته باشد.فعال باشید

    تنها به روز کردن صفحه شخصی تان فکر نکنید. اگر قصد دارید روی هواداران خود تاثیر بگذارید شما هم خود را ملزم به بازدید از صفحات آنها کنید. در گفت و گوها و بحث هایی که هواداران شما به اشتراک می گذارند شرکت کنید و تنها بازدیدکننده نباشید. یک ارتباط یک طرفه و منفعل به هیچ وجه نمی تواند در رشد کسب و کار شما و همچنین معرفی خدمات و محصولاتتان نقشی داشته باشد.
    معرفی کامل همه روش های کسب درآمد از اینستاگرام | وهاران
  10. #20
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از اینستاگرام چه روش هایی دارد؟

    شبکه اجتماعی این ستا گرام ، یکشب که اجتماعی پرطرفدار بوده که روزانه میلیونها بازدیدکننده دارد . این شبکه اجتماعی به سبب کاربران زیادی که توانسته به خود جذب کند ، محیط مناسبی برای کسب درآمد وفروش محصولات نیز می باشد . امااز چه طرقی میتوان بیشترین درآمد ممکن را از این ستا گرام کسب کرد فروشد راین ستا گرام تا کتی که او قواعدی داردکه در مطالب پیشین در رابطه با آن بحث نمودیم . در این مطلب نیز قصد داریم ، بحث پیشین را ادامه داده و اینبار راههای کسب درآمد از این ستا گرام را معرفی وبررسی کنیم و چالشهای پیش رو رامورد کنکاش قرار دهیم .
    راههای کسب درآمد از این ستا گرام

    این ستا گرامی کیاز شبکه های اجتماعی است که کاربران آن بیشتر خوشی ها وشادی های خود را بادی گرانبها ش تراکمی گذارند . بنابراین به محض ورود به این شبکه با انبوهی ازت ص او ی رو وی د ئو ها مواجه میشوید که پراز رنگهای متفاوت و شاده ستن د . روشهای متفاوتی برای استفاده از این پتانسیل در فروش محصولات وجود دارد . بازاریابی اینترنتی چنین بیان میدارد که بایداز همه پتانسیل شبکه های اجتماعی بیشترین بهره را ببریم تابه فروش موفق ی دست پیدا کنیم . همینم سئل ه سبب می شود تا راههای کسب درآمد از این ستا گرام به یکی از موضوعات جذاب برای بازاریابان و مدیران شرکت ها باشد . در ادامه تعدادی ازروشهای امتحان شده و مفید را درزمینه کسب درآمد از این ستا گرام بازگوخواهیم نمود .

    تبلیغات مستقیم کالا ازطریق این ستا گرام می تواند منبع درآمد خوبی در این ستا گرام باشد

    بطورکلی چند روش متفاوت برای کسب درآمد از این ستا گرامو جو د داردکه مهمترین اینرو ش ها عبارتنداز : فروش محصول وخدمات به صورتم ست ق ی م

    در این روش محصولارائه شده و یا تولیدشده ، ازطریق صفحات این ستا گرام تبلیغ میگردد ومستقیم اا فراد به مراجعه به صفحه موردنظر و درخواست خرید ، اقدام به خریدم حصول به صورتم ست ق ی م مینمایند . لازم به ذکراست که در اینرو ش نیازی نیست کار چندان سختی انجامد ادو فقط با ساخت یک صفحه تجاری این ستا گرام وقرار دادن تصاویری از محصول موردنظر اقدام به تبلیغ ودرنهایت فروش آن خواهیم نمود .
    فروش صفحه و فالو ر

    دومین روشی که بیشتر افراد از آن طریق در این ستا گراما ق د ام به کسب درآمد مینمایند ، ‌ایجاد صفحات عمومی و سپس افزایش تعداد فالو رهایش انمی باشد . هنگامی که فالو رهاب ه یک تعداد معینی برسد ، آنگاه صفحه را برای فروش قرارمی دهند و از این طریق اقدام به کسب درآمد از این ستا گرام مینمایند . اینرو ش نیازمند کمیز ما نو خلاقیت است تا تعداد فالو رهای خود را بتوانید افزایش دهید .

    افزایش تعداد فالو رهای کراه مطمئن درآمدزایی

    گرفتن تبلیغات

    یکی دیگراز روشهای ساده کسب درآمد از این ستا گرام گرفتن تبلیغا ز شرکت هایت جاری می باشد . در این روشنی زا فرادا ق د ام با استفاده از محتوای جذب کننده اقدام به جذب فالو رن موده و سپس فالو رهای خود را افزایش میدهند . بعداز افزایش تعداد فالو رهاا ق د ام به گرفتن تبلیغات از شرکت هایت جاری نموده و از این طریق موفق به کسب درآمد از این ستا گرام میگردند .
    تبلیغات

    اما روش بعدی کسب درآمد از این ستا گراما ز طریقت بلیغ اتمی باشد . در این روش برخلاف روشهای بالا ، تنها کارما این است که محتوایی را در صفحه این ستا گرام خود قرار دهیم که علاوه برج ذب فالو ر ، ‌بازدید کننده رابه محصول اصلی نیزه د ای تک ند . اینرو ش کسب درآمد به نوعی شبیه به بازاریابی محتوایی می باشد که در مطالب پیشین در رابطه با آن سخن گفته بودیم.

    https://karmandcontrol.com/blog/%D8%...1%D8%A7%D9%85/
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 38

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش