ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 4 123 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 38
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش

    روش های کسب درآمد اینستاگرام


    چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

    اینستاگرام شبکه اجتماعی شادی، غذا، مسافرت،، جشن، یادگاری، خوشگلی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر هست. به مواردی که برای نمونه ذکر کردم دقت کنید همه این‌ها چیزهایی است که مردم به راحتی و با کمال میل برای آن هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینتساگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است.
    کاربران دقیقا چگونه از اینستاگرام کسب درآمد دارند؟ روش اول: فروش مستقیم محصولات. به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است. روش دوم: تبلیغات. در این روش افراد با ترفندهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است. روش سوم: برندسازی. این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینتساگرام است. روش چهارم: خرید و فروش صفحات و فالور. این روش در واقع همان دلالی است که همه‌جا وجود دارد. افرادی صفحات کاذب درست می‌کنند و با روش‌های عجیب و غریب کاربر جذب کرده و بعد به دیگران می‌فروشند و در این بین از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اعتماد دیگران دریغ نمی‌کنند! اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اما بدترین روش درآمد اینترنتی از این شبکه‌اجتماعی است…

    به هر روش که بخواهید در این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشته باشید، نیاز است که تعداد زیادی دنبال کننده یا همان فالور داشته باشید تا حضور و تعامل مخاطبان صفحه شما را به یک رسانه‌ شخصی تبدیل کرده و به درآمد برسید. برای رسیدن به این هدف، پس از ایجاد صفحه و شروع فعالیت روش‌های زیر را دنبال کنید تا به سرعت پیشرفت کنید:
    1. استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی: اگر سایت یا وبلاگ شخصی دارید حتما آدرس یا آیکون اینستاگرام خودتان را در آن درج کنید، به این شکل مخاطبان سایت یا وبلاگ شما، در اینتساگرام هم دنبال کننده تصاویر به اشتراک گذاشته شده شما خواهند بود.
    2. استفاده از سایر شبکه‌های اجتماعی: آدرس اینستااگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید منتشر کنید. معمولا هر رسانه اجتماعی بر یک نوع مدل شبکه‌سازی تمرکز دارد. مثلا آپارات و یوتیوپ که روی ویدئو تمرکز دارد یا توییتر که میگروبلاگ است و.. از اعتماد دوستان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی برای این منظور استفاده کنید.
    3. برندسازی در اینتساگرام: تلاش کنید صفحه اینستاگرام خود را به یک برند متصل کنید، مثلا وب‌‌سایت یا فروشگاه یا حتی نام شخصی خودتان. به این شکل اعتمادسازی و ارتباط بهتری با مخاطبان خواهید داشت.
    4. دوستان خود را تگ کنید: با تگ کردن دوستان خودتان در هنگام انتشار هر تصویر، عکس به اشتراک گذاشته شده در صفحه آن‌ها نیز منتشر شده و مورد توجه دنبال‌کنندگان آن‌ها نیز قرار می‌شود. دقت کنید در این کار زیاده روی نکنید، هوشمندانه از این قابلیت استفاده کنید وگرنه به عنوان یک منتشر کننده اسپم شناخته می‌شوید. تگ کردن عبارت است از درج نام کاربری دوستان در هنگام انتشار تصویر.
    5. تصاویر بدون توضیح منتشر نکنید: برای هر تصویر توضیح کوتاهی درج کنید، مخصوصا اگر نیاز است که بیننده بداند موضوع یا هدف عکس چیست. بیان کاملا غیر رسمی، ساده و خودمانی داشته باشید. در اینستاگرام لحن دوستانه بهتر از برخوردهای رسمی تأثیر می‌گذارد.
    6. در توضیحات درج شده هشتک بزنید: اینستاگرام قابلیت جستجو کلی را از طریق #هشتک به کاربران می‌دهد. هشتک را در کلمات کلیدی هدف فروش یا برند خودتان درج کنید. مثلا اگر فعالیت شما تدریس زبان است کافیست همین دو کلمه را با #هشتک تایپ کنید. هشتک عبارت است از تایپ کارکتر # قبل از کلمه‌ مد نظر.
    7. از متن‌های کوتاه استفاده کنید: اینستااگرام یک شکبه‌اجتماعی مبتنی بر تصویر است. از متن‌های طولانی در قسمت کامنت‌ها اجتناب کنید. معمولا کاربران با هدف دیدن تصویر از صفحه شما دیدن می‌کنند نه خواندن مقاله!
    8. کامنت‌های کاربران را حتما پاسخ دهید: کامنت‌های کابران حتی انتقادات را حتما و دوستانه پاسخ دهید. تعامل با کاربران یک اصل مهم در هر کسب‌‌وکار اینترنتی به‌شمار می‌آید. در ادامه با تحلیل نظرات می‌تواند عملکرد تولید محتوا و کسب‌وکارتان را بسنجید.
    9. تصاویر با کیفیت و ویدئو‌های خاص تهیه کنید: از تصاویر با کیفیت و فیلم‌هایی که خودتان تهیه کرده‌اید استفاده کنید. از تصاویر با نور کم، کیفیت پائین، کادربندی ضعیف یا آرشیو‌های وب استفاده نکنید. ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای خلاقانه بسازید. این فیلم‌ها به دلیل حجم کم بسیار تاثیرگذارند.
    10. حداقل استفاده از فیلترهای اینستاگرم را داشته باشید: اینستاگرم فیلترهای معروفی دارد که در هنگام اشتراک‌گذاری به شما در بهتر شدن عکس کمک می‌کند اما جالب است بدانید تصاویری که فیلترهای زیاد و غیرطبیعی در آن استفاده شده است، ۳۰ درصد کمتر لایک می‌خورند.
    11. یک هویت واقعی و شناخته شده داشته باشید: از اسامی مستعار و ناشناخته در نام کاربری خود استفاده نکنید، اگر فروشگاه، فعالیت، سایت یا برندی دارید از همان اسم در نام کاربری استفاده کنید و در غیر اینصورت از یک اسم واقعی شناخته شده. این کار حس اعتماد خوبی به کاربران منتقل می‌کند.
    12. دیگران را دنبال (فالو) کنید: در شروع کار سعی کنید بیشتر شما دنبال‌کنند یا فالور دیگران باشید. افرادی را دنبال کنید که با هدف کاری و تجاری شما نزدیک باشند نه چهره‌های سرشناس سینما یا فوتبال! مثلا اگر به روزنامه‌نگاری علاقه‌مند هستید یا فروشنده لوازم اسپرت اتومبیل هستید فالو کردن افراد علاقه‌مند به این فعالیت‌ها، می‌تواند منجر به فالو مجدد شما شود.
    13. مطالب انحصاری و متفاوت منتشر کنید: اگر اینتساگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی سایت یا فعالیت شماست، مطالب و محتوایی متفاوت از آنچه در حالت عادی تولید می‌کنید، در اینتساگرام منتشر کنید. حتما آن نوع محتوا صرفا خاص اینستاگرام تهیه و تولید شود. می‌توانید در سایت خود درج کنید که محتوای اینستاگرام در هیچ‌جای دیگری منتشر نمی‌شود.
    14. زمانبندی منظم برای بروزآوری داشته باشید: بطور منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص اینستاگرام خودتان را بروز کنید. آمارهای کلی نشان می‌دهد ساعات پایانی روز و شب برای کاربران ایرانی بهتر است اما این یک قانون ثابت نیست. این زمانبندی را از بازخورد و سلیقه کاربران صفحه خودتان استخراج کنید.
    15. مطالب متنوع، سرگرم کنند و آموزشی منتشر کنید: محتوای تصویری شما می‌تواند ترکیبی از عکس‌های جالب و شخصی، تصویر نوشته‌های آموزشی، فعالیت و رویدادهای خاص کاری یا حتی تصاویر طنز مرتبط با کار شما باشد. رعایت این تنوع برای کاربر جذابیت بیشتری خلق می‌کند.
    16. مناسبت‌ها و روزهای خاص را درک کنید: روز معلم، دانشجو، تولد ادیسون، روز جهانی کودک و.. می‌تواند موضوعات خوبی برای تولید محتوای تقویمی باشد. این امر احساس بروز بدون و منطبق بودن فعالیت شما را به دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما منتقل می‌کند. از رخدادهای اجتماعی، متناسب و موازی فعالیت خودتان در تولید محتوا استفاده کنید.
    17. کاربران را در انتشار محتوا مشارکت دهید: مثلا می‌توانید کمپین‌های مختلف ایجاد کنید یا کد تخفیف ارائه دهید. کدهای خاصی که فقط در اینستاگرام منتشر می‌شود. از دیگران بخواهید که با تگ کردن یا دعوت به فالو دوستان خودشان از کدتخفیف یا کمپین شما استفاده کنند.
    18. از سامانه‌های اشتراک‌گذاری خودکار استفاده کنید: سایت‌ها و سامانه‌هایی وجود دارد که به صورت خودکار سایر شبکه‌های اجتماعی شما را در صورت بروزرسانی صفحه شما در اینستاگرام، بروز می‌کند، یعنی این که پست‌های شما را به صورت خودکار در لینکداین، توییتر فیس‌بوک و.. منتشر می‌کند. سایت IFTTT یکی از بهترین سامانه‌های خودکارسازی اشتراک گذاری است. البته اینستاگرام به صورت خودکار قابلیت اتصال به فیسبوک را دارد اما فراموش نکنید ممکن است این فرایند برای بعضی از کاربران ناخوشایند و مصنوعی به‌نظر برسد.
    19. هیجان انگیز و خلاق باشید: مثلا برای دهزارمین فالو کننده خودتان جایزه بگذارید، یا برای هزارمین لایک، فلان تخفیف یا پیشنهاد هیجان انگیز را در نظر بگیرید. در اینستاگرام فضای کاری غیر رسمی و غیر جدی خلق کنید. به عنوان یک بستر کسب‌وکار، یک صفحه خلاق و انگیزه‌بخش داشته باشید. صفحات موفق تجاری فارسی را در اینستاگرام بررسی و تحلیل کنید.
    20. از فضاهای دیگر کاری، فالور جذب کنید: برای مثال در بسته‌های فروش یا خدمات خودتان آدرس صفحه اینستاگرام را درج کرده و از مشتریان بخواهید که تخفیف یا اطلاعات بیشتر را در اینستاگرام شما دنبال کنند، حتی از تبلیغات آفلاین، چاپی، محیطی و تلوزیونی خودتان هم می‌توانید فالور جذب کنید. کافیست نام کاربری اینستاگرام خود را در آن‌جا هم منتشر کنید.
    21. بازخوردهای کاربران را تحلیل کنید: این نکته مهم را فراموش نکنید که شما با هدف درآمدزایی در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، پیش‌نیاز مهم این امر ابتدا حضور و در مرحله بعدی تعامل دنبال‌کنندگان با شماست. همواره بازخوردهای لایک ،کامنت‌‌ها، افزایش یا کاهش فالورها را تحلیل کرده و بر اساس آن تولید محتوا کنید…


    موارد بسیار مهمی که باید در کسب‌درآمد از اینتساگرام باید به آن توجه کنید
    • هرگز و هرگز لایک و فالور خریداری نکنید: اکثریت کسانی که لایک و فالور خرید و فروش می‌کنند از طریق ربات یا کاربران غیر ایرانی اقدام به جذب فالور می‌کنند. اگر اینستاگرام به جعلی بود لایک یا فالورهای شما پی‌ببرد، بلافاصله کاربری شما را برای همیشه مسدود می‌کند. این نوع خرید و فروش لایک، فالور و صفحه از نظر اینساگرام و اخلاق حرفه‌ای نوعی کلاهبرداری است که در آینده راه به جایی نخواهد برد.
    • از نرم‌افزارهای جانبی و افزایش لایک استفاده نکنید: ‌این برنامه‌ها نیز نوعی ربات هستد که در نهایت اگر منجر به مسدود شدن حساب شما نشود، فالورهای غیر ایرانی و غیر واقعی به سمت صفحه شما هدایت می‌کند. اگر برخی از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از ۱۰ هزار فالور دارند اما هر تصویر۱۰۰ لایک هم نمی‌خورد یا ۵۰ نفر کامنت نمی‌گیرد. دلیل این امر جعلی بودن فالورهاست.
    • درآمد غیر مستقیم را ترجیج دهید: سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وب‌سایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسب‌درآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند، همینطور که اکثر کاربران تلگرام در ایران، سال گذشته در وایبر و واتساپ بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند! به همین دلیل برندسازی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.
    • از انتشار محتوای احساسی و جوگیر خوداری کنید: کشور ما مانند سایر کشورهای جهان همواره با چالش‌‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و مدیریتی روبروست. از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارت‌های بزرگ کمتر در این‌گونه مسائل دخالت می‌کنند مگر این که در حوزه تخصص آن‌ها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند.


    https://www.netstart.ir/7978/%DA%86%...9%D9%86%DB%8C/
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام

    اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.
    خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود.
    هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند.
    چون این قضیه خیلی داغ شده و کسب درآمد از اینستاگرام دغدغه خیلی از دوستان شده است در این مقاله تصمیم گرفتم در مورد این موضوع صحبت کنم. در این مقاله قصد دارم در مورد روش های کسب درآمد از اینستاگرام و اینکه چگونه هر کسی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند صحبت کنم. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت در این مقاله تا انتها همراه من باشید.

    نگاهی به روش های کسب درآمد از اینستاگرام

    خب همانطور که عرض کردم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و خیلی از دوستان قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند ولی به خوبی با روش های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان اولین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.
    البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود ولی در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم.

    1.فروش مستقیم کالا و خدمات

    یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است.
    افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

    2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

    این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.
    در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.
    به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود. مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.

    به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.

    3.برند سازی در اینستاگرام

    یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.
    مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.
    در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.
    این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

    چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

    هر کسب و کاری در اینترنت برای کسب درآمد نیاز به کاربران علاقه مند دارد. کاربرانی که واقعا به کسب و کار مورد نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش می کنند. چه سایت داشته باشید، چه تلگرام و یا اینستاگرام باید کاربرانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید.
    برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام هم نیازمند فالوور های زیاد هستید. البته زیاد بودنش در بعضی از مواقع خیلی مهم نیست! مهم هدفمند بودن آن هاست.


    در ادامه روش هایی را عنوان می کنم که علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام باعث کسب درآمد بیشتر شما از اینستاگرام می شود. همچنین مطالبی را که عنوان می کنم برای برند سازی در اینستاگرام هم کمکتان می کند.مسلما هرچه دنبال کنندگان اینستاگرام شما بیشتر باشد کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. البته همانطور که گفتم فالوور های هدفمند نه فیک!
    درست مثل این می ماند که هر چه ترافیک سایت شما بیشتر باشد می توانید کاربران بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید و در نهایت کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

    1.از امکانات جدید اینستاگرام غافل نشوید

    امروزه اینستاگرام با امکاناتی که ارائه کرده است به خوبی از رقبای خود به ویژه اسنپ چت پیشی گرفته است. با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام، هم می توانید فالوور های خود را افزایش دهید و هم کسب و کار خود را رونق دهید.

    استوری اینستاگرام :

    خیلی ها از استوری اینستاگرام برای پیشنهاد های لحظه ای استفاده می کنند. همچنین یک ویژگی خیلی خوبی که این روزها به استوری اینستاگرام اضافه شده است قرار دادن تگ پروفایل است. خیلی از افراد از این ویژگی برای هدایت مستقیم کاربران به پیج یا پروفایل مورد نظر استفاده می کنند.
    همچنین می توانید در تبلیغاتی که در استوری خود می گذارید از نوشته استفاده کنید. مثلا می توانید آدرس سایت یا تلفن شخص مورد نظر را نیز روی آن بنویسید.

    البته برای زیبا تر کردن استوری های خود می توانید از اپلیکیشن هایی نظیر Drool و InShot هم استفاده کنید.

    لایو اینستاگرام :

    از لایو اینستاگرام هم خیلی ها برای معروفیت و معرفی کسب و کارشان استفاده می کنند. یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام استفاده از لایو است. زمانی که رو در رو و به صورت زنده با مخاطبان خود صحبت می کنید خیلی تاثیر گذاری بیشتری می توانید روی آن ها بگذارید.
    همچنین اگر لایوتون جذاب باشد خیلی از افراد دیگر به لایو شما می پیوندند و همان افراد می توانند جزئی از دنبال کنندگان شما شوند.
    از لایو اینستاگرام باید با توجه به حوزه کاری خودتان استفاده کنید. مثلا می توانید از لایو اینستاگرام به عنوان کلاسی برای سوال و جواب مخاطبانتان استفاده کنید.
    از طریق لایو اینستاگرام می تونید ایده های خوبی را اجرا کنید. مثلا نحوه انجام دادن کاری را بگویید. کتاب معرفی کنید. در مورد موضوع خاصی بحث کنید و از دنبال کنندگانتان بخواهید در بحث به شما ملحق شوند. اگر بتوانید لایو خود را جذاب اجرا کنید مطمئن باشید مخاطبان شما ترغیب می شوند دوستانشان را هم به لایو شما دعوت کنند.
    یکی دیگر از قابلیت بسیار عالی اینستاگرام این است که می توانید لایو خود را ذخیره کنید و در استوری خود به صورت ضبط شده قرار دهید تا افرادی که به هر دلیلی به لایو شما نرسیده اند بتوانند نسخه ضبط شده آن را ببینند.

    2.برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

    باید سعی کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.
    سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.
    یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.


    3.در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. ولی الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده است.
    سعی کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود استفاده نکنید. گاهی وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو استفاده کنید.

    از اپلیکیشن هایی مثل photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.
    در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.
    از قرار دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!

    4.با فالوورهای تان در تعامل باشید

    یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.
    یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

    به دایرکت های خود حتما جواب دهید. تا آنجایی که ممکن است سعی کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای شگفت زده کنید.

    5.از هشتگ های مناسب استفاده کنید

    هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.
    با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.
    همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.

    6.با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

    سعی کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این روش باید استفاده کنید.
    افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.

    7.از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

    سعی کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید.
    اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.
    اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.
    و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.

    نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام :

    1.فالوور فیک نخرید!

    هرگز برای افزایش فالوور اینستاگرام تان از فالوور های فیک و غیر واقعی استفاده نکنید. بسیاری از دوستان فکر می کنند افرادی که برای اولین بار به پیج شان وارد می شوند فقط به خاطر تعداد فالوورهایشان است که اقدام به فالو پیج شان می کنند. به خاطر همین قضیه هم فقط به فکر این هستند که از هر روشی شده فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند.
    ولی در صورتی که اصلا اینطور نیست! فالوورهایی که علاقه ای به کسب و کارتان ندارند اصلا برای شما سودی نخواهند داشت. به تازگی اینستاگرام قابلیتی پیدا کرده است که پیج هایی که دارای فالوور و لایک های فیک هستند را تشخیص می دهد و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.

    2.از برنامه های افزایش فالوور استفاده نکنید!

    استفاده از برنامه ها و ربات های افزایش فالوور به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون در اکثر این برنامه ها و ربات ها باید با اکانت اصلی پروفایل اینستاگرام خود در آن ها لاگین شوید و این از لحاظ امنیت بسیار خطرناک هستند. در بسیاری از مواقع استفاده از این برنامه ها با مسدود شدن اکانت مورد نظر همراه شده است.
    بسیاری از پروفایل هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. معمولا توسط این برنامه ها شما با پروفایل اصلی خود باید کارهایی از قبیل ارسال دایرکت، گذاشتن کامنت، لایک پست ها و … را انجام دهید که در بسیاری از مواقع این کارها به طور غیر طبیعی صورت می گیرد.
    به خاطر اینکه اینستاگرام حساسیت بالایی در این موارد دارد و همچنین به لاگین های مختلفی که از طریق یک اکانت در دستگاه ها و آی پی های مختلف انجام می گیرد بسیار حساس است استفاده از این برنامه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

    3.به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

    همانطور که عرض کردم بسیاری از دوستان فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.
    با به کار گیری صحیح مواردی که در این مقاله اشاره کردم به راحتی می توانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید و آن ها را به علاقه مندان به کسب و کار خود تبدیل کنید.

    4.به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید

    بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!
    از این رو بهتر است وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.
    پس بهتر است شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن است اینستاگرام فردا نباشد! ولی سایت شما همیشه پا بر جا است.

    جمع بندی و سخن آخر

    کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.
    در این مقاله هم روش هایی را عنوان کردم که گرچه خیلی ساده و شاید از نظر خیلی ها پیش پا افتاده است ولی بسیار در افزایش فالوور اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام و برندسازی در اینستاگرام به شما کمک می کند. امیدوارم این مقاله هم مورد قبول شما قرار گرفته باشد. اگر پیشنهادی در این زمینه دارید خوشحال می شوم با من و دیگر دوستان در میان بگذارید.
    همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام - همیار وب
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ترفند دختر جوان برای درآمد میلیاردی در اینستاگرام

    داشتن 130 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است. اینستاگرام تنها یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری تصاویر غذا یا مکان هایی که در آنجا بوده ایم نیست. از این پلتفرم می توان برای تبلیغات نیز استفاده کرد که این روزها البته در حال رایج شدن است. اکنون بسیاری از نویسنده های بلاگ، در ازای دریافت مبالغ مختلف، در پست های خود به بررسی یک محصول مرتبط با زمینه محتوایی بلاگ خود می پردازند.

    اما اگر کنجکاو شده اید بدانید تا چه میزان می توان از این راه ها کسب درآمد کرد، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید! دختری 22 ساله به نام دانیل برنشتاین که صاحب صفحه weworewhat# در اینستاگرام می باشد، در زمینه سبک شخصی (لباس و …) بلاگ نویسی می کند و براساس گزارشی جدید، قادر است به ازای هر پستی که در اینستاگرام خود منتشر می کند، تا 15 هزار دلار درآمد داشته باشد. اما چطور؟ جواب ساده است، این دختر خانم در تصاویری که منتشر می کند، همواره لباس هایی را می پوشد که شامل مارک های رقیب یکدیگر نباشند!



    براساس گزارش بازار هارپر، به طور متوسط، اگر شما چندصد تا چندهزار دنبال کننده داشته باشید، می توانید به ازای هر پست درآمدی 511 تا 5111 دلاری داشته باشید. اما اگر بتوانید برای خود تا 6 میلیون دنبال کننده دست و پا کنید، آنوقت قادرید 21 الی 111 هزار دلار به ازای هر تصویر منتشر شده درآمد داشته باشید! احتمالاً همه می دانیم که کمپانی های کوچک و بزرگ در سراسر جهان برای تبلیغات از بودجه های تبلیغاتی بهره می برند، اما شاید بد نباشد بدانید در صنعت مد و فشن برندهایی وجود دارند که حاضرند در یک سال بودجه های گزافی مانند 1 میلیارد دلار را تنها برای پست های اینستاگرام اختصاص دهند!






    توماس رنکین، مدیرعامل و موسس Dash Hudson، یک پلتفرم که کمک می کند پست های اینستاگرام خود را تجاری کنید، می گوید:این یک تصویر نشریه ای نیست. ما نمی خواهیم که به عنوان یک مجله شناخته شویم. ما تلاش می کنیم یک لحظه ایجاد کنیم.” البته شاید موفقیتی که شما در این شبکه اجتماعی کسب می کنید با این اعداد و ارقام فاصله ی زیادی داشته باشد، اما بدون شک اینستاگرام یک راه مناسب برای کسب درآمد محسوب می شود. البته در ایران هم بهنوش بختیاری با اینستاگرام از همین روش کسب درامد میکنه.
    namnak.com/ترفند-درآمد-میلیاردی-اینستاگرام.p15196
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    سوالات متداول

    پاسخ پرسش های احتمالی شما

    • آیا با دیدوگرام می‌توانم درآمد خوب و ثابتی از پیج اینستاگرام خودم کسب کنم؟

      جواب این سوال، کاملاً بستگی به خود شما دارد. ما همیشه تبلیغاتی برای انتشار در پیج شما خواهیم داشت. تبلیغات برندهای کوچک و بزرگ بسیاری که از ما انتظار بازدهی دارند. بنابراین هر چقدر کیفیت پیج شما بیشتر باشد و اعتماد ما بیشتر به شما جلب شود، تبلیغات بیشتری در پیج شما منتشر خواهیم کرد. این موضوع می‌تواند تا جایی پیش برود که حتی ما پیج شما را مستقیماً به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم. این نکته را نیز فراموش نکنید که هر چقدر بیشتر روی صفحه اینستاگرام خود کار کنید، رشد آن نیز بیشتر خواهد بود و می‌توانید به روش‌های بیشتری از دیدوگرام کسب درآمد کنید
    • به عنوان یک همکار، انتظار دیدوگرام از من چیست؟

      ما دوست داریم روابطی بر پایۀ منفعت سه جانبه (تبلیغ دهنده، تبلیغ گیرنده و دیدوگرام) شکل دهیم. بنابراین از شما انتظار داریم در عین شفافیت و صداقت با ما همکاری داشته باشید و به حفظ کیفیت سیستم دیدوگرام به عنوان منبع درآمد خودتان اهمیّت بدهید. طبیعتاً چنین رویکردی باعث رضایت بیشتر مشتری، افزایش کیفیت خدمات دیدوگرام و مهمتر از همه‌چیز، سود بیشتر شما می‌شود. پس ما آن را به شدت تشویق می‌کنیم و همکاری خود را با شما افزایش خواهیم داد. تا جایی که پیج شما را مستقیماً به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم.
    • شرایط دریافت تبلیغات اینستاگرام و کسب درآمد از دیدوگرام چیست؟

      مهمترین مساله برای ما، کیفیت تبلیغات است. بنابراین اولین شرط ما برای همکاری، با کیفیت بودن صفحه اینستاگرام شماست. یعنی ممبرهای پیج اینستاگرام شما واقعی و فعال باشند و محتوایی که در صفحه شما منتشر می‌شود، با کیفیت، مفید و جذاب محسوب شود. مساله دیگر، عدم تخلف است. تخلف می‌تواند شکل های مختلف داشته باشد. برای مثال، صاحب یک پیج اینستاگرام می‌تواند با خرید فالوور، پیج خود را معتبر و بزرگ جلوه دهد. ساده اگر بخواهیم بگوییم، هر گونه تلاش برای افزایش درآمد پیج با دور زدن سیستم دیدوگرام و بدون ایجاد سودآوری بیشتر برای تبلیغ دهنده، یک تخلف محسوب می‌شود. فراموش نکنید که تبلیغ دهنده برای حضور در پیج شما هزینه کرده است و شما در قبال سودی که دریافت می‌کنید، مسئولیتی نسبت به او دارید.



    • دیدوگرام چگونه همکاران خوب و قابل اعتماد خود را تشویق می‌کند؟

      ما در روش های تبلیغاتی مختلف خود، همواره سعی در آن داریم که صفحه های با کیفیت و افراد قابل اعتماد را شناسایی کنیم و برای کسب درآمد بیشتر با آنها همراه شویم. برای مثال، در تبلیغات ساعتی، اگر پیج شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد و بتوانیم یک تعامل خوب را با شما شکل بدهیم، ایسنتاگرام شما را به عنوان پیشنهاد دیدوگرام مطرح خواهیم کرد.
    • چه جریمه ای برای پیج های متخلف در نظر گرفته شده است؟

      ما برای حفظ کیفیت سیستم خود، با هر گونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد. با مشاهده اولین تخلف، هزینه تبلیغ به تبلیغ دهنده بازگشت و به پیج متخلف هشداری داده می‌شود. ما امیدواریم که این هشدار باعث تغییر رویکرد صاحب صفحه مذکور شود. با اینحال اگر قرار بر تکرار مجدد تخلف باشد، صفحه اینستاگرام مورد نظر را به طور کامل مسدود خواهیم کرد.
    • چگونه می‌توانم کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام را آغاز کنم؟

      برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت نام در پنل دیدوگرام و ثبت پیج اینستاگرام خود به همراه روش مورد نظرتان برای همکاری است. سپس باید منتظر بمانید تا کارشناسان ما پیج شما را بررسی و آن را تائید کنند. پس از آن می‌توانید اقدام به انتشار تبلیغات مشتریان دیدوگرام در پیج اینستاگرام خود و کسب درآمد از این طریق بکنید.
    • طریقه گرفتن تبلیغ برای پیج اینستاگرام به چه صورت است؟

      نحوه گرفتن تبلیغ از دیدوگرام، به 2 روش است. در تبلیغات ساعتی، این تبلیغ دهنده است که باید پیج شما را انتخاب بکند و به محض اینکه کسی درخواست تبلیغ دادن در صفحه شما را داشت، از این موضوع مطلع خواهید شد. در تبلیغات بازدیدی نیز، کارشناسان دیدوگرام به صورت مستقیم با شما در ارتباط هستند و تبلیغات را برای انتشار در اختیار شما قرار خواهند داد. یعنی هماهنگی ها به صورت دستی انجام می‌شود


    https://www.didogram.com/earnmoney-instagram
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از اینستاگرام چگونه خواهد بود ؟ این سوالی هست که خیلی از کابران از من می پرسند ، می گویند با وجود داشتن بیش از ۳۵۰ هزار فالوور آیا درآمد شما افزایش یافته ؟ اصلا درآمدی دارید ؟ آیا فالورهای شما واقعی هستند ؟ به چه روشی فالورهای شما افزایش یافته اند ؟در این مقاله به شما خواهم گفت که کسب درآمد از اینستاگرام چگونه خواهد بود و به شما قول خواهم داد با خواندن کامل این مقاله و عملی کردن تنکیک های بازاریابی اینستاگرام شما می توانید بعد از مدتی به از این طریق کسب درآمد کنید .

    امروزه دیگر رسانه‌های اجتماعی تنها مکانی برای گذراندن وقت و ارتباط با دوستان نیستند. به دلیلی فراگیری و محبوبیت بالای رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف این رسانه‌ها چندین سال است که دارای پتانسیل بسیار بالایی برای درآمدزایی شده‌اند. بسیاری از افراد با روش‌های مختلف در رسانه‌های اجتماعی توانسته‌اند به درآمد‌های باور نکردنی برسند و همچنین بسیاری از کسب و کار‌ها با استفاده از همین فضای مجازی توانسته‌اند توسعه و رونق بسیار زیادی را به دست بیاورند.
    استفاده از فضای مجازی وحضور پر قدرت در این زمینه دیگر تنها یک توصیه به کسب و کار‌ها نمیباشد و به امری واجب و ضروری تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه میتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
    اینستاگرام چیست ؟

    اینستاگرام شبکه اجتماعی است که توانسته محبوبیت بسیار بالایی را به دست بیاورد. در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام به وسیله کوین سیستروم و مایک کرایکر راه‌اندازی شده است و همچنینی اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ به مبلغ یک میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد. اینستاگرام امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش می‌گذارد و افراد می‌توانند با گذارندن مراحل ثبت نام ساده در عرض چند دقیقه یک حساب کاربری برای خود در اینستاگرام بسازند و از امکانات آن استفاده کنند. در کشور خودمان نیز این شبکه اجتماعی دارای محبوبیت بالا و تعداد زیادی کازبر از اقشار مختلف جامعه است.




    برای تلفن‌های هوشمند اینستاگرام اپلیکیشن مخصوص این تلفن‌ها را طراحی کرده و افراد میتوانند به راحتی آن را نصب کرده و از آن استفاده کنند. علاوه بر این افراد می‌توانند با استفاده از کامپیوتر نیز از این شبکه اجتماعی استفاده کنند در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر حرف اول را می‌زنند. برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام مهم‌ترین موضوع این است که بتوانید تصاویر و ویدئو‌های خلاقانه‌ای را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و علاوه بر این تولید محتوای مفید در اینستاگرام نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت شما جذب کند. زمانی که شما بتوانید تعداد مناسبی از مخاطبان را جذب کنید به راحتی قادر خواهید بود که به روش‌های متنوعی از اینستاگرام پول به دست بیاورید.
    چرا اینستاگرام یه فرصت طلایی برای کسب درآمد است؟

    حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا اینستاگرام فضایی مناسب برای کسب درآمد است. مهمترین دلیل برای این موضوع ان است که مردم اینستاگرام را دوست دارند. چندین میلیون ایرانی از این شبکه‌ اجتماعی استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد در طول روز چند بار اینستاگرام خود را چک می‌کنند و چندین ساعت از وقتشان را در این شبکه اجتماعی می‌گذارند. این افراد به دنبال عکس‌ها، ویدئو‌ها و محتوای جالب و مورد علاقه خود می‌روند و در صورتی که شما بتوانید این خواسته آن‌ها را برآورده کرده و فالوئر جذب کنید یه فرصت طلایی برای کسب درآمد خواهید داشت.


    اینستاگرام مکانی است برای تصاویر جذاب، شادی، مسافرت محصولات متنوع، افراد مشهور و صد‌ها چیز جذاب دیگر که اینستاگرام را تبدیل به یک مکان دوست داشتنی برای افراد کرده است. در جایی که شما بتوانید دیده شوید مطمئناً یک فرصت طلایی برای کسب درآمد هم خواهید داشت و اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است. روش‌های کسب درآمد و جذب فالوئر در اینستاگرام بسیار متنوع است.
    اصطلاحات رایج در اینستاگرام


    اصطلاحات رایج در اینستاگرام

    قبل از اینکه به شما بگوییم که چگونه می‌توانید از اینستاگرام کسب درامد کنید لازم است که به طور خلاصه شما را با برخی از رایج‌ترین اصطلاحاتی که در اینستاگرام با آن‌ها مواجه خواهید شد آشنا کنیم.
    پیج
    پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام در واقع همان صفحه شخصی کاربر است یا به عبارت دیگر هر حساب کاربری که دی اینستاگرام توسط یه شخص ساخته می‌شود پیج یا صفحه ان شخص گفته می‌شود. تصاویرف ویدئو‌ها و مطالب کاربران اینستاگرام در پیج آن‌ها منتشر می‌شود.
    فالوور
    فالوور به افرادی گفته می‌شود که یک پیج را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. این افراد می‌توانند مطالب منتشر شده در یک پیج را ببینند. درآمد زایی در اینستاگرام تا حد خیلی زیادی به جذب فالوور وابسته است و شما هر چقدر بتوانید فالوور یا دنبال کنندگان بیشتری را برای پیج خود جذب کنید راحت‌تر میتوانید در اینستاگرام به درامد زایی برسید. یکی از امکانات عالی اینستاگرام این است که هر پیج می‌تواند بی نهایت فالوور داشته باشد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه میتوانید فالوور‌های بیشتری را جذب کنید.
    فالوینگ
    هر کاربر در اینستاگرام میتواند سایر کاربران را دنبال کند. البته اعداد افرادی که هر کاربر قادر است آن‌ها را دنبال کند محدود است. در اینستاگرام هر کاربر قادر به دنبال کردن ۷۵۰۰ کاربر دیگر می‌باشد. فالویینگ به معنی دنبال شده‌ها است.
    برای شروع باید چه کاری انجام بدهم ؟

    برای اینکه بتوانید وارد اینستاگرام بشوید و فروشگاه خود را در آنجا راه اندازی کنید می بایست ابتدار آن را در موبایل خود نصب کنید . برای نصب اینستاگرام می توانید نرم افزار بازار و یا گوگل پلی را دانلود کنید و یا اگر دارید وارد برنامه بشوید و با جستجوی instagram آن را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و یا از طریق گزینه های زیر این برنامه را همین الان دانلود کنید تا بر روی موبایل شما نصب بشود .

    انتخاب نام کاربری

    اولین قدم در استفاده از اینستاگرام ساختن اکانت هست و در ساختن اکانت شاید مهم ترین موضوع انتخاب نام کاربری هست ، نام کاربری یا همان یوز نیم شما . یک نام منحصر به فرد هست که فقط می تونه به زبان انگلیسی باشه و کسی قبلا از نام خاصی استفاده کرده باشه ، دیگر شما نمی توانید از آن نام برای خودتان استفاده کنید .

    شبکه های اجتماعی

    چه نکته مهمی که در نام کاربری باید رعایت بکنید ؟ شاید مهم ترین نکته در انتخاب نام کاربری این باشه که نام ما در تمام رسانه های اجتماعی که استفاده می کنیم یکسان باشه . مثلا شما اگر یک فن پیج در فیس بوک دارید که به تبلیغ محصولات و خدمت شرکتتون می پردازید و همین طور در رسانه های دیگر مثل گوگل پلاس ، یوتیوب ، تویتر و دیگر رسانه ها استفاده می کنید ، بهتره که نام کاربری شما در تمام رسانه ها یکسان باشه . چون یوزرنیم معمولاً بخشی از آدرس قرار می گیره .مثلا اگر اکانت فیس بوک داشته باشید و یک فن پیج درست کنید و نامش رو اگر ماهان تیموری بگزارید . صفحه دسترسی به آن به این شکل خواهد شد www.facebook.com/mahanteymouri خواهد بود و این کار خیلی غیر حرفه ای هست که صفحه فیس بوک من اسمش ماهان تیموری باشه ولی صفحه اینستاگرام من نام دیگری داشته باشه . اما برای اینکه به این مشکل بر نخوریم باید چیکار کنیم ؟ آیا باید برویم در تمام شبکه های اجتماعی جدا جدا تست کنیم که نامی که ما می خواهیم آیا آزاد هست یا خیر؟
    برای حل این مشکل من یک ابزاری را به شما معرفی می کنم که می تواند خیلی خیلی به کار شما بیاید و بتوانید در سریعترین زمان ممکن نام خود را در تمام شبکه های اجتماعی چک کنید . به سایت www.namechk.com بروید .

    بررسی نام کاربری در صفحه های اجتماعی

    بعد از ورود به این سایت از طریق باکس جستجو نام کابری مورد نظر خود را به انگلیسی وارد کنید و سعی کنید نامی را انتخاب کنید که در اکثر شبکه های اجتماعی مهم آزاد باشه و بتوانید به صورت یکسان در همه جا از آن استفاده کنید و اگر این کار را انجام ندهید ممکن است کاربران شما فراموش کنند . فرض کنید اسم برند شما ماهان تیموری هست ، بعد از مدتی کاربران فراموش می کنند که در اینستاگرام نام کاربری شما ماهان تیموری یک بود یا دو . ولی اگر فقط نام شما یک اسم باشه به راحتی می توانند حدس بزنند در هر رسانه اجتماعی نام کاربری شما چیست و بتوانند شما رو پیدا کنند و از محتوای صفحه شما بهره ببرند .
    چه نامی رو برای خود انتخاب کنیم ؟
    بهتره نامی رو انتخاب کنیم که احتمال جستجوی آن بیشتر است . فرض کنید ما یک شرکتی داریم به نام فرا تدبیر رسانه و می خوایم نام کاربریمون رو تو اینستاگرام بزارید فراتدبیر رسانه . ولی در کل بازار یا مخاطبان ما ، ما رو به اسم فراتدبیر می شناسند . خب بهتره نام کاربری ما همون باشه یعنی فراتدبیر
    یا شاید یک ایده خوب این باشه که نام کاربری ما آدرس سایتمون باشه ، البته بدون پسوند نهاییش یعنی .ir یا .com و… این می تونه باعث باشه که افراد راحت تر شما رو راحت تر پیدا کنند.
    بنابراین با رعایت همین نکات ساده می توانید نام کاربری ساده رو برای اینستاگرام خود پیدا کنید .
    عکس پروفایل اینستاگرام


    عکس پروفایل اینستاگرام

    در این قسمت به چند تا نکته می پردازم که بهتره در عکس پروفایل خودتون رعایت کنید و باعث بشه که پروفایل شما بیشتر دیده بشه و بیشتر جلب توجه بکنه .
    اولین نکته که شاید خیلی ساده و واضح به نظر بیاد ، اگر عکس خودتون رو به عنوان عکس پروفایل استفاده می کنید وقت بگذارید و یک عکس بسیار خوب و با کیفیت از خودتون تهیه بکنید ، به نورپردازی اهمیت بسیار زیادی بدید و همینطور از صورت خودتون از فاصله نزدیکتر عکس بگیرید ، منظورم اینه که با توجه به اینکه عکس پروفایلمون یک فضای محدودی داره ، شما می بایست از حداکثر فضا استفاده بکنید و چهره خودمون بسیار واضح ، درشت و از نزدیک باشه .

    حتماً دیدید بعضی از دوستان به مسافرت رفتند و از فاصله بسیار دور به همراه چند تا درخت و طبیعت از خودشون عکس گرفتند و همانطور هم که می دانید سایز عکس های پروفایل اینستاگرام بسیار کوچک هست و به راحتی قابل بزرگ کردن نیست و این عکس رو به عنوان عکس پروفایلشون قرار دادند و یا فرض کنید یک فردی که در یک جزیزه از دور ایستاند و عکس گرفتند ، اصلا فرد دیده نمیشه ، و این نوع عکس ها به هیچ وجه جلب توجه نمی کنه ، سعی کنید از صورت خودتون عکس بگیرید و در بزرگترین سایز ممکن این عکس رو استفاده بکنید .
    اگر از لوگو استفاده می کنید ، لوگو کسب و کارتان ، توجه کنید روی بعضی از سیستم عامل ها که روی موبایل هست ، عکس شما دایره ای دیده خواهد شد ، بنابراین این نکته رو لحاظ کنید که لوگو یا عکس شما به صورت دایره ای بریده بشه مشکلی پیش نیاد .
    آپدیت ماهانه عکس پروفایل
    نکته بعدی که شاید خیلی ها رعایت نمی کنن اینه که عکستون رو هر ماه عوض بکنید ، عکس پروفایلتون را به صورت منظم و هر ماه تغییر بدهید . حالا شاید الان بپرسید که چرا باید عکس پروفایل خودمون رو هر ماه تغییر بدهیم ؟ جواب اینکه اینستاگرام یک الگوریم بسیار پیچیده ای داره که عکس ها رو هنگام جستجو می چینه . خیلی اگر ساده تر بخواهم بگم ، الگوریتم اینستاگرام ، خیلی شبیه الگوریتم گوگل در جستجو هست .
    شما شاید یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام بدهید که نتیجه اش جذب فالوور بیشتر و موفقیت در اینستاگرام خواهد بود اینه که عکس های خودتون رو طوری بهینه بکنید و همینطور اکانتتون رو که اگر کار شما فروش سیب است و کسی در اینستاگرام کلمه سیب رو جستجو کرد ، عکس های شما جزء اولین نتایج جستجو قرار بگیرند و این علم که علم بسیار مهمی می باشد و بسیار کم ازش صحبت میشه ، بهینه سازی عکس ها در اینستاگرام برای پیدا شدن و قرار گرفتن در اولین نتایج جستجوی اینستاگرام، شاید مهمترین موضوعی باشه که به شما کمک کنه فالوورهای بیشتری پیدا کنید و موفق بشید .
    یکی از معیارهای رتبه بندی اینستاگرام برای عکس ها اینه که آیا عکس پروفایلتون همیشه ثابت هست یا تغییر می کنه و اکانت هایی که عکس پروفایلشون رو تغییر میدهند حداقل ماهی یک بار این کار رو انجام میدهند ، اکانت های فعالتری محسوب می شوند .

    البته شاید این سوال برای شما پیش بیاد که ما در عکس پروفایل اینستاگراممون لوگوی شرکت رو گذاشتیم چطور می تونیم ماهی یک بار لوگوی شرکتمون رو عوض کنیم و تو این زمینه بهتره کمی خلاقیت به خرج بدید و از ایده های خلاقانه استفاده کنید . مثلا با رسیدن فصل زمستان چند دانه برف بر روی لوگو خود اضافه کنید یا فصل بهار میشه عکس گل یا طبیعت رو به لوگوی خود اضافه کنید و به مناسبت های مختلف می توانید عکس لوگوی خود رو تغییر بدهید . لوگو شرکت گوگل در سال بیشتر از ۳۰۰ بار تغییر می کنه ، هر روز به مناسب مختلفی لوگو رو تغییر می دهند ، لوگو همان نام گوگل هست ولی به صورت خلاقانه المان های مختلف به آن اضافه می شود .
    http://mahanteymouri.ir/make-money-from-instagram/
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟


    قصد دارید کسب و کاری برای خود راه بیندازید ولی سرمایه کافی برای اجاره و یا خرید مغازه‌ای در پاساژهای بزرگ شهر را ندارید؟ پس از همین حالا دست به کار شوید و از فرصت طلایی اینستاگرام استفاده کنید. کسب درآمد از اینستاگرام موضوعی است که در سال های اخیر در ایران مطرح است و حتی برخی ادعا می کنند درآمدهای میلیونی از اینستاگرام کسب می‌کنند. احتمالاً شما هم برای کسب درآمد از اینستاگرام نقشه‌هایی دارید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید. با ما همراه باشید. فرصت را از دست ندهید: کسب درآمد از اینستاگرام

    اینجا هیچ چیز غیرممكن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع كنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست كنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی كنید؛ بدون آنكه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و... باشید. از طرف دیگر، كسب و كار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده كه صاحبان آن سودهای كلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع كار می‌كنند كه تعداد دنبال‌كننده‌های یك صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال كنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این كسب و كار به اندازه‌ای جدی شده كه به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است. این گزارش را بخوانید تا دستتان بیاید ماجرا از چه قرار است و چگونه یك پیج ساده با تعداد دنبال كننده‌هایی در حدود 200 هزار نفر، بین 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رود. رقم‌های میلیونی باورنكردنی در این خرید و فروش‌ها در جریان است. از صفحاتی كه 50 هزار تومان به فروش می‌رسند تا برخی موارد كه به 100 میلیون تومان هم می‌رسند. بله، رقم را درست خواندید. 100 میلیون تومان برای فروش یك صفحه اینستاگرامی! این بازار به اندازه‌ای فشرده و نفسگیر شده كه شركت‌های مختلفی برای فروش تخصصی صفحات اینستاگرامی به راه افتاده‌اند و رقابت شدیدی بین آنها حكمفرماست. در این میان، صفحات مخصوص اجناس مورد نیاز خانم‌ها- (زیورآلات، لباس و. . . )- بیشتر از همه روی بورس است و همچنین نوجوانان بین 13 تا 19 ساله بیشترین درآمد را از اینستاگرام كسب می‌كنند. در این گزارش از راز و رمزهای فروش‌های اینستاگرامی و سودهای خوبی كه به راحتی تا ماهی 7، 8 میلیون تومان نیز می‌رسد، نوشته‌ایم. این گزارش را بخوانید تا باور كنید چگونه یك نوجوان 13 ساله ماهی 7 میلیون تومان از راه خرید و فروش صفحات اینستاگرامی درآمد دارد! چرا خرید و فروش اینستاگرامی رونق گرفت؟ تا چند سال پیش، فیس‌بوك به عنوان مكانی برای خرید و فروش درآمده بود اما نتوانست میان همه كاربران اینترنتی جا باز كند و فقط در میان عده محدودی این خرید و فروش‌ها وجود داشت. اینستاگرام اما خیلی زود جای خود را در دل كاربران باز كرد. این اتفاق به سه دلیل رخ داد: - دسترسی آسان به اینستاگرام از دلایل اصلی رونق كسب و كار در این شبكه اجتماعی است. یك گوشی هوشمند كافی است تا در هر لحظه و هر مكان به اینستاگرام متصل شد اما دسترسی به فیس بوك برای افراد كم‌حوصله و ناآشنا به اینترنت سخت است. - فیس بوك محتویات صفحات را برای همه عضوهای آن نشان نمی‌دهد و فقط بخشی از آنها را به صورت تصادفی انتخاب كرده و محتویات را روی home آنها نشان می‌دهد. سایر عضوها یا باید خودشان به این صفحات مراجعه كنند یا مدیر پیج باید مقدار پولی را به حساب فیس بوك واریز كند تا محتویات صفحه‌اش را روی home همه اعضایش نشان دهد. - از طرفی اینستاگرام فیلتر نیست و همین موضوع دسترسی كاربران را بسیار راحت‌تر كرده است. دلایلی كه شما در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا می‌كنید عبارتند از: - كاربران بیشتر به شبكه‌های اجتماعی سر می‌زنند تا وب‌سایت شما - یك كانال ارتباطی و بدون واسطه برای مخاطبان - می‌توانید از خودتان دفاع كنید. - می‌توانید محتوا تولید كنید. فروش لباس، روی بورس اگر به صفحات مختلف اینستاگرام سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید كه فروش انواع لباس، یكی از پررونق ترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام است. «مجید رضایی» یكی از كسانی است كه در این زمینه بسیار فعال است و انواع و اقسام تی‌شرت، شلوار و لباس‌های مختلف را از این راه به فروش می‌رساند. او در مورد نحوه كار خود می‌گوید: «من چند سالی بود در پاساژ میلاد نور بوتیك داشتم اما نتوانستم از پس اجاره‌های سنگین بربیایم و مجبور شدم مغازه خود را پس دهم. پس از آن بود كه به استفاده از اینستاگرام روی آوردم و شكر خدا راضی هستم. اگر در این كار پشتكار داشته باشید می‌توانید به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا كنید و همه چیز به حوصله شما بازمی‌گردد. در مغازه‌ها قیمت‌ها حداقل دو، سه برابر قیمت خریداری شده است تا بتوان با آن، هم اجاره و مخارج مغازه را درآورد و هم حاشیه سود مناسبی برای خود كسب كرد؛ به‌طور مثال یك پیراهن ساده 20 هزار تومانی حداقل 60 هزار تومان به فروش می‌رسد. در اینستاگرام اما چون سایر هزینه‌ها را نداریم این محصولات را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌كنیم كه باعث می‌شود مشتریان خوبی پیدا كنیم. همین پیراهن 60 هزار تومانی را ما 35 تا 40 هزار تومان می‌فروشیم كه هم به نفع ماست و هم به نفع خریداران. درآمد من به صورت میانگین به 3 میلیون در ماه می‌رسد و در برخی مواقع و مناسبت‌ها نیز تا 5/3 و 4 میلیون نیز درآمد داشته‌ام. اینجا همه چیز به خودت بستگی دارد. بعضی‌ها ممكن است فقط ماهی 50 هزار تومان درآمد داشته باشند اما بعضی‌ها 10 میلیون تومان.» خلاقیت، حرف اول در اینستاگرام البته تنها واردكنندگان نیستند كه درآمد دارند و هر فردی با خلاقیت خودش می‌تواند درآمدهای خوبی كسب كند. فروش انواع زیورآلات و دستبندهای مختلف یكی دیگر از بازارهای پررونق در این فضای مجازی است. «آیدا جلالی» كه صاحب یكی از صفحات است و در حدود 70هزار دنبال‌كننده دارد، می‌گوید: «من در حدود یك سال و نیم است كه محصولاتم را در اینستاگرام به فروش می‌رسانم. ابتدا این دستبندها را برای خودم درست می‌كردم. پس از مدتی که دوستان و آشنایان از كار من تعریف می‌كردند، گفتند كه كارهایم را بفروشم. همچنین من آدمی نیستم كه بخواهم از ساعت 7 صبح تا 4 بعدازظهر كار اداری انجام دهم ؛ برای همین تصمیم گرفتم محصولات خودم را از طریق اینستاگرام به فروش برسانم. من لیسانس زبان ایتالیایی دارم و به كار تدریس زبان مشغول هستم و در ساعت‌های فراغت خودم این كار را انجام می‌دهم. به نظرم اینستاگرام فضایی بهتر از فیس بوك است چون همه در فیس بوك عضو هستند اما در اینستاگرام تنها جوانان و قشر خاصی از مردم حضور دارند.» از اینستاگرام به مغازه در اینستاگرام برخی فروشندگان هم هستند كه با سودهای مناسب فروش محصولاتشان توانسته‌اند یك مغازه برای خودشان دست و پا كنند. در واقع اینستاگرام برای این افراد به سكویی برای پرش تبدیل شده است. «مریم حیدری» یكی از این افراد است. او در ابتدا مغازه داشته اما به دلیل نداشتن سود مناسب آن را رها كرده و به کسب درآمد از اینستاگرام روی آورده است. بعد از گذشت یك سال و جذب مشتری‌های دائم او توانست یك مغازه برای خودش در خیابان میرداماد اجاره كند و در آخر هر ماه سود خالص خودش چیزی در حدود 7 میلیون تومان است. او البته از فضای سنگین رقابت در اینستاگرام هم حرف می‌زند و می‌گوید: «در اینجا رقابت بسیار بیشتر از مغازه‌هاست. شما تعداد زیادی فالوور دارید كه نمی‌دانید كدام یك مشتری هستند و كدام یك رقیب شما. رقیب تان شما را قدم به قدم دنبال می‌كند و با الگوبرداری از شما رقابت را سخت می‌كند. همچنین برخی مشتری‌های شما را در صفحه‌تان پیدا می‌كنند و محصول مشابه شما را با قیمت پایین‌تری به مشتری‌ها پیشنهاد می‌دهند. همچنین در چند وقت اخیر پیج‌های فروش محصولات بسیار زیاد شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا از فروش همه كاسته شود. من واقعا نمی‌دانم این همه صفحه چگونه می‌توانند دنبال كنندگان خود را نگه دارند و برای جذب آنها چه برنامه‌هایی دارند. به نظرم در اینترنت و دنیای مجازی نمی‌توان ماندگار شد. بنابراین از این راه و روش باید به هدف‌های دیگری برسیم؛ مثلا من توانستم با صفحه اینستاگرام خودم یك سری مشتری ثابت پیدا كنم و الآن خیالم بابت فروش راحت است و كمتر در اینستاگرام حضور پیدا می‌كنم. برای رسیدن به اینجا خیلی وقت گذاشتم و یادم هست در یك سال اول راه‌اندازی صفحه خودم در اینستاگرام، شاید در حدود 15، 16 ساعت حضور مستمر داشتم و هر یك ساعت محصولات خودم را تبلیغ می‌كردم. در حال حاضر اما بیشتر از 3، 4 ساعت در روز بر روی صفحه خودم وقت نمی‌گذارم. » بازار جدیدی به نام خرید و فروش صفحات اینستاگرامی همانطور كه در ابتدای گزارش نیز گفته شد، علاوه بر خرید و فروش در اینستاگرام، رقابت شدیدی برای افزایش فالوور ها و افزایش لایک اینستاگرام و فروش آنها در گرفته است. در ابتدا خرید و فروش صفحات اینستاگرامی به صورت شخصی بود و برخی افراد، صفحات خود را كه فالوورهای زیادی جذب كرده بود با قیمت توافقی به فروش می‌رساند. ماجرا اما كم‌كم حرفه‌ای‌تر شد و پای شركت‌های مختلفی برای خرید و فروش صفحات اینستاگرامی و همچنین افزایش لایك‌ها باز شد. در حال حاضر بازار به صورتی درآمده كه قیمت‌ها كاملا مشخص است و هر خریدار می‌داند هر صفحه با چه تعداد دنبال كننده را به چه قیمتی می‌تواند بخرد. قیمت خرید یك صفحه از 50 هزار تومان شروع می‌شود و حتی به 100 میلیون تومان هم می‌رسد. قیمت‌ها بستگی به تعداد دنبال كننده‌های یك صفحه دارد و شما با بودجه خود می‌توانید صفحه مورد نیاز خود را خریداری كنید؛ به عنوان مثال صفحه‌ای كه 50 هزار تومان قیمت دارد، تنها هزار دنبال‌كننده دارد و قیمت‌ها با افزایش تعداد دنبال كنندگان صفحه به صورت پلكانی افزایش پیدا می‌كند؛ مثلا یك صفحه با تعداد 200 هزار دنبال كننده در حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد. درآمدهای نجومی برای نوجوانان 13 تا 19 ساله! شاید باورش سخت باشد كه در حال حاضر نوجوانان خوشفكر و با حوصله 13 تا 19 ساله از راه اینستاگرام، درآمدهای باورنكردنی كسب می‌كنند كه در برخی مواقع از حقوق كارمندان و مهندسان نیز بیشتر است. یكی از این افراد «سپهر تاج بخش» نام دارد كه متولد سال 1378 است و به گفته خودش حدود 7 میلیون تومان در ماه از اینستاگرام درآمد دارد! او در مورد فوت و فن كار خودش به «زندگی ایده آل» می‌گوید: «كار من به همین سادگی‌ها نیست كه تصور می‌كنید. من از صبح تا شب پای اینستاگرام هستم و همه چیز را طبق اصولی كه در این مدت یاد گرفته‌ام پیش می‌برم؛ به‌عنوان مثال من متوجه شده‌ام صفحات دارای مطالب علمی عامه‌پسند و داستانی به‌شدت طرفدار دارد و خیلی زود دنبال كننده به همراه خودش می‌آورد. یا اینكه باید از راه تجربه به این موضوع دست پیدا كنید كه بهترین زمان برای تبلیغات در صفحه شما چه زمانی است، چند بار در روز تبلیغ كنید و فاصله زمانی بین هر تبلیغ چقدر باشد. به عنوان مثال ساعت 7 تا 10 شب بهترین زمان برای تبلیغات در صفحات اینستاگرم است. ». «سروش امیدی» نیز در مورد گران‌ترین صفحه موجود در اینستاگرام می‌گوید: «یك صفحه با تعداد یك میلیون دنبال كننده در حدود 100 میلیون تومان قیمت دارد اما خود ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم این صفحه را بفروشیم. این صفحه كه یك پیج تبلیغاتی است، برای ما در حدود 40 میلیون تومان در ماه درآمد دارد؛ بنابراین اصلا منطقی نیست كه آن را به فروش برسانیم. » او در مورد میانگین درآمد معقول و منطقی افرادی كه در زمینه خرید، فروش و افزایش تعداد صفحات اینستاگرام فعالیت می‌كنند نیز می‌گوید: «اگر شخصی در یك زمان معقول برای این كار وقت بگذارد، چیزی در حدود ماهی 2 تا 4 میلیون درآمد كسب می‌كند. » رازهای موفقیت در اینستاگرام تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی كه در اینستاگرام كسب می‌شود صحبت شده است ولی این‌بار بحث ما در مورد تبلیغات به ‌شكل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی كه در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست. مسلماً شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همكاری با این‌گونه صفحات كرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات كسب‌و‌كارهای كوچك و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید. تبلیغاتی كه در اكثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند. اینستاگرام پلتفرمی است كه درصد قابل توجه مخاطبین آن را نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشكیل می‌دهند؛ یعنی سنی كه برای مشورت كردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌كنند. بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی كه برندهای خارجی از طریق اعضای شبكه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. كدام صفحات طرفداران بیشتری دارد؟ ممكن است این سوال برای شما به وجود بیاید كه چه صفحاتی دارای بیشترین مخاطب هستند؟ مدیر سایت «اینستا سل» در پاسخ به این سوال می‌گوید: «به‌طور كلی هر صفحه‌ای كه در حوزه خانم‌ها فعالیت كند با تعداد دنبال كنندگان بیشتری رو به رو خواهد شد. در مجموع، خانم‌ها بیشتر از آقایان از اینستاگرام استفاده می‌كنند و در نتیجه مشتری‌های خانم بیشتری در اینستاگرام وجود دارند؛ از صفحات مخصوص لباس و مزون بگیرید تا زیورآلات و جواهر. جالب است بدانید در بسیاری از مواقع حتی مشتری‌های صفحات لباس‌های مردانه نیز خانم‌ها هستند. در مجموع خانم‌ها سلیقه آقایان در خرید لباس را قبول ندارند و اگر به بوتیك‌های مردانه شهر هم بروید تعداد خریداران خانم آنها بیشتر است! این ماجرا دقیقا در مورد اینستاگرام هم صدق می‌كند و خانم‌ها هیچ اعتمادی به سلیقه آقایان ندارند و ترجیح می‌دهند خودشان برای آنها از صفحات اینستاگرامی خرید كنند!» تعداد فالوور ها و افزایش فروش نمی توان تعداد فالوورهای بالاتر را به معنی فروش بیشتر دانست. آنچه باید برای شما اهمیت داشته باشد کاربران واقعی است که می‌توانند مشتریان بالقوه شما باشند. اما در عین حال باید دیده شوید، باید تمام تلاش خود را برای افزایش فالوور اینستاگرام به کار گیرید تا به همان میزان از افزایش تعداد مشتریان هم مطمئن تر شوید. اینجا دیگر اینستاگرام صرفاً وسیله ای برای تفریح و سرگرمی نیست، موضوع کسب درآمد از اینستاگرام است. قطعاً به فالوورهای واقعی نیاز دارید. پس قید راهکارهای غیر اصولی همچون خرید فالوور فیک و خرید فالوور رایگان را بزنید. سعی کنید با داشتن پست های جذاب و و عکس های خلاقانه و با کیفیت فالوور جذب کنید. در عین حال می توانید از ربات افزایش فالوور واقعی فالوجت هم برای معرفی پیج خود به دیگران و جذب فالوور استفاده کنید.

    https://www.followjet.com/%DA%A9%D8%...B1%D8%A7%D9%85
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام


    با توجه به گرایش مردم به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام و جذابیت بیش از حد این شبکه های اجتماعی که نوید کاربران بیشتری را می دهد برای تمام افراد که به نبال کسب درامد از اینستاگرام هستند بسیار جداب بوده و به دنبال اموزش کسب درامد از اينستاگرام و تلگرام هستند. در این مطلب اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام برای شما کاربران عزیز به تفصیل بیان می شود. زیرااستفاده هدفمند از این شبکه اجتماعی خیلی سریع می تواند به افزایش فروش شما در اینستاگرام کمک کند.
    از جمله مزایای استفاده از اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد
    * اگاه سازی مردم از برند
    * برند سازی محصول
    * افزایش ترافیک بینهایت وب سایت
    * افزایش فروش محصولات
    * پیدا کردن هذفمند مشتریان جدید و....
    اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام :

    شاید شما در جست و جوهای خود در گوگل صفحاتی از اینستاگرام را دیده اید که در سه رتبه اول نتایج هستند مکانی که چشم میلیون ها نفر به محصولات و اطلاعات ان پیج می خورد. این یکی از ارزشمند ترین دستاوردهای اینستاپرام برای کاربران خود است امکانی که خیلی از وب سایت ها میلیونی برای بودن در سه رتبه اول گوگل برای سایت خود هزینه می کنند پس توصیه ما به شما این است که این موقعیت طلایی را از دست ندهید
    خیلی از پیج های اینستاگرام با پشتکار و زمان توانسته اند که تعداد فالوور های خودرا بالای یک میلیون برسانند دستاوردی که مسلما به این راحتی و در یک بازه زمانی خیلی کوتاه به دست نمی اید. هر کسی در اینستاگرام می تواند کسب درامد کند ولی سوال اصلی اینجاست که کسب درامد در اینستاگرام بدون داشتن فالوور جذاب قادر به کسب در امد نیست و این فالوور است که برای پیچ اینستاگرام میتواند کسب درامد داشته باشد. با تحلیل تعدادی از پیج های اینستاگرام نکته تمام این چند صفحه در این است که انها با داشتن میلیونها فالوور اینستاگرام توانسته اند روزانه درامد میلیونی کسب کنند. . حتی فالوور خود را در راستای اهداف تجاری خود هدایت می کنند که برای انها باعث ارزش بیشتری در اینستاگرام می شود.
    مراحل کسب درامد از اینستاگرام :

    کسب درامد از اینستاگرام شامل مراحل زیر است.
    1- تبدیل کردن اعضای اینستاگرام به فاللور
    2- تبدیل کردن فالوور به مشتری (علاقه مند)
    3- تبدیل علاقه مند به مشتری
    از مهم ترین و سخت ترین مراحل کسب درامد از اینستاگرام در اموزش کسب درامد از اینستاگرام می تواند نحوه ارتباط با فالوور ها و تبدیل انها به مشتری باشد. داشتن فالوور زیاد ملاک موفق بودن پیج نیست بلکه وقتی شما در کسب درآمد از اینستاگرام موفق خواهید بود که توانسته باشید فالوور های خود را به مشتری و علاقه مند تبدیل کرده باشید. حتی اگر تعداد فالوور شما کم باشد ولی تعداد عباقه مندان به پیج شما بیش از نصف با تعدادی برابر با نصف داشته باشد یعنی موفق عمل کرده اید. اگر بتوانید فالوور خود را به علاقه مند و مشتری وفادار تبدیل کنید مرحله سوم یکی از ساده ترین مراحل خواهد بود برعکس نظر بیشتر افراد.
    چند روش کسب درآمد از اینستاگرام :

    1- فروش محصولات
    تعداد زیادی از کسب و کارها محصولات شرکت (محصولات تولیدی خود)رادر صفحات اینستاگرام تبلیغ کرده و انها را به فالوور های خود به فروش می رسانند. انها هم به این نکته رسیده اند که بدون هزینه زیاد میتوانند محصول خود را به صورت رایگان به کاربران خود معرفی کنند. از جمله صفخات موفق در این راستا می تواند با صفحات مد و زیبایی اشاره کرد.
    2- تبلیغات :
    در این روش افراد با ساخت صفخات سرگرمی برای کاربران اینستا به تعداد زیادی فالوور دست پیدا می کنند. و با انتشار تبلیغات در بین پست های خود به درامد خوبی رسیده اند البته این کار ساده ترین و معمول ترین راه کسب درامد از اینستاگرام است
    3- برند سازی :
    برندسازی در اینستاگرام بیشتر برای صاحبان کسب و کارها است . انها از پتانسبل اینستاگرام برای تبلیغ محصول خود و پیدا کردن مشتربان بیشتر استفاده می کنند. در این روش برندها به صورت مستقیم محصول خود را تبایغ نمی کنند بلکه به صورت غیر مستقیم تلاش برای هدایت مستری به سوی فزوشگاههای خود دارند.



    https://www.followjet.com/%D8%A7%D9%...B1%D8%A7%D9%85
  8. #8
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می تواند راهگشای کسب و کار میلیاردها نفر که به افزاره‌هایی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت هجوم آورده‌اند باشد. عجیب نیست که این پلت‌فرم‌ها تا این حد برای تازه‌واردین جذابیت دارد. واضح است که درک این قدرت مطلق و دسترسی به یک پلت‌فرم مانند اینستاگرام و سایر پلت‌فرم‌ها می‌تواند از طریق یک رویکرد بسیار هدفمند در برابر میلیون‌ها دنبال‌کننده، سبب افزایش شدید فروش هر کسب‌وکاری شود.

    هرچند، ما نیز می‌دانیم که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام و به‌دست آوردن میلیون‌ها دنبال‌کننده، کار ساده‌ای نیست و مانند دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های گروهی، نیازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زیاد در بازاریابی است. این یک مسئولیت پر پیچ‌وتاب، دشوار و بسیار پیچیده است که در طول راه با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است.
    با این حال، به نظر نمی‌رسد که این سختی‌ها باعث دلسردی کسانی شود که جذبِ احتمال وجود ترافیک ذاتی رایگان و تقریبا نامحدود اینستاگرام شده‌اند، ترافیکی که می‌تواند ناشی از داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده باشد. و من به عنوان کسی که در حوزه‌ی بازاریابی برخط غوطه‌ور است، می‌توانم به شما مستقیما بگویم که چه‌قدر این روش جذاب است.
    اینستاگرام نیز مانند رتبه‌بندی که در بالای صفحات نتایج موتور جست‌وجوی گوگل وجود دارد، جایی که میلیون‌ها چشم جذب شما می‌شوند، یک ظرف طلای مجازی ارائه می‌دهد. اینستاگرام را می‌توان فقط به عنوان یک آرامان‌شهر توصیف کرد که در فضایی از چیزهای به هم پیوسته وجود دارد و یک مسیر تقریبا مستقیم رو به موفقیت را در هر حوزه‌ای فراهم می‌کند.

    وقتی به افرادی که بیش‌ترین تاثیر را روی اینستاگرام داشتند، اندیشیدم من را به این فکر فرو برد که چه‌طور این آدم‌ها چنین موفقیتی را در این پلت‌فرم کسب کردند. موضوع دیگری که متوجه شدم این بود که بسیاری از حساب‌های کاربری که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند، دنبال‌کنندگان‌شان را برای منافع اقتصادی عظیم به کار برده‌اند.
    برخی از برترین‌ها، بدون این‌که حتی یک دلار از جیب خود خرج کنند، کسب‌وکارهای چند میلیون دلاری راه انداخته‌اند. آنها به سادگی و با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده، مخاطبانی ذاتی از قبل داشته‌اند. البته این امر، زیبایی ساختن یک کانال اطلاع‌رسانی است. اگر کسب‌وکاری راه بیندازید که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصت‌ها نامحدود هستند.

    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

    هر کسی می‌تواند یک کسب‌وکار در اینستاگرام راه بیندازد. اما بدون هواداری قابل توجه، آدم‌های زیادی آن کسب‌وکار را نخواهند شناخت. آن‌چه من می‌خواستم بررسی کنم این بود که چه‌طور می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان را افزایش داد. منظور من بالای یک میلیون نفر دنبال‌کننده است، تعدادی که آگهی‌دهندگان را جذب کند.
    بنابراین مستقیما سراغ مرجع رفتم. از کسانی که موفقیت‌های زیادی در این حوزه به‌دست آورده بودند، خواستم که رمز موفقیت‌شان را برای من فاش کنند. در پایان، سه نفر از افراد موفق در اینستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همین نوع دیوانه‌وار موفقیت نائل شوند، نوعی که چنان وسوسه‌انگیز و هیجان آور است که باعث شده حساب‌های کاربری مشابه زیادی به تقلید از آنها توسط کسانی ساخته شود که می‌کوشند موفقیت‌های آنها را تقلید کنند و با آنها رقابت کنند.
    هرچند، این موفقیت، برای هیچ یک از این آدم‌ها طبق یک سناریوی یک شبه رخ نداده‌است. و ابدا به سرعت اتفاق نیفتاده‌است. بلکه زمان صرف آن شده‌است. سه نفری که من با ایشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربری‌شان بیش از ۱میلیون دنبال‌کننده داشته باشد. باید بگویم که بخش بزرگی از موفقیت آنها پشتکار بوده‌است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبی که هر کارآفرین موفقی را تعریف می‌کند.
    در ادامه ۳ روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.
    ۱. فروش مستقیم محصولات

    به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

    ۲. تبلیغات

    در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

    ۳. برندسازی

    این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.
    https://bazdeh.org/%D8%A2%D9%85%D9%8...1%D8%A7%D9%85/
  9. #9
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    6 روش برای کسب درآمد از اینستاگرام

    در سال گذشته، اینستاگرام به یک قدرت واقعی در زمینه کسب و کار اینترنتی و بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است
    از ماه ژانویه، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه به دست آورده است، و مجموعا در حال حاضر 400 میلیون کاربر ماهانه و 75 میلیون کاربر روزانه از ان استفاده میکنند
    این خیلی شگفت آور است بنابراین جای تعجب نیست که شرکت ها و مارکت ها درصد قابل توجهی از بودجه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به این شبکه اجتماعی اختصاص می دهند. کسب درامد از اینستاگرام کار سختی نیس !!

    این برا ما به چه معناست ؟
    خوب، اکنون زمان مناسب برای به دست آوردن پول در رشد محبوبیت آن است.
    اگر شما آماده هستید، می توانید به راحتی خود را در موقعیتی قرار دهید که بتوانید از حساب کاربری Instagram خود پول زیادی کسب کنید.
    هنوز مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید؟

    اولین کاری که شما باید انجام بدهید : جذب فالوور
    اولین چیزی که باید توجه کنید بهش : دنبال چه چیزی هستی؟ شما باید از ابتدا بدانید که بیشتر مارک ها انتظار پیروی قوی و وفادار برای ایجاد یک همکاری کاری خواهند داشت. اگر شما در این بخش کمبود دارید، راه های ساده ای وجود دارد که می توانید میزان فالوور های خود را افزایش دهید .
    1- اطلاعات زیستی خود را با تمام اطلاعات درست پر کنید: این شامل اطلاعات تماس شما، آنچه شما در مورد آن پست می کنید و از کجا هستید. با چند کلمه کلیدی و حتی چندتا از هشتگها اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که توسط نوع مناسب پیروان قابل کشف است.

    2- به طور مرتب پست بزارید : برای رشد تعداد فالوورها، شما می خواهید چندین عکس را هر روز پست کنید … اما هشدار میدم بهتون ، همه را یک بار پست نکنید! هر روز یک عکس با کیفیت چاپ می کنید بهتر است .

    3- عکس های با کیفیت بگیرید: اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما از بهترین کیفیت با اثرات جذاب است. هیچ نقشی در ضبط یک تصویر ضعیف وجود ندارد، بنابراین واقعا وقت خود را برای اطمینان از این که تولید بالاترین کیفیت را داشته باشید

    استفاده از هشتگ های مرتبط: بعید است که تصاویر شما بدون هشتگ مربوطه کاربر جذب کنند . با بهترین هشتگ هایی که با زمینه مورد علاقه تان به اشتراک گذاشته اید، خودتان را آشنا کنید و مطمئن شوید که از هر یک از آنها از آنها استفاده می کنید. من از برنامه TagForLikes برای ایده هایم استفاده می کنم و موارد سفارشی آن را ذخیره می کنم.

    با پیروان خود ارتباط برقرار کنید: نمی توانید انتظار داشته باشید تمام تعاملات به طور مستقیم به شما برسد. هر روز یک روز وقت بگذارید تا با دنبال کردن و دوست داشتن تصاویر خود با پیروان خود و یا هر کسی که در صنعت شما شرکت می کنید ارتباط برقرار کنید. اگر شما با محتوای معتبر ارتباط برقرار کنید، مردم برای رسیدن به حساب کاربری خود کشیده می شوند و امیدواریم به پیروان وفادار خود پیوست.
    خوب، بنابراین تعداد پیروانتان را افزایش دادید – اکنون زمان شروع کسب درآمد است!

    1- شروع کسب کار خود با فالوورهای زیاد

    بازاریابی موفق در رسانه های اجتماعی تقریبا مستلزم داشتن لیست طولانی از فالوور ها است.
    شما فقط نیاز به یک مقدار قابل توجه از پیروان اینستاگرام دارید! هر چه بیشتر شما داشته باشید، بیشتر شما “دیده می شود” و بیشتر شانس خود را تبدیل به منجر به فروش.
    چند راه وجود دارد که بتوانید پیروان خود را در Instagram رشد دهید. یکی از این ها خرید فالوور از سایت ماست و دیگر گزینه خوندن این مقاله در مورد افزایش فالوور است که کار راحتی است

    2- لینک های محصول را در محصولات بزارید تا راحت بخرن

    لینک های محصول و پیوندهایی به وبلاگ شما بسیار مهم هستند وقتی که می خواهید به پول در Instagram بروید!
    هر تصویر، ویدئو، و یا هر چیز دیگری که شما به اشتراک میگذارید باید شامل CTA باشد (در این صورت پیوندهایی به وبلاگ شما یا هر کجا که می توانید آن را خریداری کنید).
    همچنین اطمینان حاصل کنید که یک عددی یا علامت گذاری می کنید که می تواند خرید آنها را راحت تر کند.
    نمایش مشخصات عمومی در حال حاضر اجازه لینک های قابل کلیک را نمی دهد، بنابراین در حال حاضر کاربران فقط باید با نوشتن مجدد لینک در پنجره مرورگر خود را انجام دهند. مانند عکس زیر


    3- تصاویر با کیفیت را به اشتراک بگذارید

    با وجود ویژگی های جدید، اینستاگرام است، و همیشه در مورد به اشتراک گذاری تصاویر زیبا است.
    هیچ چیز چشم اندازهای شما را جذب نخواهد کرد و یا کسب درآمد از حساب شما بیش از کیفیت بالا، تصاویر زیبا.
    پیروان خود را نشان دهید که نام تجاری شما با تصاویری است که به حس های بصری آنها احتیاج دارد. نمایش محصولات خود، داستان به نام تجاری خود را به آنها بگویید، تصاویر با گرافیک تغییر یافته ایجاد کنید و خلاقیت پیدا کنید.
    برای مثال، اگر به عنوان مثال خدمات ورزشی دارید، می توانید تصاویری از هانک های گرم را که کار خود را انجام می دهند، نشان دهید. اگر یک سرویس فروش ماست هستید، تصاویر خود را از محصول خود به اشتراک بگذارید و شاید دیگر راههایی که می توانید از این ماست در دستور العمل ها استفاده کنید.
    بررسی کنید که چگونه استارباکس این کار را با گرافیک شگفت انگیز، تصاویر هنری فنجان استارباک و آخرین سازهای قهوه انجام می دهد.
    همیشه مطمئن باشید که عکس های جدیدترین محصولات خود را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، شما می توانید یک کتاب جدید بنویسید. ضربه محکم و ناگهانی پوشش را ببندید و با تاریخ انتشار آن به اشتراک بگذارید

    بسیاری از طرفداران و طرفداران مایل هستند که نام تجاری خود را تنها برای به رسمیت شناختن کمی تایید کنند – و البته درباره آنها در نمایه شما. این یک راه عالی برای جذب پیروان شما و همچنین انتقال محتوای اصلی و با کیفیت است.
    پیروان خود را فرصتی برای ارائه عکس های خود را با محصول خود، به اشتراک گذاری تجربه خود را در یک ویدیو، و یا هر چیزی که دوست دارند. بهترین ارسال ها می توانند تخفیفات خود را بر روی محصولات خود، یک پاداش کوچک، یا شاید فقط کمی از طریق نام تجاری خود دریافت کنید.
    در اینجا یک نمونه عالی از Starbucks آخرین “سلام پاییز” ویدیو توسط هنرمند هنری پس از آنها معرفی فصلی پاییز.

    4- سازماندهی مسابقات یا حوادث

    مردم را دوست دارید تصاویر خود را و به دنبال شما، چرا که شما در حال اجرا یک مبارزات خنثی و یا یک رویداد.
    ارائه معاملات منحصر به فرد برای یک دوره کوتاه مدت و به روز رسانی کاربران خود را در مورد چگونگی زمان اجرا (فوری کار می کند).
    اشتراک گذاری تبلیغاتی ویژه یا کوپن ها راه دیگری برای پیروان شما در مسابقه است و آنها را به فروش می رساند. از آنها بخواهید دوبار ضربه بزنید یا یک دوست را برای نشان دادن نام خود در جعبه قرعه کشی بنویسید.
    یکی از بهترین مزایای استفاده از مسابقات و کمپین ها در Instagram این است که شما می توانید هشتگ های جداگانه ایجاد کنید و همه ی مشارکت ها را در یک مکان نگه دارید.
    5- اینفولسر مارکتینگ رو انجام بدید

    ، افرادی هستند که در Instagram فالوور های زیادی دارند . به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش پوشاک زنان به دنبال عوامل تاثیر گذار آنلاین مانند وبلاگ نویسان مد، کارآفرینان و یا گوروهای رسانه های اجتماعی هستید که طرفداران زیادی دارند.
    تعداد زیادی از وبلاگنویسان مایل به اشتراک گذاشتن مارک هایی که می پوشند و به همین دلیل خرید از یک نام تجاری خاص، ایده خوبی است. این یک راه عالی برای ایجاد ترافیک ارجاع از طریق لینک به وبلاگ شما و همچنین نشانهای بازرگانی Instagram شما است.

    از ان ها بخواهید شمارو معرفی کنند

    6- اکانت خودرا بفروشید (یکی از بهترین راها برای کسب درآمد از اینستاگرام)

    در دنیای بازاریابی آنلاین، یک مخاطب آماده به کار در هزاران نفر بسیار ارزشمند است. اگر حساب کاربری Instagram شما تعداد زیادی فالوور را داشته باشد و دیگر نمی خواهید آن را مدیریت کنید، با فروش آن می توانید مبلغ عادلانه ای را بدست آورید. بازار های متعددی مانند حساب های ویروسی و FameSwap وجود دارد که چنین فروش را تسهیل می کنند، بنابراین انجام این کار راحت تر از انتظار می رود.
    https://followernab.com/6-%D8%B1%D9%...1%D8%A7%D9%85/
  10. #10
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    دختر ۲۷ ساله چگونه با استفاده از اینستاگرام درآمد خود را ۲ برابر کرد

    این روزها کسب درآمد از اینستاگرام سخت به نظر می‌رسد و از طرفی کم‌تر کسی پیدا می‌شود که با فضای مجازی بیگانه باشد. توییتر، تلگرام، اینستاگرام و… بخش بزرگی از زندگی ما را تسخیر کرده‌اند. به ویژه اینستاگرام و داستان‌های جنجالیِ هر روزه‌ آن که به گوش می‌رسد. علاوه بر ابعاد سرگرمی این فضاها به ویژه اینستاگرام، تا به حال به فکر کسب درآمد از اینستاگرام یا سایر شبکه‌های مجازی افتاده‌اید؟ با ما همراه باشید تا ببینید چگونه دختری ۲۷ ساله به کسب درآمد از اینستاگرام با درآمدی بالا و چشم‌گیر رسیده است.
    کسب و کار در اینستاگرام


    دیموک کالی ( Caley Dimmock) حدود ۱ سال است که شغل خود را با عنوان مدیر بازاریابی ترک کرده است و در اینستاگرام، آموزش و مشاوره بازاریابی و برندسازی شخصی را پیگیری می‌کند.

    جالب است بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام برای او، بسیار پررونق‌تر از شغل قبلی‌ او است و منجر به ۲ برابر شدن درآمد این دختر ۲۷ ساله شده است. او از قدرت‌ شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را می‌برد و به کمک اینستاگرام، ارباب رجوعان تازه‌ای پیدا می‌کند، دوره‌های آموزشی کسب‌وکار خود را می‌فروشد و با برندهای گوناگون برای مشاوره و… همکاری می‌کند.
    علاوه بر کسب درآمد از اینستاگرام، او از فرصتی که این شبکه اجتماعی در اختیارش قرار می‌دهد، استفاده کرده و برند شخصی خود را توسعه می‌دهد. او معتقد است تنها راه کسب درآمد، کار کردن در شرکت‌های مختلف نیست. این روزها، فضای آنلاین تمام معادلات سنتی را در هم ریخته و قدرت بی‌نظیری برای اشتغال فراهم کرده است.
    چالش‌های کسب درآمد از اینستاگرام


    باید گفت اولین گام یعنی ترک شغل ثابت برای او بسیار دشوار بوده است. اما او به تمام تردیدها پایان داده و با تکیه بر مهارت‌های خود تصمیم گرفته است با تمام توان در مسیر کسب‌وکار آنلاین قدم بردارد. پیشنهاد او برای کسانی که قصد ترک حرفه خود و شروع کسب‌وکاری آنلاین را دارند، این است که ابتدا قبل از ترک کامل شغل قبلی‌شان، کمی با فضای بازار و صنعت آشنا شده و سعی کنند مشتریان حرفه خود را بیابند.
    در این صورت بعد از ترک کامل شغل قبلی و شروع کار جدید خود در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، برای توسعه کار ارتباطاتی خواهند داشت که به کمک‌شان می‌آید. وی با این روش تنها با گذشت ۲ ماه از شروع کارش در اینستاگرام، به درآمدی ۲ برابر درآمد سابق خود دست یافت. و در حال حاضر مشتریان او برای دریافت خدماتش باید زمانی را رزرو کرده و در صف انتظار بمانند.
    اینستاگرام؛ کسب‌کاری تمام وقت


    برای مدیریت حساب اینستاگرام به بهترین شکل ممکن، باید بدانید که چه موقع داستان‌گویی کنید، چطور از ایموجی‌ها بهره ببرید و عکس‌هایی با کیفیت حرفه‌ای و عالی پُست کنید. او نیز برای حساب اینستاگرام خود همه این موارد را رعایت کرده است.
    دیموک کلی خود را به عنوان استراتژیست برند، طراح گرافیک و عکاس معرفی می‌کند و برند شخصی‌اش را نیز با تکیه بر این عناوین توسعه داده است، ارباب رجوعان مختلفی را از بستر اینستاگرام و پیام‌های خصوصی و ایمیل به دست آورده است.

    سایر امکانات اینستاگرام نظیر هشتگ‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی پُست‌ها، توصیه سایر کاربران، مشاهده در صفحات اکسپلورر، کامنت‌ها و… امکان گسترش ارتباطات با کاربران مختلف را برای او فراهم کرده است. مشتریان او برای خدمات مختلفی از جمله عکاسی، برندینگ و مشاوره در زمینه شبکه‌های اجتماعی به او مراجعه می کنند.
    او می‌گوید:
    اگر درخواست‌های مشتریان گنگ و نامشخص باشد، طی مکالمه‌ای تلفنی سعی می‌کنیم ابهامات را از بین ببریم. و یا در صورت نزدیکی از نظر فاصله مکانی، دیداری حضوری خواهیم داشت. در جلسه اول با ارباب رجوعان توافقات لازم را بر سر چارچوب کار و مسائل مالی صورت می‌دهیم.
    رمز کسب درآمد از اینستاگرام

    برای کسب درآمد از اینستاگرام لازم نیست تعداد زیادی دنبال‌کننده داشته باشید. بلکه باید به طور مؤثری در زاویه دید مخاطبان هدف قرار بگیرید. داشتن وبلاگی که ترافیک خوبی دارد، به دسترسی مخاطبان شما کمک می‌کند. بسیاری از مشتریان کَلی او را از طریق تصاویری که در اینستاگرام منتشر می‌کند، پیدا کرده‌اند و با او وارد مذاکره و همکاری شده‌اند.
    او با برندهای مختلف نیز همکاری‌ دارد و در قالب تبلیغاتی تاثیرگذار، کمپین‌هایی را هدایت می‌کند. مقصود از این نوع کمپین‌ها، همکاری افراد مشهور و تأثیرگذار در سطح شبکه‌های مجازی با برندها و محصولات مختلف است. البته او برای این همکاری حساسیت زیادی به خرج می‌دهد.
    او تنها با برندهایی همکاری می‌کند که با جو و فضای صفحه او و برند شخصی‌اش هماهنگی دارند. در این نوع از کمپین‌ها عواملی مانند کیفیت محتوا، میزان مشارکت مخاطبان و تعداد دنبال‌کنندگان بسیار مهم و تأثیرگذار است. یکی دیگر از کارهایی که کَلی در سطح اینستاگرام انجام می‌دهد، ارائه دوره‌های آنلاین آموزشی است.
    این نوع از آموزش، علاوه بر اینکه گنجینه خوبی از دانش را در اختیار دیگران قرار می‌دهد، منجر به تشکیل انجمنی از نیروهای متخصص و افرادی می‌شود که می‌توانند ارتباطات خوبی را رقم بزنند. ضمن اینکه قابلیت فروش و کسب درآمد نیز از این دوره‌ها و بسته‌های آموزشی میسر می‌شود.
    توصیه‌هایی برای استفاده از اینستاگرام در کسب‌وکار


    اگر قصد ارائه خدمات در سطح اینستاگرام دارید، باید مهارت‌های لازم در زمینه کاری خود را به بهترین شکل تقویت کنید. خدماتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهید، حکم کالا و محصول شما را دارند. پس بی‌گدار به آب نزنید و سعی کنید ماهر و قوی ظاهر بشوید.
    از کسب مهارت‌ها و گسترش تجارت خود نترسید. این روزها همه می‌توانند همه چیز را به تنهایی بیاموزند. مهارت‌های مختلف فقط در دانشگاه‌ها قابل دسترسی نیستند. مهارت‌های چندگانه داشته باشید. برای مثال دیموک کَلی هم خدمات عکاسی انجام می‌دهد و هم کمپین‌های عمومی برای مشتریان خود برگزار می‌کند. مشتریان از اینکه توانایی‌های گوناگون داشته باشید، استقبال می‌کنند.
    پیشنهاد و توصیه دیگر او این است که در فضای مجازی حضور پیدا کنید. حتی اگر به این زودی‌ها قصد راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین ندارید یادتان باشد لزومی ندارد همه شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کنید. باید بدانید که کدام جایگاه برای مخاطب، بازار و صنعت شما مناسب‌تر است. مثلا دیموک کَلی با توجه به حیطه کاری‌اش در عکاسی و بازاریابی و… اینستاگرام را مناسب‌ترین شبکه می‌داند اما برای کسی که متخصص SEO یا همان بهینه‌سازی وب‌سایت است، لینکداین گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. در آخر فراموش نکنید که برای پیشرفت باید صبور باشید و صفر تا صد کار را به خوبی بدانید.

    https://payment24.ir/blog/make-money-from-instagram/
+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 4 123 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 38

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش