انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

جلال عابدی نژاد مدیر بخش تحقیق و توسعه نرم افزارهای مرکز تماس شرکت مهندسی تذرو افزار و گیلناز پور حسین / رضایت مشتری عبارت است از احساس و نگرش مشتری نسبت به سرویسی که دریافت کرده است. کلید اصلی در حفظ مشتریان کنونی و همچنین افزایش تعداد آن‌ها، درجه رضایت مشتریان از سرویس دریافتی هست ازاین‌رو […]
نوشته ۳۱ راه کار درباره بهبود رضایت مشتریان در مراکز تماس اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. چهارمین سمینار مرکز تماس «نسل آینده مراکز ارتباط» ۷ دی برگزار می‌شود
  2. ۱۰ راهکار اصلی برای داشتن مرکز تماس موفق
  3. تمرکز سفیر آبی آرام روی ایجاد و مدیریت مراکز تماس و ارتباط برای بانک‌ها و PSPها



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/99409