ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 35
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده


    1 – وب سایت هیچ وقت نمی خوابد. اکثر مردم در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد. یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 365 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.
    2 – رقبای شما وب سایت دارند. اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و رقیب شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد، این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود، خصوصا اگر به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد.
    3 – گوگل شما را به مشتریانتان معرفی می کند. بیش از هر زمان دیگری مردم راه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر داده اند و امروزه مردم اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. کسب و کار شما باید آنلاین هم در اختیار مردم باشد.https://www.bahararam.com/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده



    تیم ما در سال ۸۳ فعالیت خود را در اینترنت با هدف توسعه فناوری اطلاعات شروع کرد و با پیمودن مسیری پر فراز و نشیب و کسب تجربیات فراوان
    ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست . طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص ماست.



    https://zerafat.ir/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده




    چرا به یک وبسایت نیاز داریم؟ داشتن یک وب‌سایت، همچون باز کردن پنجره‌ای است که با باز کردن آن می‌توانید توجه مشتریان بالقوه را به سمت کسب‌وکارتان جلب کنید.حال چرا کسب‌وکار شما نیازمند وب‌سایت است؟ با رهنما وب همراه باشید… 1- وب‌سایت‌ها هرگز نمی‌خوابند. بسیاری از مردم، شب‌هنگام از اینترنت استفاده و وب‌گردی می‌کنند، زمانی‌که کسب‌وکارها تعطیل هستند؛ بنابراین این مسئله بسیار خوب است، زیرا استراحتی برای وب‌سایت‌ها وجود ندارد و هرگز تعطیل نمی‌شوند. یک وب‌سایت اجازه می‌دهد سازمان و کسب‌وکار شما در طول 24 ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و 365 روز سال باز باشد. داشتن یک وب‌سایت، همانند داشتن کارمندی است که در تمام ساعات – حتی آخر هفته‌ها و تعطیلات – به کار خود ادامه می‌دهد.2- رقیبِ اصلیِ شما یک وب‌سایت دارد. اگر با کسب‌وکار دیگری که دارای وب‌سایت است در حال رقابت مستقیم هستید، آن‌ها دارای یک مزیت بارز هستند، بخصوص اگر با وب‌سایتشان بازاریابی اینترنتی انجام دهند. وب‌سایت، یک راه عالی برای هموار ساختن عرصه رقابت است.3- ما را در گوگل جستجو کنید» مردم از راه‌های سنتی جستجوی اطلاعات دور شده‌اند و به سمت جستجوی آنلاین می‌روند، بخصوص به وسیله‌ی موبایل‌ها. مردم هنگام جستجو در موتورهای جستجو، باید بتوانند براحتی در مورد کسب‌وکار شما اطلاعات کسب و از آن استفاده کنند.4- وب‌سایت‌ موجب بالارفتن اطمینان و بهبود تصویر ذهنی مشتری از شرکت می‌شود. با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌توانید تاثیر خود را بر عموم بیشتر کنید و در مقابل مشتری‌های شما به سازمانتان اطمینان بیشتری خواهند کرد.5- کسب‌وکارهای کوچک درآمد بالاتری دارند. بر اساس آمار، کسب‌وکارهای کوچکی که وب‌سایت دارند، درآمدشان به‌طور متوسط 39درصد بالاتر از کسب‌وکارهایی است که وب‌سایت ندارند و آنلاین نیستند! 6- نزدیک به 40 میلیون کاربر شما را خواهند دید» این رقم نشان دهنده تعداد کاربران اینترنت ایران است. استفاده از اینترنت در سراسر جهان به سمت 3میلیارد کاربر می‌رود.7- داشتن وب‌سایت‌ به جذبِ مشتریانِ بیشتر کمک می‌کند. براساس آمار، 50 درصد از فروش‌های اینترنتی را مشتریان جدید انجام می‌دهند. بنابراین داشتن یک وب‌سایت باعث افزایش مشتریان شما می‌شود و ارتباطی با محصول یا سرویسی که ارائه می‌دهید، ندارد
    طراحی سایت رهنما وب ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت اصفهان
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    شرکت طراحی سایت و نرم افزار دنیای ایده های تابان فناوری (داتک) فعالیت خود را در دهه‌ی 70 آغاز نمود. با گسترش مباحث فناوری اطلاعات و نرم افزار، در دهه‌ی 80 فعالیت شرکت بصورت متمرکز به حوزه IT معطوف گردید و در دهه‌ی 90 بسیاری از نرم افزارهای اختصاصی و فنی بصورت پکیج روانه بازار شد. تحلیل‌های گسترده‌ی نرم افزاری و کسب کار، طراحی حرفه‌ای بانک اطلاعاتی، ساختار یکپارچه‌ی طراحی و برنامه نویسی و تست‌های امنیتی سخت گیرانه از ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت طراحی وب سایت داتک میباشد. ما در شرکت داتک از زبان برنامه نویسی PHP جهت طراحی سمت سرور خود استفاده مینمائیم. طراحی وب سایت PHP یکی از پر طرفدارترین زبان‌های طراحی سایت حرفه ای و طراحی فروشگاه اینترنتی است. تحویل پروژه‌های متعدد در طول این سالیان باعث گردیده است که پکیج‌های کاملی از انواع سیستم های نرم افزاری تحت وب در اختیار شرکت داتک قرار گیرد. طراحی سایت واکنش گرا یا همان طراحی سایت ریسپانسیو یکی از انوع پرطرفدار طراحی سایت است. طراحان شرکت همواره بر این باورند که بخشی از کار طراحی، طراحی بصری و زیبای وب سایت است. بخش عمده‌تر آن طراحی براساس اصول ریسپانسیو و همچنین طراحی براساس اصول و مفاهیم سئو ست. ما در شرکت داتک در تلاشیم تا تمام نیازهای شما را در ضمینه طراحی و برنامه نویسی سایت، ثبت دامنه، خرید هاست، پشتیبانی و تولید محتوای سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی را بصورت کامل تحت پوشش قرار دهیم تا شما عزیزان از حداکثر یکپارچگی در پروژه خود بهره‌مند گردید.
    طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی | داتک
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  5. #25
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده
  6. #26
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده
  7. #27
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده
    مزایا طراحی سایت شرکتی

    وب سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های بالغوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.
    سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی

    در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... هزینه طراحی سایت شرکتی در دراز مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. بنابراین هزینه وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  8. #28
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده
  9. #29
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده
    صندلی ماساژ ای ریلکس مدل 101 از حرفه ای ترین مدلهای ماساژور موجود در دنیا می باشد که از سال 2018 وارد ایران هم شده است. هم دارای ظاهری بسیار شیک با طراحی مدرن روز دنیا هم دارای ماساژ کامل برای تمام قسمتهای بدن می باشد و نیز دارای طراحی مدرن و بسیار زیبا و روکش چرم بسیار مرغوب دارای رنگ بندی متنوع مطابق با تمام سلیقه ها می باشد، طول ماساژ در این مدل مبل ماساژ از پشت سر تا زیر نشیمنگاه و به صورت L شکل می باشد و مکانیزم ماساژ سه بعدی را نیز دارد، در دستگاه اسپیکرهایی نیز طراحی و نصب شده تا حین ماساژ می توانید از لذت بخشی موزیک با کیفیت مناسب نیز بهره مند شوید. صندلی ماساژفول دارای طراحی بسیار زیبا.
  10. #30
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده
    بازرگانى مگاكو مفتخر است با نمايندگى پمپ وكيوم متحد تبريز كه با يكسال گارانتى و ١٠سال خدمات پس از فروش ارائه مى نمايد،در زمينه هاى مختلف با صنايع مختلف همكارى داشته و همراه صنعتگران و توليد كنندگان باشد.
    شرکت صنعتی و تولیدی متحد با بیش از 30 سال سابقه، بزرگ ترین تولیدکنندۀ پمپ های وکیوم دورانی رینگ مایع با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و پمپ های سانتریفوژ و بلوئرهای هوا با قدرت دمندگی بالا در ایران می باشد.

    با توجه به نیاز روزافزون صنایع مختلف به پمپ وکیوم ، این شرکت، تولید و عرضۀ این نوع پمپ ها را با هدف جلب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر روندهای ارائه محصول، افزایش کیفیت و نیز تنوع خدمات قابل ارائه به مشتریان ارجمند در دستورکارخود قرار داده است.

    امیدواریم با عرضۀ محصولات و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری بتوانیم آسایش و اطمینان خاطر شما عزیزان را بیش از پیش تأمین نماییم.
    پمپ هاى وكيوم رينگ مايع (آب در گردش)متحد از ظرفيت 25 متر مكعب بر ساعت تا 1000 متر مكعب بر ساعت مى باشد و در صورت نياز و سفارش با متريال استيل نيز قابل ارائه به مصرف كنندگان محترم مى باشد.
    پمپ هاى 25-60-100-200 متر مكعب به صورت كوپل مستقيم ارائه شده و 300-500-750-1000 متر مكعب به صورت شاسى و كوپله ارائه مى شوند.
    جهت اطلاع از هر گونه مشخصات فنى پمپ ها به كاتالوگ ها مراجعه فرموده و يا با كارشناسان مگاكو تماس حاصل فرماييد.
    همچنين شركت صنعتى توليدى متحد محصولات ديگرى از جمله ونتيلاتور(دم)و پمپ هاى سانتريفيوژ را نيز در سبد كالاهاى توليدى خود جاى داده است .
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 35

موضوعات مشابه

  1. موانع خلاقیت و راهکارهای مقابله با آن چیست
    توسط SARA در انجمن سایر آموزش های استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/22, 17:10
  2. مدیریت فرایند چیست و چه نقشی در کسب و کار شما دارد
    توسط SARA در انجمن آموزش های عمومی استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/19, 20:37
  3. قوانین سایت رایگان بفروش چیست
    توسط esmaili در انجمن معرفی استارتاپ ها
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/06, 09:09
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/11, 08:10
  5. چرا یک ایده ی خوب هیچگاه برای موفقیت کافی نیست
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/07, 18:29

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش