ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 35
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده


    گروه طراحی سایت وبنا با هدف بومی سازی این علم، سال هاست قدم به حوزه طراحی سایت و بهینه سازی سایت ( سئو ) برای موتورهای جستجو گذاشته است. گروه طراحی سایت وبنا می تواند پس از طراحی سایت شما، با بهینه سازی اصولی و سئوی دائمی آن، نقش به سزایی در تجارت شما داشته باشد. اگر در زمینه طراحی سایت سوالی دارید، قبل از هرگونه سفارش طراحی سایت با ما تماس بگیرید. ما سعی می کنیم بهترین مشاوره طراحی سایت را به شما ارائه کنیم.


    https://webnagroup.ir/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    درباره اطلس وب

    اطلس وب فعالیت خود را در حوزه اینترنت و تجارت الکترونیک و فروش هاست آغاز نمود. با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی وب سایت در دنیا اطلس وب بر آن شد تا در حوزه های مختلف از طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک تا طراحی گرافیکی و لوگو و همچنین انیمیشن های تحت وب فعالیت خود را ادامه بدهد.

    در حال حاضر شرکت با تعداد افرادی بالغ بر 50 نفر به صورت مستقیم در این راستا گام های محکم خود را بر میدارد و امیدوار میباشد که مشتریان با پشتیبانی شبانه روزی خود این شرکت را در رسیدن به اهداف خودش یاری نمایند.

    در شرکت اول از همه دادن آگاهی و اطلاعات به مشتریان برای ما از هر نکته ای مهمتر میباشد چرا که مشتری در این حوزه باید اطلاعات کاملی از وب سایتی که قرار است در آینده داشته باشد را کسب نماید و سپس با اطمینان بیشتری قرارداد وب سایت خود را منعقد نماید.


    درباره شرکت اطلس وب
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده
    تیم کارینو وب با تخصص و دانش خود در زمینه ی طراحی سایت با جدیدترین متد های روز دنیای وب، سالهاست که پا به عرصه وب جهت خدمت به هموطنان عزیز گذاشته است
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده
    معرفی خدمات نوپرداز سئو

    شرکت نوپرداز با ارائه ابزار آنالیز نوپرداز سئو این امکان را فرآهم آورده است تا کاربران، مدیران و ب سایت ها و تمامی وب مسترها بتوانند به آسانی و به صورت رایگان از ابزارهای پیشرفته شرکت نوپرداز برای آنالیز وب سایت مد نظر خود بهره مند گردند.

    https://nopardazco.com/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده


    چرا باید طراحی سایت خود را به وب 24 بسپاریم؟

    اکثر مدیران باهوش می دانند که داشتن یک سایت به تنهایی کمکی به رشد کسب و کار آنها نخواهد کرد. ساخت سایت برای شرکت اگر کمکی به بیشتر دیده شدن کسب و کار شما نکند و نتواند مخاطب شما را جذب نماید، عملا ارزشی ندارد و با انجام این کار هزینه و زمان خود را هدر داده اید. بنابراین یک سایت حرفه ای باید شامل ویژگی های مناسبی از جمله این موارد باشد: طراحی آن مطابق با الگوریتم های گوگل باشد و در نتایج گوگل به خوبی دیده شود، امنیت بالا داشته باشد، سرعت لود مناسب داشته باشد، کاربردی بوده و کاربران بتوانند به سادگی اطلاعات مناسب را پیدا کنند، گرافیک جذاب داشته باشد و از همه مهمتر مقیاس پذیر باشد و بتواند در مقیاس های مختلف از نظر سخت افزاری و حجم کاربر پاسخ مناسبی را ارائه دهد. تیم کارشناسان فنی وب24 به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و با تجربه در زمینه طراحی سایت در تهران، به تمام این ویژگی ها مسلط هستند و یکی از اصول کاری ما در وب24 این است که مشاور مشتری باشیم و نهایت تلاش خود را برای موفقیت و رشد کسب و کار مشتریان خود به کار بندیم. سایت های بزرگ و موفقی که تا کنون توسط ما اجرا شده است و رضایتمندی مشتریانمان گواه این ادعا است.
    تلاش ما بر این هست که بتوانیم بهترین خدمات طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو را به مشتریان خود ارائه کنیم. طراحی سایت 24 (وب24) به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه سئو و طراحی سایت نه تنها در تهران بلکه در سرتاسر ایران است. هدف از تشکیل این گروه توسعه وب فارسی و کمک به افراد و صنایع مختلف برای حضور در بازار وب است. طراحی سایت 24 برای تسریع و فراهم نمودن بستری مناسب برای حضور دردنیای تجارت آنلاین اقدام به مشاوره طراحی سایت و بررسی نیازهای مشتریان و راهنمایی برای دست یابی به یک مسیر ونتیجه در زمینه کاری شما می نماید.
    در نظر داشته باشید که ما صرفا برای مشتریان خود سایت طراحی نمی کنیم بلکه با طراحی سیستم های اختصاصی و بهینه سازی شده برای گوگل ابزاری را در اختیار آنها قرار می دهیم تا بتوانند به نتایج مورد نظر خود برسند. همچنین علاوه بر ایجاد ابزار مناسب به آنها کمک می کنیم تا بتوانند به خوبی از این ابزار استفاده کنند و تا انتهای راه همراه آنها هستیم. برخی از خدمات مهمی که وب24 به مشتریان خود ارائه می دهد عبارتند از : طراحی سایت حرفه ای ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل و مشاوره بازاریابی اینترنتی.



    https://www.web24.ir/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  6. #16
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده



    زیبا ساده و سریع

    اگر صاحب کسب و کار های کوچک و بزرگ یا عکاس, نقاش, گرافیست و ... هستید همین حالا شروع به ساخت وب سایت خود بکنید و برند شخصی یا شرکت خود را معرفی کنید.

    https://camva.ir/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  7. #17
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده






    اهمیت داشتن سایت برای یک کسب و کار

    چرا اقدام به طراحی سایت کنیم یا به عبارتی دیگر داشتن وب سایت برای کسب و کار ما چه ضرورتی دارد؟
    در پاسخ به این سوال باید خدمتتان عرض کنم که با توجه به نیاز بازار عدم حضور مثبت در دنیای تبلیغات اینترنتی مساوی با از دست دادن بخش بزرگی از مشتریان حاضر در این بستر است.
    از طرف دیگر داشتن یک وبسایت مرتب برای ارجاع سریع مشتریان به خدمات یا محصولات شما از هر جای دنیا، بسیار ثمر بخش خواهد بود. همچنین جدا از موضوعات افزایش فروش و معرفی شدن، داشتن یک وبسایت به افزایش اعتباز شما در میان بخش بزرگی از مشتریانتان هم کمک خواهد کرد.








    http://w3developers.ir/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  8. #18
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده








    طراحی سایت در کرج :گروه طراحی سایت شرکت شبدیز در کرج آماده طراحی انواع سایت های داینامیک بر اساس استاندارد های روز به همراه تیمی خلاق در زمینه طراحی گرافیک وب سایت در کرج و تیمی مجرب در حوزه بهینه سازی وب سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل در سطح استان البرز و شهر کرج می باشد. شرکت شبدیز تاکنون توانسته است بیش از 100 مشتری فعال در حوزه طراحی سایت در کرج را جذب کند و پشتیبانی کند.
    از خدمات شرکت شبدیز طراحی سایت در کرج و استان البرز می باشد شبدیز با سابقه 11 ساله در طراحی سایت و طراحی پورتال به کسانی که علاقمند به برخورداری از یک سایت می باشند اعم از سایت شخصی، فروشگاه آنلاین، پرتال، سایت خبری، سایت آموزشی و ... نوید آن را می دهد تا با خاطری آسوده قدم به دنیای وب بگذارند. دپارتمان طراحی سایت کرج شبدیز به همشهریان عزیز البرز نشین نوید آن را می دهد که با یکی از حرفه ای ترین تیم های طراحی سایت و برنامه نویسی همکاری داشته باشند.

    https://www.shabdiznet.com/%D8%B7%D8...A9%D8%B1%D8%AC
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  9. #19
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    تیم سارین وب متشکل از مجرب ترین افراد در زمینه طراحی و توسعه وب سایت و اپلیکیشن با سابقه ای درخشان می کوشد تا همچنان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .
    طراحی سایت | طراحی وب سایت | سارین وب
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  10. #20
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده
    نرم افزار های ره وب

    طراحان ره وب در زمینه طراحی نرم افزارهای تخصصی و سازمانی تجربه موفق و چندین ساله ای دارند. شما می توانید قبل از اقدام به خرید هر کدام از نرم افزارها ، از طریق دمو آزمایشی بررسی کامل را انجام دهید


    شرکت طراحی وب سایت در تهران
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 4 نخست 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 35

موضوعات مشابه

  1. موانع خلاقیت و راهکارهای مقابله با آن چیست
    توسط SARA در انجمن سایر آموزش های استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/22, 17:10
  2. مدیریت فرایند چیست و چه نقشی در کسب و کار شما دارد
    توسط SARA در انجمن آموزش های عمومی استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/19, 20:37
  3. قوانین سایت رایگان بفروش چیست
    توسط esmaili در انجمن معرفی استارتاپ ها
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/06, 09:09
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/11, 08:10
  5. چرا یک ایده ی خوب هیچگاه برای موفقیت کافی نیست
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/07, 18:29

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش