ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/10/23
    نوشته ها
    4
    0
    عضو انجمن

    طراحی یک وب سایت خوب نتایج خوبی دارد

    طراحی موثر تاثیر زیادی در رونق کسب و کار دارد این را همه می دانیم که از لحاظ ظاهر و طراحی زیبا باشد اهمیت زیادی دارد نوعی ابزار هست برای برند سازی شما اولین تاثیری که شما بر کاربر میزارید خیلی مهم است اولین تاثیر یعنی اولین چیزی که کاربر با ورود به وب شما مشاهده می کند وب شما باید طراحی خوب و مناسبی داشته باشد تا کاربران در آینده نیز به آن مراجعه نمایند. این امر مستلزم طراحی است که محتوی و اطلاعاتی را بر هم منطبق می سازد که مشاهده و درک و فهم آنها راحت است.


    بعد از اینکه وارد شدند حالا برای ماندن در آن وب دنبال دلیل هستند که در شما ماندگار باشند صفحه خانگیِ دارای ظاهر چشمگیر تاثیر بسیار خوبی دارد، البته سایر صفحات، عناصر و ابزارهای وب نیز باید به همان اندازه خوب و مناسب طراحی گردند. اینگونه به موضوع بیاندیشید: احتمال دارد بیش از نیمی از کاربران از طریق صفحه ای غیر از صفحه خانگی به وبسایت شما مراجعه کنند و بازدید وب را از آن صفحه شروع نمایند.


    یک لوگوی عالی گزینه هایی که خوانا باشد همه اینها باعث می شود که کاربر دوباره به وب شما برگرده سعی کنید ارتباطی میان کاربر و طراحی وب برقرار سازید که کاربر تمایل به حفظ آن داشته باشد. پس از آن به ایجاد ارتباطی پایدار میان کاربر و کلمات یا تصاویری که می خواند و می بیند بپردازید.
    یک سبک، پالت رنگ، پالت نوع، صدا و پیام متمایز و خاص را ادامه دهید. لوگو یا برند همواره باید واضح و در هم آمیخته با طراحی باشد. یک لوگوی تصویری بسیار خوب، اگر کاربر نداند که طراح آن کیست و یا بیانگر چیست هیچ معنا و مفهومی ندارد.


    فراموش نکنید که برقراری ارتباطات میان کاربران باید آسان باشد. این امر دربردارنده مفاهیم طراحی و توسعه می باشد – باید سرعت بارگذاری بالایی دارا باشد، از تکنولوژی وب وhtml به روز استفاده نماید و نیز کنترل های کاربری و عملکرد یکسانی داشته باشد.
    طراحی و برنامه بازاریابی شما باید شامل یک داستان باشد. تصاویر باید مفهومی را به کاربران انتقال دهند که آنان بتوانند به خاطر بیاورند و بازگو نمایند که این خود می تواند روش موثری برای افزایش کاربر باشد.


    امکانات بسیاری برای کاربر فراهم نمایید تا مطالب را به اشتراک بگذارد و چنین فعالیتی را مورد تشویق نیز قرار دهید. این شکل از بازاریابی اجتماعی می تواند کمی از بار مسئولیت شما کاهش دهد و افزون بر این باعث می شود که برند شما یک حس اجتماعی بوجود آورد زیرا کاربران جدید از سوی شخصی دیگر و یا تجارت شما معرفی می شوند.
    مساله پیچیده وجود دارد آن هم اینکه طراحی باید به اعتماد سازی کمک کند عناصری مثل رنگ و چاپ بر اعتماد تاثیر گذار است


    لینک هایی به وب های پوشش دهنده خبر، رضایت نامه یا لوح سپاس از سوی مشتریان، نمایشگر تعداد ارتباطات با رسانه های اجتماعی، استفاده از تصاویر و عکس های خودتان و ایجاد از آن خودتان باشد نه اینکه فقط قالب وب باشد.
    عناصر و دستورالعمل های جهت یابی باید روشن و همچنین کوتاه و مختصر باشند. در صورتی که کاربران از چگونگی انجام فعالیتی که به آن منظور طراحی شده است آگاهی نداشته باشند، طرح شما با شکست مواجه می گردد. در شرکت دارکوب می خوانیم که انجام این کار را آسان نمایید. اینگونه درخواست ها به منظور شرکت در فعالیت ها باید از برجسته ترین عناصر باشند که بتوان آنها را به راحتی پیدا نمود.
    ویرایش توسط sitedesign : 2018/05/19 در ساعت 12:34
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

مجوز های ارسال و ویرایش