ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 6 از 8 نخست ... 45678 آخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 71
  1. #51
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    پیش بینی وضعیت ارزهای رمزپایه در سال ۲۰۱۸

    در این نوشته به پیش بینی یکی از نویسندگان فوربز در مورد ارزهای رمزپایه در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.سال ۲۰۱۷ برای ارزهای رمزپایه و بلاک چین، یک سال فوق‌العاده عالی بود. قیمت بیت کوین در فاصله ماه‌های اکتبر تا نوامبر نزدیک به ۲۰۰۰ درصد (۲۰ برابر) افزایش یافت. بیت کوین در ماه نوامبر بالاترین رکورد خود را با قیمت بیش از ۱۹٫۰۰۰ دلار ثبت کرد. اتریوم، ریپل، لایت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه برتر نیز افزایش‌های نجومی داشتند. حتی برخی از این آلت کوین‌ها با افزایش چند برابری نسبت به بیت کوین مواجه شدند.
    از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) نیز در حدود ۳٫۷ میلیارد دلار جذب سرمایه شد. به این ترتیب، شکلی از سرمایه‌گذاری آینده ترسیم شد. در نهایت نیز “کریپتو کیتیز” یک احساس خوب نسبت به بلاک چین به وجود آورد و در نخستین ماه فعالیت خود به فروش ۱۲ میلیون دلاری دست یافت.
    به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ نیز سال بعدی پیشرفت قابل‌ توجه برای ارزهای رمزپایه باشد.



    https://myarz.com/2018-crypto-predictions/
  2. #52
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    محاسن و معایب سرمایه گذاری بر روی کریپتوکارنسی ها(ارزهای رمزپایه) چیست؟


    کسانی که مایل به سرمایه گذاری در بیت کوین هستند می توانند محاسن مانند موارد زیر داشته باشند:
    بیت کوین نشان داده که رشد قیمت سالانه پایدار دارد و منطقی است که فرض شود که این روند پایدار خواهد بود. نمودار زیر که قیمت بیتکوین در یک بازه 12 ماهه نشان می دهد که 4 بار افزایش داشته است. از 450 تا 1700 دلار آمریکا(البته قیمت کنونی اکنون خیلی بیشتر از این مقدار است!!!)
    جامعه اعتماد بیشتری نسبت به بیت کوین تا هر کریپتوکارنسی دیگر دارد که نقش مهمی در حفظ بیتکوین از نظر سقوط و کاهش قیمت در درازمدت دارد. بیت کوین در چند سال گذشته سربلند بوده است که ریسک شکست را از بین می برد. همچنین حجم بالای سرمایه و کاربران به طور بالفعل موقعیت ش در میان دیگر کریپتوکارنسی ها حفظ می کند.
    با حل مسئله مقیاس، بیت کوین راه جدیدی برای افزایش قیمت خواهد داشت

    بیت کوین در مقایسه با هر نوع کریپتوکارنسی دیگر، نقدینگی بیشتری دارد. برای یک کاربر معمولی به این معنی است که همیشه یک مجموعه گسترده ای از فرصت ها برای خرید یا فروش بیت کوین از جمله آن یک دستگاه ATM بیتکوین دارد. راه حل های فنی و نرم افزاری برای بیتکوین نیز بسیار معمول است. برای مثال، Trezor، KeepKey و Ledger انواع مختلف کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره بیت کوین هستند.
    آشفتگی مالی و سیاسی هم در مقیاس جهانی و هم در کشورهای خاص، می تواند مانع از پس انداز پول به صورت اسکناس و نقدی شود. از سوی دیگر بیت کوین، یک ابزار جامع برای ذخیره ثروت در کنار سایر دارایی های پایدار مانند طلا خواهد بو
    در حال حاضر بیتکوین بدون فشار ویا تنظیم بیش از حد است که باعث افزایش عدم رضایت صاحبان وجه نقدی میشود.همواره دولت ها سعی دارند گردش پول نقد را برای کنترل و دسترسی غیر مستقیم مالی، هزینه های بالای کمیسیون برای اکثر عملیات بانکی و در بعضی موارد حتی سود منفی برای سپرده و ناتوانی در تبدیل به پول نقد ،محدود و پول را در یک حساب بانکی ذخیره کنند. در مقابل، ذخیره بیت کوین کاملا رایگان است. معاملات توسط موسسات بوروکراتیک دولتی و بانکی نامحدود هستند. در کل، بیتکوین کاملا غیر متمرکز و نسبتا ناشناس است. شبه ناشناس، اما دقیق .
    اکنون به ریسک ها و معایب آن میپردازیم:
    مشکل مقیاس بیتکوین هنوز حل نشده است. در ضمن، ظرفیت توانمندی شبکه به مدت طولانی نگران کننده است. از سوی دیگر، هزینه های کمیسیون رو به رشد، معاملات جزئی را زیان آور می سازد. حتی معاملات با کمیسیون قابل قبول در شبکه به ندرت اتفاق می افتد. هیچ یک از راه حل های این مشکل را نمی توان به عنوان درمان نهایی نام برد. نه به روز رسانی "Segregated Witness" و نه بیتکوین نامحدود-موثر، پشتیبانی کاملی از جامعه و ماینرها نکرده است. اگر پروتکل به زودی به روز رسانی اساسی نشود، بار شبکه بیش از حد شده و بیت کوین به عنوان یک ابزار پرداخت افت میکند.
    بیت کوین نباید متحمل تلفات مستقیم اضافه بار شبکه به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری باشد. با از بین رفتن علاقه بخشی از کسانی که بیتکوین را به عنوان دارایی سرمایه گذاری تصور میکنند می تواند تاثیر منفی بر قیمت داشته باشد. علاوه بر این، ، مسائل مربوط به انتقال به مبادله یا مبادله کننده یا ذخیره در کیف پول می تواند نگرانی های عمده ای را ایجاد کند.





    محاسن و معایب سرمایه گذاری بر روی کریپتوکارنسی ها(ارزهای رمزپایه) چیست؟
  3. #53
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    کیف پول ارزهای رمزپایه

    مهمترین چیزی که شما در خرید و فروش ارزهای رمزپایه با آن سر و کار دارید، کیف پول‌تان است. به کیف پول چرمی‌تان نگاه نکنید، اینجا منظور نرم‌افزاری است برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال. تا جایی که من فهمیده‌ام ۳ نوع کیف پول وجود دارد: ۱. کیف پول آنلاین: صرافی‌های آنلاینی برای خرید و فروش این ارزها وجود دارند. شما بعد از ثبت نام و زدن چفت و بست‌های اضافه، آدرسی را از وبسایت دریافت می‌کنید و آن وبسایت نقش کیف پول را برای‌تان ایفا می‌کند. مثال‌هایش را در بالا آوردم، زاپو، بلاکچِین.اینفو و موارد بسیاری که کافی است گوگل کنید و کمی درباره‌شان تحقیق و کسب و تجربه کنید.
    ۲. کیف پول لوکال (نیازمند دانلود زنجیره بلوکی): در اینجا شما یک نرم‌افزار را دانلود می‌کنید و سپس آن نرم‌افزار دفتر کل آن ارز خاص (مثلا اتریوم) را دانلود می‌کند، پس از آن هم همیشه باید به شبکه وصل و همگام باشد. در این کیف پول می‌توانید آدرس‌های مختلف تعیین کنید، از کلیدهای عمومی و خصوصی و رمز آن بک‌آپ بگیرید، و ارز مورد نظر (مثلا اتر) دریافت و جابه‌جا کنید. ایراد اصلی همان زمان اولیه‌ای است که نرم‌افزار برای سینک با شبکه نیاز دارد. در مورد اتریوم، کیف پول اصلی‌اش برای مک نزدیک ۲۵ گیگابایت از ترافیک من را بلعید. شرم باد!
    ۳. کیف پول لوکال (بدون نیاز به دانلود زنجیره بلوکی): این نوع کیف پول برای همگام شدن با دفتر کل از یک سرویس آنلاین استفاده می‌کند. در واقع به جای دانلود همهٔ بلوک‌های دفتر کل، هر بار فقط زنجیره بلوکی را اسکن می‌کند تا میزان ورودی، خروجی و موجودی حساب شما در آن لحظه را تایید کند. اما نگران هک شدنش نباشید، زیرا تمام اطلاعات مربوط به حساب شما به شکل لوکال روی دستگاه‌تان ذخیره می‌شود و با هک سرویس آنلاین (بَک‌اِند کیف پول) اتفاقی برای موجودی‌تان نمی‌افتد. در واقع تنها راه دسترسی به موجودی حساب، کلید خصوصی رمزگشایی است که فقط شما آن را دارید و بایستی بسیار مراقب آن باشید.

    انتخاب خود من گزینه سوم است. کیف پول BreadWallet برای اندروید و iOS و کیف پول Electrum برای مک، ویندوز، اندروید و لینوکس گزینه‌های خوبی برای نگه‌داری بیتکوین هستند، بالاتر نوشتم که حفاظت از امنیت رمزهای عبور و بازیابی با خود شما است ولی هر چقدر روی این مورد تاکید کنم کافی نیست. شما تنها نگهبان حساب بیتکوین خودتان هستید. باید عبارت عبور و بازیابی، رمزهای انتقال وجه، و بک‌آپ‌های کیف پول را در جای امنی نگه دارید؛ رمزها را ترجیحا روی کاغذ و دور از حساب‌های آنلاین‌تان نگه دارید تا ک نشوند. هیچ وقت عبارت رمزگشای حساب را در سرویس‌های آنلاین وارد نکنید. ترجیحا به هیچ غریبه‌ای نگویید که بیتکوین خریده‌اید.



    https://theblogeek.com/1396/03/20/in...rrency-wallet/
  4. #54
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    ارز رمزپایه ایران در حال آماده سازی است.



    ارز رمزپایه ( رمزین پول ) ایران در حال آماده سازی است و تا پایان سال جاری (1397) وارد مبادلات اقتصادی می شود.
    به گزارش ارزدیجیتال – این روزها بحث پول الکترونیکی و ارزدیجیتال تبدیل به یکی از اخبار مهم اقتصادی شده و در صدر خبرهای مهم اقتصادی حتما خبری راجع به بیت کوین ها، بلک چین و دادوستد با پول اکترونیکی دیده می شود. در دنیایی که همه تبادلات به سمت الکترونیکی شدن می رود، نمی توان انتظار داشت که شکل سنتی دادوستد همچنان به روند سابق ادامه یافته و تغییری در آن حاصل نشود. در واقع با توجه به سرعتی که فضای مجازی و دنیای الکترونیکی در فضای داد و ستد و مبادله ایجاد کرده، ورود به این فضا برای تمام کشورها امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. ایران هم با توجه به نیاز به حضور فعال در مبادلات بین المللی و همچنین با وجود محدودیت هایی که به خاطر تحریم با آن ها دست درگریبان است، نمی تواند از قافله عقب بیافتد و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هم در حال تولید ارزدیجیتال ملی است. ولی الله فاطمی عضو سابق هیات مدیره بانک ملی و یکی از افراد پیشرو در زمینه الکترونیکی کردن پول در این زمینه از تلاش بانک مرکزی برای تولید پول الکترونیک رمزی ملی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی ها و مطالعاتی که در بانک مرکزی در زمینه ایجاد ارزدیجیتال ملی انجام شده ، به نظر می رسد تا پایان سال جاری و یا نهایتا تا سال آینده این پول در کشور به طور رسمی وارد مبادلات اقتصادی شود. مدیر عامل سابق شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین(توسن) همچنین خاطر نشان کرد: به نظر می رسد ریال رمزی خیلی زود بتواند شناخته شود و با اعلام بانک مرکزی این پول به سرعت در بین مردم جا خواهد افتاد و کارت از مبادلات حذف می شود و جابه جایی پول بسیار سریع تر صورت می پذیرد و با موبایل خیلی از پرداخت ها انجام می شود و در همه حوزه های الکترونیکی حضوری و غیر حضوری جا می افتد و بانک مرکزی به جد پیگیر عملیاتی شدن هر چه سریعتر ظهور ریال رمزی در کشور است. وی با اشاره به این موضوع که بیت کوین به عنوان ابزاری که نظام پرداخت بین المللی داشته و اختلاف ارزش آن ممکن است برای خیلی ها جذاب باشد، به ارزدیجیتال گفت: اغلب کسانی که با بورس آشنایی دارند بااین ابزار آشنا هستند و با نرخ بازدهی بالا دارد خودش را جا می اندازد اما در قشر عموم مردم که نگاه پیچیده ای به سرمایه گذاری و سود آوری از طریق این ابزار ها ندارند، احساس نیاز چندانی به داشتن بیت کوین نداشته باشند و بدون بیت کوین به زندگی خود ادامه دهند.


    ارز رمزپایه ایران در حال آماده سازی است. :: وبلاگ زرین پول
  5. #55
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    ۷ نکته مهم قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

    ۱ – آماده پذیرش ریسک زیاد باشید

    درست است که بازار ارزهای دیجیتال گاهی اوقات بسیار پرسود است و اگر بر فرض مثال ۵ سال پیش با مقدار کمی پول مقداری بیت‌کوین خریداری می‌کردید الان به سرمایه بزرگی تبدیل می‌شد ولی حقیقت است که این بازار به دلیل شرایط خاصی که دارد (مانند بدون پشتوانه بودن و نوسانات بالا) دارای ریسک زیادی است.
    این ارزها مانند شرکت‌های بورسی نیستند که درآمد داشته باشند و املاک، کارخانه، مواد اولیه و چنین چیزهایی در اختیار داشته باشند. ارزهای دیجیتال چیزی جز یک رشته کد نیستند و هیچ دولتی نیز پشتیبان آنها نیست (مانند ارزهایی مانند دلار نیستند)
    بنابراین همانطور که قیمت آنها رشد می‌کند، هر لحظه نیز ممکن است قیمت آنها به شدت افت کند. ۲ – بدانید که هیچ‌کس قادر به پیش‌بینی نیست

    این ویژگی در بورس و بازارهای سهام نیز وجود دارد اما در بازار ارزهای دیجیتال، این ویژگی به شدت برجسته است. هیچ قانون، تئوری اقتصادی، الگو یا روندی وجود ندارد که با آن بتوانیم به شکلی کارآمد، بازار ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کنیم. این ارزها فقط براساس عرضه و تقاضا بالا و پایین می‌روند و کنترلی نیز بر آنها نیست. نهادی وجود ندارد که رشد و افت این ارزها را کنترل کند و فاکتورهایی بنیادی بسیار کمی وجود دارد که بتوانید براساس آن، قیمت یک ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنید. هر رویداد در سطح بین‌المللی می‌تواند باعث شود قیمت بیت‌کوین صدها و حتی هزاران دلار افت کند. به طور مثال وقتی یک کشور اعلام می‌کند که اجازه استخراج بیت‌کوین یا اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور را نمی‌دهد، این خبر ممکن است یک شوک قیمتی به آن ارز وارد کند. بسیار حیاتی است که در نظر داشته باشید هیچکس، صرف نظر از اینکه چقدر در این بازار بوده، توانایی پیش‌بینی قیمت این ارزها را ندارد. ۳ – باید بسیار دقیق باشید

    شاید این نکته کمی بدیهی به نظر برسد ولی قبل از اینکه کاری را انجام دهید، مطمئن شوید که با آگاهی و هوشیاری کامل در حال انجام آن هستید. برفرض مثال عدم تجربه شما، شاید باعث شود مقدار بیت‌کوین را اشتباهی وارد و ارسال کنید یا حتی امنیت کیف پول‌تان را به خاطر عدم توجه به موارد امنیتی به خطر بیندازید.
    هیچ راه برگشتی برای اشتباهات شما در دنیای ارزهای دیجیتال وجود ندارد، اگر مبلغی از دست دادید، برگرداندن آن تقریبا غیرممکن است.
    وقتی تراکنشی به یک کیف پول دیگر ارسال شد، غیرقابل برگشت است، حتی صاحب آن کیف پول ناشناخته است و نهادی مانند بانک وجود ندارد که کنترل کننده یا ناظر تراکنش‌ها باشد. کار کردن با کیف پول‌ها نیز نیاز به دقت بالایی دارد، زیرا آدرس کیف پول‌های بیت‌کوین به شکل خاصی هستند و نمی‌توانید آنها را به خاطر بسپارید. آدرس بیت کوین چیزی شبیه این است: ۱CWAzSPKvU9kpFMbuU7K6YKH4R3ePrxztY
    آدرس‌ها از کاراکترهای تصادفی تشکیل شده و وارد کردن یک کاراکتر اشتباه ممکن است باعث شود موجودی بیت‌کوین شما در حین ارسال از بین برود یا اینکه به مقصد اشتباهی ارسال شود. ۴ – امنیت حساب‌تان را بالا ببرید

    کیف پول‌های زیادی برای ارزهای دیجیتال بصورت آنلاین، آفلاین و سخت‌افزاری وجود دارد. همچنین پلتفرم‌های زیادی برای خرید و فروش این ارزها ایجاد شده است. اما همه این کیف پول‌ها و ابزارها و پلتفرم‌ها معتبر و قابل اتکا نیستند. برخی از آنها با توجه به قوانین کشورشان، به ایرانیان خدماتی ارائه نمی‌کنند و ممکن است حساب شما را با ارز موجود در آن مسدود کنند. برخی از کیف‌ پول‌های آنلاین که اجازه پشتیبان‌گیری از موجودی حساب‌تان را نمی‌دهند نیز خطراتی دارند و گاهی اوقات کلاهبرداران با ساخت کیف پول‌های آنلاین، هدفی جز سرقت موجودی شما ندارند. از جمله کیف پول‌های آنلاین معتبر برای بیت‌کوین و اتریوم سایت blockchain.info است (مسئولیت استفاده از این سایت برعهده خودتان است) بعد دیگر امنیت، حفظ رمزهای عبور است. هیچگاه نباید از یک رمز عبور در چندین سایت استفاده کنید. کلیدهای خصوصی (Private keys) که کلید دسترسی شما به کیف پول‌تان است را در جای امنی نگهداری کنید. از حملات فیشینگ آگاه باشید و رمز عبورتان را فقط با چک کردن آدرس سایت وارد کنید. برخی از سایت‌ها خودشان را به جای سایت‌های معتبر جا می‌زنند و شما با وارد کردن رمز عبور خودتان در آن سایت‌ها، عملا مشخصات کیف پول‌تان را در اختیار سوءاستفاده کنندگان قرار می‌دهید. کیف پول‌های آنلاین بیشتر هدف حمله و هک قرار می‌گیرند. پشتیبان‌گیری از کیف پول و عدم نگهداری مبالغ زیاد در کیف پول‌های آنلاین یکی دیگر از راه‌های افزایش امنیت موجودی‌تان است. برای نگهداری مبالغ بالای ارز، می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری و یا آفلاین استفاده کنید. یکی از انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری با نام Ledger معروف است. ۵ – قبل از سرمایه‌گذاری، ارز مورد نظر را بشناسید

    همانطور که در بورس تهران عرضه اولیه سهام (IPO) وجود دارد، در دنیای ارزهای دیجیتال نیز عرضه اولیه سکه (ICO یا Initial Coin Offering) وجود دارد. عرضه اولیه ارز دیجیتال، به معنای انتشار توکن‌های یک ارز جدید است که معمولا توسط توسعه‌دهندگان آن ارز، طی تبلیغاتی گسترده به عموم معرفی می‌شود. اما متاسفانه در عرضه‌های اولیه ارز دیجیتال شاهد کلاهبرداری‌های بسیار زیادی هستیم و حتی ارزهایی که به نظر می‌رسد معتبر باشند، پس از مدتی کلاهبردار بودن عوامل آنها محرز می‌شود. حتی گاهی اوقات افراد در ارزهایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که آنرا کاملا نمی‌شناسند و صرفا با دیدن نمودار قیمت ارز که رشد زیادی داشته، به طمع کسب ثروت در کوتاه‌مدت، فریب می‌خورند. قصد نداریم بگوییم عرضه‌های اولیه جدید در حوزه ارزهای دیجیتال کاملا کلاهبرداری است ولی باید قبل از هرگونه اقدامی تحقیق و بررسی بسیار زیادی را انجام دهید. عرضه‌های اولیه موفق و معتبری نیز وجود داشته‌اند و بعدها نیز انجام خواهد شد. به طور مثال عرضه اولیه ارز اتریوم (ethereum) یک مورد معتبر و قانونی بود که سود خوبی را نیز نصیب خریداران آن کرد.

    ۶ – هیجان‌زدگی را کنار بگذارید

    خرید و فروش هیجانی، در بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. این یکی از ویژگی‌های معامله‌گران تازه‌کار است که با دیدن نشانه‌هایی از رشد یا افت قیمت، با هیجان به خرید و یا فروش ارز می‌پردازند و اغلب نیز نتیجه خوبی نمی‌گیرند. باید در ذهن داشته باشید که افت و رشد قیمت‌ها همیشه در بازارهای مختلف وجود دارد و در صورتی که در یک ارز معتبر سرمایه‌گذاری کرده‌اید، صبر و شکیبایی به خرج دهید. ارزهای دیجیتال نوسانات بسیار زیادی دارند و آنها که پرطرفدارتر هستند معمولا پس از یک دوره افت یا رشد بزرگ، دوباره خودشان را باز می‌یابند. ۷ – از سیستم‌های پونزی دوری کنید

    هر سایتی که به شما وعده دوبرابر کردن بیت‌کوین را داد را نباید معتبر تلقی کنید. با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال و سخت بودن پیگیری تراکنش‌های این نوع ارزها، سیستم‌های پونزی نیز در این حوزه فعالیت زیادی پیدا کرده‌اند. سیستم‌های پونزی سیستم‌هایی هستند که با بهانه پرداخت سود به سرمایه‌گذاران، با شیوه‌های مختلف، سرمایه افراد را جمع آوری می‌کنند و البته در ابتدای کار، سود سرمایه‌گذاران اولیه را نیز پرداخت می‌کنند. این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تأمین می‌شود و شرکت یا فرد دریافت‌کننده سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد. سیستم‌های پونزی پس از مدتی افشا می‌شوند و این سرمایه‌گذاران هستند که فریب خورده و ضرر می‌کنند
    برای تشخیص سریع یک سیستم پونزی، اول از همه به عقل و منطق خودتان رجوع کنید. هر سیستم یا سایتی که وعده سود زیاد در کوتاه‌مدت را می‌دهد و هویت آن فرد یا شخص یا شرکت و همینطور فعالیت آنها به درستی مشخص و شفاف نیست، به احتمال زیاد یک سیستم پونزی است.


    https://bashgah.com/blog/%D8%B3%D8%B...A%D8%A7%D9%84/
  6. #56
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    کیف پول (Wallet)حساب جهت نگهداری ارز دیجیتال

    کیف پول (Wallet) همان حساب افراد است که بتوانند پول های خود را نگه داری کرده و برای انتقال پول اقدام کرده و یا پولی را دریافت کنند. در حساب های بیت کوین افراد جای نگهداری پول، آنها کلید هایی را جهت رمزگشایی بخشی از تمام اطلاعات که در بلاک آخر بلاک چین است را نگهداری می کنند. پس تمام بیت کوین ها و اطلاعات آنها در بلاک های بلاک چین موجود است و در حساب های افراد دو مدل کلید رمزگشایی وجود دارد، عمومی و خصوصی.

    با کمک کلید عمومی، افراد می توانند بیت کوین های خود را بدون واسط به افراد دیگری منتقل کنند. اما کلید خصوصی بسیار مهم است و می بایست از دسترس دیگران پنهان بماند، چرا که با داشتن این کلید به تمام بیت کوین های که به یک فرد تعلق دارد می توان دسترسی پیدا کرد. کلید خصوصی مانند امضا دیجیتال عمل می کند، و پس از تایید ماینرها و سیستم مبنی بر تایید امضا، یک معامله و انتقال پول انجام می گیرد. کلید عمومی جهت انجام انتقال با ذکر آدرس گیرنده به کل سیستم اعلام می گردد و با کلید خصوصی انجام این معامله و انتقال نهایی می گردد و تایید می شود. انواع کیف پول وجود دارد که برای نمومه می توان به کیف پول نرم افزاری (Software wallets) و کاغذی (Paper/Cold wallets) اشاره کرد. Paper/Cold wallets: شاید امنترین روش می باشد که روی کاغذ، آدرس حساب و کد کلید خصوصی به صورت کد QR ثبت شده است. به دلیل اینکه در این روش، کدها قابل دستیابی با کامپیوتر نمی باشند آنگاه دسترسی به آنها غیر ممکن می باشد.

    Software wallets: این کیف پولها به در 3 فرمت دسکتاپ (Desktop)، موبایل (Mobile) و وب (Web) هستند. در ورژن دسکتاپ، کاربر می تواند با کمک نرم افزار کلید های شخصی خود را نگه داری کرده و بدون اجازه دادن به فرد یا دستگاه دیگری، کلید خصوصی خود را حفظ کند. حتی برخی از کاربران از انباره Cold Storage استفاده کرده و امنیت را تا حد امکان بالا ببرد. در ورژن موبایل، کاربران می توانند حساب خود را از طریق اپلیکیشن ها مدیریت نمایند و دخیره سازی را به 2 صورت انجام دهند، یا در گوشی همراه خود کلید های خصوصی نگه داری می شود یا در سرورهای آنلاین. در ورژن وب، کاربران می توانند به واسطه مرورگرهای اینترنت به حساب خود مدیریت کرده و کلیدهای خصوصی خود را در سرورهای آنلاین صرافی ها نگهداری نمایند.


    https://digitbourse.com/cryptocurren...E%D9%88%D9%84/
  7. #57
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    کیف پول مجازی چگونه کار میکند؟

    هر کیف پول مجازی دارای یک کلید شخصی(Private Key) و یک کلید عمومی (Public Key) است. کلید عمومی درواقع شماره حساب شماست. همان طور که از نامگذاری آنها مشخص است، کلید شخصی فقط در اختیار صاحب کیف پول قرار میگیرد و کاربرد آن دادن اجازه برای خارج کردن ارزها از حساب است. همینطور کلید عمومی میتواند در دسترس هر شخصی قرار بگیرد و در واقع آدرسی است که باهاش میشه ارز هارو از شخص دیگه دریافت کرد. وقتی شما ارزی رو جا به جا میکنید درواقع با استفاده از کلید شخصی به زنجیره اعلام میکنید که دسترسی شما به اون مقدار ارز رو قطع کنند و در عوض دسترسی رو به شخصی بدن که کلید عمومی اورا اعلام کردید. فراموش نکنید کلید خصوصی درواقع تمامی حساب شماست و در صورت گم شدن یا سرقت شدن آن دست شما به هیچ جا بند نبوده و ممکن است تمام حساب خود را از دست بدهید. پس کلید خصوصی باید جایی تگهداری شود که کاملا امن است.
    کلید های عمومی که برای دریافت ارز ها استفاده میشوند و دو نوع دارند، نوع اول که کلید عمومی هربار بعد از استفاده عوض میشود (برای جلوگیری از تقلب و گم شدن ارزها. این روش معمولا در مبادله و Trade به کار میرود) و حالت دوم که کلید عمومی ثابت است و بیشتر برای درگاه های پرداخت استفاده میشود زیرا لازم است آدرس کیف پول همواره ثابت باشد.


    https://nabzearz.ir/blog/%DA%A9%DB%8...A%D8%A7%D9%84/
  8. #58
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    چگونه کیف پول مناسب خودرا پیدا کنیم؟

    نوع سرمایه گزاری
    اگر میخواهید سرمایه گزاری بلند مدت داشته باشید و به سرمایه خود دستی نزنید بهتر است از کیف پول های آفلاین و ترجیحا سخت افزاری استفاده کنید که امنیت بسیار خوبی دارند (مانند لجر و تریزور)

    اما اگر خواستار سود سرمایه گزاری کوتاه مدت و مبادله (Trade) هستید بهتر است از کیف پول هایی که قابلیت مبادله دارند استفاده کنید (مانند بایننس یا یوبیت)

    اگر قصد سرمایه گزاری به مقدار زیاد ندارید و خرید کیف پول سخت افزاری برایتان به صرفه نیست میتوانید از کیف پول های آنلاین استفاده کنید.(مانند بلاکچین و جکس )

    ارز مورد نظر
    ارزی که میخواهید روی آن سرمایه گزاری کنید موثر ترین پارامتر برای انتخاب کیف پول شماست. هر کیف پول تعداد مشخصی ارز را پشتیبانی میکند، به همین دلیل باید کیف پول خود را با توجه به ارز هایی که میخواهید سرمایه گزاری کنید انتخاب کنید.


    https://nabzearz.ir/blog/%DA%A9%DB%8...A%D8%A7%D9%84/
  9. #59
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    کیف پول آنلاین

    بهترین گزینه برای کسانی که فقط با بیت کوین شروع کردند کیف پول آنلاین می باشد.
    کیف پول آنلاین به شما اجازه می دهد تا رمز عبور خود را در مکان های های مختلف، و در هر دستگاهی به دلخواه خودتان، ذخیره کنید.
    کیف پول آنلاین یک گزینه مناسب برای کسانی است که اغلب با مبادلات سر و کار دارند، مانند ارزهای فیات (دلار آمریکا) یا سایر اوراق بهادار بیشترین تأمین امنیت زمانی است که از سیستم تایید هویت دو مرحله ای استفاده شده است، و برخی از آنها برای تایید هویت شما از آیدی (ID) یا عکس استفاده می کنند، بنابراین کیف پول آنلاین برای کسانی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند بسیار مناسب است. پیشنهاد ما
    Blockchain – سیستم کیف پول Blockchain دارای رابط کاربری آسان برای درک بهتر، و همچنین احراز هویت دو مرحله ای و گزینه های مختلف امنیتی است. این نرم افزار با استفاده از ShapeShift برای تبدیل آسان بیتکوین، و Bitcoin Cash ساخته شده است.
    گزینه های دیگر Coinbase دسترسی سریع و آسان به بازارهای مختلف، از جمله پلتفرم معاملاتی GDAX که در آن شما می توانید بیتکوین، لیتکوین و اتر را خریداری، فروش و تجارت کنید. هر چند بر اساس اتفاقات جدید اعتبار آن تا به امروز دچار افت شدید شده است، اما این یکی از بهترین پلتفرمهای استفاده شده و مورد احترام است.



    https://netnevesht.com/%D8%A8%D9%87%...%D8%AA-%D8%9F/
  10. #60
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    کیف پول کاغذی(والت های کاغذی)

    گر چه از لحاظ ماندگاری فیزیکی کمتر از گزینه های سخت افزاری است که در بالا معرفی کردیم، اما کیف پول کاغذی یک روش بی نظیر برای ذخیره بیت کوین شماست.
    آنها اجازه می دهند بیت کوین خود را با استفاده از کارت هدیه خانگی کارآمد ارسال کرده و بیت کوین خود را در یک رسانه کاملا غیر الکترونیکی ذخیره کنید، اما اگر تصمیم به استفاده از این گزینه داشته باشید، ما به طور جدی توصیه می کنیم یک کیسه ضد آب، انعطاف پذیر و ضد آتش امن به عنوان یک محافظ ثانویه برای نگه داری این کیف پول در نظر بگیرید.
    یک والت کاغذی سندی است متشکل از کپی کلید های خصوصی و عمومی والت شما و گاها کد های QR مربوطه را نیز دارا می باشد. این کدهای QR را می توان اسکن کرد و برای انجام تراکنش، به عنوان مثال به یک والت نرم افزاری اضافه کرد. امتیاز یک کیف پول کاغذی این است که کلید های خصوصی و عمومی در هیچ جایی به طور دیجیتالی ذخیره نشده اند که در معرض هجوم هکرها و یا خطاهای سخت افزاری قرار بگیرند. اما نقطه ضعف این والت ها این است که کاغذ به مرور زمان فرسوده می شود و همچنین کاغذ اسیب پذیر است و باید به دور از آتش، آب و غیره نگهداری شود.

    از انواع کیف پول های رایج کاغذی میتوان به BitcoinPaperWallet و BitAddress اشاره کرد.



    https://netnevesht.com/%D8%A8%D9%87%...%D8%AA-%D8%9F/


+ پاسخ به موضوع
صفحه 6 از 8 نخست ... 45678 آخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 71

موضوعات مشابه

  1. ارز دیجیتال استریمر دیتا کوین Streamr DATAcoin-DATA
    توسط Sina homaei در انجمن ارز های دیجیتال
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/05/10, 18:38
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/23, 15:02
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/03, 08:02

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش