باحضور مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، بازدید دانش آموزان این استان از تامین اجتماعی از شعبه یک و پلی کلینیک امام جعفرصادق (ع) زاهدان انجام شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان و با عنایت به امضای تفاهم نامه توسط سازمان تامین اجتماعی و سازمان دانش آموزی در خصوص آشنایی آنها با اهداف، وظایف و خدمات تامین اجتماعی به جامعه، دانش آموزان از تامین اجتماعی شعبه یک زاهدان و پلی کلینیک امام جعفرصادق (ع) بازدید کردند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان سیستان وبلوچستان در جریان این بازدید گفت: دانش آموزان ضمن بازدید از قسمت های مختلف با نحوه کار و عملکرد سازمان آشنایی پیدا می کنند.
غلامحسن خسروی جوان اظهارداشت: امروزسازمان تامین اجتماعی میزبان دانش آموزان بود تا آینده سازان این مرز و بوم با مشاغل مختلف از جمله تامین اجتماعی آشنایی پیدا کنند و ازهم اکنون برنامه ریزی صحیح ولازم را برای آینده خود داشته باشند.
علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دانش آموزان امروز، آینده سازان فردا هستند که با آموزش و فرهنگ سازی خوب و به موقع می توانیم عرصه موفقیت را از هم اکنون کلید بزنیم چون این افراد ما در بهترین شرایط سنی برای آموزش و فراگیری هستند که آشنایی دانش آموزان با مشاغل و حرفه های مختلف از هم اکنون موفقیت و انگیزه بیشتررا در بین دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.


http://www.tamin.ir/News/Item/35897/2/35897.html