خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
۱۰. تمرکز روی پراهمیتترین مطالب یکی از باورهایی که در خصوص فعالیت در شبکههای اجتماعی وجود دارد این است که راهحل ساده و سریعی (مثل کیمیا!) برای پیشرفت و موفقیت در این شبکهها وجود دارد، اما واقعیت این است که برای افزایش محبوبیت و تاثیرگذاری برند خود در این شبکهها، تلاش بسیار زیادی لازم است. رشد و توسعه تحت تاثیر عوامل زیادی است، اما تمرکز بر مواردی که بیشترین تاثیر را بر این روند میگذارند یکی از مهمترین چالشهای پیش روی شما در بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی است. راهحلهایی برای این چالش: توجه به تاکتیکها در مرحلهی ابتدایی، درست مثل این است که دسر خود را پیش از غذای اصلی بخورید. شما به روندی برای توسعه احتیاج دارید که توسعهپذیر، قابل پیشبینی و تکرارپذیر باشد. -برایان بالفوربرایان بالفور (Brian Balfour) معتقد است اغلب فعالان بازاریابی در گام اول به جای ایجاد یک «روند توسعه»، بر تاکتیکها تمرکز میکنند. مهمترین کاری که لازم است انجام دهید این است که روند مشخصی برای توسعه داشته باشید و تحت هر شرایطی به آن پایبند بمانید. به شبکههای اجتماعیای که در آنها فعالیت میکنید، مخاطبانتان و وضعیت شرکت و برند خود توجه کنید و با استفاده از دانستههایتان تغییرات استراتژیک مورد نظر خود را اعمال کنید. شما تا به حال با چه چالشهایی در زمینهی بازاریابی در شبکههای اجتماعی مواجه شدهاید؟
مشاهده قوانین انجمن