ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش

    کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا

    شروع رویداد

    جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۰۹:۰۰
    پایان رویداد
    جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۱۷:۰۰

    مکان رویدادتهران
    موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ






    https://evand.com/events/%DA%A9%D8%A...AA%D9%88%D8%A7
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش
    توضیحات بیشتر

    کارگاه مدیریت بازاریابی محتوا
    محورها و موضوعات کارگاه در این کارگاه چرخه مدیریت بازاریابی محتوا از برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و تخصیص منابع تا کنترل به شکل کاربردی مطرح میگردد. شرکت کنندگان ضمن آشنایی با ابزارها و روشهای عملیاتی تدوین و پیاده سازی این چرخه، میتوانند متناسب با Case Study مطرح شده در بخشهای مختلف کارگاه به طرح مسئله و موضوعات مد نظر خود در چارچوب راهبردها و راهنمایی های مربی بپردازند. در طول کارگاه ابزارهای کاربردی هر بخش بین شرکت کنندگان توزیع و مشکلات آنها حین ثبت و بررسی Case Study های خود برر سی می گردد. همچنین فراخور هر بخش نمونه هایی برای ارزیابی و کشف نقاط قوت و ضعف به شرکت کنندگان ارائه میگردد.
    این چرخه پاسخ سؤالات زیر را دربردارد: - استراتژی بازاریابی محتوا به طور کل چه بخشهایی دارد و چگونه تدوین میشود؟
    - R&D و بهینه کاوی محتوا در طول چرخه مدیریت محتوا چه نقشی را ایفا مینماید؟
    - نکات حائز اهمیت در فرآیند پیاده سازی استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟
    - چگونه میتوان تعادل بین الزامات برند و استانداردسازی محتوا را با خلاقیت و نوآوری در محتوا ایجاد نمود؟
    - شاخص های ارزیابی اثربخشی عملکرد استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟
    مخاطبان دوره : بازاریابی محتوا روش برقراری ارتباط اثربخش با مخاطبان سازمانها و شرکتها در صنایع مختلف میباشد. این دوره متناسب با شرکتها و کسبوکارهای آنلاینی است که به دنبال توسعه بازار و بهبود شبکه ارتباط با مشتری خود هستند. - مدیران بازاریابی محتوا
    - مدیران بازاریابی دیجیتال
    - مدیران برند و برندسازی
    - تولیدکنندگان محتوا
    - علاقهمندان و پژوهشگران حوزه محتوا
    - فعالان کسبوکارهای نوپا و استارتآپها


    چرخه مدیریت بازاریابی محتوا:





    شناسایی انتظارات

    • چشم‌انداز
    • شخصیت و رفتار برند
    • بایدها و نبایدهای محتوا

    تحقیق و بررسی

    • تحلیل رفتار رقبا
    • پرسونای مخاطب
    • بررسی مستمر صنعت محتوا

    هدف‌گذاری محتوا

    • تدوین سلسله مراتب اهداف
    • برنامه عملیاتی
    • تقویم محتوا


    انواع محتوا

    • استانداردهای تولید انواع محتوا
    • مزایا و معایب قالب‌های محتوایی

    استانداردسازی تولید

    • انتخاب ذینفعان
    • Brainstorming
    • مراحل خرید مشتری
    • متاداده‌ها

    انتشار محتوا

    • انتخاب کانال‌های انتشار
    • پشتیبان‌ها و مسئولیت‌ها
    • کنترل رفتار مخاطب حین اجرای استراتژی



    ارزیابی شاخص‌های کمّی محتوا
    • شاخص‌های مالی مانند ROI
    • آمارهای موجود در کانال‌های انتشار
    • هزینه تولید و دارایی

    ارزیابی شاخص‌های کیفی محتوا

    • آهنگ و پیام محتوا
    • شاخص R-O-T و توسعه محتوا
    • شکاف محتوا

    ارزیابی KPI افراد درگیر در فرآیند

    • نتایج عملکردی افراد
    • مسئولیت‌ها و حمایت‌ها


    مدیریت بازاریابی محتوا
    سرفصل‌های اصلی دستاوردها
    تدوین استراتژی و نقشه راه محتوا - در پایان این فاز افراد با روش تدوین استراتژی محتوا آشنا می‌شوند.
    - برای تدوین آن هویت برند، بهینه‌کاوی و پرسونای مخاطب را لحاظ می‌کنند.
    - با نمونه‌های موفق استراتژی‌های بازاریابی محتوا و نتایج آن در سطح دنیا آشنا می‌شوند.
    - سلسله مراتب اهداف محتوایی خود را تدوین می‌نمایند.
    - با کارکردها و روش استفاده از تقویم محتوایی آشنا می‌گردند.
    اجرای استراتژی و تولید محتوا - در پایان این فاز افراد با انواع محتوا و روش‌های بهینه انتخاب آن آشنا می‌شوند.
    - فرآیند انتخاب و استانداردهای هر قالب محتوایی را درک خواهند کرد.
    - کاربرد بهینه متاداده‌ها را در عمل خواهند آموخت.
    - برنامه پشتیبانی و مسئولیت‌های افراد در فرآیند مدیریت بازاریابی محتوا را تدوین می‌کنند.
    - رفتار مخاطب را حین اجرای استراتژی تحلیل می‌نمایند.
    ارزیابی و بهبود مستمر - در پایان این فاز افراد با شاخص‌های کمّی ارزیابی محتوا آشنا می‌شوند.
    - روش‌های محاسبه شاخص‌های کیفی را می‌آموزند.
    - هزینه تولید محتوا را با رویکرد دارایی‌محور تحلیل می‌نمایند.
    - نقشه پیام محتوایی خود را ترسیم و مدیریت می‌کنند.
    - با استفاده از شاخص‌هایی مانند R-O-T به بهبود و توسعه محتوای خود می‌پردازند.
    - شکاف‌های محتوایی را شناسایی می‌کنند.
    - بر اساس KPIهای افراد به ارزیابی عملکرد آنها در فرآیند مدیریت بازاریابی محتوا می‌پردازند.



    مدرسین دوره : مهندس ابراهیم هاشمی مدیرعامل فرامحتوا آژانس تخصصی بازاریابی محتوا دکتر شیرین مزرعه پژوهشگر مدیریت کسب وکار و استراتژی محتوا مهندس حمیدرضا خراسانی تحلیلگر هویت محتوا و بازاریابی درونگرا
    تاریخ برگزاری کارگاه : روز جمعه مورخ 1 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 17
    هزینه کارگاه: 289.000 تومان
    به همراه پذیرائی ناهار و میان وعده
    مکان برگزاری: عباس آباد خیابان پاکستان کوچه دوم پلاک 20 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه همکف سالن همایش
    نمونه گواهینامه دوره:

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/01, 10:34
  2. معرفی استارتاپ بازار تخصصی نتورک_ فناوری و اطلاعات
    توسط SARA در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/12, 21:54
  3. حضور دوباره مارال چرم در دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادرات یایراندر اوکراین_کی یف
    توسط اخبار استارتاپی در انجمن اخبار استارتاپی از سایت های گوناگون
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/19, 23:52
  4. حضور دوباره مارال چرم در دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادرات یایراندر اوکراین_کی یف
    توسط اخبار استارتاپی در انجمن اخبار استارتاپی از سایت های گوناگون
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/19, 23:52
  5. حضور دوباره مارال چرم در دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادرات یایراندر اوکراین_کی یف
    توسط اخبار استارتاپی در انجمن اخبار استارتاپی از سایت های گوناگون
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/19, 23:51

مجوز های ارسال و ویرایش