ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    1,079
    116
    نوشته های وبلاگ
    4
    مدیر سایت

    مرفی نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر

    نرم افزار حسابداری بنکداری مسبح تمام عیار برای دو قشر از مجموعه‌های صنف محترم زرگری طراحی و ارایه شده است. اگر در کار بنکداری عمده جواهرات هستید، الزاما باید از نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر مسبح تمام عیار استفاده کنید و اگر فقط با طلاهای ساده، خام یا پایه و پلاتین‌ها و سکه‌ها سروکار دارید، می‌توانید از نرم افزار حسابداری بنکداری طلا که قیمت ارزان‌تری دارد استفاده نمائید. در حقیقت نرم افزار حسابداری بنکداری طلا همان نرم افزار حسابداری طلا فروشی با امکانات بیشتر و نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر همان نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی با امکانات بنکداری‌ست.



    صفحه پرداخت انواع طلا و جواهر به همکاران از نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر
    در این نرم افزار حسابداری، علاوه بر همه آنچیزی که در پایه نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی وجود دارد؛ دفاتر مخصوصی طراحی شده است که امکان ثبت اجرت‌های گرمی و درصدی طلای ساده، طلای پایه، پلاتین ساده یا پلاتین پایه؛ هنگام دریافت، پرداخت یا مرجوعی‌های مربوط به یک شخص خاص را فراهم می‌سازد.


    صفحه درج اجرت مشتری جدید از نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر
    همچنین در نرم افزار حسابداری بنکداری علاوه بر قالب‌های چاپی که برای طلا فروشی یا جواهر فروشی ارایه شده است، سه قالب مخصوص بنکداری برای همه عملیات معاملات اعم از پرداخت طلا ، فروش طلا ، دریافت و خرید طلا ، تعمیرات طلا ، هزینه های پرداختنی یا پرداختی و درآمدهای دریافتنی یا دریافتی و .. وجود دارد که شما می‌توانید ضمن طراحی و تنظیم دلخواه قالب خود ، افزودن لوگوی مخصوص خود و جابجایی ستون‌ها، فاکتور همه‌ی فرایندهای کاری خود را با یک فرمت مخصوص چاپ کنید.


    صفحه مخصوص طراحی فاکتورهای چاپ در نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر مسبح تمام عیار
    عمده‌ترین خصوصیات نرم‌افزار حسابداری بنکداری عبارتست از : بنکداری طلا ، جواهر ، پلاتین یا نقره، چاپ و طراحی فاکتور، آمارگیری، استفاده از فناوری RFID، دفاتر حساب‌های ارزی، دفاتر ویژه مخراج کاری ، دفاتر فی و اجرت و.. که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.


    صفحه اول نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر مسبح تمام عیار
    قیمت پایه نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر با پشتیبانی یکساله 2,600,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 3,000,000 تومان است. همچنین قیمت پایه نرم افزار حسابداری بنکداری طلا با پشتیبانی یکساله 1,950,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 2,350,000 تومان است. شما می‌توانید هر یک از ویژگی‌هایی را که دوست داشتید از این بخش انتخاب کنید تا به نرم افزار مخصوص بنکداری طلا یا جواهر شما اضافه شود. برای داشتن این نرم افزار در همین جا پیام بگذارید (پیام شما منتشر نمی‌شود) یا از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید.


    https://mosabbeh.com/%D9%86%D8%B1%D9...7%D9%87%D8%B1/
    انجمن بزرگ استارتاپ های ایران
    بزودی خبر های خوبی برای استارتاپ ها داریم
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

مجوز های ارسال و ویرایش