به آنچه که کاربران برای گفتن دارند گوش کنید. بسیاری از مشتریان دوست دارند بازخور ها ی خود را به گوش شما برسانند، اما باید کسی باشد که در وهله ی اول از آنها چیزی بپرسد. به سراغ پلتفرم های سؤال و جواب آنلاین، یا تالار های گفتگو بروید و از کاربران سؤال بپرسید. می توانید با سؤال های کلی مثل این ها شروع کنید: «چطور می شود این مشکل را برطرف کرد؟»، «شرکت های سرمایه گذار خطرپذیر و سرمایه گذاران خصوصی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از چه ابزار هایی استفاده می کنند؟». این کار باعث می شود هم رقبا و هم مشتریان خود را بهتر بشناسید.


به این ۱۰ شیوه می توانید فرضیه استارتاپی خود را بیازمایید - دیجیاتو