خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
برترین روشهای تبلیغاتی هنگامی که یک شرکت قادر به بررسی نیازهای احساسی مخاطبان خود باشد، وعده میدهد که محصولش میتواند هدف خاصی را برآورده کند یا عملکرد خاصی را انجام دهد. این عملکرد و یا هدف میتواند نیاز عاطفی فرد را در زمینههای زیر پاسخ بگوید: احساس تعلق به یک گروه خاص یا احساس پذیرفته شدن. احساس امنیت. احساس جذاب بودن. مورد پذیرش خود بودن. بسیاری از تبلیغ کنندگان محصولات خود را در رابطه با چیزهایی تبلیغ میکنند که مردم از زندگی خود میخواهند؛ مواردی مانند تجمل، ثروت، شهرت، زیبایی، خانواده، یا عشق. آنها اطمینان میدهند که با استفاده از محصولشان، قادر خواهید بود به این خواستههایتان برسید. اجازه دهید نگاهی داشته باشیم به برخی از محبوبترین و موثرترین استراتژیهای تبلیغاتیای که خودتان هم شاید آنها را دیده باشید. برگرفته از: blog.udemy.com https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
ترس ترس یک روش بسیار رایج برای اقناع بسیاری از مردم است. گاهی اوقات شرکتها میگویند اگر محصول یا خدماتشان را نخرید، ممکن است اتفاقات خیلی بدی برایتان رخ دهد. شرکتها میدانند که مردم از این چیزها هراس دارند: جذاب نبودن، پذیرفته نشدن، مسخره شدن یا احساس ناامنی. محصولات زیادی وعده میدهند که شما را از شر چیزهایی مثل بوی بدن، چربیها یا موهای زائد خلاص میکنند. اینها میتواند به فرد کمک کند احساس جذابتر بودن و پذیرفته شدن داشته باشد. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
خانوادهی ایدهآل به طور کلی، خانوادهای که در آگهیهای بازرگانی یا در تابلوهای تبلیغاتی میبینید، از افراد جذابی تشکیل شدهاند که به نظر میرسد کاملا با یکدیگر همراه هستند. این یک استراتژی تبلیغاتی محبوب برای نشان دادن خانوادهای ایدهآل است، به این امید که مردم باور کنند یک محصول و یا خدمت خاص برای آنها به همان صورت یک خانوادهی ایدهآل را به وجود میآورد. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
فاکتور «باحال بودن» همهی ما میخواهیم جذاب یا به قول معروف «باحال» به نظر برسیم و متخصصان دنیای تبلیغات هم به خوبی از این میل ما آگاهند. به همین دلیل شرکتها سعی دارند شما را متقاعد کنند که اگر از محصولشان استفاده نکنید، مزیتها و خصوصیات «باحال بودنِ» خود را از دست میدهید یا اینکه دیگر «فاکتور زیبایی» را نخواهید داشت. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
اسباببازیهای شگفتانگیز حتما یادتان هست که وقتی بچه بودید، اسباببازیها در تبلیغاتشان کارهای شگفتانگیزی میکردند که در نسخهی واقعیشان نمیتوانستند انجام دهند. بسیاری از شرکتها اسباببازیهای خود را در حال انجام کارهایی باورنکردنی نشان میدهند که واقعا قادر به انجام آن نیستند، از جمله: اتومبیلهایی که تکچرخ میزنند، عروسکهایی که حرکت یا گریه میکنند یا هواپیماهایی که در هوا حلقه تشکیل میدهند و دور خود میچرخند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
کلمات مبهم قانون از تبلیغکنندگان میخواهد که حقیقت را در تبلیغات خود بگویند. با این حال، آنها تمایل به استفاده از کلمات یا عباراتی دارند که باعث گمراه کردن بیننده میشود. مثلا «طبیعی»، «جدید»، «بخشی از» و «ما به … شما اهمیت میدهیم» برخی از این کلمات و عبارات فریبندهای هستند که به طور معمول در تبلیغات استفاده میشوند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
تخریب کردن در تبلیغات، اگر شرکتی مطمئن نباشد که چگونه باید محصول خود را برجسته کند، به تخریب برخی از رقبا متوسل میشود تا خودش بهتر به نظر برسد. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
رگ خواب این استراتژی تبلیغاتی مثل متوسل شدن به احساسات میماند و زمانی انجام میشود که یک شرکت از رسانههای مختلف برای ایجاد حالتی عاطفی در شما برای درگیر کردنتان و دادن احساس خوب به شما استفاده کند. به عنوان مثال، تصاویر زیبا از کودکان و نوزادان یا از حیوانات کوچک میتواند رگ خواب افراد را به دست گرفته و به احساسات او چنگ بزند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
شخصیتهای جذاب یا بامزه به عنوان تبلیغکنندهی محصولات شخصیتهای غیرواقعی یا آدمهای واقعیِ خیلی زیادی هستند که ممکن است در ذهن شما با محصولات مختلفی ارتباط و همنشینی داشته باشند. به تنقلات مورد علاقهی دوران کودکی خود فکر کنید که با شخصیتهایی همراه بودند. از جمله «ببر تونی» که نماد یک صبحانهی تشکیل شده از غلات بود. همه این شخصیتهای مشهور یک نوع استراتژی تبلیغاتی هستند تا کودکان و بزرگسالان یک نماد یا تصویر خاص را در ذهنشان به یک محصول مرتبط کنند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
با هم بودن همهی ما امید داریم و میخواهیم که خانوادهی کاملی داشته باشیم و یک استراتژی تبلیغاتی آسان برای شرکتها این است که یک محصول خانوادگی را در موقعیتی نشان دهند که پدر و مادر و فرزندان کنار هم و با یکدیگر سرگرم هستند. این حس با هم بودن در آن تبلیغ القا میکند که محصول قادر به ایجاد لذت و شادی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
مشاهده قوانین انجمن