ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 4 از 8 نخست ... 23456 ... آخرین
نمایش نتایج: از 31 به 40 از 71
  1. #31
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش




    تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال

    در زندگی امروزی استفاده ازهوش مصنوعی نه به یک نیاز بلکه به ضرورت تبدیل شده است و رفته رفته گذران امور بدون اتفاده از هوش مصنوعی کاری سخت و غیر قابل انجام مینماید . هوش مصنوعی نحوه ی انجام کارها و وظایف مارا متحول کرده و در اکثر امور دیده میشود .پرفسور جان مک کارتی که لقب پدر هوش مصنوعی را در جهان به خود اختصاص داده ، شاید در شروع فعالیت خود این میزان پیشرفت ووابستگی را پیش بینی نمیکرد ولی رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و به تبع آن تولید محصولاتی که استفاده از هوش مصنوعی در انها باعث کارایی و راحتی میگردد،همگان را به استفاده از این تکنولوژی وابسته کرده است .
    در زندگی امروزی به هر گوشه نگاه کنیم اثری از هوش مصنوعی به چشم میخورد . پزشکی، مسائل اموزشی ، رباتیک ، فناوری خودرو ، پولی مالی ، فضا نوردی ، سرگرمی کودکان و بزرگسالان ، فروش و مارکتینگ و ...
    همه از مواردی است که بدون بهره مندی از هوش مصنوعی امکان پیشرفت جلب رضایت مصرف کننده را نخواهد داشت .
    هوش مصنوعی در زمان بسیار کوتاه ودر یک ان توان انجام وظیفه های بسیار زیادی را دارد و این توانایی در دنیای دیجیتال باعث تحول بسیاری از کسب و کارها شده است .
    بازایابی و تاثیر هوش مصنوعی در آن
    هوش مصنوعی از طریق تجمیع و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان می تواند داده های بسیار ارزشمندی در اختیار ما گذاشته و تصمیم گیری در این زمینه را بسیار آسان و کاربردی بسازد . هوش مصنوعی به درک درست و ساختن تجربه بهتر برای مشتری کم بسازایی میتواند بکند و ایجاد و پیگیری فرآیند های بازاریابی و ماکتینگ با استفاده از لین تکنولوژ ی به نحو چشم گیری در نتایج مثبت تاثیر خواهد گذاشت .
    نحوه ی تاثیر هوش مصنوعی بر مارکتینگ
    تاثیر هوش مصنوعی دربازارزیابی بستگی به نوع استفاده از این فناوری خواهد داشت ولی در حال کلی تمام بیزنس هایی که تمایل به ادامه حیات دارند در تلاش هستند روش های دیجتال مارکتینگ را جایگزین فرایند های قدیمی نموده و در برند سازی و دسترسی به خریداران هدف ،از این تکنولوژی استفاده بهینه نمایند . نمونه واضح ار کاربرد هوش مصنوعی موتور جست و جوگر گوگل میباشد که امروزه با استفاده از هوش مصنوعی و ماشینی توانسته سیل عظیم مراجعات و جستوجوها را با کمترین خطا به مقصد مورد نظر راهنمایی نماید و این کار بااستفاده از دریافت و دسته بندی اطلاعات و آنالیز رفتار مخاطب امکان پذیر میباشد و امروزه دیگر اینکه که بخواهیم به گوگل بگوییم ما چه کاره هستیم منسوخ شده و از روی رفتار دیجتال ما ،گوگل تشخیص خواهد داد که ما چه کار انجام میدهیم و چه کسانی را باید به سمت ما راهنمایی نماید.
    ما با استفاده از هوش مصنوعی گوگل میتوانیم باز خود را دگرگون نماییم به شرطی که از ابزار ها به درستی استفاده نماییم .
    در اولین قدم بایستی یک وبسایت خوب داشته باشید،داشتن وب سایت خوب الزاما نیازمند هزینه های گزاف نیست و شرکت ایده آل با وجود مهندسین مجرب این امر را در زمانی کوتاه و با هزینه ای متناسب برای شما انجام خواهد داد.
    ایجاد پایگاه مناسب (وب سایت) و استفاده از تکنیک های بهینه سازی و بهریگری از محتوای مناسب که البته محتوای مناسب قوی ترین اهرم برای استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی گوگل میباشد .
    سیستم تولید محتوای ایده آل وب ساز آماده همکاری و انجام مشاوره در این زمینه میباشد و اگر مقوله مارکتینگ را به صورت نسبی بنگریم به خاطر گستردگی و پراکندگی افراد مشکلات زیادی در ایجاد ارتباط با اهداف مورد نظر خواهیم داشت و لیکن امروزه با استفاده از هوش مصنوعی افرادی که در جستجوی خدمات و کالای ما میباشندبصورت کاملا هدفمند به سوی ما راهنمایی خواهند شد .
    اینکه بخواهیم در مدل های قدیمی مارکتینگ ،فروش را پیش بینی نماییم امری غیر ممکن به نظر میرسد و وجود گزینه های بسیار باعث سختی و غیر قابل اعتماد این کار در حالی است که با استفاده از هوش مصنوعی ، یک خروجی کاملا سریع ، بسیار نزدیک به واقعیت خواهیم داشت که در برنامه ریزی ها یاریگر ما خواهد بود .

    https://www.idealwebsaz.com/blog/98/...AA%D8%A7%D9%84
  2. #32
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    تجارت الکترونیکی یک فناوری پیچیده و دشوار است. آنچه در ابتدا در قرار دادن کاتالوگ‌های آنلاین خلاصه می‌شد امروزه به موضوعی تکامل‌یافته تبدیل شده است. در گذشته می‌شد به راحتی با ایجاد یک پایگاه داده ساده تجارت الکترونیکی به راه انداخت و با تولید محتوای ایستا کاربران را به وب‌سایت جذب کرد. اما امروزه به لطف الگوریتم‌های یادگیری ماشین و فرآیندهای ابری همه چیز تغییر کرده است. اخیرا با مدیرعامل بلوم‌ریچ گفت‌وگویی کوتاه درباره این فناوری‌ها و تاثیرشان بر تجارت الکترونیکی داشته‌ام که در این نوشته خلاصه‌ای از این گفت‌وگو را برایتان می‌آورم.
    بلوم‌ریچ یک شرکت نوپاست که با تاکید بر الگوریتم‌های تجارت الکترونیکی- که معطوف به شخصی‌سازی فرآیندهای خرید هستند- در حدود پنج سال پیش شروع به کار کرد. این شرکت با استخدام تیمی از متخصصان داده که قبلا در گوگل مشغول به کار بودند می‌خواست از این نکته پرده بردارد که کاربران چگونه جذب سایت‌ها می‌شوند و به دنبال چه هستند. این مساله در حقیقت موضوعی قدیمی بود که به محتوای موثر در بازاریابی برمی‌گشت.
    بلوم‌ریچ در ابتدای کار یک نرم‌افزار کاربردی نوشت که از طریق جست‌وجوی ارگانیک ترافیک وب‌سایت‌ها را افزایش می‌داد. این برنامه اولیه در واقع از یادگیری ماشین برای جمع‌آوری داده‌هایی استفاده می‌کند تا به درک مناسبی از تقاضای مشتریان برسد. از این رو چنانچه به عنوان مثال شما به کفش‌های آبی‌رنگ علاقه داشته باشید، نرم‌افزار استنتاج می‌کند که احتمالا به تی‌شرت آبی هم علاقه دارید؛ و این در واقع همان رویکردی است که آمازون به عنوان غول یادگیری ماشین همواره از آن استفاده کرده و محصولاتش را به شما معرفی می‌کند. چنانچه شما به کفش آبی‌رنگ علاقه‌ای نشان نمی‌دهید و هیچ‌گاه چنین محصولی نخریده‌اید، این اطلاعات به عنوان یک قاعده به پایگاه داده سیستم یادگیری ماشین افزوده می‌شود. برآمد این رویکرد یک صفحه وب سفارشی و مخصوص برای هر یک از کاربران سایت است.
    احتمالا بدون اینکه از ساز و کار نرم‌افزار بلوم‌ریچ اطلاعی داشته باشید با آن کار کرده‌اید چه بسیاری از برندهای آمریکایی و اروپایی برای رقابت با آمازون از این سرویس استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار در واقع برای مساله‌ای دشوار نوشته شده است: شخصی‌سازی صفحه یک فروشگاه برای مشتری. صفحه وب باید بر اساس داده‌های بینگ و گوگل محصولاتی به شما نشان دهد که اکنون به دنبالش هستید.
    به منظور راه‌اندازی چنین سرویسی به زیرساخت‌های زیادی نیاز است. سرورهای بلوم‌ریچ در پشت ‌پرده ماجرا صدها ترابایت اطلاعات ذخیره و از دیگر سو میلیون‌ها صفحه وب را برای ساخت لیستی از محصولات مرتبط تحلیل و بازبینی می‌کنند. این سیستم در حال حاضر تعاملات بین بیش از یک میلیارد کاربر و ۱۵۰ میلیون صفحه وب را زیر نظر دارد و این به معنای پردازش شبانه پنج ترابایت داده خام است. برخی از این داده‌ها از خرده‌کدهای ردیاب جاوا اسکریپت به دست می‌آیند و برخی دیگر از لاگ‌های خود سیستم تجارت الکترونیکی. تمامی این اطلاعات با هم ترکیب و سرانجام پردازش می‌شوند. نرم‌افزار بلوم‌ریچ می‌تواند داده‌هایش را از منابع مختلفی بگیرد و «دِ داتا» (De Datta) مدیرعامل این شرکت می‌گوید هر چه میزان اطلاعات از این منابع بیشتر باشد هوشمندی سیستم هم افزایش می‌یابد. وقتی کاربری وارد سایتی می‌شود که تحت حمایت بلوم‌ریچ قرار دارد، یک کد API بلادرنگ فراخوانی می‌شود که اشیای رندرشده توسط مرورگر را فورا به سرور ارسال می‌کند. کاربران تفاوتی بین سایت‌های بلوم‌ریچ و سایت‌های دیگر مشاهده نمی‌کنند. این سرویس ‌هم‌اکنون سه مولفه سایت‌های تجارت الکترونیکی را داراست: صفحه محصولات، تجربه جست‌وجوی کاربر و پیشنهادات سایت و بخش‌هایی مثل تبلیغات.
    آخرین مولفه این سرویس بخش کامپس (Compass) است که به مدیران سایت امکان می‌دهد با توجه به اطلاعات سایت در مورد محتوای آن تصمیم‌گیری کنند. اگر بر طبق این اطلاعات فرضیه‌ای به ذهن‌تان خطور کرد، می‌توانید محتوای دلخواه را در کامپس ایجاد کنید و با تحلیل آماری نتایج در مقایسه با محتوای قبلی سایت، تصمیم بگیرید.
    درک داده‌های سایت یک مساله کلیدی است و سرویس‌هایی مثل بلوم‌ریچ مملو از داده‌های رفتاری غنی و کاربردی هستند. در مرحله بعد برای درک نیت کاربران باید بدانید با این داده‌ها چه می‌توان کرد. ابزارهایی چون بلوم‌ریچ به شما کمک می‌کنند روابط نشانه‌شناختی بین محصولات را کشف و محتوای کاربرتان را ارزیابی کنید. د دتا معتقد است موتورهایی مثل گوگل توسط ابزارهای هوشمند جست‌وجو انتظارات مصرف‌کنندگان را متحول کرده‌اند. به باور او این اتفاق گذار از جهان سلسه‌مراتبی به جهان بدون ساختار یا همان یادگیری ماشین است و این یعنی سایت‌ها باید از داده‌ها برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنند. یکی از مواردی که در سیستم‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی اهمیت دارد، مقیاس بزرگ آنهاست: این سیستم‌ها به انبوهی از داده و محاسبه نیاز دارند. شرکت‌های تجارت الکترونیکی سازمان‌هایی هستند که بر فروش محصول، مدیریت لجستیک و ردیابی زنجیره عرضه متمرکزند. اگر بتوان سرویسی مثل بلوم‌ریچ را برای این شرکت‌ها راه‌اندازی کرد، دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری در علم داده یا ایجاد زیرساخت‌های لازم برای یادگیری ماشین نیست

    هوش مصنوعی در سبد خرید شما | ماهنامه پیوست
  3. #33
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    گوگل علوم عصبی را با پلتفرم هوش مصنوعی دیپ مایند ترکیب می کند

    گوگل به تازگی قابلیت جدیدی را به «دیپ مایند» (DeepMind) افزوده که به این پلتفرم هوش مصنوعی اجازه می دهد در صورت نیاز، به خواب فرو برود. تیم دیپ مایند در وبلاگ رسمی خودش توضیح داده که قابلیت خوابیدن یا چُرت زدن، ریشه در تحقیقات علوم عصبی (نوروساینس) دارد و می تواند رویکرد مرسوم کنونی که بر پایه منطق و ریاضیات شکل گرفته را تکمیل نماید. به گفته دیپ مایند بر اساس جدیدترین تحقیقات علوم عصبی، مغز انسان می تواند در حین خواب به بازبینی و مرور فعالیت های عصبی قبلی اش بپردازد. بنابراین مغز حتی در حالت استراحت هم قادر به نگهداری و پردازش داده های حاصل از تجربیات موفق یا ناموفق پیشین خواهد بود و بدین ترتیب، می تواند پس از بیداری به موفقیت دست یابد. این نظریه، محققین گوگل را بر آن داشت تا همین رویکرد را در هوش مصنوعی به کار گیرند. اگرچه مفهوم «خواب» برای کامپیوتر کمی غیر منطقیست، اما دانشمندان الگوریتمی را توسعه دادند که می تواند داده های تجربی را ذخیره کرده و در زمان فراغت، آنها را بازبینی نماید. به بیان دیگر، حتی اگر کامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی نتواند یک چالش محاسباتی را با موفقیت به پایان برساند، داده های حاصل از تجربه شکست را نگهداری کرده و در زمان مناسب دوباره آنها را پردازش می کند تا در آینده بتواند از موقعیت مشابه سربلند بیرون بیاید. بنابراین در آینده اگر کامپیوتری نتوانست به سؤالتان پاسخ بدهد، نگران نباشید؛ کافیست اجازه بدهید کمی چرت بزند تا به جواب درست برسد.
    digiato


    https://rezadabiri.com/%da%af%d9%88%...%db%8c-%d8%af/
  4. #34
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    گوگل در رویداد بزرگ اخیرش ظاهرا با جدیت تلاش می‌کرد که به وسیله محصولات و سرویس‌های جدیدش، خود را یک پله بالاتر از اپل نشان دهد.

    روز چهارم اکتبر در رویداد خبری گوگل برای معرفی نسل دوم پیکسل و چند محصول دیگر، مجری‌های رویداد چند باری به اپل و محصولاتش متلک انداختند و موجبات خنده حضار را فراهم نمودند؛ حضاری که متشکل از کارمندان و شرکای گوگل و تعدادی هم خبرنگار بودند. ما معمولا در دنیای تکنولوژی شاهد این‌گونه داستان‌ها نیستم، ولی اگر چنین مسائلی پیش بیاید توجه همه ما را به خودش جلب می‌کند.
    گوگل آن روز محصولات متنوعی را معرفی کرد که اکثر این محصولات و ویژگی‌های منحصر به فردشان به نظر پاسخی مستقیم به محصولات و خدمات ارائه شده توسط اپل بود. مجری‌های گوگل اما در اشاره به این نکته که شرکت گوگل اغلب در زمینه هوش مصنوعی از بقیه بهتر عمل می‌کند از هیچ فرصتی فروگذار نکردند.
    معاون ارشد شرکت گوگل و مدیر محصولات سری گوشی‌های پیکسل، Mario Queiroz هنگامی‌که داشت در مورد سیستم دوربین پیکسل ۲ توضیح می‌داد گفت: “ما قابلیت‌های بهتر را برای دیوایس بزرگ‌تر کنار نمی‌گذاریم.” این دقیقا یک تیر مستقیم به اپل بود که معمولا برخی از ویژگی‌های اساسی را فقط برای آی‌فون‌های گران قیمت‌تر درنظر می‌گیرد. مثلا همین امسال، اپل مجموعه‌ای از توانایی‌های جالب‌تر و جدیدتر را در انحصار آی‌فون X هزار دلاری نگاه داشت. دوربین دوگانه و حالت پرتره و افکت‌های نوری هم فقط برای آی‌فون X و آی‌فون ۸ پلاس عرضه شده‌اند و آی‌فون ۸ که قیمت ارزان‌تری نسبت به دو مدل دیگر دارد به دوربین دوگانه مجهز نیست.

    گوگل می‌گوید که نرم‌افزار پیشرفته و یادگیری ماشینی که در گوشی پیکسل وجود دارد، این دیوایس را از احتیاج به دوربین دوگانه بی‌نیاز کرده است. جایی در تبلیغ معرفی نسل دوم پیکسل این جمله را می‌خوانیم: “پس شما به یک دوربین دوم هم احتیاج دارید، درست است؟ نه، نیازی نیست.” در این مورد هم گوگل متلکی به اپل پرانده است.
    یکی از اسلایدهای گوگل در ارائه روز چهارم اکتبر، یک پیکسل ۲ را نشان می‌داد که با یک کابل کوچک سفید به یک دیوایس دیگر متصل شده بود. Querioz توضیح داد: “عکس‌ها، اپ‌ها و حتی iMessageهای شما می‌توانند در طول فقط ۱۰ دقیقه از گوشی قدیمی‌تان به سمت دیوایس جدیدتان منتقل شود.” منظور از آن گوشی قدیمی، بلاشک همان آی‌فون بود. باز هم صدای خنده حضار بلند شد.
    کمی بعد Queiroz عنوان کرد که گوگل در به اختیار گذاشتن فضای رایگان نامحدود برای ذخیره عکس‌ها و ویدیوها به کاربران سری محصولات پیکسل ادامه خواهد داد و اشاره کرد که کاربران پیکسل دو برابر بیشتر از کاربران آی‌فون با گوشی خود عکس و فیلم می‌گیرند. نقطه اوج سخنان‌ش در این بخش چنین بود: “اگر قرار بود از iCloud برای ذخیره عکس‌ها استفاده کنید، در کمتر از سه ماه محدودیت رایگان فضای ذخیره آن را پر کرده بودید.”
    یک قدم جلوتر از کوپرتینو

    گرچه مجری‌های گوگل سعی می‌کردند که مستقیما اپل را مورد خطاب قرار ندهند، ولی در عین حال آن‌ها سخت مشغول معرفی محصولات جدیدی بودند که به‌نظر می‌رسید با این هدف طراحی شده‌اند که یک قدم جلوتر از محصولات نوین اپل باشند.
    به عنوان نمونه، گوگل در پاسخ به اسپیکر هوشمند متمرکز بر موسیقی اپل، اسپیکرهای هوشمند Home Max را معرفی نمود. اسپیکر هوشمند Max، که از دو درایور ۴.۵ اینچی و دو بلندگو تشکیل شده است، نسبت به HomePod اپل هم بزرگ‌تر است و هم احتمالا صدای بلندتری دارد. این در حالی بوده که HomePod فقط یک درایور ۴ اینچی و یک بلندگو در خود گنجانده است. هر دو شرکت اپل و گوگل توضیح دادند که به کمک ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصر به‌فرد کاری کرده‌اند که صدای این اسپیکرهای هوشمند برای پخش در اتاق به اندازه کافی بلند و رسا باشد. هم Max و هم HomePod به‌زودی به فروش گذاشته می‌شوند و آن زمان است که می‌توان عملا آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.
    پاسخ گوگل به AirPodهای اپل، محصولی بود به نام Pixel Bud. در AirPod شما این امکان را دارید که با یک بار لمس کردن هدفون دستور به پخش موسیقی بدهید یا شرح مسیر رسیدن به مقصد را بشنوید یا این‌که با دستیار مجازی کار کنید. Pixel Bud هم دقیقا همین امکانات را فراهم ساخته است. اما یکی از وجوه تفاوت اصلی Pixel Bud با AirPod این است که گوشی‌های هدفون هوشمند گوگل با سیم به هم متصل هستند (اشتباه نکنید، آن‌ها همچنان به صورت بی‌سیم به اسمارت‌فون شما متصل می‌شوند). از سوی دیگر، Pixel Bud در مقایسه با AirPod فرامین بیشتر و گسترده‌تری را برای کنترل اسمارت‌فون درک می‌کند.

    یکی از زمینه‌هایی که Pixel Bud را برتر از AirPod می‌کند، ترجمه است. به عنوان مثال، کسی که Pixel Bud به گوش داشته باشد می‌تواند به زبان انگلیسی سخن بگوید و هم‌زمان ترجمه فرانسوی سخنان خودش را از طریق اسپیکرهای گوشی دریافت کند. این روش به‌صورت معکوس هم عمل می‌کند. قابلیت ترجمه هم‌زمان Pixel Bud در حال حاضر ۴۰ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند. اما Siri در محصولات اپل فعلا فقط می‌تواند جملات انگلیسی را بشنود و بعد آن را به زبان‌های ماندارین، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه نماید.
    بنویسید گوگل، بخوانید اپل

    گوگل روز چهارم اکتبر از پیکسل بوک هم پرده‌برداری کرد که به نوعی می‌توان گفت همان بازاری را هدف گرفته که اپل با آیپد پرو در آن فعالیت دارد (سرفیس مایکروسافت را هم می‌توان در همین دسته گنجاند). پیکسل بوک نه تنها یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی تمام لمسی دارد بلکه به یک استایلوس مانند Pencil اپل نیز مجهز است. قلم گوگل به تکنولوژی Wacom متکی است و دو هزار مرحله از حساسیت در برابر فشار از خودش نشان می‌دهد. هدف فعلی گوگل برای ساختن این قلم، استفاده از آن برای کارهای ساده‌ای مثل یادداشت نویسی است و نه امور پیچیده‌ای همچون نقاشی و طراحی.
    پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال و همین‌طور دوربین جدید Clips، همگی قادر به ثبت تصاویری با نام Motion Photos هستند. با Motion Photos در واقع دوربین یک ویدیوی کوتاه چند ثانیه‌ای از سوژه و محیط اطرافش می‌گیرد تا حرکت اجسام و سوژه را در آن چند ثانیه کوتاه به ثبت برساند. این دقیقا مثل همان چیزی است که اپل آن را Live Photos می‌خواند؛ قابلیتی که اپل با iOS 9 و آی‌فون ۶ اس و ۶ اس پلاس معرفی نمود. گوگل این قابلیت را یک پله پیشرفته‌تر کرده چون به کمک هوش مصنوعی می‌تواند دریابد که کدام فریم از عکس متحرک نسبت به مابقی بهتر است، سپس فریم‌های ضعیف را حذف می‌کند و تصویر را به بهترین حالت ممکن نزدیک می‌کند.

    اپل عکاسی پرتره را با آی‌فون ۷ پلاس عرضه کرد و حالا هم گوگل عکاسی پرتره را به دوربین‌های پیکسل افزوده است. هم در پیکسل و هم در آی‌فون، دوربین لایه‌های مختلفی از عناصر عکس در فواصل متنوع از خود را تشخیص می‌دهد، سپس عناصر پس‌زمینه را مات می‌کند تا سوژه اصلی برجسته‌تر جلوه کند.
    در برخی مقاطع، گوگل انگار سعی دارد همان سازی را بزند که اپل قبل‌تر آن را نواخته است. مثلا همین توانایی پیکسل در تشخیص آهنگ‌های در حال پخش در محیط اطراف‌ش را در نظر بگیرید. مجری کنفرانس در این مورد گفت که پیکسل هیچ صدا و اطلاعاتی را با گوگل به اشتراک نمی‌گذارد و همه چیز فقط روی خود دیوایس رخ می‌دهد. اپل هم تقریبا همیشه تاکید داشته که امکانات ارائه شده آی‌فون در زمینه هوش مصنوعی فقط روی خود دیوایس ذخیره می‌شود و داده‌های کاربران در حافظه‌های ابری نگه‌داری نمی‌شوند تا اپل نتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند.
    در جای دیگری از این رویداد، معاون ارشد بخش سخت‌افزار گوگل، Rick Osterloh خاطرنشان کرد که شرکت گوگل در مورد بسیاری از فناوری‌ها برای عرضه به بازار عجله نمی‌کند و ترجیح می‌دهد زمان بیشتری را صرف کند تا آن فناوری را به یک نوآوری بی‌نقص نزدیک کند. هر کسی که از روند کار اپل باخبر باشد می‌داند که اپل هم مدت‌هاست با استراتژی “نه اولین، ولی بهترین” فعالیت می‌کند.
    بنابراین یا اپل و گوگل برنامه‌های بازاریابی خود را با هم شریک شده‌اند (که خیلی بعید است!) یا این‌که هر دو شرکت دیدگاه بسیار مشابهی به محصولات و سرویس‌های جهان تکنولوژی دارند. آن‌طور که امروز به‌نظر می‌آید گویای آن است که گوگل قصد دارد محصولاتی مشابه محصولات اپل داشته باشد ولی به مدد دانش فراوان‌ش در هوش مصنوعی خودش را در این رقابت پیش بیاندازد.


    https://itresan.com/195816/%D8%A8%D8...85%D8%A7/.html
  5. #35
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال


    گروهی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف موفق شدند برای اولین بار از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و داده‌کاوی 40 میلیون کاربر در فضای تبلیغات دیجیتال بهره برده و بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی را به صورت هوشمند و هدفمند نمایش دهند.

    به گزارش ایلنا، در سال 2016 نزدیک به 1800 میلیارد دلار در دنیا برای تبلیغات هزینه شده که از این مقدار حدود 800 میلیارد دلار صرف تبلیغات دیجیتال شده است. این در حالی است که بر اساس گزارش‌های بین‌المللی طی دو سال آینده سهم تبلیغات دیجیتال از غیردیجیتال پیشی خواهد گرفت. در ایران نیز هزینه‌کرد تبلیغات دیجیتال در این سال حدود 50 میلیون دلار (نزدیک به 200 میلیارد تومان) برآورد شده است.

    از طرف دیگر تبلیغات بنری و ویدئویی در کشور در سال 2016 بالغ بر 350 میلیارد بازدید داشته است، این بدان معناست که به طور میانگین در هر ثانیه در ایران بیش از 11 هزار بازدید از تبلیغات صورت گرفته است.

    این حجم از تبلیغات و رسانه‌های تبلیغاتی و رشد روزافزون آن، به تدریج اثربخشی تبلیغات را کاهش داده است، به گونه‌ای که هزینه آن را بالا برده، مدت زمان رسیدن به اهداف تبلیغاتی افزایش می‌یابد و همچنین کاربران غیرمرتبط مخاطب قرار می‌گیرند و به تجربه کاربران اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها آسیب می‌رسد. از این رو تبلیغی موفق خواهد بود که بتواند مخاطب خود را به درستی از میان کاربران شناسایی کرده و برای آنها به نمایش درآید؛ به عبارتی سابقه رفتارهایی که هر کاربر در فضای دیجیتال، اعم از اپلیکیشن موبایل یا صفحه مرورگر داشته و سلیقه‌ای که از خود نشان داده است، مکان جغرافیایی وی، اپراتوری که استفاده می‌کند، دستگاهی که با آن به اینترنت متصل است، جنسیتش و ... تحلیل شود و با توجه به این اطلاعات و نیازی که دارد، تبلیغ مرتبط برایش به نمایش درآید.

    به تازگی جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف با اتکا به داده‌های به دست آمده از حدود 40 میلیون کاربر ایرانی، به مدلی دست یافته‌اند که به کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشین، رفتار کاربران را تحلیل کرده و به صورت هوشمند و خودکار توزیع تبلیغات را در رسانه‌های مختلف و نیز مدل‌های مختلف تبلیغ - اعم از بنر یا ویدئو - بهینه‌سازی می‌کند. به زبان دیگر تجمیع داده‌های کاربران دانشی را فراهم آورده است که نه تنها مخاطب تبلیغ به درستی و با کمترین خطا شناسایی می‌شود، بلکه نوع تبلیغی که اثر بیشتری دارد برای وی نمایش داده می‌شود؛ و همه این بهینه‌سازی‌ها به صورت ماشینی صورت می‌گیرد. به مرور زمان و با افزایش داده‌های به دست‌آمده از کاربران، شناخت از آنها کاملتر شده و عملکرد این سیستم نیز بهبود می‌یابد.

    در حال حاضر شرکت گوگل با حجم بیشماری از داده‌هایی که در این زمینه به دست آورده است، در دنیا پیشگام است اما در ایران این اولین بار است که یک شرکت دانش‌بنیان هوش مصنوعی را در خدمت تبلیغات دیجیتال گرفته است. این دستاورد نه تنها هزینه تبلیغات را به شدت کاهش می‌دهد، بلکه موجب می‌شود کاربران اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف از تبلیغات نامربوط و فراوان آزرده نشوند.

    این قابلیت قرار است اواسط تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی Tehran Game Convection) TGC) رونمایی شود.

    منبع: خبرگزاری ایلنا


    https://rahbord.marketing/fa/post/12...AA%D8%A7%D9%84
  6. #36
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی و افزایش فروش


    آکاایران: کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی و افزایش فروش

    آکاایران: با پیشرفت هوش مصنوعی صنعت بازاریابی به چه سمتی خواهد رفت؟
    به گزارش آکاایران: به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ در هر زمینه ای که فعالیت می کنید احتمالا در مورد پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روی فرآیند فروش و بازاریابی چیزهایی شنیده اید. یادگیری ماشین و سایر فناوری های تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی بازار رهبران و نوآوران بازار و به تبع آن فرآیند فروش در کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. از این رو امروزه به جای استفاده از شهود انسانی و اطلاعات تجربی از هوش مصنوعی و دیگر تکنیک های علم اطلاعات برای پیش بینی بازار، تجزیه و تحلیل ترافیک سایت ها و کمک به فرآیند فروش استفاده می شود. اگر شما هم مایل هستید که با روش های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین که برای تجزیه و تحلیل ترافیک سایت و کمک به فرآیند فروش استفاده می شوند آشنا شوید. در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک مهم در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم.
    تجزیه و تحلیل داده ها و جمع آوری اطلاعات برای پیگیری فرآیند فروش

    اگر در زمینه ی تجارت الکترونیکی فعالیت کرده باشید مطمئنا می دانید که در کنار خریدهای اینترنتی که در هر ماه انجام می شود. تعدادی از خریدهای مشتریان نیز به دلایل مختلف نیمه کاره متوقف می شود. توقف یا نیمه کاره رها شدن سفارش می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از سایت ها توسط الگوریتم های هوش مصنوعی می تواند اطلاعات دقیقی در مورد دلایل توقف این سفارش ها در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهد. پیگیری این اطلاعات و رفع نواقص می تواند با تسهیل فرآیند خرید مشتری میزان فروش کسب و کارها را افزایش دهد. در حقیقت می توان گفت تحلیل این داده ها برای بهبود فرآیند فروش نوعی سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب و کارها است.
    رتبه بندی شهرها بر اساس میزان ورود از موتور جستجو و تکمیل خرید

    اگر قصد دارید به عنوان یک کسب و کار موفق فعالیت خود را توسعه دهید بهتر است میزان ورودی سایت خود را همواره مورد بررسی قرار دهید. هر چند در کسب و کارهای اینترنتی مسئله ی ناحیه ی جغرافیایی رنگ می بازد. اما گاهی برای توسعه کسب و کار خود لازم است که با بررسی دقیق میزان ورودی از موتورهای جستجو، مشتریان خود را بر اساس شهر و کشورشان دسته بندی کنید. این کار باعث می شود ناحیه ای که امکان گسترش حیطه شغلی شما در آن بیشتر است را شناسایی کنید. توجه داشته باشید که معمولا شهرهای بزرگ میزان تقاضای بیشتری از محصولات متنوع را دارند. اما اگر قصد دارید خارج از مرزهای جغرافیایی فکر کنید بنابراین نیاز چندانی به دسته بندی شهرها و استان ها نخواهید داشت. بلکه لازم است اطلاعاتی در مورد علایق و سلایق مردم این کشورها به دست آورید.
    استفاده از هوش مصنوعی برای گسترش بازار و ورود به بازارهای نوین

    تجزیه و تحلیل داده های سایت ها فرصت مناسبی برای گسترش بازار و فراهم کردن امکانات برای ورود به بازارهای نوین است. فراموش نکنید که مدل سازی کسب و کار و پیش بینی نیازها و سلایق مشتریان مهمترین گام برای رشد و توسعه کسب و کار شما خواهد بود. البته توجه داشته باشید که امروزه گسترش استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی امکان تحلیل اطلاعات و داده های سایت ها و شبکه های اجتماعی را تا میزان زیادی تسهیل کرده است. همین الگوریتم ها می توانند امکان گسترش بازار و ورود به بازارهای نوین را برای کسب و کارهای نوپا فراهم کنند. البته لازم به ذکر است که پیش بینی بازار برای ورود به بازارهای نوین و ایجاد نیاز در مخاطب نیازمند استفاده از روش ها و ابزارهای دیگری است.
    بالا بردن سطح آگاهی با شناسایی مخاطبان هدف و تسهیل فرآیند فروش

    می توان گفت تیم بازاریابی هر کسب و کاری مهمترین بخش از فعالیت های فرآیند فروش را پیش می برد. بنابراین برای تسهیل فرآیند فروش کسب و کارها لازم است که تیم فروش به کمک تیم بازاریابی به شناسایی مخاطبان هدف بپردازد. افزایش آگاهی و اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و تحلیل اطلاعات آن ها به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی می تواند گام موثری در جهت پیشبرد اهداف برندها و کسب و کارها باشد. بنابراین برای تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق لازم است با شناسایی مخاطبان هدف و تحلیل اطلاعات آن ها سعی کنید با پیشنهاد محصولات مورد علاقه ی هر مشتری فرآیند فروش محصولات خود و خرید مشتری را لذت بخش تر کنید.
    آنچه که گفته شد تنها اشاره ی کوچکی به نقش الگوریتم های هوش مصنوعی در فرآیند فروش، بازاریابی و طراحی محصول است. به عنوان یک کسب و کار مدرن لازم است که با افزایش آگاهی خود در زمینه ی تحلیل اطلاعات و بزرگ داده ها سعی کنید به پیش بینی نیازهای مشتریان و بازار بپردازید. این امر به شما کمک خواهد کرد که همواره از پیشگامان بازار باقی بمانید.

    .منبع : alamto.com

    کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی و افزایش فروش -آکا
  7. #37
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    نقش هوش مصنوعی در آینده‌ تجارت الکترونیک






    حتما بارها درباره هوش مصنوعی و کاربرد آن در وسایل و ابزارهایی که استفاده می کنیم شنیده اید. یا درباره هوش مصنوعی بازی های کامپیوتری، پس امروز با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید تا درباره نقش آن در آینده تجارت الکترونیک بیشتر بدانید.
    بازار رقابتی تجارت الکترونیک

    در دنیای کسب‌وکار به‌ندرت شاهد بازاری رقابتی‌تر از تجارت الکترونیک هستیم. در این بازار فروشنده‌های آنلاین علاوه بر رقابت سنگین با یکدیگر و فروشگاه‌های حقیقی؛ باید آوازه‌ی خود را در بازار مکاره‌ی پرسروصدای اینترنت به گوش مشتریان برسانند. اکنون ما در دنیای زندگی می‌کنیم که دامنه‌ی توجه و صبر مشتری‌ها روزبه‌روز محدودتر می‌شود. به‌عنوان‌مثال وب‌سایتی که بارگذاری صفحات آن بیشتر از ۳ ثانیه طول بکشد ۴۰ درصد از بازدیدکننده‌های ثابت خود را از دست می‌دهد و ۶۸ درصد از مشتری‌ها قبل از به اتمام رسیدن خرید آن را ترک می‌کنند.امروزه به‌سختی می‌توان موردی در دنیای تجارت الکترونیک یافت که در تقلا و تلاش بی‌وقفه برای حفظ جذابیت خود برای مشتری‌ها و افزایش فروش نباشد. تجارت الکترونیک با هوش مصنوعی

    ولی اکنون به نظر می‌رسد که فناوری در حال برداشتن گامی مؤثر برای کاهش چشمگیر این تلاش‌های بی‌وقفه و طاقت‌فرسا است. هوش مصنوعی که پیش‌ از این ارزش خود را در صنایعی مثل بازاریابی، خدمات درمانی و اقتصاد به اثبات رسانده در شرف ورود به عرصه‌ی تجارت الکترونیکی و تغییر شکل و شمایل این وانفسای نفس‌گیر است. ۴ مورد از مهم‌ترین تأثیرات هوش مصنوعی در وضع و حال سال‌های پیش روی تجارت الکترونیک به شرح زیر است: جستجوی تصویری

    به‌زودی خریداران می‌توانند با خرید بر اساس انگیزش آنی و طبعا بدون شناخت کامل خداحافظی کنند. در آینده‌ی نزدیک پلتفرم‌های نرم‌افزاری مورداستفاده در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک امکان جستجوی تصویری را برای خریداران مهیا خواهند کرد. این پلتفرم‌ها به خریدار اجازه می‌دهند که تصویر کالای موردنظر خود را آپلود کرده و محصولات مشابه یا حتی مناسب‌تر از آن را خریداری کنند.


    یکپارچه شدن دنیای واقعی و مجازی

    نزدیک شدن بازار واقعی به مجازی و نهایتا یکپارچه شدن این دو باید با کمترین مراحل ممکن در خریدوفروش انجام شود تا بتواند حس خودمختاری و داشتن بیشترین قدرت انتخاب را به مصرف‌کننده القا کند. در آینده فروشنده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی اطلاعاتی که ما در بخش‌های مختلف وب‌سایت فروشگاه از جمله بخش بررسی محصول به اشتراک گذاشته‌ایم؛ جمع‌آوری می‌کنند تا بتوانند در فروشگاه فیزیکی خود بهترین خدمات را ارائه کنند و بهترین محصول را بر اساس اولویت‌های ما در اختیارمان بگذارند. شخصی‌سازی

    در تجارت الکترونیک مهیاکردن امکان شخصی‌سازی و ارائه کالاهای سفارشی بر اساس سلیقه‌ی خریدار پدیده‌ی جدیدی نیست، بااین‌حال به دلیل ورود هوش مصنوعی به این حوزه برندهای آنلاین به ابزارهای شخصی‌سازی بسیار کارآمدتر و دقیق‌تری مجهز خواهند شد. ظهور دستیارهای خرید مجازی

    دستیارهای خرید مجازی هوشمند می‌توانند با تحلیل حجم وسیعی از داده در کمترین زمان ممکن بسیار سریع‌تر از رقبای انسانی خود عمل کنند. این دستیارها رفتاری تعاملی و انسان‌گونه دارند و شخصیت مجازی آن‌ها اهداف و اولویت‌های برند مالکشان را منعکس می‌کند. استفاده از این ابزارها صرفا به فروشندگان آنلاین بزرگ و سرشناس محدود نمی‌شود و همه‌ی برندهای فعال در تجارت الکترونیک بدون توجه به وسعت کسب‌وکار خود می‌توانند از محدودیت‌های فیزیکی رها شده و با تکیه‌بر ویژگی‌های شخصی‌سازی هوشمند محصولات خود را بهتر به فروش برسانند.




    https://behido.com/584/%D9%87%D9%88%...6%DB%8C%DA%A9/
  8. #38
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    چگونه هوش مصنوعی می تواند تعداد سرنخ های فروش شما را افزایش دهد؟

    « هوش مصنوعی ، دانش ساختن ماشین‌‌ ها یا برنامه‌های هوشمند است» این تعریف به همراه دو تعریف دیگر که در ادامه به آن اشاره می شود، از تعاریف رایج هوش مصنوعی می باشند.

    « هوش مصنوعی ، شاخه‌ایست از علم كامپیوتر كه ملزومات محاسباتی اعمالی همچون ادراك (Perception)، استدلال(reasoning) و یادگیری (learning) را بررسی كرده و سیستمی جهت انجام چنین اعمالی ارائه می‌دهد» و در نهایت تعریف سوم هوش مصنوعی از قرار زیر است:«هوش مصنوعی، مطالعه روش‌هایی است برای تبدیل كامپیوتر به ماشینی كه بتواند اعمال انجام شده توسط انسان را انجام دهد.»
    واژه ای که شاید به گوش ما بسیار آشنا باشد ولی بیش از آنکه تعاریف آن برای ما اهمیت داشته باشد، میزان تاثیرگذاری و کاربردی بودن آن در زندگی و فرآیندهای جاری سازمان ما برای ما اهمیت خواهد داشت. بر اساس پیش بینی بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی و بر اساس شواهد موجود و علاقه بازار فناوری اطلاعات به هوش مصنوعی ، به نظر می رسد که انقلابی بزرگ در بسیاری از صنایع در حال وقوع است. همانند برنامه machine learning که از هوش مصنوعی در آن استفاده شده است، هوش مصنوعی صرفا به پیش بینی سهام و یا تسهیل چت کردن بین کاربران و افراد خلاصه نمی شود بلکه می تواند سرنخ های بهتری را ایجاد و فروش فوق العاده ای را به ثبت برساند. دامنه هوش مصنوعی تقریبا نامحدود است. شرکتهای مختلف دنیا از هوش مصنوعی در حل مشکل تامیین مواد غذایی تا شکست دادن انسانها در بازی های رایانه و موارد متنوع دیگر استفاده می کنند. نمونه ای از هوش مصنوعی که در منزل شما مورد استفاده قرار می گیرد و به شما نزدیک است، قابلیت Siri در گوشیهای آیفون می باشد. جدا از این موارد در بخشهای مالی از AI نه تنها برای ایجاد سبد سهام (portfolio) مختلف برای سرمایه گذاران استفاده می شود، بلکه جهت بلکه برای انطباق با گرایشات و روند های بازار نیز از آن استفاده می شود. روند بازار و پیش بینی ها در تصمیم گیری ها بازار و سرمایه گذاران اهمیت بسیار بالایی دارد. تمام سازمانهایی که خدمت و یا محصولی را به مشتریان خود عرضه می کنند، همواره دغدغه افزایش تعداد مشتری را دارند. ممکن است تصمیم بگیرید کارمندان فروش بیشتری را استخدام کنید و یا بخواهید به سادگی سهام بیشتری را خریداری کنید تا سود خود را افزایش دهید. تمام این ها راهکارهایی هست که می توانند موثر باشند ولی مشتریان در حقیقت محصول سرنخ ها و مذاکرات می باشند. در نتیجه تولید بهتر و هدفمندتر سرنخ ها بهترین راه برای افزایش مشتریان می باشد.
    مشخصات و اطلاعات دقیق و به هنگام مشتریان

    با توجه به مطالب فوق، هر کسب و کاری به اطلاعات مشتریان خود، مانند اطلاعات مربوط به خریدهای گذشته آنها و یا اطلاعات مهم از نوع کسب و کار، علایق و ساییر ویژگی مخاطبان خود نیاز دارد. اطلاعاتی مهم و در عین حال تاثیرگذار. اطلاعاتی که اهمیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را شفاف می نماید. این اطلاعات در هدف گذاری (TARGETING) مخاطبان برای ایجاد سرنخ ها به مدیران فروش و سازمانها کمک می کند. ولی متاسفانه این گونه پیش بینی ها و با استفاده از داده های گذشته مشتریان تنها برای موفقی کافی نیست و معمولا تغییرات در گرایشات بازار و مشتریان و روندهای جاری آنها را در نظر نمی گیرد. شرکت Harley-Davidson با استفاده از هوش مصنوعی توانست در نمایندگی خود در نیویورک در آخر هفته ۱۵ موتورسیکلت را بفروش برساند. میزانی که دوبرابر بهتر از بهترین فروش آنها تا آن زمان بود. سیستم قادر بود مشتریان مرتبط و کاملا هدفمند را در بهترین و واقعی ترین زمان ممکن شناسایی و هدف گذاری کند. این هوش مصنوعی بود که توانست پتانسیل فروش این شرکت را آشکار کند و مشتریان بالقوه و کسانی که تمایل بالاتری برای خرید دارند از مشتریانی که تنها درجستجو و پرسش از ویژگیهای محصولات هستند را شناسایی کند. تولید سرنخ از طریق کمپین ها و شبکه هایی اجتماعی

    یکی از بزرگترین مزایا و استفاده ها از هوش مصنوعی بهره گیری از آن در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر و اینستاگرام می باشد. شبکه هایی که می توانند اطلاعات بسیار ارزشمندی آماری را برای تبلیغات ارائه دهند. این اطلاعات مانند گذشته نمی توانند مفید باشند. با استفاده از هوش مصنوعی می توانیم بفهمیم کدام قسمت از تبلیغات ما و نه الزاما تمام تبلیغات و تمام مراحل آن قدرمتند و جذاب از نظر مشتری بوده است. به طور نمونه در مثال فوق، شرکت Harley-Davidson با استفاده از هوش مصنوعی دریافت که کلید موثر در تبلیغات یا همان call to action key، کلمه “call” می باشد و تاثیر و جذابیت آن بسیار بالاتر از کلمه “buy” بوده است. لغتی که در تبلیغات جذابیبت بالایی نداشته و مشتریان بالقوه را مجاب به کلیک های بعدی نمی کند و در نتیجه نمی توانند جذب مشتری و ایجاد سرنخ را منجر شود.
    تسهیل در گزارش گیری از اطلاعات مشتریان

    ممکن است شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید و یا وب سایتی برای اهداف اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات در اختیار داشته باشید. هوش مصنوعی می توان گفت به صورت ویژه و بیش از سایر کسب و کارها به شما و کسب و کار شما تعلق دارد. جدا از گرفتن گزارشات یا در اصطلاح (queries) از فیلدهای وب سایت شما، با استفاده از ربات ها و سوالات کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده، می تواند اطلاعاتی را قبل از خرید و یا در حین ورود به سایت و یا تلگرام شما از مخاطبان و مشتریان شما پرسیده و اطلاعات فوق العاده ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. اطلاعاتی که در بخش بندی کردن مشتریان و مخاطبان و جهت دهی به تبلیغات شما می تواند بسیار موثر باشد.

    چگونه هوش مصنوعی می تواند تعداد سرنخ های فروش شما را افزایش دهد؟
  9. #39
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    هوش مصنوعی می‌تواند جریان داده‌ها را مدیریت کند

    هوش مصنوعی می‌تواند جریان داده‌های عظیم را در دست بگیرد. در هوش مصنوعی سیستم‌ها به طور مداوم در حال یادگیری هستند که در این مورد فرایند یادگیری، تکنولوژیک است. با این تکنولوژی می‌توان الگوریتم‌ها را به صورتینوشت که فناوری اطلاعات را ساده کرده و به طور مستمر دانش سیستم هوشمندتر و گسترده‌تر شود.
    پیچیدگی‌های خرده‌فروشی در حال حاضر بیش از حد بزرگ هستند تا به تنهاییاداره شوند. درعین‌حال سیستم‌ها به طور مداوم در حال یادگیری و پیشرفت هستند. خرده‌فروشان می‌توانند از هوش مصنوعی برای خودکار کردن وظایف معمولی، صحت تصمیم‌گیری‌ها و … به استفاده کنند. نکته کلیدی این است که ازآنالیتیک‌ها برای بهبود تصمیمات کسب و کار استفاده کنید درحالی‌که روابط مشتریان خود را ردیابی می‌کنید.
    استفاده از هوش مصنوعی یا اتمام تقریبی کار خرده‌فروشان

    آمازون و علی‌بابا و سایر شرکت‌های بزرگ در حال نابودی تقریبی خرده‌فروشانی هستند که بیش از حد از نوآوری می‌ترسند. برای خرده‌فروشان کوچک اصلاح فرایندهای مدیریتی مهم‌ترین و بهترین فرصت برای ابقاء می‌باشد. پلت فرم‌های هوش مصنوعی به خرده‌فروشان اجازه می‌دهند تا قیمت‌ها را کنترل کنند، سهام خود را اصلاح کنند، تصمیم‌گیری در مورد زمان و هزینه تبلیغات انجام دهند، و تصمیمات مربوط به فروش را که منجر به فروش بیشتری می‌شود، تعیین کنند.

    https://blog.faradars.org/future-of-...n-hands-of-ai/
  10. #40
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    آنالیز رفتار کاربران در شبکه‌­های اجتماعی برای تحقیقات بازاریابی توسط هوش مصنوعی

    هوش ‌مصنوعی و یادگیری ماشینی هر روز نقش مهم‌تری در تعیین استراتژی‌های مارکتینگ پیدا می کنند و به‌زودی شاهد دگرگونی‌های عظیمی در فعالیت‌های تجاری و بازاریابی توسط AI خواهیم بود.
    مهمترین عامل در فعالیت‌های بازاریابی، دیتا است و زمانی‌که حجم دیتای جمع‌آوری شده زیاد شود، دیگر نمی‌توان بااستفاده از روش‌های سنتی آن‌ها را آنالیز کرد و باتوجه به نتایج کسب شده تصمیم‌گیری نمود؛ هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشینی مفاهیمی هستند که درحال تغییر دادن برخی از بنیادی‌ترین اساس علوم مارکتینگ و تجارت می‌باشند.
    هم‌اکنون بسیاری از الگوریتم‌های مورد استفاده در اینترنت مارکتینگ براساس کلیک‌ها و رفتار کاربر در وب‌سایت به وی پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند، اما بررسی شبکه‌های اجتماعی با تکنولوژی‌های جدید -همچون هوش مصنوعی- و تشخیص الگوهای رفتاری وی می‌تواند کیفیت فعالیت‌های تجاری را افزایش دهد.
    اطلاعات پایه‌ای افراد نظیر سن، جنسیت، نژاد، محل سکونت و ... در مارکتینگ بسیار بااهمیت می‌باشند؛ باتوجه به این موارد و بررسی عملکرد فرد در شبکه‌های اجتماعی، می‌توان به ارائهٔ پیشنهاداتی کاملاً مطابق با سلیقهٔ وی پرداخت و درنتیجه ضریب احتمال پذیرش پیشنهاد ارائه شده را به‌شدت افزایش داد.
    اخیراً شرکتی تحت‌عنوان Ayzenberg که در زمینهٔ ارائهٔ راه‌کارهای مبتنی‌ بر هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، روشی را معرفی نموده است که شرکت‌ها می‌توانند بااستفاده از آن عملکرد مشتریان‌شان در شبکه‌های اجتماعی را آنالیز کرده و استراتژی‌های ویژهٔ مارکتینگ را باتوجه به نتایج کسب شده مشخص نمایند؛ در این روش بااستفاده از الگوریتم‌های‌ ماشین‌ لرنینگ پست‌ها، لایک‌ها و ارتباطات کاربر در شبکه‌های اجتماعی آنالیز شده و الگوی رفتاری متناسب با وی مشخص می‌شود.
    به گفتهٔ Robin Boytos از مدیران شرکت Ayzenberg، در شیوه‌های جدید مارکتینگ برخلاف شیوه‌های سنتی که طبقه‌بندی مشریان بازه‌های بزرگتری را شامل می‌شد، دیتا کاملاً مطابق با سلیقهٔ مشتری در قالب پیشنهادات شخصی‌سازی شده به وی ارائه می‌شود؛ بدین ترتیب می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفتار مشتریان را آنالیز کرده و استراتژی‌های مارکتینگ را نیز بهتر تعیین نمود.
    منبع

    https://sokanacademy.com/blog/4314/%...88%D8%B9%DB%8C
+ پاسخ به موضوع
صفحه 4 از 8 نخست ... 23456 ... آخرین
نمایش نتایج: از 31 به 40 از 71

موضوعات مشابه

  1. کاربرد مهم هوش مصنوعی _ مبادلات مالی
    توسط Sina homaei در انجمن هوش مصنوعی AI
    پاسخ: 29
    آخرين نوشته: 2018/04/28, 00:06
  2. ۶ تاثیر هوش مصنوعی در زندگی آینده انسان‌ها
    توسط Sina homaei در انجمن هوش مصنوعی AI
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 17:33
  3. گام های گوگل به سمت هوش مصنوعی
    توسط Sina homaei در انجمن هوش مصنوعی AI
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 17:29
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 17:18
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 16:33

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش