خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
همکاران سیستم-هوش مصنوعی یا به اختصار AI امروزه به نُقل محافل فناوری تبدیل شده و هر روز اخبار و گزارشهای مختلفی از روند پیشرفت آن منتشر میشود. وبسایت فوربس پنج پیشبینی در خصوص آینده این فناوری در سال جدید میلادی منتشر کرده که در ادامه میخوانیم: ۱. استفاده بیشتر در تحلیل اطلاعات با رشد مداوم دادههایی که از دستگاههای اینترنت اشیاء به دست میآید، شرکتها به طور فزایندهای میکوشند از یادگیری ماشینی برای پردازش و تحلیل اطلاعات استفاده کنند. این قضیه بهاندازهای جدی است که کارشناسان معتقدند شرکتها بدون داشتن یک «استراتژی داده هوش مصنوعی»، از اطلاعاتی که در دسترس دارند، بهره کافی نخواهند برد. پیشبینی فارستر مبنی بر این که در سال آینده تا ۸۰ درصد شرکتها به استفاده از فناوری insights-as-a-Service روی خواهند آورد، شاهدی بر این مدعاست. ۲. استفاده در چتباتها انسانها نمیتوانند پا به پای سرعت سرسامآور رشد فناوریها حرکت کنند، و به همین دلیل شرکتها بیمحابا به دنبال استفاده از دستیارهای مجازی و چتباتهایی هستند که از هوش مصنوعی تغذیه میشوند. طبق پیشبینیها تا سال ۲۰۲۰ حدود ۸۵ درصد تعاملات مشتریها به وسیله هوش مصنوعی مدیریت میشود. ۳. استفاده بیشتر در دستیارهای صوتی دستیارهای صوتی هوشمند از قبیل سیری، گوگل ناو و کورتانا در حال حاضر چندان قوی نیستند ولی به یُمن بهرهمندی از هوش مصنوعی کارآمدی و اثربخشی آنها بسیار بیشتر خواهد شد. این قضیه تا بدان جا پیش میرود که شاید در آیندهای نه چندان دور، رباتها بتوانند مشاورههای پزشکی نیز ارائه کنند. این موضوع در مراودات شخصی و تجاری بسیار حائز اهمیت خواهد بود. ۴. اتوماسیون هوشمند امروزه هوش مصنوعی توانسته با قابلیت «شخصیسازی کمپینهای بازاریابی»، خود را به صنعت بازاریابی اثبات کند. انتظار میرود این فناوری حوزه «اتوماسیون هوشمند» را نیز به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد و به نوعی متحول سازد. بر این اساس فرایند اتوماسیون بیش از گذشته، هوشمند و قابل اعتمادتر خواهد شد. ۵. استفاده در صنایع گوناگون هر چه هوش مصنوعی بیشتر به جلو میرود، مهندسان کاربردهای بهتری برای این فناوری مییابند. در واقع میتوان مدعی شد که در آینده تقریباً تمام جنبههای زندگی روزمره انسانها تحت تاثیر این فناوری قرار خواهد گرفت. به همین دلیل صاحبنظران بر این باورند که هوش مصنوعی به سرعت مراحل پیشرفت را طی میکند و از یک فناوری تزئینی، پیچیده و یا مبهم، به یک ضرورت و الزام تبدیل خواهد شد. https://www.systemgroup.net/tech-new...8%d8%b9%db%8c/
مشاهده قوانین انجمن