پیش‌بینی کایزر مبنی بر افزایش 100،000 دلاری بیت‌کوینReviewed by ثریا نیل درار on Dec 6Rating: 5.0
در حالی که قیمت برخی از ارزهای دیجیتال پیوسته رو به رشد است، قیمت فعلی بیت کوین نشان می دهد که این ارز هنوز هم پدر پول دیجیتال است. مکس کایزر، گوینده تلویزیونی و مجری برنامه اقتصادی Keiser Report در شبکه خبری راشاتودی، معتقد است؛ بیت کوین در نهایت به قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.
در اواخر ماه نوامبر، قیمت بیت کوین به بالاترین حد ممکن رسید. (با گذشت از مرز ۸۰۰۰ دلاری پس از یک دوره نامعلوم چند ماهه که در آن فورک سگویت‌اکس‌۲ روی بازار تاثیر منفی داشت. در تاریخ ۲۱ نوامبر سال جاری، قیمت بیت کوین مثل همیشه افزایش داشته و به ۸۴۰۰ دلار رسید و رکورد دیگری را ثبت کرد.)
کایزر معتقد است که توانایی بیت کوین در حفظ تغییرات متعدد و همچنین رقبای آلت‌کوینی کثیر، نشان دهنده این است که بیت‌کوین قابل اعتمادترین ارزدیجیتال است:
«بیت کوین به این حکم فرمایی ادامه خواهد داد و ارزهای رمزنگاری شده را به سمت جلو هدایت خواهد کرد. صدها گزارش درباره بیت کوین در مطبوعات به چاپ رسیده اند، اما هیچ یک از آنها به حقیقت نپیوسته اند و نخواهند پیوست. در واقع، بیت کوین یک هدیه از سوی خداست تا بشریت را در سر و سامان بخشیدن به امور مالیشان یاری کند.»
بحران هویت

کایزر آینده خوبی را برای بیت کوین پیش بینی میکند، اما این حقیقت همچنان پا برجاست که این شبکه پیوسته در معرض مواجهه با مشکلات رو‌به‌رشد زیادی است. شاید در حال حاضر سگویت‌اکس‌۲ کنار گذاشته شده باشد، اما کاستی هایی که این فورک قصد داشت برطرف کند، همچنان پا برجا هستند. به سادگی میتوان گفت که حجم رو به رشد تراکنش ها بر روی ظرفیت شبکه سنگینی میکنند و این حجم از تراکنش‌ها موجب میشود که بیت کوین راه پرداختی دشوارتری باشد.
با این حال، کایزر معتقد است پاسخ این باشد: بیت کوین باید بر روی نقش طلای دیجیتال متمرکز باشد و دیگر به عنوان راه پرداختی مورد استفاده قرار نگیرد.
کایزر گفت:
« رفته رفته ارز دش به یک راه پرداختی رمز نگاری شده تبدیل خواهد شد و جایگاه بیت کوین به عنوان طلای دوم تثبیت میشود. پیشنهاد من این است؛ افرادی که به بحث مقیاس پذیری بیت کوین امید ندارند، از دش برای پرداخت استفاده نمایند و هسته بیت کوین را به حال خود بگذارند تا روی پروژه طلای دو متمرکز باشد.»
پول وال استریت


ظاهرا اکثر سرمایه گذاران به روایت بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال، واکنش مثبتی نشان داده اند. بحث های زیادی پیرامون این وجود دارد که سرمایه‌گذاران موسسات جریان اصلی با سرمایه‌گذاری های عظیم چند میلیارد دلاری به بازار راه پیدا کرده اند. البته، اخیرا خبرهای خوب بسیاری از افزایش قیمت بیت کوین شنیده میشود که اکثرا به ارتباط روزافزون بیت کوین با مدیریت سرمایه سنتی مربوط میشود. مهم ترین داستانی که در این اخبار به گوش میرسد؛ راه اندازی یک بازار کنترل شده برای معاملات آتی بیت کوین توسط گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو CME بود. قرار شده که این بازار صندوف های پوشش ریسک بزرگی داشته باشد. همچنین اعلام شده که این صندوق ها به محض اینکه بازارهای مذکور شروع به کار کردند، ترید یا تجارت ارز دیجیتال را آغاز میکنند. ناگهان مشخص شد که پیش بینی کایزر درباره بیت کوین در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست. او طی گفته های خود، از ارتباطی میان شرکت اپل و ظهور بیت کوین، انعطاف پذیری و موفقیت آن نام برد:
« به خاطر دارم زمانی که در اواخر دهه ۹۰ سهام اپل را خریداری کردم، ارزش آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار گذاشته شده بود. مایکل دل (بنیانگذار شرکت کامپیوتری دل)، اظهار داشت که کمپانی اپل باید پیش از آنکه بیشتر از این شرمنده شود، کار را تعطیل کند و از دور خارج شود. با گذشت بیست سال از آن زمان، طبق ارزش کل بازار سهام اپل نزدیک به یک تریلیون دلار ارزش داشته و شهرت مایکل دل کمرنگ شده و دیگر کسی درباره او صحبت نمیکند»
تغییر در سطح جهان

در ماه آگوست، خبرگزاری کوین تلگراف با مکس کایزر درباره اسپانسر برنامه تلویزیونی Great American Pilgrimage یا درواقع ارز دش مصاحبه کرد. وی طی مصاحبه مذکور، وضعیت آینده ارزهای دیجیتال را پیش بینی نمود:
« من علاقه ای به پیش بینی وضعیت قیمت ها ندارم، چرا که مانع از بهترین راه شرکت در اقتصاد دیجیتال میشود. (یعنی خریدن و نگه داشتن ارز). در ده سال آینده شاهد تغییرات وسیعی در سطح جهانی خواهیم بود. پول به شبکه هایی از ایده های درآمدزا در سراسر دنیا واریز خواهد شد. این افکار و ایده ها به صورت یکپارچه، آگاهانه، و ناآگاهانه در سطح جهانی در تعامل بوده و در اقتصاد تاثیرگذار و با سخاوت ارزدیجیتال، با یکدیگر پیوند خورده اند.»
منبع: cointelegraph

https://arzdigital.com/keiser-envisi...-bitcoin-high/