باوجود گجت های هوشمند و ورود شبکه های اجتماعی به زندگی انسان ها، راه ارتباطی و رساندن اخبار لحظه ای به گوش طیف وسیعی از افراد کار بسیار راحتی شده است .
امروزه بسیاری از افراد شناخته شده در حوزه های مختلف فعالیت مانند : بازیگران سینما، تلویزیون، هنرمندان، ورزشکاران از اینستاگرام برای راه ارتباطی سریع با مخاطب خود استفاده میکنند و به جرئت میتوان گفت که بستری خوب نیز برای افراد تازه نفس برای عرضه اندام به وجود آماده است . در این مقاله از وبسایتم ، تصمیم گرفتم تا شما را با میزان درآمد برخی چهره های مشهور اینستاگرامی آشنا کنم که شاید برای شما هم مثل من جذاب باشد !
چهره اول : محمد امین کریم پور


باطنز های ویدیویی جالب خودش که بعضا به صورت سریال های اینستاگرامی آن ها را تولید و منتشر میکند او را میشناسیم . حوزه کاری اصلی او در اینستاگرام ، طنز بوده و هم اکنون حدود ۱.۶ میلیون نفر او را دنبال میکنند . ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۸ میلیون تومان است .

چهره دوم : محسن ایزی


محسن هم مثل محمد ، حوزه کاری طنز بوده و طنز های ویدیویی میسازد. هم اکنون صفحه اینستاگرامی اش حدود ۱.۳ میلیون نفر دنبال کننده دارد! ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۶ میلیون تومان است .


چهره سوم : عرفان علیرضایی


عرفان هم یکی از طنز پردازان اینستاگرامی ست که با کلیپ های خنده دار و طنزآلود خود ، سعی در خنداندن مخاطبان خود دارد . صفحه رسمی وی ، حدود ۱.۱ میلیون نفر دنبال کننده دارد . ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۶ میلیون تومان است .

چهره چهارم : صبا صفری


سبک کاری صبا صفری با سه نفری قبلی متفاوت است ! او در زمینه سبک زندگی فعالیت دارد . و هم اکنون حدود ۱۹۸ هزار نفر او را دنبال میکنند . ارزش و قیمت یک پست event وی حدود ۵ میلیون تومان است .

چهره پنجم : بهار اسلامی



سبک کاری بهار در اینستاگرام و صفحه اش ، مد و پوشاک است . او هم اکنون حدود ۱۵۴ هزار نفر دنبال کننده دارد . ارزش و قیمت یک پست event وی حدود ۳ میلیون تومان است .

چهره ششم : محمدرضا ماندنی


محمدرضا در صفحه اش با موضوع عکاسی فعالیت دارید و تصاویر زیبایی را به اشتراک میگذارد که خودش عکاسی کرده است . او هم اکنون حدود ۹۴ هزار نفر دنبال کننده دارد . ارزش و قیمت یک پست وی حدود ۲ میلیون تومان است .

چهره هفتم : رضا بابایی


رضا بابایی که با اسم آقاجون هم شناخته میشه ! با طنزهای متفاوت و البته جنجالی اش توانسته حدود ۱۶۰ هزار دنبال کننده را با خود همراه کند .
ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۲.۵ میلیون تومان است .


تا اینجا با ۸ نفر از افراد مشهور در اینستاگرام آشنا شدیم . شاید برای شماهم سوال باشد که چگونه به این میزان از موفقیت رسیده اند !؟ جواب شما را در پست های بعدی وبسایت خواهم داد . پس منتظر باشید … شما در اینستاگرام چه افراد مشهور و سلبریتی را میشناسید ؟ اسم آنها را در زیر همین پست برای من بفرستید تا در مقالات بعدی سایت به بررسی میزان درآمد آنها بپردازیم .


https://jalaltorabi.com/instagram-iranian-celebrity/