یکی از رسالتهای ایران استارت آپ معرفی جدیدترین رویدادهای استارت آپی است و در اکثر این مجامع بین المللی فرصت برای ثبت نام ایرانیان با ایده های بین المللی نیز فراهم می باشد . استارت آپ آمستردام (StartupAmesterdam)در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و دارای تاثیرات مثبت فراوانی بر روی رشد تکنولوژی این کشور داشت. به عنوان ترکیبی از کارآفرینان و افرادی از بدنه دولت،این سازمان با هدف بی عیب سازی شهر تا حد امکان برای شرکت های فناوری رو به رشد کار خود را شروع کرده است.Booking,Ayden,WeTransfer,TomTom,TNW همگی در آمستردام تاسیس شده بودند، در حالیکه شرکتهایی مثل Uber,Netflix و Tesla آمستردام را به عنوان مقرر اروپایی خود انتخاب کرده بودند.حالا وقت آن است که بررسی برخی از شرکتهای نوپا از آمستردام که درحال رشد سریع هستند بپردازیم.

با همراهی TNW هر کدام از پنج استارت آپ به برنامه مقیاس (Scale) در طول زمان دسترسی دارند.که شامل یک میز برای استارت آپ خودشان در این رویداد، ملاقات های نفر به نفر با سرمایه گذاران و شرکت های بزرگ، و همچنین استفاده از سایر فرصتها را نیز دارند.استارت آپ های آمستردام می توانند به طور رایگان برای شرکت در این برنامه از طریق index.co تا روز ۱۴ سپتامبر اقدام کنند.
در حالیکه در نیویورک ، استارت آپ های هلندی دارای امکان شرکت در برنامه مقدماتی که به وسیله استارت آپ آمستردام و سرکنسولگری هلند میزبانی می شوند را دارد(یک روز قبل از TNW)،و مشاوره هایی نیز در مورد قانون،استخدام و روش های مالی داشته باشند.
ثبت نام در این رویداد
منبع : TNW
ثبت نام در رویداد استارت آپی آمستردام - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی