نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از اداره کل تامین اجتماعی گلستان بازدید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نبی اله هزارجریبی در این بازدید از روند فعالیتهای این اداره کل در زمینه ارائه خدمات دهی به جامعه هدف بویژه اقشار کم درآمد مطلع شد.
وی با تأکید بر اهمیت خدمات رسانی مطلوب به مردم گفت: راه اندازی شعب و کارگزاری تأمین اجتماعی در استان و تسهیل خدمات رسانی به عموم مردم، کاری خداپسندانه است.
نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه ما باید خدمتگذار صادق نظام اسلامی باشیم و از هیچ کوششی برای خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم دریغ نورزیم چراکه صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی همین مردم هستند که اکنون بطور کامل از خدمات رایگان تأمین اجتماعی بهره مند هستند.
مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان در این دیدار ضمن ارائه گزارش از وضعیت سازمان در استان اظهار داشت: آرمان والای سازمان تأمین اجتماعی خدمت رسانی به روز و بموقع به بیمه شدگان و کارفرمایان است و افزایش شعب در استان گامی موثر برای سرعت دهی و اطمینان بخشی در انجام کارهاست.
محمد حیدری نژاد خاطر نشان کرد: گسترش تأمین اجتماعی همان گسترش عدالت اجتماعی است و باید همه مسئولان نسبت به بسط آن انجام وظیفه کنند تا در نظام اسلامی تمامی قشرهای کم درآمد از مزایای تأمین اجتماعی بهره مند شوند چراکه صاحبان انقلاب و نظام به فرموده تاریخی حضرت امام خمینی(ره) همین محرومان جامعه هستند.

http://www.tamin.ir/News/Item/32263/2/32263.html