مدیر کل تأمین اجتماعی کردستان با بیان این مطلب که کانون های بازنشستگی یاوران این سازمان هستند، افزود: این کانون ها به عنوان پل ارتباطی بین مستمری بگیران و سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان دارند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید صلاح قریشی با اشاره به وجود ٢٥ هزار و ٦٠٠ نفر مستمری بگیر در استان کردستان گفت: ماهیانه بیش از ٢٦ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان این استان پرداخت می شود.
وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان ولی نعمتان سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: باید تلاش همه جانبه انجام گیرد و از همه اهرم های خدمت رسانی برای بازنشستگان استفاده شود تا در کنار اکرام و احترام آنان، حقی از آنان ضایع نشود.
در این دیدار رئیس کانون بازنشستگان شهرستان سنندج، آمادگی اعضای این کانون را برای هرگونه همکاری با این اداره کل اعلام کرد.
عبدالمومن مردوخ با اشاره به وضعیت معیشتی اکثر بازنشستگان استان، بازنشستگی را افتخاری دانست که موجب مباهات است.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های تامین اجتماعی در استان کردستان برای ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی برای بازنشستگان و مستمری بگیران خواستار ارتقاء سطح کمی و کیفی امکانات مورد نیاز وحمایت بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی از بازنشستگان شد.

http://www.tamin.ir/News/Item/32262/2/32262.html