مدیر کل تامین اجتماعی یزد با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی این سازمان گفت: این طرح یک فرصت ویژه برای تولیدکنندگان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد صابری در دیدار بارئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: سازمان تامین اجتماعی به سهم خود طلایی ترین فرصت را با هماهنگی هیئت وزیران در سطح کشور ایجاد کرده تا برای حمایت ازتولید واشتغال پویا، بزرگترین کمک به کارفرمایان انجام شود.
وی افزود: تاکنون در خصوص اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، اطلاع رسانی وسیعی در رسانه ها،ارسال پیامک به کارفرمایان وهمچنین اطلاع رسانی شفاف و گسترده از طریق مجامع کارفرمایی انجام گرفته که می طلبد با توجه به فرصت اندک هرچه سریعتر کارفرمایانی مدیونی که تاکنون مشارکت نکرده اند با حضور در شعب استان و تکمیل فرمهای مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.
صابری با اشاره به تعامل بسیار خوب وارزنده با خانه صنعت ومعدن استان به عنوان مهمترین رابط خود با جامعه کارفرمایی صنایع ومعادن استان از رئیس خانه صنعت ومعدن خواست تا بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی را به عنوان یک صندوق بین النسلی حمایت کند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به بدهی انباشته معدودی از کارفرمایان خاطر نشان کرد: امیدواریم کارفرمایان با توجه به نقش مهم آنها در تامین منابع این سازمان، برای پرداخت دیون خود اقدام کنند.
مهندس کلانتر، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت نیز ضمن سپاسگزاری از تعاملات گسترده مجموعه صنعت ومعدن استان با سازمان تامین اجتماعی،آنرا باعث دلگرمی دانست وخود را جزو خانواده تامین اجتماعی قلمداد کرد.
وی در رابطه با معضلات ومشکلات جامعه کارفرمایی تصریح کرد: در بعضی موارد اجرای ناصواب قوانین مشکلاتی را گریبانگیر صنایع وتولید می کند که تبعات منفی آن تامین اجتماعی را هم نیز بی نصیب نمی گذارد.
رئیس خانه صنعت ومعدن استان یزد نیز اعلام آمادگی کرد تا با تلاش هر چه بیشتر، کارفرمایان این بخش استان را در خصوص استفاده از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب تشویق کند.


http://www.tamin.ir/News/Item/31350/2/31350.html