شعبه اقماری تامین اجتماعی ارداق در محدوده شعبه بوئین زهرا با حضور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و مقامات محلی افتتاح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در مراسم افتتاح این شعبه گفت: توزیع عادلانه خدمات به مردم و تسهیل در سطح دسترسی به خدمات جهت مخاطبین تحت پوشش همواره مد نظر بوده و امید است در این منطقه ارتقاء خدمات بزرگترین سازمان بیمه ای کشور نیز افزایش یابد.
سیروس نصیری افزود: بخش ارداق با ١٢١٦ نفر بیمه شده، ٣٠ خانوار مستمری بگیر و ٢٩٠ کارگاه فعال دارای شعبه اقماری با یک روز فعالیت در هفته شد و امید است با راه اندازی واحدهای تولیدی و در صورت نیاز به افزایش روزهای خدمت رسانی، اقدامات موثر دیگری صورت پذیرد.
بابائی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان تامین اجتماعی در استان قزوین و ارائه خدمات به افراد تحت پوشش، همیاری و پاسخگویی بهینه به مخاطبین توسط سازمان را از افتخارات برشمرد و گفت: در مسیر هم گامی با سازمان و حمایت از حقوق افراد تحت پوشش آن همواره در خدمت بوده و خواهیم بود.


http://www.tamin.ir/News/Item/34496/2/34496.html