راه انداختن صفحه‌ی اینستاگرام و پست گذاشتن در آن را همه بلدند! اما این که چه پستی را در چه زمانی و با چه لحنی منتشر کنیم، بحث را به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌کشاند و ما در این جا صرفا بحثمان اینستاگرام است و تمرکزمان بر 9 مدل از پست‌های ضروری برای اینستاگرام.

این مطلب به نقل از بزرگترین مرجع بازاریابی جاذبه‌ای در دنیا، یعنی Hubspot نوشته شده است. با Modir TV همراه باشید تا به عقیده‌ی Hubspot ببینیم چه پست‌هایی را بایستی حتما در صفحه اینستاگرام کسب و کارمان منتشر کنیم:
1) خوراکی‌ها:

انتشار تصاویر یا ویدیوهایی از خوراکی‌هایی که ترجیحا در شرکت‌تان پخته یا سرو می‌شوند.

2) محصول یا خدمات‌تان:

تصاویر یا ویدیوهایی جذاب از کالا یا خدمات‌تان یکی از ضروری‌ترین پست‌هایی‌ست که باید در اینستاگرام خود منتشر کنید. منتهی یادتان باشد که بیش از حد این کار را نکنید تا مخاطب زده نشود!

3) مشتری‌هایتان:

انتشار تصاویری از مشتریان‌تان به طوری که جذابیت و خلاقیت بالایی در به تصویر کشیدن رضایت او داشته باشد، می‌تواند این موضوع را به مشتری القا کند که «مشتری برند شما بودن» چه حسی دارد.

4) کارکنان شرکت:

با آقای xxxx آشنا شوید. او مسئول yyyy در شرکت ماست و…
اجازه دهید تا مشتریان و مخاطبان شما، اعضای تیم‌تان را بشناسند. با آن‌ها کمی مَحرم‌تر شوید!

5) کارگران مشغول کارند!

تصاویری از اعضای شرکت‌تان که یا در حال کار هستند و یا صرفا در محیط شرکت‌تان (نه لزوما داخل دفتر) دور هم جمع شده‌اند، حس صمیمیت بالایی با مشتری را ایجاد می‌کند.

6) تصاویر انگیزه‌بخش

جملاتی از بزرگان که انگیزه‌بخش بوده و نشان از سرزندگی، نشاط و هدفدار بودن شما و تیم‌تان می‌باشد، یکی از ضروری‌ترین مدل‌های پست اینستاگرامی‌ست که بایستی به آن توجه کنید.

7) ویدیو / بومرنگ

استفاده از این نوع محتوا جذابیت بالایی دارد و باعث ایجاد تنوع در پست‌هایتان می‌شود. ترجیحا از سوژه‌های روز برای این کار استفاده کنید (مانند چالش مانکن در پاییز 1395).

8) مسابقه‌های آسان

برگزاری مسابقه‌های آسان، به طوری که هر فردی بتواند در آن شرکت کند و تا جایی که می‌شود نتوان در آن تقلب کرد، هشتمین مدل از پست‌هایی‌ست که باید در اینستاگرام منتشر کنید. یادتان باشد که جایزه‌های شگفت‌انگیز، همیشه طرفدار دارد!
نکته‌ی ضروری: حتما ویدیوها یا تصاویر برندگان مسابقات را در کنار جوایزشان در انتها منتشر کنید.

9) مهمان‌ها / Repost

هر از چندگاهی مهمان دعوت کنید! این مهمان می‌تواند یک سگ دوست داشتنی، یک سلبریتی، یا یکی از بچه‌های کادر فنی فلان برند باشد! سرزندگی و روابط عمومی بالای خود را با این نوع پست‌ها بهتر می‌توانید نشان دهید.


9 مدل از پست‌هایی که هر کسب و کاری باید در صفحه اینستاگرامش منتشر کند | Modir TV