حتما در مورد Call to Action و اهمیت آن می‌دانید! قبلا هم در مقاله‌ی CTA یا Call to Action چیست به معرفی این مفهوم پرداخته بودیم که:
CTA یا Call to Action، یعنی دعوت از مخاطب برای انجام یک کار، که آن کار باعث می‌شود که مخاطب، با برند شما بیشتر سر و کله بزند!
ممکن است از او دعوت کنید که ایمیل خود را وارد کند، به فلان شماره پیامک بزند، یک فایل خاصی را دانلود کند و…
در این اینفوگرافیک شما با 9 ترفند برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار آشنا می شوید. با Modir TV همراه باشید:
9 تکنیک کاربردی برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار
  1. رنگ CTA باید از رنگ Background دارای تضاد باشد.
  2. سایز بزرگی برای آیکن CTA خود انتخاب کنید.
  3. سعی کنید از اَشکال متفاوت تری از مستطیل استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد CTA را به دکمه شبیه‌تر کنید.
  4. سعی کنید در صورت امکان، فونت Call to Action از فونتی که بیشتر در محتوای صفحه استفاده شده متفاوت باشد.
  5. جمله‌ای که برای CTA در نظر گرفته‌اید باید واضح و مرتبط به موضوع باشد.
  6. از رنگ‌های شارپ، ترجیحا رنگ‌های گرم که نگاه را به سمت خود جلب می‌کند استفاده کنید.
  7. از افکت‌های گرافیکی مثل Drop Shadow استفاده کنید تا وجه تمایز آن با المان‌های دیگر مشخص باشد.
  8. CTA را در مکانی جدا و با فاصله از سایر محتویات قرار دهید (تاثیرگذارترین محل بستگی به محتوای صفحات دارد).
  9. بسته به محتوا و قصدیکه از CTA دارید، می‌توانید از آیکن‌های مختلفی چون فِلِش استفاده کنید.


9 تکنیک کاربردی برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار - شبکه مدیران Modir TV