امروزه به دلیل رشد تکنولوژی در دنیا، برای بیشتر نیازهای روزمره، راه حل جدیدی وجود دارد. جستجوی سریع کالا در اینترنت و وجود قیمت های مناسب نسبت به فروشگاه های فیزیکی، قدرت انتخاب بالای مشتریان و روش های متفاوت پرداخت، خرید اینترنتی را نسبت به خرید حضوری بسیار محبوب تر کرده است.
با توجه به اینکه مو تن رو مرجعی تخصصی در صنعت آرایشی و بهداشتی است، کلیه فرایند های این مجموعه در راستای ارائه محصولات اصل و خدمات با کیفیت به مشتریان عزیزمان است. تامین کنندگان ما شرکت های معتبر وارد کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و یا تولید کنندگان محصولات هستند به همین دلیل کالای توزیع شده توسط مو تن رو از اصلی ترین مرجع تهیه شده و در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
طهرانی در ادامه گفت: برای سهولت و انتخاب بهتر در خرید محصولات، مشاوران متخصص مو تن رو همواره آماده اند تا شما کاربر عزیز را در هر مرحله از خرید راهنمایی کرده تا شما بتوانید تجربه ای مطلوب از خرید اینترنتی را در مو تن رو داشته باشید.
امیر طهرانی مدیر سایت اینترنتی موتن رو است که این سایت را راه اندازی کرده است. وی افزود: امروزه، خرید اینترنتی نه فقط یک تجربه، بلکه به یک ضرورت تبدیل گشته است، به همین دلیل هر روز به تعداد استفاده کنندگان سرویس های اینترنتی و مشتریان فروشگاه های اینترنتی افزوده می شود. تیم موتن رو با ارائه خدمات با کیفیت، متناسب با نیازهای نسل جوان، کالای مورد نیاز مصرف کننده را در سریعترین زمان تامین می کند. همچنین با دادن حق انتخاب وسیع به کاربران خود و افزایش سطح آگاهی آنها نسبت به کالای مورد نیازشان، به هموطنانمان سلامت، زیبایی و اصالت را تضمین می کند.
وی افزود:موتن رو تخصصی ترین مرجع آرایشی و بهداشتی در ایران است. مجموعه ی موتن رو با بهره گیری از افراد متخصص در حوزه فناوری و تکنولوژی، فضایی را ایجاد کرده است تا مصرف کنندگان بتوانند علاوه بر دسترسی آسان به کالای مطلوبشان از مطالب معتبر علمی و تخصصی مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنند.


طهرانی در ادامه گفت: موتن رو مشتریان خود را از مراحل قبل خرید تا پس از خرید به طور بی طرفانه همراهی و هدایت می کند. تولید محتواهای علمی و تخصصی پیرامون محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت موتن رو، مشتریان را به سمت خریدی آگاهانه سوق می دهد چرا که برای موتن رو انتخاب دقیق و صحیح محصول از جانب مشتریان بسیار اهمیت دارد. ارائه قیمت های مناسب و رقابتی، کیفیت مطلوب، ارسال سریع، خدمات پس از فروش، ایجاد شرایط ویژه برای هر محصول، در نظر گرفتن برنامه هایی جهت توسعه ی فردی کاربران موتن رو و ارتقای فرهنگ جامعه از اهداف موتن رو است.

معرفی استارت آپ ایرانی موتن رو - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی