اوبر هر روز سرویسهای متنوعی را در سبد مصرفی خود برای کاربران سراسر دنیا اضافه می کند .از دلیوری غذا و اجناس گرفته تا همکاری در تولید ماشینهای هوشمند . کپی این سرویس در ایران اسنپ تا به حال از سرویس‌های کاربردی اسنپ اکو، اسنپ پلاس، و اسنپ وان به عنوان راه حلی برای حمل و نقل درون شهری خود معرفی کرده است
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که تا به حال چرا با سرویس‌های اسنپ، ارسال بسته امکان‌پذیر نبود و با اسنپ فقط حمل و نقل کاربر در سفرهای درون‌شهری انجام می‌شد. خوشحالیم پس از معرفی سرویس‌های متنوع اسنپ، خبر خوش جدیدی را به شما کاربران عزیز اسنپ بدهیم: با سرویس جدید اسنپ‌باکس، شما امکان ارسال بسته‌های خود را در اسنپ خواهید داشت!
ما به تازگی در راستای گسترش خدمات متنوع حمل و نقل درون شهری و در جهت ارایه سرویس هایی کامل تر، متنوع تر و در دسترس تر به شما، از سرویس جدید اسنپ باکس رو نمایی کرده‌ایم. اسنپ باکس به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از نرم افزار اسنپ، تنها با چند کلیک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در هر کجای شهر که باشید با قیمتی مناسب مرسولات و بسته‌های خود را توسط موتورسیکلت‌های اسنپ به مقصد مورد نظر خود برسانید.
از امکانات شاخص این سرویس می توان به هزینه مناسب، دسترسی آسان در شهر، قابلیت پیگیری مسیر، و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.
در حال حاضر اسنپ باکس روی نسخه جدید اندروید فعال است و نسخه iOS اسنپ باکس نیز آماده شده است، اما به دلیل مشکلی که اخیرا Apple برای بروز رسانی نرم افزارهای ایرانی ایجاد کرده، در آینده نزدیک بروز رسانی خواهد شد.

اسنپ باکس اسنپ راه اندازی شد - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی