دیجیکالا از بدو تولد خود تاب انتقاد نداشت و تمام نظرات منفی و نارضایتی های مهم مشتریان را قبل از تایید در سایت بلافاصله حذف و هیچ کامنت منفی و واقعی هیچ وقت به نمایش گذاشته نشد .
پرسنل دیجیکالا بخشی از فعالیت روزانه شبکه های اجتماعی خود را صرف حذف موج سنگین انتقادات این شرکت می کنند و در نهایت صدها کاربر روزانه در این اینستاگرام بلاک و برای همیشه امکان دسترسی به این صفحه را از دست می دهند .
اما این بار دیجیکالا با شگفت انگیزترین تبلیغات دروغین دمای تحمل مشریان خود را به بالاترین حد ممکن رساند . دیجیکالا صحبت از تخفیف های ۵۰% می کند که آن کالا با قیمت بالاتر به نمایش گذاشته شده و سپس تخفیف ۵۰% روی آن خورده شده است و یا در حالت دوم کالاهایی را ۵۰% تخفیف نمایش می دهد که از همان ثانیه ورود به سایت با اطلاعیه تمام شد رو برو می شویم . کالایی که اگر با سرعت نور هم سفارش داده میشد نمی نمیتوانست ظرف یک ثانیه به اتمام برسد .
در تمام کشورهای دنیا وقتی شرکتی دست به فعالیتهای دروغین از این دست میزند با چنان موجی از انتقاد روبرو می شود که مجبور به عذرخواهی می شود اما در ایران این دست فعالیتها بزرگترین حربه تبلیغاتی است که با تکرار تاریخ سایر رقبا را نیز تشویق به این دست فعالیتها می کند .

شگفت انگیزترین دروغ دنیا با بالاترین دمای ممکن - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی