الوپیک شناخته شده ترین پیک موتوری آنلاین می باشد که در مدت کوتاه ۸ ماه توانسته سریعترین خدمات حمل مرسوله را در سرتاسر تهران ارائه دهد .الوپیک با مجوز رسمی از اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری فعالیت می کند و با استفاده از آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی و رعایت امکانات مورد نیاز کاربران، گامی برای رفع مشکل درخواست پیک موتوری در سریع ترین زمان ممکن برداشته است . اینشرکت دانش بنیان در تمام حوزه های کاری مرتبط، از بخش برنامه نویسی گرفته تا امور پشتیبانی، خدماتی و نگهداری سرور از نیروی متخصص ایرانی استفاده میکند. جدا از رشد و توسعه تولید داخلی و استفاده از نیروی کار ایرانی، الوپیک توانسته سهم بزرگی در ایجاد اشتغال داشته باشد .
اما چه نکاتی باعث میشود که کاربران به الوپیک اعتماد کنند و از خدمات آن به جای سرویس های سنتی استفاده کنند . الوپیک برای تامین امنیت مرسولات مشتریان خود مراحل استخدامی دقیق و قانون مندی صورت داده است، به طوری که تمام سفیران الوپیک پس از طی مراحل استخدامی و اثبات عدم سوء پیشینه خود و با ارائه مدارک ضمانتی معتبر اجازه و امکان فعالیت در این شرکت را پیدا میکنند . سرویس دهی الوپیک ۲۴ ساعته بوده و تیم پشتیبانی حرفه ای نیز ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان و سفیران می باشند.
راه حلی برای حل معضل ترافیک
مهدی نایبی مدیرعامل و بنیان گذار شرکت الوپیک نیز درباره آثار راه اندازی سامانه درخواست آنلاین پیک و وانت بار معتقد است که یکی از اصلی ترین مشکلات شهر تهران ترافیک شدید آن در همه ساعات است که همین موضوع جابه جایی و حمل و نقل مرسوله با منطقی ترین قیمت و با سریع ترین حالت را دشوار می کند . همین احساس نیاز بود که ما را به فکر ایجاد تغییر و تحویل در این زمینه با استفاده از تکنولوژی های روز انداخت .دیدگاه ما پیش از شروع کار این بود که ما سامانه یا سیستمی ایجاد کنیم که هر شخص با استفاده از تلفن هوشمند خود و با استفاده از اینترنت در هر جایی از تهران بتواند در کمتر از ۱۵ دقیقه سفارش پیک دهد و کار خود را راه بیاندازد .
اهداف آینده الوپیک
هدف نهایی الوپیک این است که در آینده ای نه چندان دور بتوانیم به سامانه ای برای سفارش هر نوع محصول یا کالا تبدیل شویم تا مردم بتوانند به سادگی هرچه تمام تر غذا، هدایا و هر نوع محصول و کالای مورد نظر خود را از این طریق سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول دست پیدا کنند.
او در نهایت گفت : زمانی که ما بتوانیم مشکل حمل و نقل را حل کنیم قطعا مردم ما نیز رضایت بیشتری خواهند داشت چرا که در وقت و هزینه آنها صرفه جویی می شود. این موضوع در ماه های اخیر کاملا برای ما اثبات شده است که اگر مردم ما بدانند شرکتی اینترنتی توانسته کاری کند که وقت و هزینه کمتری از آنها تلف شود و همچنین به حقوق و رضایت آنها توجه بیشتری شود، قطعا از آن شرکت پشتیبانی و حمایت می کنند .

کد تخفیف الو پیک Alopeyk - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی