حتما برایتان اتفاق افتاده است که دنبال خانه، مغازه، ویلا، آپارتمان، اداره و انواع مختلف املاک باشید. مرجع مشخصی که باید از آن محل برای جستجوی کامل استفاده کنید به ذهن تان نیامده و سرگردان سری به چندین سایت مختلف، آگهی های املاک روزنامه همشهری، آژانس های املاکی محله، دوستان و آشنایان زده اید تا برای بلکه مورد دلخواه شما پیدا شود. ایده ملک رادار از همین نکته شروع شد!!! و ملک رادار با توجه به این نیاز شروع به طراحی موتور جستجوی جامع املاک کرد.
به عبارت دیگر، با افزایش چشمگیر تعداد سایت های اینترنتی در حوزه بازاریابی و درج آگهی املاک، نوعی چالش و سردرگمی جهت جستجوی ملک برای کاربران ایجاد شده است؛
موتور جستجوی مِلک رادار با هدف تجمیع و مقایسه تمامی انواع آگهی های خرید و فروش، و رهن و اجاره در بخش مسکونی (آپارتمان، خانه، ویلا، زمین، کلنگی و مستغلات) و اداری-تجاری (اداری، مغازه، تجاری، انبار، زمین زراعی و باغ) از سایت های معتبر و فعالی همچون: دیوار، شیپور، آی هوم، آلونک، شابش، روزنامه همشهری و … در این حوزه راه اندازی شد تا مرجعی کامل، به روز، دقیق، یکپارچه و منسجم را در اختیار کاربران قرار دهد. موتور جستجوی املاک ملک رادار به آدرس https://MelkRadar.com قابل دسترسی است.
علاوه بر موتور جستجوی ملک رادار، سرویس ارسال آگهی ویژه شهروندان را نیز طراحی کرده ایم:
استارتاپ جستجوی املاک مِلک رادار - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی