حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه دراستان خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی این استان با بیان این که تامین اجتماعی آرامش و امنیت اجتماعی را درجامعه ایجاد می کند، گفت: تامین اجتماعی پناهگاه امن برای تمام بیمه شدگان از جمله بازنشستگان، کارگران، بازماندگان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،وی آرامش و رفاه امروز و فردای بیمه شدگان را از وظایف اصلی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد وافزود: خدمات تامین اجتماعی در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی ستودنی است.
حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: امنیت در راس همه نعمت ها قرار دارد و این نعمت در سازمان تامین اجتماعی نهفته است چراکه امنیت، رفاه اجتماعی و اقتصادی از جمله وظایف این سازمان است.
وی افزود: تامین اجتماعی پشتوانه ای برای مردم در ایمنی امنیت و برخوداری از معیشت مطلوب است.
محمد علی عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیزدراین دیداربه رضایتمندی بالای بیمه شدگان از خدمات تامین اجتماعی اشاره کردوگفت: امروز سازمان تامین اجتماعی افتخار می کند که به بیش از ٥٠ درصد جمعیت کشور خدمات درمانی و بیمه ای ارائه می دهد.
وی جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان را بیش از ١١٠ هزار نفر اعلام کرد وگفت: درحال حاضر ١٣ هزار و ٧٠٠ بازنشسته و مستمری بگیر دراستان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
عباس زاده به ١٨ نوع خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد وافزود: ارائه خدمات مستمری و درمانی در تعهدات اصلی سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.
وی افزود: برهمین اساس ماهانه ٢٠ میلیارد تومان بابت تعهدات از سوی تامین اجتماعی استان پرداخت می شود.
عباس زاده از رضایتمندی بالای بیمه شدگان استان از خدمات بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی خبرداد واظهار کرد: این سازمان در ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به بیمه شدگان از شعار به مرحله عمل وارد شده است.
وی بازنشستگان، مستمری بگیران، کارگران و کارفرمایان را از سرمایه اصلی سازمان تامین اجتماعی یاد کرد .
وی برترویج فرهنگ بیمه ای در بین تمام اقشار جامعه تاکید کرد .



http://www.tamin.ir/News/Item/52680/2/52680.html