ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش

    افزایش کمی و کیفی خدمات بیمه ای و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی در استان اصفهان

    مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر از پوشش بیش از ۶۵ درصدی جمعیت استان از خدمات و حمایت های این سازمان خبر داد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد گورابی با اشاره به این مهم که کارفرمایان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: ایجاد ساختار اینترنتی و نظام الکترونیک دریافت لیست اینترنتی، بازرسی اینترنتی، صدور پرونده الکترونیکی پزشکی، برای افزایش رضایت بیمه شدگان و تسهیل خدمات بیمه شدگان فراهم شده است.
    وی نسبت پشتیبانی استاندارد بیمه شدگان را، ۸ بیمه پرداز در مقابل یک مستمری بگیر عنوان کرد و افزود: هم اکنون بطور میانگین در کشور به ازای یک مستمری بگیر بازنشسته ۶ بیمه پرداز وجود دارد که نقطه بحرانی است.
    وی با اشاره به اینکه نسبت پشتیبانی بیمه شدگان در استان اصفهان ٥/٤ نفر بیمه پرداز در مقابل یک نفر مستمری بگیر است، گفت: در استان اصفهان، شاهد افزایش مصارف نسبت به منابع هستیم .
    وی افزود: در سال گذشته در مقابل ۳۷۰۰ میلیارد تومان ورودی به سازمان تأمین اجتماعی، بیش از ۳۸۰۰ میلیارد تومان جهت انجام تعهدات هزینه شده است.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان این مهم که سازمان تامین اجتماعی با مدیریت صحیح و برنامه ریزی جامع و همکاری مجلس و دولت درصدد ایجاد ساختار متناسب و پایدار جهت پاسخگویی و رضایتمندی مخاطبان خود و افزایش کارآمدی است، گفت: سازمان تامین اجتماعی دارای ساختار چند وجهی است، از طرفی وصول منابع را برعهده دارد و از طرفی دیگر ارائه خدمات و تولید و خرید درمان از تکلیف‌های سازمان است، کمتر دستگاهی داریم که این تعداد جنبه ارائه خدمات را داشته باشد البته در عین سختی کار فرصتی برای سازمان نیز محسوب می‌شود.
    مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به نگاه خاص و ویژه مدیرعامل سازمان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اذعان کرد: در بسیاری از استان‌ها در بازسازی و نوسازی فضای فیزیکی در این ٤ سال اقدامات مؤثری صورت گرفت که طبق آمار بیش از ٥ هزار و ٥٠٠ مترمربع نوسازی و بهسازی و افزایش فضای فیزیکی را در استان اصفهان شاهد هستیم.
    وی ادامه داد: فارغ از اقدامات خوبی که در این مدت انجام شده است؛ این سازمان نگاه ویژه‌ای در برنامه محوری و نهضت آی.تی دارد.
    گورابی تاکید کرد: با وجود اقدامات مؤثری که انجام می‌شود اعتقاد داریم که تا نقطه مطلوب فاصله داریم و تلاش می‌کنیم که در جهت مطلوب گام برداریم.
    مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان افزود: عمده‌ترین محل تامین منابع سازمان، حق بیمه‌ای است که کارفرمایان پرداخت می‌کنند که شامل ٢٠ درصد دستمزد و ٣ درصد بیمه بیکاری است و ٧ درصد هم بیمه‌شدگان به سازمان تأمین اجتماعی می‌دهند؛ به همین لحاظ است که صاحبان اصلی سازمان را کارفرمایان و بیمه‌شدگان می‌نامند.
    گورابی در ادامه از میزان مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان خبر داد و گفت: هم اکنون بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات سازمان از کارفرمایان استان اصفهان تا‌ پایان نیمه اول سال ۹۶ می باشد. این در حالی است که این بدهی در پایان سال قبل ۸۷۰ میلیارد بوده است.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: سازمان تامین اجتماعی با بهره گیری از پتانسیل منابع انسانی و نهضت IT در مسیر کارآمدی و پاسخگویی به مخاطبان و افزایش رضایتمندی حرکت می کند.
    مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در سازمان نسبتی به نام پشتیبانی وجود دارد که به تعداد ٦ رسیده است یعنی به تعداد ٦ نفر بیمه پرداز یک نفر مقرری بگیر وجود دارد و با این عدد در شریط بحران وجود داریم چرا که اگر این نسبت به ازای هر ٨ نفر بود مطلوب می‌شد و زیر عدد ٦ حالت شرایط بحرانی است.
    محمد گورابی در ادامه با اشاره به ارایه درمان به دو بخش مستقیم و غیرمستقیم گفت: درمان در بخش مستقیم در مراکز ملکی سازمان و بیمارستان‌ها خدمات انجام می‌شود.
    وی افزود: در درمان غیرمستقیم، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین خریدار درمان در کل کشور حساب می‌شود و با قراردادی که با بیمارستان‌ها و درمانگاه و داروخانه‌ها منعقد می‌کند به ارائه خدمات اقدام می‌شود.
    گورابی در ادامه به ارائه خدمات غیر حضوری از طریق بستر تلفن همراه (USSD) بعنوان گامی موثر در جهت افزایش رضایتمندی مخاطب و آشنایی آنان با خدمات سازمان اشاره کرد و گفت: بزودی شعبه دوم تامین اجتماعی در شهرستان کاشان و در شهر صنعتی راوند افتتاح می شود.

    http://www.tamin.ir/News/Item/55601/2/55601.html
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/05/09
    نوشته ها
    2
    0
    عضو انجمن

    شرکت های خدمات بیمه ای در اصفهان

    ممنون از اطلاعاتتون. چراباید انقدر بالا پایین شدن رخ بده . مگه یکبار درست تصمیمات اتخاذ نمیشه که هر بار طبق جلسه قبل ادامه روند پیگیری بشه.
    اما اینطور که به نظر میاد به جای ادامه تنها داریم درجا میزنیم و دوباره و دوباره بر سر موضوعی که قبلا بحث شده رای گیری و نطر سنجی میشه
    به نظر بده با این شرایط همون بهتر که به شرکت های خصوصی معتب رجوع کنیم. که کم هم نیستن. یکی سری از شرکت های خدمات بیمه ای معتبر را اینجا میتونید ببیند بعد توی سایتشون تسهیلاتشونم میتونید ببینید.
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/09, 07:41
  2. برنامه های حمایتی دولت ایران از استارتاپ ها در سال جدید
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/26, 20:32
  3. معرفی استارتاپ تولگرام - نرم افزار مدیریتی
    توسط SARA در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/02, 20:48
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/19, 11:02
  5. استارتاپ: نظارت حاکمیتی دولت را بپذیریم
    توسط Free در انجمن خبرخوان سایت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/06, 13:25

مجوز های ارسال و ویرایش