محمد سعید هفت جواهریان کارآفرین برتر سال 85

شرکت داروسازی کیمیا فام٬ همواره اهداف پیشبردی خود را بر پایه تولید محصولات مرغوب و با قیمت مناسب٬ بنا نهاده است و در این راستا بزرگترین افتخار خود را عرضه محصولاتی با کیفیت و ارائه خدمات گسترده به مشتریان٬ می داند.

كيميافام از جمله واحدهاي فعال و پيشتاز در زمينه داروهاي دامپزشكي، انواع ضدعفوني كننده ها و محصولات آرايشي و بهداشتي مي باشد كه فعاليت خود را از سال 1372 آغاز نموده است.

این شرکت در کنار عرضه محصولات درمانی دام و طیور و آبزیان و ضد عفونی کننده ها و محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت بالا و قیمت رقابتی٬ خدمات گسترده اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

کیمیافام همواره سعی داشته در تولید و عرضه محصولاتی متنوع٬ کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهد و هدف خود را در طی سالها فعالیت٬ با بهره گیری از مشاوران و کارشناسان مجرب و تحقیقات علمی روز دنیا٬ ارائه محصولاتی کاملا مناسب قرار داده است.

تنوع محصولات تولیدی بنابر مناطق و شرایط متفاوت٬ دلیلی بر صحت این موضوع می باشد.
همراه بودن کادر فنی این واحد با خریداران محصولات خود در طی این سالها ٬ موجب اطمینان خاطر مصرف کنندگان گشته و این امر دلیل بر اطمینان این شرکت بر کیفیت محصول می باشد.

افتخارات
دریافت گواهینامه ISO 9001 در سیستم مدیریت کیفیت ، گواهی فروش آزاد (FREE SALE CERTIFICATE) ، دریافت نشان تحقیق و توسعه و تقدیرنامه از وزیر محترم صنایع و معادن ، دریافت لوح تقدیر از معاونت محترم برنامه ریزی توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن ،
دریافت گواهینامه ISO 9001 در سیستم مدیریت کیفیت ،دریافت گواهینامه GMP ،عضویت در انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

دفتر مركزي :
تهران - خيابان شهيد لواساني ( فرمانيه ) - نبش ديباجي شمالي - پلاك 62

تلفن : 60 - 22824657 - 021
فاكس : 22815817 - 021

http://kimiafaam.com