سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که ساخت وب سایت در آن بدون دانش برنامه نویسی و طراحی سایت، به سادگی و تنها با کشیدن و رها کردن المان­‌های مختلف در صفحه انجام میشود.

این سایت ساز امکانات و قابلیت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد، از جمله سیستم عضویت که کاربران می توانند در وب سایت شما ثبت نام کنند و یا شما صفحات وب سایت خود را فقط برای کاربران ثبت نام شده با سطوح دسترسی مختلف محدود کنید. همچنین برای مدیریت محتوا یک بخش وبلاگ وجود دارد که از طریق آن میتوانید اخبار یا سایر مطالب را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.
سی می پلاس همچنین اولین فروشگاه ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، به جای‌جای آن رنگ بپاشید و روح برند خود را به آن القا کنید. محصولات و سایر المان های قالب فروشگاه اینترنتی خود را تنها با کشیدن، جابه‌جا کنید تا دقیقا به همان طرحی برسید که انگار درست برای شما ساخته شده است. بنابراین در عین سادگی و به‌سرعت و با هزینه بسیار مناسب می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید.
علاوه بر این‌ها در طراحی وب سایت های ساخته شده نکات مهم بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو رعایت شده است. به این ترتیب وبسایت شما و محتوای آن به خوبی در موتورهای جستجو دیده میشوند. وجود بخش آموزش تصویری، ساختن صفحات وبسایت را بسیار ساده کرده است و تنها در چند دقیقه میتوانید کار با آن را یاد بگیرید و وبسایت خودتان را بسازید. پس از ساخت حساب کاربری، سی می پلاس به شما اجازه میدهد که ۶ روز به طور آزمایشی از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید تا در صورت رضایت یکی از تعرفه­‌‌های مختلف آن را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید.
معرفی استارتاپ ایرانی سی می پلاس - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی