این کنفرانس توسط انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری در۲۰ تیر ماه سال ۱۳۹۵ در سالن تلاش وزارت کار برگزار خواهد شد.

محورهای کنفرانس را اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانش بنیان، نقش پژوهش‌های سندیکایی بعنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینه‌ها، ارائه تجارب شرکت‌ها در بازاریابی وکسب و کارهای دانش بنیان و پژوهش‌های بازاریابی بین الملل و نقش آن در توسعه صادرات با محوریت صنایع دانش بنیان تشکیل می دهد.
همچنین از دیگر محورهای کنفرانس بین المللی بازاریابی در صنایع دانش بنیان می توان به تاثیر مطالعات بازار بر فرآیند توسعه محصول (از ایده تا بازار)، روش های تست ایده و نوآوری ها پیش از ورود به بازار و بازاریابی نوآوری ها پس از تست ایده، شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش و تعریف منافع کارکردی و احساسی بر اساس نوآوری های محصول اشاره کرد.
حضور شرکتهای دانش بنیان، کسب و کارهای فعال در پارک‌های علم و فناوری، کارشناسان حوزه بین الملل و شرکتهای تحقیقات بازاریابی در این همایش ضمن ایجاد فرصت بهره مندی از تجارب مشاورین بین المللی در حوزه بازاریابی در توسعة اقتصاد دانش بنیان زمینه ساز توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان برای کشور خواهد بود.
شرکت های دانش بنیان برای حضور در کنفرانس می توانند از حمایت کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی استفاده کنند.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت کنفرانس بین المللی بازاریابی – International Marketing Conference مراجعه کنند.


کانون پتنت ایران | اخبار | برگزاری کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان