برکت



موسسه دانش‌بنيان برکت به‌عنوان بازوي ستاد اجرايي فرمان امام (ره) در توسعه اقتصاد دانش‌بنيان تشکيل شده است.

برکت رسالت خود را ايجاد و گسترش زيست‌بوم و زيرساخت‌هاي توسعه دانش و فعاليت‌هاي دانش‌بنيان در کشور بر اساس الگوهاي اسلامي ايراني مي‌داند. در اين راستا تکيه و استفاده حداکثري از توان دانشمندان و متخصصان داخلي، استفاده از تجربيات و دانش جهاني و همکاري مؤثر با مؤسسات و نهادهاي فعال در حوزه علم، فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ است.

با برکت همراه شوید



سرمایه‌گذاری در سبد مشترک

مشارکت‌های بزرگ می‌تواند نتایج بزرگی را به همراه آورد. ما با این عقیده حاضریم با نهادها و سرمایه‌گذاران خوش‌نام و معتبر برای رسیدن اهداف بزرگ مشارکت کنیم. مشارکتی بزرگ که در قالب تشکیل سبدهای سرمایه‌گذاری مشترک می‌تواند ارزش افزوده کلانی را برای شرکا به همراه داشته باشد. این سبدها می‌تواند بین چند نهاد و با حوزه‌های فعالیت متنوع و باساختار کلی
سبدهای سرمایه‌گذاری تشکیل شود.

سرمایه‌گذاری در یک کسب‌وکار

کسب‌وکار بزرگ، سرمایه عظیم و ریسک بالا می‌طلبد؛ مشارکت در سرمایه‌گذاری علاوه بر هم‌افزایی در سرمایه و منابع مالی ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد. همکاری ما در این مسیر می‌تواند این ریسک را کاهش دهد و یک سرمایه عظیم را برای توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان فراهم آورد. در این مشارکت ما با بهره‌گیری از تجربیات، ارتباطات و منابع مالی و انسانی خود در راه کارآفرینی و افزایش سرمایه‌ها قدم برمی‌داریم.

طرح کسب‌و‌کار دارم


کسب‌و‌کارهای نوپا، حاصل ذهن‌های خلاق است برای اشتغال جوانان. حمایت از ایجاد و توسعه این کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان از اولویت‌های اصلی موسسه دانش‌بنیان برکت است. بنابراین حاضریم برای توسعه کسب‌وکارِ کارآفرینان جسور، سرمایه‌گذاری جسورانه داشته‌باشیم.

پیشنهاد ایجاد شتاب‌دهنده‌

کارآفرینی و شروع یک کسب‌وکار، پر از چالش‌های مختلف است. آموزش، تعامل با نهادهای دولتی و غیردولتی، تأمین سرمایه، مسائل حقوقی و … . در این بین شتاب‌دهنده‌ها هستند که با بهره‌گیری از تخصص و ارتباطات خود، کارآفرینان جوان را برای رسیدن به یک کسب‌وکار موفق یاری می‌کنند. ما برای توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان به دنبال متخصصانی هستیم که بتوانند در این مسیر، به کارآفرینان کمک کنند. اگر برنامه‌ای برای ایجاد شتاب‌دهنده در حوزه تخصصی خود دارید با ما درمیان بگذارید و از تجربه و ارتباطات ما نیز برای این کار بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مشارکت در شتاب‌دهی

تخصص، سرمایه و ارتباطات مؤثر، سرمایه‌هایی عظیم برای شتاب‌دهی به کسب‌وکارهای نوپا‌ هستند. این سرمایه‌ها باید در شتاب‌دهنده‌ها جمع شود تا بتوانند در کار خود موفق باشد. مشارکت با «برکت» می‌تواند تخصص، سرمایه و ارتباطات داخلی و خارجی را در اختیار شتاب‌دهنده‌ها قرار دهد؛ تا در مسیر پر چالش کسب‌وکار دانش‌بنیان، با خیالی آسوده پیش روید. اگر برنامه‌ای برای شتاب‌دهی دارید با ما در میان بگذارید.