ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش

    توسعه فناوری زیستی کاهش غلظت نیکوتین سیگار

    امروزه سیگار کشیدن یکی از بزرگ‌ترین معضلات بهداشت عمومی است که بر اساس گزارش «CDC»، یکی از عوامل اصلی مرگ و میر افراد به شمار می‌رود (از هر پنج مورد فوت در آمریکا، یک مورد به دلیل عوارض ناشی از مصرف دخانیات گزارش شده است). بنا بر گزارش وب‌سایت «Seeking Alpha»، بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد که نرخ سیگار کشیدن در بین بزرگسالان در سال 2015 میلادی به حدود 15 درصد رسیده است. با توجه به جمعیت یک میلیاردی مصرف کننده سیگار، سالانه بیش از نیم میلیون نفر بابت عوارض آن دچار مرگ زودرس می‌شوند.





    شرکت «22nd Century Group, Inc» توانسته نوعی فناوری جدید، جهت کاهش درصد نیکوتین سیگار توسعه دهد که در مقایسه با سیگارهای معمولی، نیکوتین آن 95 درصد کمتر است. این فناوری که می‌تواند صنعت دخانیات را با تغییر و تحولات چشمگیر مواجه سازد، شرکت یاد شده را قادر به ایجاد انحصار در این صنعت خواهد نمود. این شرکت که در زمینه بیوفناوری‌های گیاهی فعالیت می‌نماید، در این زمینه سبدی متشکل از 200 پتنت ثبت شده و 50 پرونده درخواست ثبت پتنت در اختیار دارد که موجب شده به عنوان تنها شرکت دارنده این فناوری در جهان محسوب گردد.
    با توجه به دستورالعمل جدید «FDA» که بر اقدامات محدود کننده نیکوتین تنباکو تأکید دارد، می‌توان آینده این شرکت را بسیار درخشان دانست. با توجه به رشد نشان تجاری شرکت و درآمدهای حاصل از صدور مجوزهای بهره‌برداری از پتنت، پیش‌بینی می‌شود این شرکت بتواند یک درصد از سهم بازار جهانی فروش سیگار را در اختیار گیرد که ارزش آن بیش از 7 میلیارد دلار خواهد بود.

    منبع : کانون پتنت ایران | اخبار | توسعه فناوری زیستی کاهش غلظت نیکوتین سیگار
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/11/14
    نوشته ها
    1
    1
    عضو انجمن

    سیگار با ما چه میکنه؟

    با سلام و احترام

    مطلب خوب شما در مورد توسعه فناوری زیستی کاهش غلظت نیکوتین سیگار را مطالعه کردم و واقعا استفاده کردم.

    در مورد سیگار و عواقب و عوامل اعتیاد به این سرباز کوچک مرگ ، تعدادی ویدیو و اینفوگرافیک در این آدرس زیر کار کردیم که خوشحال میشیم از آنها دیدن فرمایید و نظر خود را در قسمت آخر مطلب برای ما مطرح فرمایید.

    ضررهای سیگار برای بدن

    خوشحال میشم از این پست دیدن فرمایید
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2018/11/17
    نوشته ها
    1
    0
    عضو انجمن
    عوامل موثر در گرفتگی لوله
    آشپزخانه، حمام و یا حتی سینک آشپزخانه می تواند دچار گرفتگی شود. گرفتگی لوله ها ناخوشایند است، اما انسداد شدید می تواند هزینه زیاد و مشکلات عمده در سیستم لوله کشی خانگی شما ایجاد کند. ممکن است نیاز به یک لوله باز کن حرفه ای پیدا کنید. بهترین راه برای اینکه از گرفتن لوله فاضلاب در آشپزخانه ، حمام و توالت جلوگیری کنید این است که از ورود مواد زائد مانند پسماند مواد غذایی و تفاله چای ، دانه های برنج ، تکه های نان (در آشپزخانه) ، دستمال ، تیغ ، موی اصلاح شده ی بدن و دیگر موارد در حمام و سرویس بهداشتی به درون فاضلاب جلوگیری نمایید.
    لوله بازکنی در تهران
    محصولات بهداشتی زنانه
    دستمال توالت
    ریز دانه های مواد غذایی شسته شده در سیستم لوله در زیر سینک به دام افتاده است.
    روغن
    مو
    روغن‌ :
    مهم‌ترین دلیل بسته شده راه فاضلاب، روغن است. ما به خیال اینکه روغن هم مانند آب مایع است و همراه با آب به داخل فاضلاب می‌رود، ته مانده روغن را وارد سینک می‌کنیم. این کار شایع‌ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه است و برای جلوگیری از این اتفاق، به هیچ عنوان روغن را در داخل سینک ظرف‌شویی تخلیه نکنید.
    برگ چای، پودر قهوه
    چای و قهوه از نوشیدنی‌های مورد علاقه هر فردی است و معمولاً پس از نوشیدن چای و قهوه، پسماندهایی به‌جا می‌ماند. هرچند که برخی فکر می‌کنند صافی موجود روی سینک مانع از ورود برگ چای به داخل لوله فاضلاب می‌شود اما باید در نظر داشته باشید که این زباله‌های ریز به‌راحتی از صافی سینک عبور می‌کنند و در کنار چربی‌ها، سد محکمی تشکیل خواهند داد.
    اکارونی، برنج، نشاسته، ژله، غذاهای فیبردار، سیب زمینی، پرتقال، موز، و میوه‌های دیگر در این گروه از شایع‌ترین دلایل برای گرفتگی سینک آشپزخانه است. این مواد در زمان ترکیب با آب بسیار چسبنده می‌شوند و باعث انسداد لوله می‌گردند.
    پوست تخم مرغ :
    مراقب پوست تخم مرغ هم باشد. پوسته‌ی بیرونی هم بسیار نازک هست و هم بسیار سخت. به همین جهت به‌راحتی در لای درزهای لوله و اتصالات گیر می‌کند و باعث جمع شدن مواد دیگر می‌شود.
    استخوان ماهی
    استخوان ماهی به‌راحتی از روزنه‌های صافی عبور می‌کند و آرام‌آرام با کمک چربی‌ها لوله را مسدود خواهد کرد
    لوله بازکنی
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/01, 08:44
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/18, 05:28
  3. معرفی استارتاپ پوشه - ارسال نوتیفیکیشن
    توسط Admin در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/02, 21:18
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/09, 14:03
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/09, 13:59

مجوز های ارسال و ویرایش