، پدربزرگ سیستم‌های SaaS در حوزه کسب‌وکارهای خرد است.


جالب است بدانید که در مقطعی از زمان، این کمپانی در صفحه معرفی محصول خود، به‌طور مستقیم به‌هیچ‌وجه برنامه رایگان خود (اینکه کاربران می‌توانند به‌مدت ۳۰ روز از سیستم رایگان استفاده کنند) را معرفی نکرد. هدف آن‌ها این بود که به‌طور ویژه‌ای بر روی کاربرانی که واقعا علاقه به استفاده از سیستم دارند، تمرکز کنند. در کسب‌وکار آن‌ها، نرخ تبدیل حساب‌های رایگان به حساب‌های ویژه، خیلی پایین بوده است؛ برای همین آن‌ها به‌دنبال چرایی این موضوع بودند. به‌نظر می‌رسد بد نباشد که در روزهای اولیه، یک برنامه رایگان مناسب ارائه بشود و به‌واسطه بزرگ شدن و استقبال از سیستم، برنامه رایگان کم‌کم کم‌رنگ شده و بر روی سایر برنامه‌های عضویت، تمرکز بشود.






37signal؛ کهنه‌کار سرویس‌های رایگان | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها